MaGYAUR

MaGYAUR

Az Orbán-félék miatt szükséges az EU 2.0!

Meg kell szüntetni a „szabad vétójog”-ot, ami egyszer már végromlásba döntötte a lengyel nemesi köztársaságot!

2020. július 13. - Magyaur

Mindig ez van: a demokrácia játékszabályait a hatalomra törekvő, elvtelen, „pávatáncot járó” politikai erők kijátsszák és a joghézagokat kihasználva szembefordulnak az alkotmányos renddel. Majd az általuk aláásott rendszert „alkalmatlannak és hanyatlónak” bélyegzik, viszont megígérik a választóknak, hogyha őket támogatják, akkor szigorú Rendet teremtenek, méghozzá teljesen elfogultan és részrehajlóan egyfelől a szocializmus nevében a proletárok, másfelől a védelemre szoruló nacionalista, vallásos „többség” érdekében! A demagóg populizmus ilyen egyszerűen működik.

Az 1950-es évektől kezdődően az Európai Unió alapító atyái és későbbi vezetői a „társadalmi szerződésen”, tehát megegyezéseken alapuló polgári demokrácia mintájára képzelték el az egységes Európa működését. Mivel a kelet-közép-európai, volt szocialista országok csatlakozása előtt közel azonos társadalmi-gazdasági és jogi környezet jellemezte a Közös Piacot, ezért - bár időigényes volt – de mindenki számára elfogadható kompromisszumokra törekedtek. A vétójog korábban csak egy virtuális fenyegetés, többek közt azért, hogy a nagy európai országok vegyék figyelembe a kis országok érdekeit is. Ez a vétójog viszont a populista erők kezén zsarolási eszközzé vált, amellyel az Európai Unió döntéshozatalát revolverezni lehet. Nemcsak az a veszélyes, hogy önző érdekeket követő politikai útonállók blokkolhatják az 500 milliós politikai alakzat döntéshozatalát, hanem az is, hogy szándékosan, vagy nem, de az Európa-ellenes nagyhatalmak ügynökeként fel is lazíthatják a szövetségi rendszert!

A megoldás az lenne, ha az Európai Unió - a megváltozott politikai-egészségügyi stb. viszonyokra hivatkozva - „újragombolná” a kabátját és megszüntetné a vétójogot. Ha az Európai Unió nem akar visszazsugorodni „Euró-zónává”, akkor hosszabb távon szükség lesz egy új európai alkotmányra, amely épít az autonóm régiók önkormányzatára, a közvetlenül választott Európai Parlamentre, a közös pénzügyi-, hadügyi-, titkosszolgálati- kibervédelmi és külügyi központi minisztériumra, valamint az Európai Parlament által választott Elnökre.

Úgy tűnik, akkor jár el helyesen az, aki ellenzi a Fidesz hatalommal való visszaélését, ha jó hazafiként támogatná az idejétmúlt nemzetállami határok (mellékesen a trianoni határok) lebontását és küzdene a határok nélküli, egységes és kívül-belül erős Európáért!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr3916002140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.07.15. 21:31:06

@nemecsekerno_007: "A mostani nyugdíjakat most kell fizetni"

Nem kellett volna ellopni a magán-nyugdíjakat tíz éve, és akkor nem lennénk szarban. De a paraszt geci ellopta, és elszórta.

2020.07.15. 21:32:23

@liberalnazi dickheads: Megváltoztattuk a szabályokat, ki lehet lépni, ingyenélő, koldus kis selejt tolvajok! Egyébként én se egy olyan Magyarországba léptem be, ahol Mészáros mindent ellop. És ez valódi érv, mert Magyarországra a magyaroknak a belépés nem opcionális, tehát ezért elmentek a jó édes kurva anyátokba!

2020.07.15. 21:33:44

@MAXVAL bircaman közíró: "MI csupámn reformokat akarunk."

Nem kaptok reformot, kisebbségben vagytok. Ha nem tetszik a klub, ahol a pénzt lopjátok, akkor tessék kilépni!

2020.07.15. 21:35:19

@MAXVAL bircaman közíró: Magyarországon soha senki nem lopott még annyit, mint Mészárosék. Nagyságrendileg sem. Ez minden idők toronymagasan legnagyobb tolvajbandája.

2020.07.15. 21:36:54

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.15. 21:38:11

@midnightcoder2: te idióta náci olyan ókori mesékre hivatkozol, amelyek egyébként túlzások és mesék, de leginkább nem a mai kor mércéjével mérhetőek, illetve az ókor bűnei miatt egy mai népet hibáztatni az a náci elmebetegség netovábbja.

arról ne is beszéljünk, hogy abban a korban gázkamráról még álmodozni se tudtak, és másrészt, abban a korban a civil és katona el se különült egymástól. a kánaáni időkben minden férfi katona volt.

de hát ilyeneket hogy is fogna fel egy olyan elmebeteg náci, mint te?!

2020.07.15. 21:39:36

@Rodney_2: egy nem meritokráciában a kvóta közelebb lehet a meritokrációhoz, mint az alaprendszer. felfogtad, te kis selejtes náci, aki egy meritokráciában még bölcsődébe se jutna be, mert elmebeteg vagy?!

2020.07.15. 21:40:59

@nincs1agy: Már ezerszer megbeszéltük és a bizonyítékokat is megkaptad, hogy Mészárosék lopnak százmilliárdokat. Elég csak ránézni a leggazdagabb magyarok listájára, hogy mindenkinek leessen. Hazudsz, mongolFidióta, náci köcsög!

