MaGYAUR

MaGYAUR

Orbán visszalép az abszolutizmusból a „feudális anarchia” irányába

2021. október 24. - Magyaur

Minden „vezérlő tábornoki” ambíciójú politikus, - így Orbán is - nem piaci-alapú, hanem gazdaságon kívüli logika által uralt „Hadi Államot” akar létrehozni. Olyan erőközpontot, amelyben a vezér, a „főni” parancsai alapján működik, illetve a működés látszatát mutatja.

A városiasodás, a polgárság gazdasági és politikai megerősödése hozta magával a feudális abszolutizmus kialakulását. Erre a korszakra Franciaországtól, Ausztrián, Poroszországon át Oroszországig a központosítás, a központi adóbeszedéshez szükséges bürokrácia és a hadi ütőképesség növeléséhez szükséges iskolareformok és hadseregreformok vezettek. Európa korábban hercegségek és kiskirályságok mozaikjából állt, de a XVIII. század végére nemcsak az abszolutista birodalmak, de a nemzetállamok csírái is megjelentek. Aztán az első világháború következtében a dinasztikus birodalmak felbomlottak és maradtak a nemzetállamok, amelyek vagy maradtak a piaci/gazdasági racionalitás keretei közt (lásd a „Nyugatot”), vagy eluralkodott bennük a nemzetállami iránti vallásos, irracionális rajongás.

A modern „Hadi Állam” eszménye leszivárgott a civil lakosság szintjéig: „katonás rendről” beszélünk és fordítva, sok átlagember a rendet sokszor csak „katonaiként”, vagy „katonásként” tudja elképzelni. Pedig többféle „rend” létezik, és tudnivaló, hogy az első pillanatra kaotikusnak tűnő gyerekközpontú skandináv iskolarendszer eredményesebb, mint a katonás-egyházias szigort alkalmazó porosz típusú oktatás.

Annak érdekében, hogy Orbán még inkább megszilárdítsa a hatalmát különös gonddal fejlesztette az államon belüli hierarchikus szervezeteket: a TEK-et, a hadsereget, amelynek alárendelte (igaz remélhetőleg csak ideiglenes jelleggel) az egészségügyet, a hadsereg számára egészséges fiatalokat előállító sportipart és nem utolsósorban az egyházi szervezeteket. Ezek mind az öncélú, szuverén és centralizált orbáni nemzetállam támaszai.

De a szövetségeseinek: Trumpnak, az euro-szkeptikus pártok kudarcai, az Európai Néppártból való kiszorulása miatt, valamint az EU pénzcsapok elzáródása miatt Orbánnak 2021-re új stratégiát kellett kidolgoznia, amelyben az állami vagyont főkegyúrként szétosztotta a hozzá közel álló „bárók” közt. Kegyencei 4-7-9-35 évre kapták a megbízatást, kiváltságot és hogy ezt a képtelen és igazságtalan osztogatást elfedje, ezért a lakosságot is elhalmozza aprópénzzel, ily módon „cinkosává” téve a népet.

Ez az akció nemcsak az ország gazdasági/pénzügyi egyensúlyát, de a nemzet hosszú távú fejlődését is veszélyezteti, ami valószínűleg nem érdekli különösebben Orbánt. A nemzetállami központosított erőközpont helyett immár sok, személyesen Orbánhoz kapcsolódó erőközpont lesz, és az új kormány ezekkel kényszerül majd egyezkedni, vagy harcolni.

Orbán Viktor mérgezett politikai öröksége, - ha nem tudunk kitalálni valami ellenszert - akkor a Magyarországot megbénító „feudális anarchia” lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr6816734082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.24. 15:46:56

Se,mmi ilyesmi nincs.

Egyszerűen most, a kései liberalizmus korában a nép tapogatózik a kivontakozás céljából.

Ami biztos: a legnagyobb hiba a szövetség lenne a nyugati fődodrú, retrográd, liberális erőkkel. Egyrészt erkölcstelen lenne, mésrészt káros.

gmihaly621 2021.10.24. 19:36:44

Marhaság, trendiül: bullshit mindaz, amit itt összeírkáltál Magyaur hülyelvtárs.

sírjatok 2021.10.25. 09:36:16

hú ez az Orbán aztán egy igazi pernahajder!

ez is minek ír....

szárny 2021.10.25. 09:43:03

Magya úr! Nézze már vissza az október 23-ai nagygyűléseket. Csak hogy tisztába jöjjön a véleményét osztók és ellenzők arányával...

chrisred 2021.10.25. 09:55:59

Ezzel a "lakosságot is elhalmozza aprópénzzel" teóriával azért várnék egy kicsit, lesznek apró trükkök százai, amivel ezt a pénzt visszacsatornázza a nerbe.

