MaGYAUR

MaGYAUR

A korrupt elit kiárusítja az országot Kínának

2020. május 06. - Magyaur

Káncz Csaba: "A kínai expanzió tipikus módszere, hogy megegyeznek a helyi korrupt politikai elittel egy masszívan túlárazott megaprojektről (vasút-, kikötő-, vagy útépítés). A kilóra megvásárolt helyi elit segedelmével a kínai cégek kaszálnak az agyoninflált és sokszor teljesen haszontalan beruházásokon. Az áldozatul esett országok adófizetőinek viszont ez sokáig óriási teher, mert innentől kezdve ők fogják fizetni a kínaiak által benyújtott számlát." - Magyarország kiárusítása zajlik a "legnemzetibb" és a "legtitkolózósabb" kormányunk által...

Védhetetlen, amit csinálnak.

 

https://privatbankar.hu/cikkek/makro/budapest-belgrad-vasutvonal-uj-aknak-az-uj-selyemuton.html?fbclid=IwAR0TJpamgqaEe1Ynuj836ii25oHD_A0znrPX_TYmaigkW228oVzPxp4zjMc

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr8015664682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnightcoder2 2020.05.06. 14:31:48

Ja. A gengszterváltó elit a jó elvtársi kapcsolatokkal pedig anno Nyugat-Európának árulta a hazát kabátgombért.

Karoly Temesi 2020.05.06. 14:36:30

@midnightcoder2: most az a nyugat tart lélegeztetőgépe.....nyugat nélkül éhen halnál....

ulpius66 2020.05.06. 15:37:43

A cikk helyesen:

"A liberál-fasiszta SoroSS elvtárs tipikus módszere, hogy megegyeznek a helyi korrupt politikai elittel egy masszívan túlárazott megaprojektről (vasút-, kikötő-, vagy útépítés). A kilóra megvásárolt helyi elit segedelmével SoroSS cégei kaszálnak az agyoninflált és sokszor teljesen haszontalan beruházásokon. Az áldozatul esett országok adófizetőinek viszont ez sokáig óriási teher, mert innentől kezdve ők fogják fizetni a SoroSSék által benyújtott számlát."

Magyarországon ez nem jött be!

Pont e miatt van kitiltva SoroSS elvtárs több tucat országból, így Nagy Britanniából, Oroszországból, sőt zsidó létére még Izraelből is.....

agador 2020.05.06. 15:53:07

Ugandában is megtették a kínaiak ezt Építettek egy autópályát, ami a semmiből, a semmibe vezet. Jó tudni, hogy úgy nagyjából az ugandaiak szintjén vagyunk.

ulpius66 2020.05.06. 15:59:14

@agador:

Hát agyilag te tényleg az ugandaiak szintjén vagy!
(elnézést az ugandaiaktól, hogy egy totál idiótát hozzájuk mérten....)

Ja, Budapest a semmi, a Belgrád a másik semmi.....
(bár Karigeri fellépése óta Budapest tényleg kezd elporladni.......és még csak fél éve ő a főpolgi....)

havrilla 2020.05.06. 17:08:33

@agador:
Te aztán igen alacsony szinvonalon vagy, az látszik. Szegény hülye!

havrilla 2020.05.06. 17:09:43

Gyaurkám, sokáig azt hittem, hogy egy hülyeségi szint alá nem tudsz menni. Nos, tévedtem.

2020.05.06. 17:33:25

@ulpius66: Nomen est omen!Ámen!

2020.05.06. 17:35:11

@agador: A rád követ dobálok a példák a magya-urak támogatói mekkora kinjai a világunknak!

2020.05.06. 18:19:55

"Kenya épp úgy átadja majd kikötőjét Kínának, mint ahogy Srí Lanka elveszítette 2017-ben Hambantota kikötőjét vagy ahogy Zambia 2018 szeptemberében elveszítette Kenneth Kaunda repülőterét szintén az eladósodás miatt. Eközben Kína óriási hiteleket nyújt az afrikai országoknak."

hát ezekkel vagyunk egy szinten !

ulpius66 2020.05.06. 18:31:38

@h.kovacs:

Jajjjjj, de jó!

Akkor az USÁ-val is egyszinten vagyunk!!!!!!!

2017. augusztus.