2020.07.15. 21:42:33

@Rodney_2: "Én a meritokrácia feltétlen híve vagyok,"

abban te eléggé szopnál, hiszen elmegyógyintézeti selejt vagy.

2020.07.15. 21:43:45

@Rodney_2: egy meritokráciában te meg Mészáros Orbán matraca volnátok a zárkában.

2020.07.15. 21:45:02

@Kivlov: " Az USA is tud úgy működni, hogy pl. az egyik államban legális a fű, míg másikban nem. Semmi gond nincs vele. Az EU-nak gazdasági unió kell(ene) funkcionálni, nem pedig politikai és jogi unióként."

Az USA sem működik úgy, hogy az egyik államban kommunizmus, a másikban meg nácizmus van. Most ugyan egy náci az elnök, de már nem is működik rendesen az USA.

2020.07.15. 21:46:27

@midnightcoder2: "Igazából a probléma oka Trianon volt, emiatt akkor sokan költöztek Magyarországra, főleg értelmiségiek, akikből ennek hatására elég nagy túlkínálat alakult ki."

Itt vagy például te. Ja nem, te egy faparaszt vagy, akinek baj az, ha sok az értelmiségé, mert nem érted, hogy mit csinálnak. Mint a kutya, amelyik benéz a TV mögé, hogy ott vannak-e az értelmiségiek.

2020.07.15. 21:47:41

@Kivlov: " Az USA is tud úgy működni, hogy pl. az egyik államban legális a fű, míg másikban nem. Semmi gond nincs vele. Az EU-nak gazdasági unió kell(ene) funkcionálni, nem pedig politikai és jogi unióként."

Az USA sem működik úgy, hogy az egyik államban kommunizmus, a másikban meg nácizmus van. Most ugyan egy náci az elnök, de már nem is működik rendesen az USA.

2020.07.15. 21:49:17

@midnightcoder2: te idióta náci olyan ókori mesékre hivatkozol, amelyek egyébként túlzások és mesék, de leginkább nem a mai kor mércéjével mérhetőek, illetve az ókor bűnei miatt egy mai népet hibáztatni az a náci elmebetegség netovábbja.

arról ne is beszéljünk, hogy abban a korban gázkamráról még álmodozni se tudtak, és másrészt, abban a korban a civil és katona el se különült egymástól. a kánaáni időkben minden férfi katona volt.

de hát ilyeneket hogy is fogna fel egy olyan elmebeteg náci, mint te?!

2020.07.15. 21:50:44

@arthurthedent: Az Egyesült Államokban 30 évvel később bevándorlásra volt maximum kvótájuk, de ez ugye nem a saját állampolgáraira vonatkozott. Ha Orbánnak ilyen törvényei lennének, akkor az EU örülne neki, mert ugye jelenleg zéró kvóta van. Továbbá volt az egyetemeken kvótájuk arra, hogy kisebbségeket milyen arányban kell MINIMUM felvenni.

en.wikipedia.org/wiki/Numerus_clausus

2020.07.15. 21:51:56

@FILTOL: a szomália agysebész okosabb nálad, mivel te egy elmegyógyintézetből kommentelgetsz, ahogy a többi mongolFidióta is.

konkrétan a menekültek képzettsége magasabb, mint a Fidesz szavazóké.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

2020.07.15. 21:53:29

@nemecsekerno_007: "És ki az állam te szerencsétlen vezértroll?!"

XIV Lajos volt, de már nem az. Sőt, a 16-at lefejezték, te kis mongolFidióta!

2020.07.15. 21:54:44

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.

2020.07.15. 21:56:05

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.15. 21:57:40

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.15. 21:58:46

@liberalnazi dickheads: Megváltoztattuk a szabályokat, ki lehet lépni, ingyenélő, koldus kis selejt tolvajok! Egyébként én se egy olyan Magyarországba léptem be, ahol Mészáros mindent ellop. És ez valódi érv, mert Magyarországra a magyaroknak a belépés nem opcionális, tehát ezért elmentek a jó édes kurva anyátokba!

2020.07.15. 22:00:18

@nincs1agy: Már ezerszer megbeszéltük és a bizonyítékokat is megkaptad, hogy Mészárosék lopnak százmilliárdokat. Elég csak ránézni a leggazdagabb magyarok listájára, hogy mindenkinek leessen. Hazudsz, mongolFidióta, náci köcsög!

2020.07.15. 22:01:29

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.15. 22:02:41

@Kivlov: "kezdjük ott, hogy megvédjük a zunijó külső harárait. Nem kifogás, hogy túl hosszú és abból is sok a tengeri rész. 2020-at írunk"

megvédjük. mivel 2020-at írunk, nem a te által álmodott kükorszaki, bunkó módon védjük meg.

morph on deer 2020.07.15. 22:34:23

@Matthias Corvinus:
” Magyarországon soha senki nem lopott még annyit, mint Mészárosék.”

Ugyan már Hollóka, nem Mészárosék lopnak!
Mészáros csak a front, a tolvajt úgy hívják, hogy orbán viktor!
Ugye nem igazán leptelek meg?
Vagy mégis?
Akkor talán merengj el kicsit a családi album vonatkozó fejezetén;

m.facebook.com/455897077948365/photos/a.455901087947964/1182986351906097/?type=3&source=57

morph on deer 2020.07.15. 22:54:13

@nincs1agy:
“Már a módszerváltás előtt is loptatok az impexeken keresztül.”

