MaGYAUR

A „Trianon-szemfényvesztés”

2019. június 06. - Magyaur

A Fidesz-KDNP zárt hadiállama keresi az ellenséget, amihez képest a nemzet illuzórikus „fideszes” egységét demonstrálhatja.

Az egyik „tuti jó PR ötlet” a „keresztényüldözés” volt, ami alatt nem annyira a nagyvilágban zajló vallási konfliktusokat értették, hanem a vallásilag közömbösnek, liberálisnak mondott Nyugattal szembeni fellépést! Ennek a harcnak az ürügyén számoltak/számolnak le a „keresztényietlen” gender szakokkal, a „kákán is csomót kereső” kritikai gondolkodásmóddal, amelyet a CEU, a Petőfi Irodalmi Múzeum, vagy a Magyar Tudományos Akadémia kutatóintézetei stb. jelentenek; „aki nincs velünk az ellenünk van”, meg (a rákosista balos túlkapások megtorlásaképpen) a „szemet szemért!” elvek jegyében.

A másik „tuti jó PR ötlet” a Trianon megemlékezés. Mert ki merné azt állítani, hogy igazságos volt az első világháborút lezáró békerendszer? Tehát a korábbi migrációval kapcsolatos „lelketlen, kalmárszellemű Soros” személyén keresztül magát a Nyugatot támadó kommunikációs hadjárat után a Magyarországot „cserbenhagyó” Nyugat újabb bűne kerül elő: Trianon.

Újfent nem a kiútkeresés jellemzi a jobboldali megközelítést, hanem az önvizsgálat hiánya és a (nemesi Habsburg-ellenes beállítódás anakronisztikus továbbéléseként) a passzív sérelmi politizálás, más szóval a külföldön szánalmat ébreszteni akaró siránkozás. Holott a magyar jobboldal ha nem lett volna annyira mereven a „Mindent vissza!” álláspontján, akkor már jóval a bécsi döntések előtt is lehetett volna határmódosítás a magyarok által lakott Dél-Szlovákiában!

Holott ha annyira fontos lenne a Fidesz-KDNP-nek a trianoni határok lebontása, akkor pont hogy nem a „nemzetek=nemzetállamok Európájáért” kellene küzdenie, hanem a határok légiesítéséért; a „Régiók Európájáért”!

De mint tudjuk a Fidesz-Magyarországnak nem a konfliktusok megoldása és az aprólékos építőmunka az erőssége, hanem a kommunikáció. Azt el kell ismerni, hogy a mindig látványosan renitens Orbán sikeresen felhívta magára a világ figyelmét...És? Milyen haszonnal járt ez az országnak?

A „Trianon kommunikációs projekt” Orbán újabb szemfényvesztő bűvészmutatványa annak érdekében, hogy figyelmet elvonja a minket körülvevő válságjelenségekről és az amatőr kormányzásából fakadó katasztrofális következményekről.

 Éljen a nemzeti és vallási fanatizmustól mentes, laikus jogállam: az Európai Köztársaság!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr9814881808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitcairn2 2019.06.16. 20:44:19

@Európai téridő:

"(Eötvös József) Anyanyelve német volt, szülei nem is tanultak meg magyarul, maga Eötvös József is csak középiskolai tanulmányi idején sajátította el a magyar nyelvet; e két nyelven kívül még latinul, angolul, franciául és olaszul is megtanult. "

www.nevpont.hu/view/4574

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 20:46:02

@pitcairn2: Trianon a szlovákok, szerbek, románok szerint jobb volt, mint ami azelőtt volt. a magyarok szerint nyilván nem, de hát sok száz évig az volt, amit a magyarok akartak, most fordult a kocka.

ezt miért nem tudjátok felfogni, idióta nácik?

csak akkor sírhatnátok jogosan Trianon miatt, ha nem a magyarok támadtak volna az I VH-ban, és ha a magyarok korábban jól bántak volna a nemzetiségiekkel. nem bántak. ennyi.

mi a faszt ugrálsz önrendelkezési jogról? mikor adtak a magyarok olyat más nemzetnek, te náci köcsög?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 20:46:48

@pitcairn2: már bocs, de a röhejes az, hogy te milyen idióta vagy.

Európai téridő 2019.06.16. 20:52:53

@pitcairn2: Amikor 1866 után, nem utolsó sorban a bécsi osztrák császári udvarban szolgáló cseh udvaroncok mesterkedései nyomán, a Habsburg Birodalom vereséget szenvedett Königgraetz (Hradec Králové) mellett a poroszoktól, amely kis híján vesztét okozta, Ferenc Jóska egy évre rá kiegyezett a magyarokkal. Ezt a csehek számos okból sérelmezhették: A német egység előre haladása miatt sutba dobhatták a Polábiás-koncepciót, amely az Elba-menti szláv területek megkaparintásával és akár Hamburg megkaparintásával is kecsegtetett. Másrészt a Felvidéki szlávság, a tótok körében folytatott agitprop is egy időre gellert kapott. Ők ezek miatt voltak a két "birodalommal" szemben álló revansisták. A franciák 1870-ben szenvedtek vereséget a poroszoktól, a Német Császárságot Versailles-ben kiáltották ki, 5 milliárd aranyfrank hadisarc és Elzász-Lotaringia "elvesztése" volt az ára a császári francia gőgnek, ami talleyrandi méretű hiba volt. Ők ezért voltak az eszelősségig menően revansisták. Amikor az Antant rafinált módon belerángatott sok országot a szövetségesein keresztül a Nagy Háborúba, akkor "elhitték", hogy a németek legyőzése, földbe döngölése mellett szét kell zúzni Ausztria-Magyarországot, ahogyan azt 1915-16-ben a cseh Edvard Benes javasolta párizsi "emigrációjában". Elhitték, hogy a gazdaságilag felzárkózó Monarchia romjain egy közép-keleti érdekszférára is szert tehetnek. Ami aztán az 1943-as, Teheránban kinyilvánított sztálini "érdekszférás" igények okán végleg befuccsolt. A cseh Skoda Művek nagyurainak sem volt ellenére a Weiss Manfréd Művek megroggyantása. De a Kisantant csak 17 évre tudta úgy-ahogy tartósítania számukra kedvezőnek vélt, de inkább rossz irányba vezető térségi gazdasági-politikai folyamatokat. És az eredeti churchilli szándékkal ellentétesen az ő 1915-ös mesterkedései alapozták meg a Brit Birodalom szétesését.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 20:54:50

@pitcairn2:

"Románia leginkább a lakosság pánikszerű meneküléséről híres mostanság..."

1) ennek mi a kurva anyád köze van Trianonhoz, te fasz?!

2) a magyarok ugyanerről híresek

3) a romániai statisztikában is sok a magyar

" csau országlását is kedvező színben kezdik látni..."

ez nem érv, ez olyan kis színes hír.