Bogyó 2 2021.10.25. 10:01:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze a putyini, kínai úthoz kell csatlakoznunk,mert ott sokkal jobb a "kisembernek", mint Svájcban vagy Finnországban. persze, a tények és az emberek lábbal szavazásai ellentmondanak ennek, de te jobban tudod. Mégis meddig akarod még ezekkel a hazugságokkal mérgezni a közbeszédet?

Bogyó 2 2021.10.25. 10:02:18

@gmihaly621: Mondjuk, érvek híján ez a vélemény nagyjából a 0-val egyenértékű.

Bogyó 2 2021.10.25. 10:06:25

@szárny: Jó kis nyugtató ez, de ettől még nem ez a mérvadó. Az egyikre szerveztek buszokkal, közpénzek becsatornázásával, kényszerrel, fenyegetéssel, megtévesztéssel embereket, a másiknál nincs ilyen. Hiszen nincs mögötte hatalom, nincs mögötte pénz, hiába hadovál Orbán Sorosról jó ideje, semmiféle ilyen direkt szervezés nincs ebben sem másban sem. Igen, tudjuk, hogy sokkal jobbak az esélyei a kormánynak, de nem azért mert tisztességesen versenyez, s pláne nem azért, mert az ország érdekében teszi azt amit tesz.

Bogyó 2 2021.10.25. 10:09:26

"a hadsereg számára egészséges fiatalokat előállító sportipart " Ezzel én vitatkoznék. Az élsport van fejlesztve, ami propagandisztikus, inkább pszichés céljai vannak. Egészséges fiatalokat a tömegsport fejlesztésével lehetne "előállítani" de ebben nagyjából semmi fejlődés nem történt.

Bogyó 2 2021.10.25. 10:13:06

A választások következménye valóban az, hogy vaskézzel haladunk a fideszes elit bebetonozását és az ország lassú, stabilitást mutató, de mégis a leszakadást jelentő úton, vagy egy káoszos, anarchisztikus állapot lesz, amelyből okosan megindulhatunk egy fejlődőbb, igazságosabb társadalom felé, vagy az anarchia elhatalmasodik, s a zavarosban halászás után egy még elnyomóbb rezsim jön. Kockázatosabb, ha az ellenzék nyer, de a jelenlegi uralom meg az igazságtalan és lemaradó állapotok konzerválását jelenti.

istvankah 2021.10.25. 10:14:47

Már előre behűtöttem 1 ruszki pezsgőt,mikor a fideSSes savazók kibelezik az igazi vezérüket,hogy lássák mitől döglik a légy!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.25. 10:17:02

vagy hierarchia alapjan mukodik valami, vagy kaosz van. aki a hierarchiát valami negatív dolognak tartja, az vagy iszonyat buta, vagy aljas, aki a kaoszt szolgalja.

moloy 2021.10.25. 10:29:12

Az ellenzék már régóta azt súlykolja, hogy a jelenlegi (ill. 12 éve) kormányzó párt vezetője egyszemélyi döntéseivel irányítja nem csak a pártját, de az Magyarországot is, ezért racionális megoldásként olyan törvényt kellene hozni (Alkotmányunk megfelelő korrigálásával), hogy aki már 15 éve folyamatosan vezeti az országot, kapjon Kormányzó-i kinevezést, melyet élete végéig gyakorolhat.
Másképp: A Köztársaság Elnöke kapja meg az ország vezetéséhez, irányításához szükséges összes feladatot, döntési jogkört, döntéseinek meghozatalához minden szükséges eszközzel (pénzzel) együtt. Mivel egy ország vezetésének hosszabb távú célokat kell szolgálnia, a "szolgálati" idejét is hosszabbra kell megadni: fokozatosan emelve a jelenlegi 4 évet 9-12 évre, de azt is újraválaszthatóan!
(Ez nem lenne azonos a királysággal, mivel a királyok életük végéig kapják és örökölhető is a "posztjuk".)

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.25. 10:33:58

Nagyon érdekes ennek a felcsúti futóbolondnak az életútja: a kommmunista diktatúrából megérkezett a komcsi-fasizsta diktatúrába. Még 20 év se kellett neki.

Ennek a jutalma az lesz, hogy a börtönbe fog visszalépni. A Dojcs Tompikája már úgyis volt börtönben, majd segít neki beleszokni.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.25. 10:35:58

@moloy:

Köszi te troll, de nem kell putyini Magyarország!

Ha neked igen, akkor költözz oda!