Miért nem számolsz kicsim egy kicsit?

Aki a rendszerváltás előtt abban a pozícióban volt, hogy a gémkapcson meg az Elefánt-radíron felül még mást is lophatott, - ha akart, és ha fideszes mentalitással rendelkezett, - az akkoriban minimum osztályvezető volt, tehát 35-40 éves kellett, hogy legyen.

Az most szerinted hány éves is lehet?

Szóval mit gondolsz, hány nyugdíjas ellenzéki is van ma bármiféle mérvadó pozícióban?

Tulajdonképpen mi az, ami akadályoz téged a gondolkodásban, mondd csak?
Csak nem tán az, hogy egy korlátolt orbánhitű fideszcseléd vagy?
Ilyen tényleg létezik?
Még ilyet..!

Részvétem!

alöksz róz 2020.07.15. 23:23:02

@birkamenet: "Ennyire kurva nehéz megérteni ezt a szem elött levö, egyszerü történelmi valóságot????????????" - :D
hogy is volt az indexen: "aki jelszavakat akar óbégatni" :DD

esetleg a jelszavak óbégatása helyett megkísérelhetnéd igazolni az ok-okozati viszonyt
(de nyilván nem fogod, mert attól nem lettél okosabb, hogy új nicket csináltál...)

"Európában egy ország életszínvonala kb. 100%-ban tükrözi a demokráciájának fejlettségét és tartósságát" "Te funkcionális analkfabéta, akkor még egyszer: a nyugati átlagpolgár fizetései pont azétt magasabbak, mert ott a demokrácia és a hatalom ellenörzése, elszámolatása müködik, mindennek a hozama pedig a magyasabb jólét. Szemben az illibant rablógazdálkodásban elsüllyedt országokéval."

"Ezért majd hülye lesz 1 millió magyar tovább építeni orbán illibant "sikereit", mielött még a teljes élete is arra a sorsra jut mint a manyup." "Észkombájn, orbánnak minden magyar az ellensége aki nem hajlandó felszopni neki, ezért egymillió ivarképes magyar már le is lépett orbán rabszolga rendszeréböl" "Orbánnak meg van egymillió áldozata, aki nem várta meg, amíg a diktátor a demokrácia és élet lehetöségek elleni szadista gyülöletének utolsó fázisát is kiélje rajtuk és azt a megvárják, tehát elmenekültek Orbanisztán Lebensraumjából."

ogli dzsí 2020.07.15. 23:29:24

Nem lesz semmifele EU 2

Orulhetnek ha az EU1et egyben tudjak tartani a balfekek.

nincs1agy 2020.07.15. 23:29:48

Orbán az EU eredeti alapértékeinek védelmezője szemben a kártékony liberálfasizmussal és etnomazochizmussal..

nincs1agy 2020.07.15. 23:31:26

@ogli dzsí: Ja, szépen lenyelik Orbán feltételeit, hogy az olasz és spanyol balfasz kormányokat kitömhessék euró százmilliárdokkal, nehogy a nép leváltsa őket még a végén.

ogli dzsí 2020.07.15. 23:37:37

@nincs1agy: Az eddig is hitelezettek tovabbi hitelezesenek egyetlen celja, hogy megakadalyozzak a mediterranok kilepeset. Kina is bejelentkezett hitelezonek, csak nekik, az EUval szemben, van penzuk..

Ezzel csak elodazzak a valodi megoldast

morph on deer 2020.07.16. 00:14:52

@MACISAJT:
“ Olvasd el a hvg.,index,24.,444,168 óra, mancs stb. beszámolóit a tegnapi Kövér felszólalásról.”

Nem olvasok minden szart, de:
Azt tudod, hogy egy ilyen elemzéshez mikjafaßnak még ilyen szent római birodalmas bornírt faxságokat is mellékelni?

De most tényleg?
Mert ez úgy hülyeség, ahogy van, és élből komolytalanná teszi az egészet.
Ráadásul azt sem hiszem, hogy akár a fideszhitű lakosságnak is a leghalványabb fogalma ia lenne arról, hogy mi a bánatról hadovál őházelnöksége úgy valójában..!

És ez kinek is hiányzik?
(Most viccen kívül!)

morph on deer 2020.07.16. 00:29:58

@nincs1agy:
“ liberálfasizmussal és etnomazochizmussal”
:)
Ezek egy dobókockával jöttek ki ilyen vadregényesre?
Vagy mi a búbánatra gondolsz ilyen mondvacsinált, nyögvenyelőls ál-definiciók használata közben?

Csak nem arra, hogy valaki még a végén azt meri feltételezni, hogy aki ennyire “okos”, hogy ilyen érdekes szavakat képes önerőből összehozni, az igazából nem is lehet fideszes, hiszen nyilván túlképzett ahhoz a feladathoz..!

Jól gondolom?

MACISAJT 2020.07.16. 07:03:32

morph on deer "Azt tudod, hogy egy ilyen elemzéshez mikjafaßnak még ilyen szent római birodalmas bornírt faxságokat is mellékelni?"

Szerintem Kövér ezt egy történelmi metaforaként használta...