"A magyarok harmada szerint jobb volt az élet a Kádár-korszakban"

168ora.hu/itthon/a-magyarok-harmada-szerint-jobb-volt-az-elet-a-kadar-korszakban-mint-azota-150137

ezt hozta nekünk Orbán Viktor.

és ez nem kis színes, hanem felmérés, te idióta faszfej! ez kemény érv!

pofán szartad már megint magad, kétszer, két centiről.

ennyit tudtok, kis idióta nácik, ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Európai téridő 2019.06.16. 20:57:12

@math0: De a végeredmény a cseh és a délszláv föderációk, konföderációk szétesése, szétválása volt, így az akkori "jutalom" "büntetéssé" silányult, amelyhez Magyarországnak nem sok köze volt. Románia helyzete pedig ebben a közép-hosszú távlatban szintén nem javult annyit, amennyit reméltek. Ausztria a Monarchia előtti Habsburg-ére alatt pedig rendesen összerabolta azt az "eredetileg felhalmozott" tőkét, amivel persze most villog.

Európai téridő 2019.06.16. 20:58:18

@math0: Ateista marxista elvtárs, dugulj el!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 20:58:39

@pitcairn2: ez mind sehol nem cáfol semmit abból, amit írtam.

Európai téridő 2019.06.16. 21:00:07

@pitcairn2: Ne találgass, olvass Eötvöst a neten, vagy másutt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 21:00:44

@Európai téridő: ennyit tudsz, hülye náci. érved egy darab nincs, helyette tudsz szót fosni mindenféle dologról, ami kétséges, igazolatlan, de ráadásul NEM ÉRV Trianon kérdésében.

erre nincs válaszod, ezért most átmentél nettó anyázásba.

ezek bizony nem érvek. te egy idióta, elmebeteg, hülye, barom fasz vagy.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. a hamburgi cseh kikötő hogy a jó kurva anyádban volna már érv, mi a jó büdös kurva anyád köze van a kérdéshez egyáltalán, te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 21:00:44

@math0:

no mi van matyika? gellert kapott a bezzeg-romániázás?:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 21:01:17

@Európai téridő: ennyit tudsz, hülye náci. érved egy darab nincs, helyette tudsz szót fosni mindenféle dologról, ami kétséges, igazolatlan, de ráadásul NEM ÉRV Trianon kérdésében.

erre nincs válaszod, ezért most átmentél nettó anyázásba.

ezek bizony nem érvek. te egy idióta, elmebeteg, hülye, barom fasz vagy.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. a hamburgi cseh kikötő hogy a jó kurva anyádban volna már érv, mi a jó büdös kurva anyád köze van a kérdéshez egyáltalán, te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 21:02:00

@pitcairn2: "Románia leginkább a lakosság pánikszerű meneküléséről híres mostanság..."

2) a magyarok ugyanerről híresek

3) a romániai statisztikában is sok a magyar

" csau országlását is kedvező színben kezdik látni..."

ez nem érv, ez olyan kis színes hír.

"A magyarok harmada szerint jobb volt az élet a Kádár-korszakban"

168ora.hu/itthon/a-magyarok-harmada-szerint-jobb-volt-az-elet-a-kadar-korszakban-mint-azota-150137

ezt hozta nekünk Orbán Viktor.

és ez nem kis színes, hanem felmérés, te idióta faszfej! ez kemény érv!

pofán szartad már megint magad, kétszer, két centiről.

ennyit tudtok, kis idióta nácik, ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 21:02:46

@pitcairn2: a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. a hamburgi cseh kikötő hogy a jó kurva anyádban volna már érv, mi a jó büdös kurva anyád köze van a kérdéshez egyáltalán, te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej?!

pitcairn2 2019.06.16. 21:18:37

@math0:

inkább a multietnikus magyar nemesség kelt fel a "Habsburg császárság" ellen, pl. az aradi vértanúk között is tetten érhető ez...

Aulich Lajos (Ludwig Aulich), Lahner György (Georg Lahner), Schweidel József (Joseph Schweidel), Poelt von Poeltenberg Ernő, Gróf Leiningen-Westerburg Károly és Ormai Norbert (Norbert Auffenberg) NÉMET anyanyelvű volt...

Damjanich János (Jovan Damjanić) SZERB anyanyelvű volt...

Lázár Vilmos és Kiss Ernő örmény származású volt...

de Nagysándor József mamája (Tatzel Jozefa) sem tűnik magyarnak...

Vécsey Károly mamája (Amalia Colson ) meg egyenesen angol gyanús...

pitcairn2 2019.06.16. 21:22:14

@math0:

a német anyanyelvű magyarok vagy a szerb anyanyelvű magyarok voltak a nagyobb "gecik"?:)

hu.wikipedia.org/wiki/Aradi_v%C3%A9rtan%C3%BAk

akárhogyan is nézem az aradi mártírjaink többsége nem magyar anyanyelvű volt...

pitcairn2 2019.06.16. 21:27:43

@math0:

"De ha egy pillantást vetünk mondjunk az aradi tizenhármak névsorára, akkor is tanulságos következtetésekre juthatunk:

~ Knezić Károly – horvát származású
~ Nagysándor József – magyar származású (de édesanyja neve Tatzel Jozefa)
~ Damjanich János – szerb származású
~ Aulich Lajos – német származású
~ Lahner György – német származású
~ Poeltenberg Ernő – osztrák származású
~ Leiningen-Westerburg Károly Ágost – német származású
~ Török Ignác – magyar származású
~ Vécsey Károly – magyar származású (de édesanyja, Colson Amália pl. nem beszélt magyarul)
~ Kiss Ernő – örmény származású
~ Schweidel József – német származású (felesége, Bilinska Domicella lengyel)
~ Dessewffy Arisztid – magyar származású
~ Lázár Vilmos – örmény származású

A tudatlanság önmagában nem gond, orvosolható. A gond az, ha valaki népszerűsíti."

orulunkvincent.blog.hu/2015/02/11/egy_megelhetesi_bevandorlo_monologja

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 21:56:56

@pitcairn2: te tényleg ilyen idióta vagy?!

Erdélyben miért keltek fel a románok a magyarok ellen? Jellasics miért jött Magyarország ellen?!

Azért, mert önállóságot akartak, és a magyarok nem adtak nekik.