6.Lenin 2021.10.25. 10:45:14

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Nézd meg mit mond ezzel kapcsolatban Jakab. Simán lehet fasisztából komcsi, csak idő kérdése.
Vagy komcsiból haladó, zöld. Csak nevet és színt kell váltani. Elvek úgysem voltak soha.

sírjatok 2021.10.25. 11:20:17

@Bogyó 2: " az ország lassú, stabilitást mutató, de mégis a leszakadást jelentő úton,"

data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.MKTP.KD.ZG?locations=HU-RO-SI-SK

milyen leszakadás
2006: Magyarország növekedése 4%, a többié 6, 8, 8.
2007: Magyarország növekedése 0.2% (!), a többieké 7, 7, 11 (!).
2008: Magyarország növekedése 1% (!), a többieké 4, 4.5 és 9.
2009: Éljen, nem MO a legrosszabb, mert csak 6.7%-ot esett vissza, tehát egy országnál jobb volt, kettőnél meg rosszabb.

ezzel szemben mostanában eléggé együtt mozgunk a mezőnnyel, és van néha egy-egy kiugró évünk, pl. a mostani is ilyen lesz. Nem én mondom, az IMF. Leszakadás a böszme alatt volt, most nincs semmiféle leszakadás.

sírjatok 2021.10.25. 11:21:10

@Bogyó 2: "mint Svájcban vagy Finnországban"

feltűnő hogy már nem Németország meg az USA van említve ilyenkor :)

lobaszopiatej 2021.10.25. 11:31:15

Valójában Orbán csak előadó, tanácsadói döntenek korábban, ő pedig körbehaknizza a médiát üres lózungokkal, pl soroslipsi-brüsszelezve, gyorsnaszádozva, rezsicsökkentve.

BOAR 2021.10.25. 12:09:30

@moloy: Eddig csak sejtettem, de most már biztos, hogy téged valami rettenetes trauma ért gyermekkorodban. Anyád a falhoz csapott amikor megszülettél? Akkor folyt ki az a kevés kis agyvelőd az orrodon? Vagy már eleve anélkül születtél?
Mindenesetre korunk egyik csodája, hogy egy ilyen genetikai selejt mint te, egyáltalán életben tudott maradni.

jajdehülyevagyok 2021.10.25. 12:29:15

Boldogság a történelemtudomány kiváló képviselőivel találkozni. :D

Kivlov 2021.10.25. 13:24:09

Muhahaha.
Tehát inkább a külföldi megmondóembereknek, szervezetecskéknek adjuk a lét, ne a hazaiaknak. Brafó, brafó...

BOAR 2021.10.25. 13:36:53

@Kivlov: Ez melyik párt programjában szerepelt?
Ja egyikében sem...
BTW külföld, hogy is vannak ezek az offshore dolgok? Meg a külföldi szállodavásárlások? Most akkor hol is marad az a lé?

nemecsekerno_007 2021.10.25. 14:52:35

Atlantisz nem süllyed!!!!

Ugye kedves blogger :)))))))))))))))))))

Ha tovább nyomjátok fullba a kretént, simán befigyelhet egy Fidesz 3/4.

Aztán csodálkoztok megint mint a guminő.

:)))))))))))

nemecsekerno_007 2021.10.25. 14:55:54

A legnagyobb tévedésetek a polgársággal kapcsolatos.
Épp a kormány intézkedései következtében fog kialakulni egy erős polgárság.

A baloldal meg még most is a gazdasági és ideológiai rabszolgák szaporításán ügyködik.

Halibuli 2021.10.25. 15:04:05

Vezér van, ellenségkép van, birka nép van, goebbelsi propaganda van, "Softfasizmus " van.

6.Lenin 2021.10.25. 15:06:05

@Halibuli:

És szépen bemutatod is, hogy vannak olyanok is, akik beveszik.

Alternatíva 2021.10.25. 15:29:57

Csodálkozom azon, hogy még nem lett merénylet áldozata.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.25. 15:47:02

@Bogyó 2:

Egy erkölcstelen rendszerben a kizsákmányolók oldalán lenni vajon jó dolog-e?

A kései liberalizmusban liberális értékekről gágogni kb. olyan, mint 1989-ben belépni az MSZMP-be.

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.25. 16:26:44

Vidéken már hosszú ideje újkori feudalizmus van.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 16:30:30

@nemecsekerno_007: "Ha tovább nyomjátok fullba a kretént, simán befigyelhet egy Fidesz 3/4.

Aztán csodálkoztok megint mint a guminő."

Ez már volt. Új nincs?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.25. 16:37:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Íme a lényeg:
- az egyéni szabadság a közösség terhére,
- kis állam,
- pénzközpontúság.

dare 2021.10.25. 17:00:15

Itt a címlapon Fürjes Balázs siránkozik azon, hogy elvek meg a szegény baloldal, hogy ők csak Gyurcsányban bízhatnak, mert nincs már egy épkézláb jelöltjük se sok év óta a Fidesz ellen.
(minden civilre, aki valamit is akart tenni a közéletért eddig, nem a kormány ellen, csak a közéletért, arra minden lőrésből tüzet nyitottak teljes tűzerővel)
Hogy nem sül le az arcáról a bőr?
Pláne a mai nap fényében amikor kiderül, hogy a Fidesz akart adni lejárató anyagot a Dk-nak MZP-ről.
Ez az igazi ellenségmenedzselés, amikor mi választunk ellenfelet magunknak, aztán meg sajnálkozunk az eredménytelenségen.
Elvek?
Számon mer kérni bárki ezek után bármelyik ellenzéki szavazón is elveket?
Az ördöggel is, ha bele tudunk végre nézni azokba az ügynökaktákba, és tisztul (ha csak egy kicsit is) azzal végre az ország.
Mert ilyen kgb-s tempó miatt már én is azt gondolom, hogy csak érdemes lenne beléjük kukkantani.