Ugyanis a Német-római Birodalom, eredeti nevén: Szent Római Birodalom (angolul: Holy Roman Empire, németül: Heiliges Römisches Reich, latinul: Imperium Romanum Sacrum) mintegy 844 éven keresztül, 962 és 1806 közt állt fenn. A hatalmas területű császárság majdnem ezer éve alatt alapjaiban határozta meg Európa történelmét. Fénykora vitatott, de legnagyobb kiterjedését V. Károly (ur.: 1530-1558) Habsburg uralkodó alatt érte el. Ekkoriban vitathatatlanul a kontinens legnagyobb hatalma, legmeghatározóbb birodalma volt.

A birodalom központi irányításának első meggyengülését a reformáció, és az azt követő háborúk, illetve megosztottság hozta el. Később a harminc éves háborút lezáró vesztfáliai béke (1648-ban) egy fajta szakaszhatárt jelentett, ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált, végül Napóleon Bonaparte nyomására II. Ferenc Német-Római Császár 1806 -ban rendeletben végleg felszámolta a nagy múltú birodalmat. A helyét a Rajnai-Szövetség, majd 1815 -től a bécsi kongresszus döntése alapján a Német Szövetség foglalta el.

Jelzem, én ennél durvább történelmi példát szoktam felhozni, mikor manapság bizonyos német politikai, média arroganciával, kioktatással találkozom, én Magyarország 1944 márciusi lerohanását, Veesenmayert és Skorzenyt majd a Duna-hídak berobbantását szoktam felemlegetni.
Ja és azt hogy az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.07.16. 07:06:33

@nincs1agy: Téged az empiriokriticizmusod akadályoz a derivatív konlkluzionizmusodban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.07.16. 07:55:45

@Matthias Corvinus:

Ez közismert. Te 1,4 milliárd Ft nyugdíjt takarítottál meg. S az utolsó fillérig ellopta tőled Zorbán!

chrisred 2020.07.16. 07:58:17

@MACISAJT: Ahogy én a putyinizmussal kapcsolatban a bolsevik megszállást, az ország kifosztását, a málenkij robotot és 56-ot szoktam emlegetni. A párhuzamok azért is megállják a helyüket, mert akkoriban a németekkel a világháború után megcsonkított állapotunkban sorsközösségben voltunk, és főleg a bécsi döntéseket követően az ország nagy része elfogadta, hogy egy hajóban evezünk. Míg a bolsevizmust csak pár Kreml által támogatott politikus-ideológus próbálta ránk erőltetni, hogy a teljhatalmát biztosítsa.

2020.07.16. 07:58:34

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni. Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg vagy.

2020.07.16. 07:59:51

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni. Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy. Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:00:46

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:03:16

@MACISAJT: "az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények."

És most, harmadszor is egy náci kormányunk van, a következmények is ugyanolyan súlyosak lesznek. Ti sose tanultok a történelemből, kis náci faszok!

2020.07.16. 08:03:55

@MACISAJT: "az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények."

És most, harmadszor is egy náci kormányunk van, a következmények is ugyanolyan súlyosak lesznek. Ti sose tanultok a történelemből, kis náci faszok! Ti idióták vagytok, ti elmebetegek vagytok. Ti vagytok a magyar selejt.

2020.07.16. 08:06:59

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:09:27

@nincs1agy: Orbán egy idióta, náci faparaszt. Orbán csak a saját lopásait védelmezi, semmi mást. Nincsenek elvei, még a kereszténység védelmezése is csak felvett idiotizmus a részéről, rögtön ledobj, ha a másik diktátorral, Erdogannal dörgölőzik.

2020.07.16. 08:12:01

@morph on deer: "Ugyan már Hollóka, nem Mészárosék lopnak!
Mészáros csak a front, a tolvajt úgy hívják, hogy orbán viktor!"

Ugyan, már Hollóka, annyit nem tudsz értelmezni, hogy a MészárosÉK szóba Orbán beleértendő?! Magyarul megtanultál már, te kis idióta?!

2020.07.16. 08:13:06

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.16. 08:13:48

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:14:59

@MACISAJT: "az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények."

És most, harmadszor is egy náci kormányunk van, a következmények is ugyanolyan súlyosak lesznek. Ti sose tanultok a történelemből, kis náci faszok! Ti idióták vagytok, ti elmebetegek vagytok. Ti vagytok a magyar selejt.

2020.07.16. 08:16:04

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:16:54

@nincs1agy: Neked tényleg nincs agyad, tudod te magad is, de azért ugrálsz itt ezerrel, reklámozod, hogy milyen hülye vagy, és, hogy a Fidesz micsoda selejtekből áll. Ha nem tudnám, hogy a Fideszesek tényleg tudnak ennyire elmebetegek lenni, akkor azt mondanám, téged az ellenzék fizet, hogy "nincs agy" néven járatod le itt Fideszt már csak a neveddel is.

Már ezerszer megbeszéltük és a bizonyítékokat is megkaptad, hogy Mészárosék lopnak százmilliárdokat. Elég csak ránézni a leggazdagabb magyarok listájára, hogy mindenkinek leessen. Hazudsz, mongolFidióta, náci köcsög!

2020.07.16. 08:18:49

@MAXVAL bircaman közíró: Magyarországon soha senki nem lopott még annyit, mint Mészárosék. Nagyságrendileg sem. Ez minden idők toronymagasan legnagyobb tolvajbandája.