EZ a tény, te tudatlan, sötét, idióta, náci fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:00:56

@pitcairn2: idióta fasz vagy. az, hogy sok kevert származású ember van, volt és lesz, nem cáfolja azt, hogy a magyarok elnyomták a más nemzetiségűeket, legfeljebb azt támasztja alá, hogy miért vagytok ti, magyar nácik hülyék.

a postod legfeljebb arra érv, hogy Orbán az etnikai homgenitás dumájával a legnagyobb hatökör.

megint csak pofán szartad magad, te idióta náci!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:02:03

@math0:

találtam neked egy újabb "véresszájú" magyart:)

hu.wikipedia.org/wiki/Liszt_Ferenc#Nemzeti_hovatartoz%C3%A1sa_%C3%A9s_sz%C3%A1rmaz%C3%A1sa

és olyan fogalmakkal is megismerkedhetnél, mint pl. a multietnikus natio hungarica (azaz a nemesi nemzet...), hungarus tudat meg hasonlók:)

pitcairn2 2019.06.16. 22:05:37

@math0:

a román Moga Ioan (János) speciel a magyarokkal tartott:)

Móga János

hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%B3ga_J%C3%A1nos#%C3%89letrajz

tudod ő is a Natio Hungarica - azaz a multietnikus nemes nemzet része volt:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:06:28

@pitcairn2: bazdmeg, téged el kellett volna kaszálni érettségin, ha egyáltalán eljutottál odáig, te selejtes faszfej, egy pár kevert származású emberrel akarod cáfolni az 1848-49-es nemzetiségi törekvéseket, azoknak magyar elfojtatását, és a különféle magyarellenes felkeléseket?!

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg, selejt vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:08:14

@math0:

a szabadságharc honvédtábornokai között sem voltak többségben a magyarok:)

honunk.blog.hu/2011/01/15/a_szabadsagharc_honvedtabornokai_1848_1850

pitcairn2 2019.06.16. 22:09:46

@math0:

ezek nem "kevert származásúak", hanem NÉMET és SZERB ANYAELVŰEK voltak...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:11:44

@pitcairn2: értem, tehát ha Móga János a magyarokkal tartott, akkro nem is keltek fel a románok a magyarok ellen, és nem is volt polgárháború.

mondom, te totál elmebeteg vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben#Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA_Erd%C3%A9lyben

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:12:48

@pitcairn2: téged el kellett volna kaszálni érettségin, ha egyáltalán eljutottál odáig, te selejtes faszfej, egy pár kevert származású emberrel akarod cáfolni az 1848-49-es nemzetiségi törekvéseket, azoknak magyar elfojtatását, és a különféle magyarellenes felkeléseket?!

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg, selejt vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:13:32

@pitcairn2: téged el kellett volna kaszálni érettségin, ha egyáltalán eljutottál odáig, te selejtes faszfej, egy pár kevert származású emberrel akarod cáfolni az 1848-49-es nemzetiségi törekvéseket, azoknak magyar elfojtatását, és a különféle magyarellenes felkeléseket?!

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg, selejt vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:15:25

@pitcairn2: aha, tehát ha Knezić Károly horvát származású volt, akkor Jellasic nem jött el Pákózdig.

idióta, elmebeteg vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:19:21

@pitcairn2: és ha Damjanich szerb volt, akkor ugye nem is volt szerb felkelés, és nem harcolt Damjanich pont a szerb honfitársai ellen is, és a szerbek nem jutottak el Szegedig, amelyet ágyúztak, ugye?

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben#A_fegyveres_szerb_felkel%C3%A9s

idióta, elmebeteg vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:20:37

@pitcairn2: te idióta fasz, 1-2 vegyes származású ember példáján akarod cáfolni azt, hogy a románok, szerbek, horvátok felkeltek a magyarok ellen?!

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg barom vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:21:51

@math0:

a Natio Hungarica multietnikus voltán nem sokat változtat a hőbörgésed:)

a 48-as mártírjaink többsége nem volt magyar anyanyelvű...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:23:26

@pitcairn2: a kevert származású emberek nem cáfolják azt, hogy 1848-ban a románok, szerbek, horvátok, szlovákok önállósulni akartak, a magyarok ezt nem engedték, és ezért FELKELTEK a magyarok ellen.

felkelések ellen akarsz tenni 1-2 embert. röhej vagy.

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg barom vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:24:37

@pitcairn2: a horvátok, szerbek, románok FEGYVERREL INDULTAK A MAGYAROK ELLEN.

mikor fogod fel ezt, te Down-kóros selejt?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:29:42

@math0:

Damjanich tényleg szerb volt és ennek ellenére a magyar oldalon harcolt:)

hu.wikipedia.org/wiki/Damjanich_J%C3%A1nos#Katonai_p%C3%A1ly%C3%A1ja_1848-ig

ergo

a fekete-fehér gügyeségeid igencsak gyenge lábon állnak a "mogyorók" és a "nem-mogyorók" törzsi ellentéteiről:)

pitcairn2 2019.06.16. 22:31:16

@math0:

talán inkább a MULTIETNIKUS Natio Hungarica "magyarkodó" tagjai ellen...

akik közül sokan menet közben maguk is buzgón tanulták ezt a rém nehéz nyelvet:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:34:24

@pitcairn2: azt, hogy Damjanich szerb volt, a hajadra kenheted, mert ennek ellenére szerbek ezrei keltek fel a magyarok ellen. ahogy Knezić Károly sem állította meg Jellasic csapatait, és Móga János sem a román felkelőket.

vérengzések voltak, úgyhogy elmész a kurva anyádba az egyedi példáiddal, nem döntő érvek!

az I VH után meg valahogy a szerbek, horvátok, románok arra emlékeztek, hogy nem adtuk meg nekik a függetlenséget, és ez volt a döntő Trianonnál, felfogod, te Down-kóros selejt?

sem Móga, sem Damjanich, sem KNezich kurávra nem tudta megakadályozni Trianont, mert kurvára semmi relevanciájuk nincs Trianon szempontjából.

mikor fogod fel ezt, te Down-kóros selejt?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:35:15

@math0:

"kevert származású" =/= nem magyar anyanyelvű

ezen a jottányit sem változtat a fröcsögésed...

a mi idegen anyanyelvű "magyarjaink" jelentős része max. csak törte ezt a nyelvet...

ehhez képest magyar nemesként magyarnak érezték magukat...

de a Hungarus tudat a közrendűek között sem volt ismeretlen

Liszt Ferenc pl. soha nem hagyott kétséget afelől, hogy magyarnak tekinti magát...

ehhez képest nem tudott magyarul...

hu.wikipedia.org/wiki/Liszt_Ferenc#Nemzeti_hovatartoz%C3%A1sa_%C3%A9s_sz%C3%A1rmaz%C3%A1sa

pitcairn2 2019.06.16. 22:36:19

@math0:

"ennek ellenére szerbek ezrei keltek fel a magyarok ellen. "

szerbek ezrei meg a magyarokkal tartottak:)

és ezt az összes nemzetiség vonatkozásában el lehet mondani...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:37:13

@pitcairn2:

"~ Aulich Lajos – német származású
~ Lahner György – német származású
~ Poeltenberg Ernő – osztrák származású
~ Leiningen-Westerburg Károly Ágost – német származású
~ Schweidel József – német származású (felesége, Bilinska Domicella lengyel)"

egyébként Klapka György is.

akkor a te elmebeteg "logikád" szerint az egész 1848-as felkelés a Habsburgok ellen hülyeség volt a magyarok részéről, hiszen az osztrákok velünk voltak.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:38:01

@math0:

az I VH után jóformán sehol sem volt NEM VOLT NÉPSZAVAZÁS...

ergo

az érintett lakosság véleménye irreleváns volt...

a helyi önrendelkezés nemes eszményét lábbal tiporták...

innentől kezdve értelmét veszti az összes fröcsögésed...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:38:52

@pitcairn2: "ennek ellenére szerbek ezrei keltek fel a magyarok ellen. "

szerbek ezrei meg a magyarokkal tartottak:)"

nem, a szerbek túlnyomó többsége ellenünk volt.

egyelőre ott tartunk, hogy több német anyanyelvű volt a szabadságharc mellett, mint szerb. tehát a magyarok igazából hülyék voltak, hiszen a németek és osztrákok mellettünk voltak. legalábbis a te elmebeteg "agyadban".