Boldeone2 2021.10.25. 17:06:37

A feudális anarchia mèg mindig jobb - relatíve persze - mint az orbáni abszolutizmus. Pl . Debrecenben kièpült a korrupt helyi fideszes elit hatalma ; Kósa ès Papp polgármester milliárdos megbízásokhoz juttatja a haveri kört , mindenki bratyó mindenkivel , hiszen van bősègesen elherdálható\ellopható állami ès EU pènz. A politika, az ideológiai gleichschaltung háttèrbe szorul, nincs is rá szüksèg, mert bevettèk az "ellenzèk" egy rèszèt is a buliba...
Az egyetem , a közvagyon egy nagyon jelentős hányada , szinten fidesz - bűnözők kezère került , alapítványi státuszban több lesz az ellopható pènz. A rektor meg a haverjai már meggazdagodtak...
A társadalom pedig - legfőkèpp a tudati, kulturális állapotot tekintve - visszasüllyed a premodern viszonyok közzè
Valójában persze ez a cèl : minden autoriter típusú rezsim az elmaradott, kevèsbè iskolázott, így manipulálható tömegbázisra èpíti hatalmát. Így működik az Orbán- rendszer is

Boldeone2 2021.10.25. 17:13:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az egyéni szabadság a közösség terhére,"

- Az egyèni szabadság hogy lehet a közössèg terhère? Sehogyan! Eddig mèg csak olyan fordult elő a törtènelemben , hogy az egyèneket kènyszerítette valamire egy (állam)hatalom , amely közössègnek hazudta magát
Egyedül az olyan közössèg lehet legitim a 21. században , amely alulról èpítkezik , autonóm ès önkèntes.
Ami felülről èpül, az mindig az egyènek èrdekeit sèrti, ès soha nem a közössèg èrdekeit - , hanem szinte mindig egy rohadèknak ès a sleppjènek az èrdekit szolgálja!

alöksz róz 2021.10.25. 17:22:06

@dare: "kiderül, hogy a Fidesz akart adni lejárató anyagot a Dk-nak MZP-ről" - ez miből is derül ki?

dare 2021.10.25. 17:26:27

@alöksz róz: Eddig a sajtóból.
MZP-ből nem nézem ki, hogy hazudná ezt.

6.Lenin 2021.10.25. 17:28:29

@dare:

Ki irányítja ma az ellenzéket Mo-on? Miért is szűntek meg szinte a többiek?

dare 2021.10.25. 17:35:04

@6.Lenin: Ki irányítja a Fideszt?
Igen tudom, minden párt vagy személy csak saját magának köszönheti, hogy elfáradt a harcban.
A Fidesznek ehhez semmi köze.

6.Lenin 2021.10.25. 17:36:08

@dare:
Na, ezért vannak a forradalmak. Az aranyos, hiszékeny polgárok beveszi az ilyenek dumáit, aztán amikor nagy nehezen rájönnek, tényleg hazudik, akkor már szép szóval a istennek se akar a hatalomból távozni, muszáj kicsit lövöldözni, hogy lelépjen végre.

dare 2021.10.25. 17:38:10

@6.Lenin: Én nem akarok forradalmat.

6.Lenin 2021.10.25. 17:40:31

@dare:

Ebben egyetértünk, a Fidesznek semmi köze ahhoz, hogy az ellenzéket maga alá gyűrte Gyurcsány.
A DK a legerősebb frakció az unióban, a fővárosi közgyűlésben, és lesz a parlamentben is, akár ellenzékben, akár kormányon. Ezt személyesen Fletó mondja egy videóban, mikor a kedves neje bukott az előválasztáson.
Csak az történhet, amit Gyurcsány és emberei megszavaznak.