2020.07.16. 08:20:02

@nincs1agy: Orbán egy idióta, náci faparaszt. Orbán csak a saját lopásait védelmezi, semmi mást. Nincsenek elvei, még a kereszténység védelmezése is csak felvett idiotizmus a részéről, rögtön ledobj, ha a másik diktátorral, Erdogannal dörgölőzik.

2020.07.16. 08:21:43

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:23:18

@nincs1agy: Neked tényleg nincs agyad, tudod te magad is, de azért ugrálsz itt ezerrel, reklámozod, hogy milyen hülye vagy, és, hogy a Fidesz micsoda selejtekből áll. Ha nem tudnám, hogy a Fideszesek tényleg tudnak ennyire elmebetegek lenni, akkor azt mondanám, téged az ellenzék fizet, hogy "nincs agy" néven járatod le itt Fideszt már csak a neveddel is.

Már ezerszer megbeszéltük és a bizonyítékokat is megkaptad, hogy Mészárosék lopnak százmilliárdokat. Elég csak ránézni a leggazdagabb magyarok listájára, hogy mindenkinek leessen. Hazudsz, mongolFidióta, náci köcsög!

2020.07.16. 08:24:35

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:25:50

@nincs1agy: Orbán egy idióta, náci faparaszt. Orbán csak a saját lopásait védelmezi, semmi mást. Nincsenek elvei, még a kereszténység védelmezése is csak felvett idiotizmus a részéről, rögtön ledobj, ha a másik diktátorral, Erdogannal dörgölőzik.

2020.07.16. 08:27:16

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:28:30

@nincs1agy: Orbán egy idióta, náci faparaszt. Orbán csak a saját lopásait védelmezi, semmi mást. Nincsenek elvei, még a kereszténység védelmezése is csak felvett idiotizmus a részéről, rögtön ledobj, ha a másik diktátorral, Erdogannal dörgölőzik.

2020.07.16. 08:29:50

@MAXVAL bircaman közíró: Magyarországon soha senki nem lopott még annyit, mint Mészárosék. Nagyságrendileg sem. Ez minden idők toronymagasan legnagyobb tolvajbandája.

2020.07.16. 08:30:58

@MACISAJT: "az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények."

És most, harmadszor is egy náci kormányunk van, a következmények is ugyanolyan súlyosak lesznek. Ti sose tanultok a történelemből, kis náci faszok! Ti idióták vagytok, ti elmebetegek vagytok. Ti vagytok a magyar selejt.

2020.07.16. 08:32:10

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.16. 08:33:37

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:34:45

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:36:00

@nincs1agy: Orbán egy idióta, náci faparaszt. Orbán csak a saját lopásait védelmezi, semmi mást. Nincsenek elvei, még a kereszténység védelmezése is csak felvett idiotizmus a részéről, rögtön ledobj, ha a másik diktátorral, Erdogannal dörgölőzik.

2020.07.16. 08:37:32

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:38:40

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:40:06

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ellopta a nyugdíj-megtakarításomat, ami több volt, mint a tied, de mindegy, mert egyetlen forintot is bűn ellopni.
Orbán egy büdös tolvaj, te egy büdös tolvajt támogató bolgár elmebeteg mongolFidióta vagy.
Ilyen pszichopata elmebetegekből áll a Fidesz, mint te.

2020.07.16. 08:41:29

@nincs1agy: Orbán Paks II-t játszotta át az oroszoknak, te kis elmebeteg! Az évszázad elbaszása!

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

2020.07.16. 08:42:49

@MACISAJT: "ekkor ugyanis 294, külügyeiben is önálló államra esett szét. Hanyatlása megállíthatatlanná vált,"

ha ezt az analógiát vesszük, akkor Orbánék lázadása, az erős nemzetállamokkal Európa hanyatlását jelenti. a szakadékba akar vinni minket ez a büdös, idióta náci.

2020.07.16. 08:44:05

@MACISAJT: "az elmúlt évszázadban Magyarország kétszer vett részt egy németek által uralt szövetségben. És mindkétszer borzasztóak lettek számunkra a következmények."

És most, harmadszor is egy náci kormányunk van, a következmények is ugyanolyan súlyosak lesznek. Ti sose tanultok a történelemből, kis náci faszok! Ti idióták vagytok, ti elmebetegek vagytok. Ti vagytok a magyar selejt.

MACISAJT 2020.07.16. 09:30:24

Látom, brendelmátyás floodolása megint elszabadult errefelé (is):-)

morph on deer 2020.07.16. 10:08:14

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Meglátjuk ki nevet a végén...”