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:41:47

@pitcairn2: "a helyi önrendelkezés nemes eszményét lábbal tiporták..."

A MAGYAROK tiporták lábbal. a nacionalista magyar elvtársaid. pofán fostad magad.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:42:31

@math0:

Trianon = GEOPOLITIKAI DÖNTÉS...

a fő cél a K und K elpusztítása és Németország körbekerítése volt...

a nagyhatalmakat kb. annyira érdekelték a "magyar" érdekek mint a "román" érdekek...

a nyugatról managelt/finanszírozott segghülye "jugoszláv" és "csehszlovák" érdekek meg az érintetteket sem érdekelték...

és 25 év múlva egy újabb geopolitikai játék keretében az egész területet odaadták az elvtársaknak...

Western betrayal
en.wikipedia.org/wiki/Western_betrayal

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:42:36

@pitcairn2: a kevert származású emberek nem cáfolják azt, hogy 1848-ban a románok, szerbek, horvátok, szlovákok önállósulni akartak, a magyarok ezt nem engedték, és ezért FELKELTEK a magyarok ellen.

felkelések ellen akarsz tenni 1-2 embert. röhej vagy.

te tényleg ekkora idióta, elmebeteg barom vagy?!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:43:57

@pitcairn2: "a nagyhatalmakat kb. annyira érdekelték a "magyar" érdekek mint a "román" érdekek..."

a románok ünneplik.

pofán szartad magad.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:44:17

@math0:

a trianoni "rendezés" kapcsán az un. "demokratikus nyugat" még a hőn szeretett magyarjaidat is alulmúlta...

pitcairn2 2019.06.16. 22:45:06

@math0:

NÉPSZAVAZÁST azonban nem mertek tartani...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:49:28

@pitcairn2:

itt van minimum 4000 szerb, aki a magyarok ellen volt. ezzel szemben neked van 1 szerbed, aki a magyarok mellett volt.

hu.wikipedia.org/wiki/Perlaszi_%C3%BCtk%C3%B6zet

4000:1 ide. ez több, mint 98%.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:50:13

@pitcairn2: "NÉPSZAVAZÁST azonban nem mertek tartani... "

pontosan, a magyarok nem mertek népszavazást tartani. Trianonnál ez megbosszulta magát. jogosan.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:50:48

@pitcairn2: nem volt ilyen kérdés, ne terelj, kis elmebeteg patkány!

pitcairn2 2019.06.16. 22:51:06

@math0:

mindegyik német anyanyelvű volt...

akárcsak az általad említett Klapka is...

"Klapka György, kisnemesi család sarja. Cseh-morva származású, német anyanyelvű, ízig-vérig katonacsaládban született"

hu.wikipedia.org/wiki/Klapka_Gy%C3%B6rgy_(t%C3%A1bornok)#Sz%C3%A1rmaz%C3%A1sa

Görgey is Johannes Arthur Woldemár Görgey-ként látta meg a világot:)

ezek a te "magyarjaid":)

pitcairn2 2019.06.16. 22:52:36

@math0:

folyamatosan ezzel a faszsággal "érvelsz"...

tudom, nagyon fáj, hogy a trianoni rendezés kapcsán irreleváns volt az érintettek véleménye...

elvégre ezen a ponton darabokra hullanak a fekete-fehér agyrémeid...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 22:53:37

@pitcairn2: a te "logikád" szerint a németek a magyarok mellett voltak, és 1848-ban a magyarok idióták voltak, hogy harcoltak azok ellen, akik velük voltak. ilyen hülyéket se látott még a világ, mint ezek a magyarok!

ez a te elmebeteg világod.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 22:59:44

@math0:

a "négyezred" leginkább a katonai határőrvidékekről verbuválódott...

hu.wikipedia.org/wiki/Katonai_hat%C3%A1r%C5%91rvid%C3%A9k#Az_1848._%C3%A9vi_t%C3%B6rv%C3%A9nyekben

már ha ez neked egyáltalán mond vmit...

pitcairn2 2019.06.16. 23:00:32

@math0:

és persze az általad "jónak" vélt oldal sem mert ilyet tartani...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:01:57

@pitcairn2: itt van 15000 szerb, aki a magyarok ellen volt

hu.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9lvid%C3%A9ki_szerb_felkel%C3%A9s_(1848)#A_karl%C3%B3cai_%C3%BCtk%C3%B6zet

15000:1 ide, te idióta, elmebeteg, náci fasz!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 23:02:01

@math0:

miért nem Brendel Mátyás néven ontod ezeket a "bölcsességeket"?:)

miért kell idekeverni ezt a "math0" nick-et?

tán nem vagy büszke a produktumodra?:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:04:24

@pitcairn2: itt van sok tízezer román, akik a magyarok ellen voltak.

hu.wikipedia.org/wiki/Erd%C3%A9lyi_v%C3%A9rengz%C3%A9s_(1848%E2%80%9349)

ezzel szemben van a te Móga Jánosod.

elmebeteg, idióta, náci fasz vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:05:53

@pitcairn2: olyan nicken írok, amilyenen akarok, ne szólj bele, te idióta fasz, én se szólok bele, milyen néven írsz,t e büdös paraszt!

ennyit tudsz, bazdmeg, amikor nincs érved, a másik nickjébe kötsz bele. szánalmas kis selejt vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:06:21

@pitcairn2: az általad "jónak" vélt oldal sem mert ilyet tartani...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:07:35

@pitcairn2: ez sem ellenérv. bemondtál egy irreleváns adatot. érved nincs, mert nincs igazad, és mert egy idióta selejt vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.16. 23:08:23

@math0:

a szócikked is a kiváltságokkal rendelkező határőrvidékkel indul:)

hu.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9lvid%C3%A9ki_szerb_felkel%C3%A9s_(1848)#A_szerbek_helyzete_Magyarorsz%C3%A1gon_az_1840-es_%C3%A9vekben

az úgy megvan egyébként, hogy ez közvetlen OSZTRÁK fennhatóság alatt állt?:)

hu.wikipedia.org/wiki/Katonai_hat%C3%A1r%C5%91rvid%C3%A9k#Az_1848._%C3%A9vi_t%C3%B6rv%C3%A9nyekben

no innen sződd tovább a gonosz magyarokról a mesét:)

pitcairn2 2019.06.16. 23:09:15

@math0:

Brendel Mátyás néven kérem ezeket a "bölcs" gondolatokat:)

pitcairn2 2019.06.16. 23:11:42

@math0:

Matyi! én nem hőbörögtem "jó" vagy "rossz" oldalról, számomra Trianon geopolitikai "oszd meg és uralkodj" játék...

meggyőződésem, hogy a "nyertesek" kb. ugyanazt kapták "jutalmul" mint a "vesztesek"...