6.Lenin 2021.10.25. 17:42:22

@dare:

Forradalmat nem a későn ébredők szokták csinálni. Ezért azt elfogadom, hogy te nem leszel kezdeményező soha sem.

dare 2021.10.25. 17:47:22

@6.Lenin: Hagyjuk már ezt a legerősebb frakciót.
Ha mindennap elmondják a Dk-sok és a Fidesz, hogy ővék lesz a legerősebb farkció, attól ez még nem egy olyan nagy egetrengető történet egy koalíciós kormányzásban.
Lehet 4 év múlva egészen más koalíciós kormány lesz ha nyer az ellenzék, lehet egy megtisztult Fidesz lesz a parnerük a Dk helyett, ki látja előre még ezt.
Mondjuk a Fidesznek ahhoz rengeteget kéne tisztulnia, nem egy reális forgatókönyv jelen pillanatban ez.

dare 2021.10.25. 18:00:07

@dare: övék-jav
Amúgy nagyon messze van a Fidesz attól a ténytől, hogy ebből a nemzeti tőkésosztányból egy igazán komolyan vehető arisztokrata réteget ki tudjon nevelni.
Rossz az alapanyag.

alöksz róz 2021.10.25. 18:11:30

@dare: onnan az derül ki, hogy a dk adta oda neki ezzel a szöveggel...

alöksz róz 2021.10.25. 18:13:38

@6.Lenin: csakhogy ez többi pártra is igaz.
vagy legalább kettőre még a dk-n kívül.

alöksz róz 2021.10.25. 18:14:37

@6.Lenin: mármint az, hogy csak az történhet, amit ők megszavaznak

dare 2021.10.25. 18:17:59

@alöksz róz: Igen, persze olvastam azt is, hogy a Fidesznek ez nem állt volna érdekében, csak a Dk találta ki az egészet, de várjunk még azért a csúnya gonosz Dk sztorival.
Ha a választás napjáig nem lesz semmi más hasonló, akkor készséggel el is fogom hinni majd ezt, addig azért a kétkedés jogát fenntartom magamnak.

6.Lenin 2021.10.25. 18:18:59

@dare:

Személyesen nem ismerlek, csak azt, amit itt olvasok tőled. Csak azok alapján tudok valamilyen képet alkotni rólad.
Ránézésre hiszel MZP-nek, nos ez sokat elárul. Már eddig is tú soxor kért bocsánatot, tehát szerepet játszik a pacák. És csak most kezdte.

dare 2021.10.25. 18:23:34

@6.Lenin: Ránézésre én soha senkinek semmit se hiszek el.
Viszont ránézésre meg tudom mondani azt, hogy Orbán Viktor viszont szerepet játszik.

6.Lenin 2021.10.25. 18:28:58

@alöksz róz:

Fidesz/KDNP. És? Ez így működik. az ellenzéki oldalon is. De nekik csak maguk közt kell (?) egyeztetni. De a másik oldalon sokszereplős a játék.
1et ne felejtsünk el, Klára néni apukája titkos szolga volt. Feri egy dolgot tud tökéletesen, mindenkiről össze kell gyűjteni miden terhelő dolgot, és nagyságrendekkel könnyebben lehet tárgyalni a pacákkal, vagy pacák nénivel. Ez politikai érdek. Miről is szólt az őszödi beszéd? tudok rólatok mindent, aki nem támogat engem, megy a sunyiba. Sokan mentek is. A politikának ne a mese részével kell foglalkozni, hanem ami mögötte van. Az az érdekesebb része.

6.Lenin 2021.10.25. 18:30:29

@dare:

Ebben biztos voltam Simán ez jön le a megszólalásaidból.

6.Lenin 2021.10.25. 18:39:51

@dare:

Remélem még lesz is, csak ne használj szűrőket. Úgy téves következtetésekre jutsz. De nekem mind1, a te dolgod.

Ménár Atya 2021.10.25. 18:50:57

"Orbán Viktor mérgezett politikai öröksége, - ha nem tudunk kitalálni valami ellenszert - akkor a Magyarországot megbénító „feudális anarchia” lesz..."

Hm.....
Talán akkor előbb le kellene váltani az ellenzéket, mert a feudális anarchia náluk már elharapódzott .
Gyurcsány pünkösdi király -Jobbik-mszp-lmp-stbstb-opni..........

white999 2021.10.25. 19:06:57

@sírjatok:Csak kérdezem a gdp adatok forintban vannak? Ha igen milyen volt a forint romlás mértéke az általad idecitált időszakban és az Orbán érában. Más kérdésem nincs.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 19:11:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Íme a lényeg:
- az egyéni szabadság a közösség terhére,
- kis állam,
- pénzközpontúság."

Már megint kiderül, hogy fogalmad sincs mi az a liberalizmus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.25. 19:37:01

@Boldeone2:

Ha a fő elv az egyéni szabadság, az azt eredményezi, az erős egyének korlátlan jogokkal fognak rendelkezni, míg a nagy többség semmilyennel.

alöksz róz 2021.10.25. 19:51:16

@6.Lenin: nem. az ellenzéki oldalon. ha nyernek, akkor akár egy 5 képviselővel rendelkező párt szava is ugyanannyit érhet, mint a dk-é

alöksz róz 2021.10.25. 19:52:17

@white999: na egy újabb nobel-díjas közgazdász...