Ezt nem tudod?
Te nem nézel plakátokat?
Hát a Soros!
Ha pedig véletlenül valahol meglátja házisertés alakú uralkodónkat, akkor még előbb is!
:D)))

John Doe3 2020.07.16. 11:35:09

@midnightcoder2: az a helyzet, hogy fején találtad a szöget. Pontosan azért menekülnek milliók a Patás elől, mert az az utolsó fillért is kihúzza a zsebükből a EUR/HUF folyamatos rontásával. Ha ez az arány eléri az 500-at (látensen már ott van!), újabb milliók indulnak meg.

nincs1agy 2020.07.16. 12:00:24

@Matthias Corvinus: Ettől még 4 évente rommá ver titeket, libsiket..:)

nincs1agy 2020.07.16. 12:02:08

@Matthias Corvinus: A finnek is a Rosztommal építtetnek atomerőművet. Messzire elér a Zorbány keze.:) Viszont a legnagyobb magyar vállalatot Gyurcsány(i) passzolta át a ruszkiknak..

chrisred 2020.07.16. 12:33:15

@nincs1agy: Mármint egy magánkonzorcium, ami egy finn cégből és Roszatom finnországi leányvállalatából áll.

nincs1agy 2020.07.16. 17:49:08

@chrisred: Vagyis annyira szar a Roszatom, hogy egy magáncég velük dolgoztat..

chrisred 2020.07.16. 20:08:53

@nincs1agy: Majd kiderül, ha valamikor elkészül az erőmű.

nincs1agy 2020.07.16. 21:30:55

@chrisred: A másik finn erőműnél. amit az Arevával építtettek a finnek, jó tíz évet csúszott az átadás:

www.energiainfo.hu/osszekaptak_a_finn_atomeromu_kivitelezoi-29253/

index.hu/techtud/2019/03/07/finnorszag_atomeromu_olkiluoto_nukleraris_reaktor_mukodesi_engedely_2020/

"A Portfolio szerint az atomerőmű az eredeti tervek szerint már 2009-től működött volna, de a beruházás jelentősen csúszott, a költségek pedig folyamatosan emelkedtek. "

BéLóg 2020.07.21. 14:48:00

@chrisred: Ez súlyosan fasság, mivel egyetlen igazi demokrácia sem működhet úgy, hogy "mindenkinek" legyen képviselője. Ott az izraeli parlament, ahol az egész politika arról szól, hogy a hatvankét törpepártot ki, mikor, mivel tudja megvesztegetni, hogy az aktuális ügyben melléálljon.

Segítek is neked, esetleg nézz utána te is.
A modern demkráciák brit őshazájában ha a Fidesz ugyanezt az eredményt produkálta volna mint Magyarországon, NEM kétharmadot kaptak volna hanem 80 százalékot.
Csaxólok.

BéLóg 2020.07.21. 14:51:29

@chrisred: lehet hogy új helyszínt keresnek, de a büdös ballibeknek akkor sem kellett az új kórház. Majd felépül, nyilván, mikor ezt a Karigecit meglincselik a saját választói, de csak utána.

BéLóg 2020.07.21. 14:54:22

@BOAR: Tefasz, ismét megkérdezem, mi értelme lett volna 5000 helyett 5500-zal GYŐZNI? Tudom hogy nehéz a gondolkodás, de talán mégis megy legalább egyszer...
A GYŐZTESNEK semmi értelme TÖBBEL győzni, azért nem adnak semmit.
Egyedül a második, harmadik, negyedik, stb. helyezettnek érdeke a globális szavazatgyűjtés a KOMPENZÁCIÓS helyek miatt. Mert ott az ORSZÁGOSAN leadott szavazatokat összesítik, ahol SZÁMÍT itt 150, ott 200, amott 500 ukrán, román, akárki szavazat.

Ha nem megy, kérj meg valakit akiben bízol, majd az elmagyarázza.

BéLóg 2020.07.21. 14:58:00

@BOAR: Nézd tebarom, akinek volt miért, az DOLGOZOTT, ellentétben a te bolsevik felmenőiddel, akik csak a lopáshoz meg az akasztáshoz értettek.
El Qúró Feri meg nyilvánvalóan csakis a DOLGOZÓKTÓL tudott zabrálni, mivel csakis sok embertől keveset lopni éri meg.
Azt látom, a TÉNYEK nem érdekelnek, az meg hogy körülnézel, beleszagolsz a levegőbe és ilyen büdös gondolataid támadnak, vajmi kevéssé érdekel. Eleve a neved mutatja, moslékot eszel és ólban laksz. De hidd el, van aki ennél többre is vitte.

BéLóg 2020.07.21. 15:00:02

@Emmett Brown: De NEM a győzteseknél. A győzteseket ugyanis nem kompenzálják, csakis a veszteseket. Nézz utána nyugodtan.

BéLóg 2020.07.21. 15:05:34

@n3spr3ss0: Miért is? Mert a büdös komcsik a MUNKÁT adóztatták és nem a fogyasztást? Aki kétszer annyit dolgozott, csak másfélszer annyit keresett, mert hát az a komcsik szerint a gazdagember.

BOAR 2020.07.21. 22:40:38

@BéLóg: Ennél szánalmasabb kifogást még nem hallottam a választási csalásokra. Ezen gondolkodtál ilyen sokáig?
Vagy a zártosztályon nincs net és most jutottál wifihez amikor megengedték, hogy te vidd ki a kukát?
A felmenőimet ne vedd a szádra te féreg. Elhiszem, zavar, hogy én értelmiségi családból származom, a te apád meg abból élt, hogy anyádat meg a húgodat futtatta a kamionparkolóban(egy szopás kétszáz forint, fog nélkül, gumi nélkül) de ez nem jogosít fel arra, hogy tiszteletlenül beszél olyanokról akiknek a cipőjét sem pucolhattad volna meg.
Kinéztem neked egy ágat, féreg...egyszer mindennek és mindenkinek eljön az ideje...

chrisred 2020.07.22. 05:33:06

@BéLóg: Végletekben gondolkozol, mint a sithek. Ha nem lehet megoldani, hogy kivétel nélkül minden egyes embernek legyen politikai képviselete, akkor elfogadható a bolsevik mechanizmus, hogy kizárólag csak egy politikai erő akarat számítson?