Trianon nem "magyar" hanem közép-európai tragédia...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:12:00

@pitcairn2: itt van minimum 4000 szerb, aki a magyarok ellen volt. ezzel szemben neked van 1 szerbed, aki a magyarok mellett volt.

hu.wikipedia.org/wiki/Perlaszi_%C3%BCtk%C3%B6zet

4000:1 ide. ez több, mint 98%.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:12:39

@pitcairn2: én meg a kurva anyád nevén sem kérem az idiótaságaidat, kussolj!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:13:42

@pitcairn2: "a trianoni rendezés kapcsán irreleváns volt az érintettek véleménye..."

nem hallottam még olyanról, hogy a szerbek, románok, szlovákok elleneznék Trianont, és vissza akarnák csinálni.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.16. 23:27:48

@pitcairn2: tehát összefoglalom az elmebeteg világodat. 1848-ban a magyarok az osztrákok ellen harcoltak egy szabadságharcban, pedig az osztrákok velünk voltak, csak hát a magyarok szerinted idióták voltak. velünk voltak továbbá a románok, szerbek és horvátok is, Pákózdon Jellasiccal igazából buliztunk, Erdélyben nem is volt felkelés, és a szerbek se jöttek ellenünk. vagyis azok szerb határőrök voltak, amitől valamiért minden más. a határőr ugyanis szerinted valamiért kivétel, és nem szerb. akkor sem, ha az.

ezek után a te elmebeteg párhuzamos univerzumodban jött Trianon, ahol jól megszívatták a szerbeket, szlovákokat és románokat az antantok.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.17. 09:18:39

@math0:

inkább ugorj vissza a neked címzett első kommenthez:)

magyar-gyaur.blog.hu/2019/06/06/a_trianon-szemfenyvesztes/full_commentlist/1#c37317744

az lenne a tartalmi kivonat:)

pitcairn2 2019.06.17. 09:37:49

@Európai téridő:

nem találgatok...

magyar-gyaur.blog.hu/2019/06/06/a_trianon-szemfenyvesztes/full_commentlist/1#c37317964

Eötvös német anyanyelvű volt és csak a középiskolai tanulmányai alatt tanult meg magyarul...

pitcairn2 2019.06.17. 09:50:51

@Európai téridő:

de Kossuth Lajos szlovák nacionalista rokonsága sem semmi:)

"(Kossuth György) Gyakran írt emellett a korabeli sajtóba és a szlovák nemzeti élet fontos alakja volt. 1842-ben a turóci nemesség élére állva, aláírásokat gyűjtött Stúr Lajos mozgalmának megsegítésére. Ő szervezte a szlovák nemzeti újság kiadására kezdeményezett aláírásgyűjtést is. Anyagilag támogatta a Tatrín egyesületet és azokat a szlovák diákokat, akik Stúr leváltása után 1844-ben tiltakozásuk jeleként elhagyták Pozsonyt és Lőcsére mentek. Stúron kívül Ján Kollárral és Fejérpataky Gáspárral tartott fenn kapcsolatot, elsősorban levelezés útján. Verseikben Janko Kráľ és Janko Matúška is megénekelték Kossuth egyéniségét. Szlovák adatok szerint, Kossuth György, a nemesi kiváltságok védelmezőjeként igen haragudott unokaöccsére, Kossuth Lajosra, mondván, hogy jobb lett volna, ha gyermekkorában, amikor náluk nyaralt, inkább belefulladt volna a kerti tóba"

Kossuth György
hu.wikipedia.org/wiki/Kossuth_Gy%C3%B6rgy

valószínűleg keményen kellett ezt kompenzálni:)

anyai ágon meg olyan szép "magyar" nevek tűnnek fel mint:

Weber
Kaltenstein
Mutsler

hu.wikipedia.org/wiki/Vita%3AKossuth_Lajos#Csal%C3%A1dfa_adatok_pontos%C3%ADt%C3%A1sa

szóval még a "vezérünk" is szlovák-szász háttérrel rendelkezve tartotta magát magyarnak és ez a magyarság tudat leginkább a multietnikus Natio Hungarica talaján szökkenhetett szárba...

A Kossuth nevezetű község különben a szlovák nemzeti ébredés epicentruma lenne:)

hu.wikipedia.org/wiki/Kossuth_(v%C3%A1rosr%C3%A9sz)

ma annak a Turócszentmártonnak a része ahol pl. a Matica Slovenskát is összegründolták:)

hu.wikipedia.org/wiki/Matica_slovensk%C3%A1#T%C3%B6rt%C3%A9nete

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 09:58:38

@Európai téridő: hívő fasz, dugulj el! marxista a kurva anyád!

pitcairn2 2019.06.17. 09:59:19

@Európai téridő:

azért arról se feledkezzünk el, hogy a K und K fantasztikus bázis volt a cseh tőke számára

1914-ben a K und K ipar cirka 70%-a Csehországban volt

en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_the_Czech_Republic#History

egyértelműen Csehország volt a K und K és egyben az akkori világ egyik leggazdagabb területe

a Csehszlovákia-hívő Masaryk támogatottság elenyésző volt 1914 tájékán

a legutolsó 1911-es osztrák választáson - ami az általános, egyenlő és titkos választójog elvén alapult - Masaryk pártja összesen 1 helyet szerzett a cseheknek fenntartott 96-ból...