6.Lenin 2021.10.25. 19:57:32

@alöksz róz:

Igen? Mondjuk Jakab felülbírálja Fletót? Eddig miért fogadtak el mindent amit a DK mondott? Dossziékban is a legerősebb a DK. Gondolod, hogy ott mindenki "tiszta"?

alöksz róz 2021.10.25. 20:00:22

@dare: lehet hogy valami buzgó fideszes csinálta, nincs kizárva.
az is lehet hogy valami buzgó dékás, sose tudjuk meg.
de a színvonala árulkodó.
fent van már az indexen is a fantasztikus adatgyűjtés és besúgás.
markizaypeter.hu/wp-content/uploads/2021/10/jelentes-_-MZP.pdf?fbclid
ez mi ez, e?
elkezdtem olvasni felröhögtem.
én ezzel nem mertem volna kiállni, pláne ezzel a körítéssel...
de hát ők nyilván jobban ismernek titeket :D

chrisred 2021.10.25. 20:01:30

@dare: Fürjes elemzése az előválasztásról nagyjából annyira mértékadó, mint Havas Szófia értékelése 56-ról.

alöksz róz 2021.10.25. 20:04:38

@6.Lenin: jakab a minél több parlamenti helyre hajt. de tökmindegy, kinek mennyi van, ha minden szavazat kell a többséghez, akkor a dk-t is pont ugyanúgy meg lehet fingatni, mint a legkisebbet az összefosásból.
az már már kérdés, lesz-e rá szándék

dare 2021.10.25. 20:14:02

@alöksz róz: Nyissuk meg az ügynökaktákat, és akkor majd mindenki jól fog ismerni majd mindenkit.
Tőletek jobban amúgy senki nem ismer minket.

6.Lenin 2021.10.25. 20:17:44

@alöksz róz:

Tévedsz. Mondjuk nem szavazzák meg a Zay gyerek egy fontos tv javaslatát. Aztán még néhányszor. Kénytelen lemondani, aztán jön Klára néni.
Csintalan egyszer a tv-ben elmondta (Torgyánnal vitáztak) Soroljam Józsi? Józsi egy pillanat alatt témát váltott. Itt Csintalan elmondta, hogy az ő életbiztosítása egy külföldi ügyvéd irodájában lévő dossziéban van (a fontosabb elvtársakról néhány doku). Ő már csak ismeri a banda tagjait.

6.Lenin 2021.10.25. 20:23:12

@dare:

Milyen ügynökaktákat? A fele hiányzik, a másik fele ( a fontosabb pacákokról) hamisítvány. Csak a kis faszokról van esetleg több, de ott meg voltak a erőszakkal bekényszerített, és vannak az önként jelentkezettek.

Ha 90-ben elkezdték volna, még ma se lenne vége a vizsgálatnak, perek sokaságának, közben kilátszana csupasz seggünk, mindenki csak ezzel foglalkozna. Aki érintett, vagy érdekli, ma is belenézhet. Nem is dicsekednek túlzottan a nyilvánosság előtt az érintettek. Ez egy aljas pótcselekvés lenne, rengeteg újabb sérelemmel.

Boldeone2 2021.10.25. 20:27:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ha a fő elv az egyéni szabadság, az azt eredményezi, az erős egyének korlátlan jogokkal fognak rendelkezni, míg a nagy többség semmilyennel."

A tènyek azt mutatják , hogy ahol nagyobb az egyèni szabadság, a nagy többsèg, társadalom többsège is több joggal rendelkezik.
Emelett , a nagyobb egyèni szabadság , fejlettebb társadalmat eredmènyez, vagyis jobb lesz a többsègnek . A kollektív rendszerek csak a nevükben azok: általában egy szűk rèteg, egy hatalmi elit egyeduralmát szolgálják , de általános közjót nem eredmènyeznek
Az összes autoriter politikus - Putyin , Erdogán ès társai ( mondhatnánk Orbánt is lassan ) - mind mesès gazdagságra tettek szert a politikai hatalmukon keresztül , az átlagember pedig leginkább vegetál.. Kell ilyen társadalmi rendszer! Nem!
Az összes tekintèlyuralmi rezsimmel le kellene számolni a világnak , mert a legtöbb bajt ezek okozzák , nem a korlátos politikai hatalmat gyakorló demokráciák politikai vezetői

alöksz róz 2021.10.25. 20:31:12

@dare: nem az ügynökaktákat kéne megnyitni, hanem a beszervezőket és az irányítókat felelősségre vonni. azok a főbűnösök, nem akiket megzsaroltak...

de ez a kubatov-szintű lista, besúgóhálózat ezzel a "jelentéssel" nagyon röhejes. tisztára bohócot csinálnak mzp-ből.
egy jó nagy trollkodás megint ferenc testvér részéről.

lobaszopiatej 2021.10.25. 20:32:38

Inaktivak (DK) harca a klerikális jobbágyokkal (Fityisz).
Ebből áll ez az ország.
Középen valahol a BP-i értelmiség, Karácsony így juthatott oda ahol van. Ugyanezt próbálják országosan, csak vidéken erős a cselédi attitűd, akik magukra rántják a hűbérrendszert.
Egyáltalán, minek úgy odalenni egy führerért, ahelyett hogy számon kérnék, na mi is igaz az ebből az egész haknizásból meg a mögötte szép csöndben történő alapítványi közpénztelenítésből.