"A modern demkráciák brit őshazájában ha a Fidesz ugyanezt az eredményt produkálta volna mint Magyarországon, NEM kétharmadot kaptak volna hanem 80 százalékot."

És kevesebb jogköre lett volna, mint Gyurcsánynak az 51%-ával. Ezt már egyszer végigjátszottuk, ezért ők a polgári demokrácia őshazája, és ezért áll a magyar politikai rendszer a lehető legtávolabb ettől.

chrisred 2020.07.22. 05:35:12

@BéLóg: Nem keresnek, hanem felajánlottak. A kormány által kiválasztott és felvásárolt helyszín kedvezőbb lett volna a vidékieknek, mint a budapestieknek, a fővárosiak érdeke az, hogy számukra legyen elérhető helyen.

BéLóg 2020.07.30. 11:21:45

@BOAR: Magyarázd már meg nekem tef. Asz, hogy mitől "kifogás" ez a LOGIKUS levezetés? Mégis mi értelme van pénzt fizetni, meg kiadásokat tenni valamire, aminek az égvilágon SEMMI értelme? persze tudom, van értelme NÁLAD, hogy getzif. Idesz, de hát ez pontosan annyit ér, mint amit anno a Hadházy a Parlamentben táblán felmutatott. A lónakaf. Aszát.
A bolsevik ávós felmenőidet meg védheted, sőt még az apám f. Aszát is a szádra veheted, nyugodtan. Gondolom elevenedre tapintottam. Ja, q.rvákat futtatni mindig is becsületesebb foglalkozás volt mint koncentrációs tábor őrnek lenni, aztán átvedleni komcsivá és mint kommunista kínozni másokat, meg ellopni a vagyonukat. értem én hogy nem vagy rá büszke.

Ellenben sokadszorra kérdem, mi értelme van GYŐZTESKÉNT "semmire" költeni a pénzt miközben a VESZTESEKNÉL a kompenzációs listában MINDEN egyes szaros szavazat számít?
Az ukránokat a JOBBIK hozta be szavazni mert kizárólag NEKIK számít még az EGY DARAB (!) plusz szavazat is, mivel azokat ORSZÁGOSAN összesítették.
F. Aszkalap.

BéLóg 2020.07.30. 11:29:12

@chrisred: Nem gondolkodom végletekben. Egyszerűen használom a matematika és a logika SZUBSZTITÚCIÓS módszerét.
Értem én , AZT nem tudod megcáfolni, hogy Britanniában a Fidesznek 81%-a lett volna, így hát kerítesz valami röhejes dolgot és BEMONDOD hogy "lett volna..."
Fölösleges engem hülyének nézni, BÁRMELY Parlamentben a 80% hely már totális hatalmat jelent, akár vannak pékek és lebbencsgyúrok (sic!) beiktatva, vagy hatalmi ágak szétválasztása, vagy akármi. nem tudom hol futottuk ezt végig, de ha igen, akkor sem volt igazad meg most sem.
A magyar rendszer ezerszer korrektebb mint pl. a brit, mert ennyi szavazattal is csupán 2/3.ad van és nem 80%.
A brit parlamenti rendszer olyan, amilyen, de semmiképpen sem JOBB mint a mienk. MÁS.
ha valaki végletekben gondolkodik, az éppen te vagy, azt álítod, az egyetlen alternatíva a "legyen a púposoknak is saját képviselője" elvvel szemben a bolsevizmus.
1. Nem, a bolsevizmus soha NEM alternatíva.
2. Nem, a bolsevizmus NEM az egyetlen megoldás arra, ha nincs minden lófasz kisebbségnek valami képviselője, mint pl. a Knesszetben.
Nincs ilyen a briteknél sem meg a dánoknál sem és nálunk sem, mert az ÉRTELMES és felelős politika a DÖNTÉSKÉPES országvezetést támogatja, és nem a balliberális fasságot a "mindenkinek legyen" elvvel.

Magyarországnak nem kell büszkének lennie a választási rendszerére, de szégyenkeznie sem kell.

BéLóg 2020.07.30. 11:35:28

@chrisred: Tudod nekem élnek rokonaim Pest megyében ezért tudom mit jelent "vidékinek" lenni. Attól függetlenül, hogy igazad a kórházügyben nincs (Karácsonyéknak NEM kell SEMMILYEN új kórház!) a legnagyobb g....ciség a budapesti bolsevik gondolkodás amit TE közölsz, miszerint ha nekünk nem jó, ne legyen jó másnak sem.
Hibátlan gondolatmenet az új szadeszista Momentum fejével gondolkodva. Szemét vidékiek, mocskos öregek, satöbbi.

Karácsony Gergelyéknek akkor sem kellett volna az új kórház, ha azt a parlament helyére építették volna föl a várois közepén. Azért nem, mert egy új kórház IS a Zorbán győzelme a balliberális fasság fölött, ezért aztán minden eszközzel meg kell akadályozni a létrejöttét. AKÁRHOL.
Tudod, ha igazad lett volna, az ELUTASÍTÁS másnapján mutattak volna egy MÁS helyszínt, "IDE kérjük kérem a Budapestiek érdekében az új kórházat".
Te tudsz ilyenről? Ja, nem. Akkor nem igazán értem, miért véded a mundér becsületét, amely tele van szarral. Levakarhatatlanul.

chrisred 2020.07.31. 08:30:41

@BéLóg: "Értem én , AZT nem tudod megcáfolni, hogy Britanniában a Fidesznek 81%-a lett volna, így hát kerítesz valami röhejes dolgot és BEMONDOD hogy "lett volna..."