Masaryk támogatottság kb. EGY SZÁZALÉK volt 1911-ben a cseh morva területeken

mi több a cseh nacionalisták árulónak tartották, mivel szembeszállt egy rakás nemzeti mítosszal...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 10:03:05

@pitcairn2: tehát összefoglalom az elmebeteg világodat. 1848-ban a magyarok az osztrákok ellen harcoltak egy szabadságharcban, pedig szerinted az osztrákok velünk voltak, csak hát a magyarok szerinted idióták voltak. velünk voltak továbbá a románok, szerbek és horvátok is, Pákózdon Jellasiccal igazából buliztunk, Erdélyben nem is volt felkelés, és a szerbek se jöttek ellenünk. vagyis azok szerb határőrök voltak, amitől valamiért minden más. a határőr ugyanis szerinted valamiért kivétel, és nem szerb. akkor sem, ha az. 3-4 vegyes származású tábornok szerinted megszünteti a magyarellenes felkeléseket.

ezek után jött Trianon, ahol a te elmebeteg mesevilágodban jól megszívatták a szerbeket, szlovákokat és románokat az antantok. igaz, a románok ünneplik Trianont, de te nyilván jobban tudod.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.17. 10:05:28

@Európai téridő:

ihol lenne a forrásmegjelöléssel ellátott komment Masaryk 1%-os támogatottságáról...

ideo-logic.blog.hu/2019/06/02/trianon_a_multunkhoz_tartozik_nem_a_jelenunkhoz_nehany_uj_szempont/full_commentlist/1#c37290506

ennek az anglo-amerikai csoportok által futtatott "derék embőrnek" jóformán semmilyen tömegbázisa sem volt 1914 előtt a cseh-morva területeken...

a Felvidéken meg aztán végképp semmi...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 10:06:52

@pitcairn2: a valóság meg ez volt.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. a hamburgi cseh kikötő hogy a jó kurva anyádban volna már érv, mi a jó büdös kurva anyád köze van a kérdéshez egyáltalán, te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 10:08:21

@pitcairn2: @pitcairn2: a valóság meg ez volt.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. 2-3 vegyes származású tábornok mit sem változtat ezen, semmit nem jelent a magyarellenes felkelésekhez képest, sok tízezer szerbbel, románnal horváttal az élen., te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Európai téridő 2019.06.17. 10:34:41

@math0: Ja, hogy a tied is? Én viszont annak ellenére, hogy telebeszélték a fejemet a marxisták az elvtársvilág idején, nem lettem az. Te viszont igen, Baromállat!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 11:09:21

@Európai téridő: hívő fasz, dugulj el! marxista a kurva anyád!

pitcairn2 2019.06.17. 16:36:08

@math0:

az erdélyi "magyar" nemesség tekintélyes része román származású:)

mi több a közrománok felett általában a magyar nemessé átvedlett román kenézeik és bojárjaik leszármazottai basáskodtak:)

a román kenézek tömeges nemesítése különben a részben román származású Hunyadi Jánoshoz kötődik:)

ROMÁN VAJDÁK ÉS KENÉZEK, NEMESEK ÉS JOBBÁGYOK
www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/ErdelyHun-erdely-tortenete-harom-kotetben-1/elso-kotet-a-kezdetektol-1606-ig-6/iii-erdely-a-kozepkori-magyar-kiralysagban-8961526-323/3-a-tatarjarastol-a-mohacsi-veszig-3E1/roman-vajdak-es-kenezek-nemesek-es-jobbagyok-426/

pitcairn2 2019.06.17. 16:44:11

@math0:

a vérengzés különben nem a "románokhoz", hanem egy bizonyos román népcsoporthoz a mócokhoz kötődik...

hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%B3cok#Lakhely%C3%BCk_%C3%A9s_foglalkoz%C3%A1suk

és elég kemény császári szarkeverés van a sztori mögött...

de ez az osztrák fennhatóság alatt álló délvidéki határvidékek esetében is tetten érhető

a kedves szerbjeid is jobbára onnan verbuválódtak...

pitcairn2 2019.06.17. 17:00:49

@math0:

a "magyar" honvédség cirka fele nemzetiségi volt...

"A magyarországi nemzetiségek szabadságharc alatti szereplése azonban sok tekintetben árnyaltabbá válik, ha megvizsgáljuk a szabadságharc hadseregének nemzetiségi összetételét. Reprezentatív felméréseken alapuló számítások szerint ugyanis A HONVÉDSEREG LEGÉNYSÉGI ÁLLOMÁNYÁNAK KB. FELÉT AZ ORSZÁGBAN ÉLŐ MÁS NÉPEK, TEHÁT NEM MAGYAROK ADTÁK. Az egyes alakulatok ilyen irányú vizsgálata azt mutatja, hogy – az erdélyi Szászföld kivételével – az ország német, a Partium és a Temesköz román, valamint Kárpátalja ukrán anyanyelvű fiai nagy számban küzdöttek a honvédsereg soraiban, sőt A SZLOVÁKOK NÉPESSÉGÜK ARÁNYSZÁMÁHOZ VISZONYÍTVA TÖBB HONVÉDET ADTAK A SZABADSÁGHARCNAK, MINT A MAGYAROK!"

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

pitcairn2 2019.06.17. 17:08:06

@math0:

és mivel kevesellted Mógát...

„A Nagyváradon alakult 27. ÉS 55. BIHAR MEGYEI HONVÉDZÁSZLÓALJ LEGÉNYSÉGE PÉLDÁUL ROMÁN TÖBBSÉGŰ VOLT. E zászlóaljak Bem alatt kitűntek Erdély felszabadítása során és az is előfordult, hogy román felkelők ellen harcoltak”

„Az Arad megyében sorozott 29. honvédzászlóalj legénységét 1848 őszén egy magyar lakosságú vidéken szervezett zászlóalj katonáival kívánták összevegyíteni, mivel féltek, hogy A TÚLNYOMÓAN ROMÁNOKBÓL ÁLLÓ ZÁSZLÓALJ nem fog megfelelni kötelességének. Erre végül nem lett szükség, mert a zászlóalj anélkül is BIZONYÍTOTT: 1849. február 8-án a Közlönyben is méltányolt rendkívüli hősiességgel egy egész ellenséges dandárt vert ki Újaradról”

„A ROMÁN ANYANYELVŰ HONVÉDEK SZÁMA PEDIG 20 EZER FŐ KÖRÜL MOZGOTT”

„A Délvidék SZERB és horvát nemességének, Felső-Magyarország szlovák kisnemesei és az erdélyi, vagy bánsági ROMÁN ANYANYELVŰ NEMESSÉG alapvető ÉRDEKEI EGYBEESTEK A MAGYAR NEMESSÉG ÉRDEKEIVEL.”