6.Lenin 2021.10.25. 20:32:53

@dare:

Látod, ezért kellene jobban odafigyelned mindkét oldalra.

az Orbán családjáról, őseiről minden tücsköt , bogarat emlegetnek. De Klára néni esetében ez már nem ilyen jóneveltségre utaló cselekedett. Jakab is azt mondta most 23-án, az emberek változnak (a baloldalon) ugyanez nem fordulhat elő a jobb oldalon. Érzékeled, hogy ez a dolog mennyire parttalan vitákat eredményezne?

De ne menjünk ilyen messzire, itt vannak ezek a blogok. Mit gondolsz hány ember változtatta meg a véleményét az itt olvasottak alapján? Egy félkezű ember megmaradt 3 úján meg lehetne számolni, talán, de lehet, hogy még az is túlzás lenne.

alöksz róz 2021.10.25. 20:33:50

@6.Lenin: dobrev klára megszavazásához ugyanúgy kell a parlamenti többség, mint márki-zay megszavazásához :-)

ezt a titkosszolgálatozást meg szerintem egy kicsit túlgondolod

chrisred 2021.10.25. 20:37:54

@6.Lenin: "Ha 90-ben elkezdték volna, még ma se lenne vége a vizsgálatnak, perek sokaságának, közben kilátszana csupasz seggünk, mindenki csak ezzel foglalkozna."

Bezony. És mindenki megtanulta volna, hogy nem lehet mindent következmények nélkül megcsinálni az emberekkel. Elsősorban a politikusok, akik az elmúlt 32 évet azzal a szent meggyőződéssel nyomták le a torkunkon, hogy nekik mindent szabad.

6.Lenin 2021.10.25. 20:45:53

@alöksz róz:

És gondolod, hogy a sok megélhetési nem szavazna rá? Láttad, hogy kiket jelöltek "nyerő" helyekre? A harci kutyákat. Ők mindent meg fognak tenni Fletóért. Te ilyen naiv lennél? Legalább az elmúlt 30 év eseményeit nézd végig több oldalról, hogy a háttérben mik is történhettek.

Szilvássy volt Fletó legbizalmasabb embere. Horn Gyuszi iratai is akkor tűntek el, amikor Kuncze volt a belügyér. Hallottál a Duna Gate-ről, vagonszám tűntek el iratok.

Talán Szabó Timike inkább lenne a
Lőrinci fonóban szövőnő 3 műszakban, mint a parlamentben 10 percig ordibálni faszságokat, minden következmény nélkül?

dare 2021.10.25. 20:47:22

@alöksz róz: Nem tudtam mi van a kisatírozott részeken, de azóta már tiszta, hogy valóban egy ügybuzgó fideszes lehetett csak max a hunyó ebben a történetben.
Viszont akkkor is meredek, és ezek beszélnek elvekről.

@6.Lenin: A szürkehályogot nem csak nekem kell kidörzsölni a szememből, én nem hiszek vakon egyetlen pártban se.
Én a normális közéletben hiszek, ami megteremti a normális demokráciát.
De ha 2030-ig tervez Orbán, és csak akkor szeretné ,majd csak átadni a hatalmát, nekem az 8.
Felőlem lehet akár 2050 is, mert akkor legalább a saját kiábrándultjai fogják majd elzavarni, de mint ahogy mondtam, nekem ez nem élet-halál kérdés.
Én úgy látom számotokra az, és nem értem miért.

6.Lenin 2021.10.25. 20:51:22

@chrisred:

Akkor nem értetted, az emberek arra jönnének rá, hogy megint csak a kis faszok szívnák meg a bránert. Soros nyíltan vesz kilóra nyugati politikusokat , bírókat, hivatalnokokat. Van valamilyen következménye , senki nem mer ellene pofázni, nyugaton? Csak ha valaki közben kilógna sorból.
Édes istenem, látjátok ti, hogy mi zajlik a világon?

6.Lenin 2021.10.25. 20:56:16

@dare:

"de azóta már tiszta, hogy valóban egy ügybuzgó fideszes lehetett csak max a hunyó ebben a történetben. " és odaadták a DK-nak. B+. És még azt írod, hogy nem vagy elkötelezett. Simán bevetted. Teleplakátolják az országot MZP ellen, aztán erről meg lemondanának? Tényleg?

dare 2021.10.25. 20:56:47

@dare: Nagyon összecsaptam, de a lényeg: Aki nem Orbánra szavaz, az attól még hazaszerető ember.
Ha nem lennék az, nem is foglalkoznék a politikával.
Viszont az Orbán kormányzat nem jó, leírhatjuk 100-szor százféleképpen ezt, de úgy látszik a "mélymagyarok" jobban tudják mindig, hogy mire van szüksége az országnak és a benne élő embereknek.

dare 2021.10.25. 20:58:21

@6.Lenin: Nehogy már falhoz állítsál engem elfogultság miatt, azért na.

chrisred 2021.10.25. 20:59:41

@6.Lenin: "Akkor nem értetted, az emberek arra jönnének rá, hogy megint csak a kis faszok szívnák meg a bránert."