"Kína lett az Egyesült Államok legnagyobb külföldi hitelezője."

vrana 2020.05.06. 19:19:16

Az eredeti Káncz jegyzet itt idézett bekezdéséhez a hozzászólás:
"És még mondja valaki, hogy a kínaiak nem a nyugattól lopnak mindent! Szerencsénkre a még ennél is sokkal durvább módszereket eddig még nem lopták el."
Aki most jött a 6:20-as személyvonattal, mint szerzőnk, annak nyilván új, aki már kijárta az általánost és nem hiányzott szinte minden történelemóráról, az legalább remekül szórakozik. Na ja, van aki olvas is, nemcsak ír.

belaim7005 2020.05.06. 19:33:57

Valaki elmondaná eccerűen , miért jó ez a Belgrád-Budapest szuperexpressz? Ha annyira jó akkor miért titkos? Köszi!

belaim7005 2020.05.06. 19:35:39

@midnightcoder2: Nono, az elit szerintem a kabátot is megkapta:)))))

2020.05.06. 20:02:54

@belaim7005: eccerűen elmondom: lölő

Dinkainka 2020.05.07. 04:48:57

Sok élősködő parazita él Magyarországon! És ezek a férgek szaporodnak is, dobálják szanaszét a szaros pelenkáikat!

midnightcoder2 2020.05.07. 07:08:18

@Karoly Temesi: Olyan ez, mint amikor valaki kilök az ablakon hogy utána lelkesen ápolgasson. 89 előtt egész jól elvoltunk lélegeztetőgép nélkül. Persze csorgott a nyálunk a nyugat-európai életszínvonalra, csak azt nem mondta el senki az átlagpolgárnak, hogy 30 év múlva sem leszünk a közelében sem. És ez leginkább a 89-98 közötti időszak elkúrásainak és szétlopásainak köszönhető. Persze az utána következők sem piskóta, sem a Fletó sem Viktor, de arra a pályára az a két ciklus állított minket. Az eredendő bűn a 90-es évek - és persze az előző 40 év.

István Tamasi 2020.05.07. 11:39:21

@ulpius66: A fideszmaffia miért lopta el Soros 1 millió USD-jét amit a vörösiszap károsultjainak adott? Azért mert Soros "liberál-fasiszta" (ez egyébként egy nonszensz szókapcsolat ami úgy hülyeség ahogy írta) vagy azért mert simán meg akarták szerezni maguknak a károsultak elől?

Ego55 2020.05.07. 12:44:29

Van pár apró probléma az ellenkezéssel!
1, Mindent a közvetlen haszonból számítanak ki. Mintha ezen a vonalon csak a kínai árú fog közlekedni egy irányban. Nem lesz rajta más áruforgalom és személyszállítás.
2, Legyen úgy és számítson csak a haszon! ilyen alapon kár gyorsvasutat építeni ott, ahol már van régi lassú, hiszen azzal ezer év alatt sem termelik ki a kettő különbözetéből az építési költséget. Különben is szüntessék meg a vasutak azon részét, ami ráfizetéses! Hiszen csak a megtérülés számít! A haszon!
3, Nem veszik figyelembe, hogy ha megépítik, akkor egy elosztó központ lehetünk, amely munkahelyeket teremt, adóbevételt is hoz.
4, Legegyszerűbb ellenvetést kellene leírni ami sokkal rövidebb és igazabb lenne!
ORBÁN!!!
5, Az összes többi csak kitalált mantra!

Ruby Sixxx 2020.05.07. 12:49:22

@midnightcoder2: Biztos így volt, ahogy ön írta, és ez mentességet ad a jelenlegi korrupciós ügyletekre?

István Tamasi 2020.05.08. 09:30:26

@Ego55: A Budapest-Belgrád vasútvonal beruházással egy probléma van: 2000 év alatt térül meg.

2020.05.30. 05:39:30

@midnightcoder2: Vannak hazaárulók, és konkrét jutalékos eladók! Privatizációóó Egyesek szeretik a felelősséget az utolsó kommunista miniszterelnökre hárítani, de tény, hogy nemzeti vagyonunk 7O-8O %-ának tényleges eladása Antall József kormányzása idejére esik. Ez úgy történt, hogy a korábban látszó anyagi, fizikai, lelki, erkölcsi és szellemi lepusztulást, e dimenzióiban csak a török hódoltság időszakához mérhető kifosztást cinikusan perverz kéjjel „szabadságnak, demokráciának, felemelkedésnek, jólétnek” nevezték el azok, akik a magyar társadalom mérhetetlen szerencsétlenségére sajnos valóban „tudták, merték” és kíméletlen államosított magyar vagyont a fordulat táján gyorsan tönkretették, majd olcsón fölvásárolták a kondér közelében ülők, ők pedig pillanatok alatt továbbadták, esetleg szétdarabolva idegeneknek, akik nálunk elsősorban piacot vettek. Az üzemek nagy részét bezárták, néha le is rombolták. Ez a kollaboráns struktúra becslések szerint harminc év alatt legalább ötszázmilliárd dollárnyi anyagi vagyonvesztést okozott az országnak. A most már lényegében visszafordíthatatlannak kegyetlenséggel „tették” is mindazt, amivel végzetes lejtőre lökték az országot.
süti beállítások módosítása