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 17:41:30

@pitcairn2: értem, tehát ha Móga János a magyarokkal tartott, akkro nem is keltek fel a románok a magyarok ellen, és nem is volt polgárháború.

mondom, te totál elmebeteg vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben#Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA_Erd%C3%A9lyben

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 17:42:56

@pitcairn2: értem, tehát ha Móga János a magyarokkal tartott, akkro nem is keltek fel a románok a magyarok ellen, és nem is volt polgárháború.

mondom, te totál elmebeteg vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben#Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA_Erd%C3%A9lyben

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 17:43:28

@pitcairn2: értem, tehát ha Móga János a magyarokkal tartott, akkro nem is keltek fel a románok a magyarok ellen, és nem is volt polgárháború.

mondom, te totál elmebeteg vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_nemzetis%C3%A9gek_1848%E2%80%9349-ben#Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA_Erd%C3%A9lyben

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 17:49:38

@pitcairn2:

"1848–49-es szabadságharc sikertelenségének egyik oka a hibás nemzetiségi politika volt. A magyar forradalom vezetői azzal, hogy 1848 tavaszán és nyarán megtagadták az ország lakossága nagyobb hányadát kitevő nemzetiségek jogos nemzeti követeléseinek teljesítését, fokozatosan az ellenfél, a bécsi reakció táborába sodorták őket. "

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

POFÁN SZARTAD MAGAD, TE IDIÓTA. olyan tanulmányt idéztél, amely pont azt mondja, amit én.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.17. 21:29:48

@math0:

a szokásos, dögunalmas fröcsögésed helyett inkább próbálj meg reagálni a tegnap neked címzett indító kommentemre...

magyar-gyaur.blog.hu/2019/06/06/a_trianon-szemfenyvesztes/full_commentlist/1#c37317744

az egyszerűség kedvéért be is illesztem...

_________________________________________________________________________

"ez egy kicsit bonyolultabb ennél, pl. a "magyarkodó" projekt a multietnikus magyar nemesség projektje volt

pl. az aradi vértanúk cirka 50% nem magyar anyanyelvű volt...

Széchenyi is elég gyatrán beszélt kezdetben magyarul...

Kossuth apai ágon szlovák származású volt, a rokonságában szép számmal voltak szlovák nacionalisták...

Kossuth és Petőfi, a szlovák nép két nagy gyermeke
index.hu/tudomany/tortenelem/kospet36373/

anyai ágon meg szász felmenői voltak...

ezt egy pillanatig ne feledd el a "magyar-nemzetiségi ellentét" kapcsán...

és azt se, hogy a latin nyelv leváltásakor, mindössze a két reális "hivatalos összekötő nyelv opció" volt:
a magyar és a német

a német szóba se jöhetett így a magyar maradt...

innen indul az un. "magyarkodás"..."

____________________________________________________________________________

az őrjöngéseddel párhuzamosan gyönyörűen illusztráltam fentebb az un. "magyarkodó" elit multietnikus voltát

mi több még arra is rámutattam, hogy a magyar Honvédség is multietnikus volt...

azaz

az általad felvázolt "mogyoró"-"nem-mogyoró" ellentét totálisan hamis...

a jelek szerint akkoriban igenis volt Hungarus tudat...

a magukat "magyarnak" aposztrofálók jelentős része nem magyar anyanyelvű volt...

ami pedig unos-untalan ismételgetett lózungjaidat illeti, nekem semmi problémám sincsen azzal, hogy egy "geci náci magyarnak" aposztrofálod magad:)

szíved joga!!!!

egyszerűen csak dögunalmas az egész...

legalább egy kissé színesítsd a repertoárod:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 23:35:31

@pitcairn2: "1848–49-es szabadságharc sikertelenségének egyik oka a hibás nemzetiségi politika volt. A magyar forradalom vezetői azzal, hogy 1848 tavaszán és nyarán megtagadták az ország lakossága nagyobb hányadát kitevő nemzetiségek jogos nemzeti követeléseinek teljesítését, fokozatosan az ellenfél, a bécsi reakció táborába sodorták őket. "

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

POFÁN SZARTAD MAGAD, TE IDIÓTA. olyan tanulmányt idéztél, amely pont azt mondja, amit én.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.17. 23:36:58

@pitcairn2: a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. 2-3 vegyes származású tábornok mit sem változtat ezen, semmit nem jelent a magyarellenes felkelésekhez képest, sok tízezer szerbbel, románnal horváttal az élen., te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.18. 10:17:41

@math0:

a dögunalmas őrjöngéseden és az ahhoz társuló diszlexián felülemelkedve külön is megkérdezem az alábbit:

MILYEN ÖSSZEKÖTŐ NYELVET JELÖLTÉL VOLNA KI ANNO AZ 1840-ES ÉVEKBEN?

Ugyanis ez lenne az 1840-es évek központi kérdése...

1844-ig Magyarországon a LATIN volt a hivatalos nyelv... ez nyilvánvalóan TARTHATATLAN volt már...

mint fentebb írtam ezen a ponton mindössze két reális opció volt:

a német és a magyar

a német kijelölése lényegében a magyar nemzeti függetlenség feladását jelentette volna és pontosan emiatt ez elfogadhatatlan volt a multietnikus Natio Hungarica - azaz a nemesi nemzet - számára...

ezen a ponton csak a magyar maradt - az a nyelv amelyet sok esetben még a magukat magyarnak vallók sem beszéltek...

de ha szerinted volt még vmi egyéb reális megoldás akkor itt az idő ki vele!!!

mittomén francia, japán, orosz, angol, mandzsu... bármi...

erről hadoválj a segghülye, primitív rigmusaid helyett...

nem az ellenvéleményed a bántó, hanem az intellektuális igénytelenséged és az ehhez társuló alpári stílus...

és ez így összességében egyszerűen szánalmas...

szóval ne hőbörögj, hanem konkrétan fogalmazd meg, hogy 1844-ben milyen összekötő nyelvet kellett volna választani a Magyar Királyságban...

ugyanis az 1844-as nyelvtörvény lenne a vita kiindulópontja

az amikor a jelentős részben nem magyar anyanyelvű Natio Hungarica a latin leváltása mellett a magyar mellett foglalt állást

net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=84400002.TV&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei%3Fpagenum%3D27

lényegében innen datálódik az 1848-as nemzetiségi kérdés...

és azt is tartsd észben, hogy az 1840-es években még nem volt aktív asszimilálás...

az 1844-as nyelvtörvény lényegében az országgyűlésre, az akkoriban rendkívül csekély méretű központi államigazgatásra és a bíróságokra korlátozódott...

azokra amelyek 1844 előtt a MÉG KEVESEBB EMBER ÁLTAL BESZÉLT/értett LATIN nyelven működtek...

az 1840-es években még olyannyira nem volt asszimilálás, hogy pl. az 1848-as március 15-i forradalom színhelye Pest is NÉMET TÖBBSÉGŰ város volt...

Buda és Óbuda jóformán színnémet volt...

a hőn szeretett szerbjeid is nagy számban voltak Pest Budán képviselve, pl. a Tabán egy echte szerb település volt, de Pesten is volt külön templomuk a szerbeknek (lásd Szerb utcai templom V. kerület)

Szentendre és Ráckeve környékén is jó nagy szerb tömb volt...