Kevesebb viccesebb gondolatot olvastam. Tehát az a problémád, hogy leírod, mi lett volna, és nem tetszik, hogy én meg azzal reagálok, hogy mi lett volna?

Mind a matematika, mind a logika szabályai szerint az 50% + 1 ugyanúgy többség, mint a 80%. Az Egyesült Királyság jogrendjében nincs különbség, csak egy esetben.

en.wikipedia.org/wiki/Supermajority

"The British House of Commons can be dissolved and an election held before the expiry of its 5-year term by a vote of two-thirds of the membership of the House of Commons since 2011 under the Fixed-term Parliaments Act 2011. This is the only supermajority required in the British Constitution. However, Parliament can also be dissolved if the House of Commons passes a motion of no-confident within two weeks of the original vote of no-confidence.

Tehát a 80%-od a brit alsóházban arra jó, hogy simán feloszlathassa magát.

"A brit parlamenti rendszer olyan, amilyen, de semmiképpen sem JOBB mint a mienk."

Attól, hogy csupa nagybetűvel írod, még az érvek hiányoznak. Jobb, mert nem biztosít esélyt a túlhatalomra.

chrisred 2020.07.31. 08:38:59

@BéLóg: "a legnagyobb g....ciség a budapesti bolsevik gondolkodás amit TE közölsz, miszerint ha nekünk nem jó, ne legyen jó másnak sem."

Igen, ez a budapesti bolsevik gondolkodás volt, amit a budapesti Fidesz frakció képviselt, amikor benyújtotta tavaly azt az indítványt, hogy a főváros fogadja el kritika és változtatás nélkül a kormány javaslatát a szuperkórház helyére. Amit te elutasításnak nevezel, ennek az indítványnak az elutasítása volt.

"Tudod, ha igazad lett volna, az ELUTASÍTÁS másnapján mutattak volna egy MÁS helyszínt, "IDE kérjük kérem a Budapestiek érdekében az új kórházat"."

Mi értelme lett volna? Az új helyszínt akkor kell bemutatni, amikor a kormánnyal egyeztetnek. Ez meg is történt.

magyarnemzet.hu/belfold/a-lezerektol-fugg-a-szuperkorhaz-jovoje-7828364/

"A tárgyaláson a kormányoldal jónak tartotta azt a fővárosi felvetést, hogy a Kelenföldi pályaudvarhoz közelebb épüljön fel a Dél-budai Centrumkórház. Fürjes Balázs, a Budapest és az agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár (képünkön) szerint a megegyezés feltétele, hogy az orvosi lézerek működéséhez elengedhetetlenül szükséges talajrezgési vizsgálatok meglegyenek. – A 4-es metró és a Kelenföldi pályaudvar közelsége miatt kérdéses, hogy a lézeres beavatkozásokhoz biztosítható-e a kellő rezgésmentesség – tette hozzá."

BéLóg 2020.08.10. 14:53:01

@chrisred: Aha. Persze. TÉNY az hogy a balliberális Budapestnek NEM kellett a szuperkórház, minden más csak mellébeszélés és duma.
EZT a büdös életben nem fogjátok tudni kimagyarázni, szóval olyan ez mint a barbara Streisand háza eset, minél többet beszéltek róla, annál mélyebbre merültök a szarba.

Megkérdezhetünk százezer budapestit, mi is volt a kórházzal, NEM azt fogják mondani hogy rossz helyszín, nem azt hogy legyen közelebb, vagy lézer, hanem hogy Karácsony gergelynek és a balliberális vezetésnek NEM KELLETT a szuperkórház.

És igen. NEM kellett nekik. De ha akarod, még rugózhatsz. Én élvezném.

chrisred 2020.08.10. 17:50:12

@BéLóg: Igaz. A hamis tény is tény. Sőt, TÉNY.

BéLóg 2020.08.11. 06:47:58

@chrisred: Fidesz Britanniában.

Az én "lett volna" szövegem nem egy hipotézis amit kitaláltam, hanem egy abszolút egyértelmű IGAZSÁG. Simán ki lehet belőle hagyni a Fideszt, tehát nyugodtan mondhatjuk így is:
AKINEK Nagybritanniában sikerül 101 körzetet megnyerni, annak 80% többsége lesz a Parlamentben.

Te ezt a LOGIKAILAG cáfolhatatlan feltételezést egy hipotetikus esetre szeretted volna cserélni, miszerint ennyivel is kevesebb jogköre lenne annak a nyertes bárkinek.

Míg az én állításom egyszerű számtannal igazolható, a tiedhez kéne kb. egy fél lexikon meg tizenkét jogász, akik aztán egymásnak eshetnek hogy döntsenek.

chrisred 2020.08.11. 12:12:57

@BéLóg: Nem, az ugyanúgy logikai alapon cáfolhatatlan következmény, hogy nem lenne semmivel több jogköre egy 80%-os többségnek, mint az 50%+1 szavazatosnak. Ez is egyszerű számtan.
süti beállítások módosítása