és általánosságban elmondható, hogy a német többségű Pest-Budát szerb, szlovák és német falvak gyűrűje vette körül...

szóval ez lenne a kiindulópont: egy totális etnikai mix, ahol a MULTIETNIKUS - jelentős részben NEM MAGYAR ANYANYELVŰ nemesi ELIT elhatározta, hogy a latin helyet a magyart teszi meg az összekötő nyelvvé

ennyi

klasszikus értelemben vett erőszakos asszimiláció jóformán semmilyen formában sem volt a korban

pl. még kötelező állami oktatás sem volt...

az iskolák elsősorban felekezeti és magánfenntartásban működtek, olyan nyelven amelyet a megrendelők (a hitközség, illetve az érintett magánszemélyek) megkívántak...

a nyelvtörvény bár ugyan nagy ellenérzéseket váltott ki - hiszen a korábbi SEMLEGES latin helyett - az ország egyik - de egyben a legnagyobb - nyelvét emelte hivatalos szintre, jóformán semmilyen befolyással nem volt az átlagember életére...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.18. 10:24:44

@pitcairn2: nyuszókám, nekem nincs arra időm, hogy azzal foglalkozzak, hogy minden nap felhozol valami terelő kérdést, vagy részletkérdést, amely eleve nem cáfolhatja a kérdést, amit vitatunk. türelmem sincs hozzád, te elmebeteg, ez az ápolónőd feladata!

"1848–49-es szabadságharc sikertelenségének egyik oka a hibás nemzetiségi politika volt. A magyar forradalom vezetői azzal, hogy 1848 tavaszán és nyarán megtagadták az ország lakossága nagyobb hányadát kitevő nemzetiségek jogos nemzeti követeléseinek teljesítését, fokozatosan az ellenfél, a bécsi reakció táborába sodorták őket. "

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

POFÁN SZARTAD MAGAD, TE IDIÓTA. olyan tanulmányt idéztél, amely CÁFOL TÉGED, pont azt mondja, amit én.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. 2-3 vegyes származású tábornok mit sem változtat ezen, semmit nem jelent a magyarellenes felkelésekhez képest, sok tízezer szerbbel, románnal horváttal az élen., te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.18. 10:45:01

@math0:

az eredeti felvetés is ez volt kedves diszlexiás olvtárs...

magyar-gyaur.blog.hu/2019/06/06/a_trianon-szemfenyvesztes/full_commentlist/1#c37317744

az őrjöngésed nem változtat ezen...

és persze a primkó rigmusaid sem...

pitcairn2 2019.06.18. 10:46:31

@math0:

szóval mi is lett volna az ideális összekötő nyelv az 1840-es években?

konkrét választ várok...

nem pedig a dögunalmas rigmusaidat...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.18. 12:03:58

@pitcairn2: nem válaszolok lényegtelen, irreleváns hülyeségeidre. nincs erre időm. válaszoljon az ápolód!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.18. 12:05:52

@pitcairn2: nyuszókám, nekem nincs arra időm, hogy azzal foglalkozzak, hogy minden nap felhozol valami terelő kérdést, vagy részletkérdést, amely eleve nem cáfolhatja a kérdést, amit vitatunk. türelmem sincs hozzád, te elmebeteg, ez az ápolónőd feladata!

"1848–49-es szabadságharc sikertelenségének egyik oka a hibás nemzetiségi politika volt. A magyar forradalom vezetői azzal, hogy 1848 tavaszán és nyarán megtagadták az ország lakossága nagyobb hányadát kitevő nemzetiségek jogos nemzeti követeléseinek teljesítését, fokozatosan az ellenfél, a bécsi reakció táborába sodorták őket. "

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

POFÁN SZARTAD MAGAD, TE IDIÓTA. olyan tanulmányt idéztél, amely CÁFOL TÉGED, pont azt mondja, amit én.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. 2-3 vegyes származású tábornok mit sem változtat ezen, semmit nem jelent a magyarellenes felkelésekhez képest, sok tízezer szerbbel, románnal horváttal az élen., te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej!

ha ezt elismered, akkor lezárhatjuk a vitát, ha nem, akkor maradunk annál, hogy idióta barom vagy, és magad hivatkoztad be a saját cáfolatodat.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

pitcairn2 2019.06.18. 12:23:33

@math0:

bocsi, de ez ugrik be rólad:)

Psychological projection
en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.06.18. 12:43:04

@pitcairn2: nyuszókám, nekem nincs arra időm, hogy azzal foglalkozzak, hogy minden nap felhozol valami terelő kérdést, vagy részletkérdést, amely eleve nem cáfolhatja a kérdést, amit vitatunk. türelmem sincs hozzád, te elmebeteg, ez az ápolónőd feladata!

"1848–49-es szabadságharc sikertelenségének egyik oka a hibás nemzetiségi politika volt. A magyar forradalom vezetői azzal, hogy 1848 tavaszán és nyarán megtagadták az ország lakossága nagyobb hányadát kitevő nemzetiségek jogos nemzeti követeléseinek teljesítését, fokozatosan az ellenfél, a bécsi reakció táborába sodorták őket. "

www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Bona-bona-tabornokok-torzstisztek-1/tabornokok-es-torzstisztek-az-184849-evi-szabadsagharcban-23DD/ii-a-honvedsereg-tabornoki-es-torzstiszti-karanak-osszetetele-2673/2-a-tabornoki-es-torzstiszti-kar-osszetetelenek-altalanos-jellemzoi-2685/

POFÁN SZARTAD MAGAD, TE IDIÓTA. olyan tanulmányt idéztél, amely CÁFOL TÉGED, pont azt mondja, amit én.

a 19. században egész Európában előtérbe került a nemzeti egység kérdése, és nagyon sok nemzetállam alakult, nagyon sokszor szabadságharcok során. a magyar nemzet 1848-ban felkelt a Habsburg császárság ellen, mert önálló, szabad nemzetállamot akart. ugyanekkor horvátok, románok, szlovákok, szerbek is akartak önálló nemzet-államot, amit a magyarok ugyanúgy nem engedtek ezeknek a nemzeteknek, ahogy a Habsburgok nem engedték a magyaroknak.

1867-ben a magyarok részben elérték céljukat, de a többi nemzetet továbbra is rugdosták lefelé.

a magyarok tehát olyan gecik voltak, hogy miközben visongtak, hogy a Habsburgok miért rugdossák őket lefelé, ők maguk ugyanolyan geci módon rugdosták a még lentebbb levőket.

Trianonnál ez megbosszulta magát.

ilyen egyszerű ez. az olyan idióta, önző geciket, amilyenek ti, náci magyarok vagytok, senki nem szereti. tök jogosan. nincs igazatok, nincsenek érveid. 2-3 vegyes származású tábornok mit sem változtat ezen, semmit nem jelent a magyarellenes felkelésekhez képest, sok tízezer szerbbel, románnal horváttal az élen., te zizi, kretén, idióta, elmebeteg, selejtes faszfej!

ha ezt elismered, akkor lezárhatjuk a vitát, ha nem, akkor maradunk annál, hogy idióta barom vagy, és magad hivatkoztad be a saját cáfolatodat.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.