És úgy gondolod, így, az ügynökakták biztos kézben tartásával, és időnkénti megszellőztetésével nem ez lett az eredmény? Szerintem akkor nem neked kellene az FSZB propagandisták által a szádba rágott szövegek felmondásával másokat azzal vádolni, hogy nem látják, mi folyik a világban.

6.Lenin 2021.10.25. 21:02:07

@dare:

Majd jövőre a választáson eldől, hogy ki, mit szeretne. ez a demokrácia, és még utána is lesz rengeteg ember akiknek ez a döntés nem fog tetszeni, bárki is lesz a győztes.
Olyan sehol,és soha nem lesz a világon, hogy 100% elégedett.

6.Lenin 2021.10.25. 21:03:53

@chrisred:

mindenhol ez van, sőt néhány helyen sokkal rosszabb, pl nyugaton. Ott hamarább elvesztenél mindent, ha nem állnál be a sorba.

dare 2021.10.25. 21:06:07

)@6.Lenin: Ez már majdnem Tóta W-s volt.
Jó éjt.

chrisred 2021.10.25. 21:06:54

@6.Lenin: Mármint a polgári értékrendet vallók sorába? Ez van, azok polgári demokráciák, ahhoz kell szocializálódni.

kvp 2021.10.25. 21:40:04

Az Europai Unio most van annak a nagy valtozasnak a kuszoben, amikor letrejohet a valodi foderalis unio, tehat egy orszag, egy nep, egy vezer elve szerint szervezodo Europai Egysult Allamok. Ennek nagy hive a DK vezetoje is. Magyarorszag eseten igazabol eleg egyetlen olyan kormany aki ezt alalirja, utanna megszunik a magyar parlament es kormany minden jogkore es atveszi azt az EU-s parlament es kormany. A lengyelek eseten mar kimondta az EU-s parlament, hogy a lengyel alkotmany es alkotmanybirosag jogkore semmis es az EU-s birosag es parlament rendelkezik elsodleges jogalkotasi jogokkal. Ez minden mas EU-s tagallamra is ervenyes es a jovoben vagy minden allam onkent es bekesen atadja az iranyitast a foderalis kormanyzat szamara vagy kikenyszeritik azt.

Magyarorszag eseten amig az EU-val szembe tud es akar szallni az aktulalis magyar kormany, addig marad meg a nemzeti fuggetlensegunk, utanna csak az onkormanyzati szintek maradnak meg es az EU-s foderalis allam regios rendszerenek resze leszunk. Ezek a regiok nem a jelenlegi nemzeti hatarok szerint jottek letre es Magyarorszag eseten 4 teruleti alapon szervezett regio reszeve valna a jelenlegi orszag. Ahogy trianon-t nem lehet visszacsinalni, ugy egy ilyen atszervezest sem tudna tobbet helyreallitani senki, igy az orszag vegleges megszuneset jelentene. Mivel a jelenlegi ellenzek ezt az EU-s tervet tamogatja (a DK vezetese eseten meglepoen nagy lelkesedessel) ezert eleg egyszer nyerniuk es nem lesz tobb magyar valasztasi konfiktus, mert csak az EU-s parlamenti es a helyi onkormanyzati valasztasok maradnak. (amugy is csak ezt a kettot ismeri el az EU hivatalosan, ezert is szavazhatnak rajta az itt elo, nem magyar allampolgarsagu EU-s allampolgarok)

alöksz róz 2021.10.25. 22:01:20

@dare: az a meredek, hogy erre egy ilyen előadást felépítettek. valaki igazán szólhatna márki-zaynak hogy a dk megtrollkodja, mert láthatóan nem veszi észre...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 22:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha a fő elv az egyéni szabadság, az azt eredményezi, az erős egyének korlátlan jogokkal fognak rendelkezni, míg a nagy többség semmilyennel." - hülyeségeket beszélsz. Te direkt bedobsz baromságokat, csak azért hogy írj valamit.

dare 2021.10.25. 22:54:50

@alöksz róz: A lényeg az, hogy valaki nagyon ráért, és összegyűjtött egy rakás anyagot MZP-ről.
Ezt a Dk biztos nem tette, mivel ekkora öngólt nem rúgna saját magának.
Valószínűleg igaz a sztori, hogy egy fideszes képviselő adta oda ezt valamelyik Dk-s képviselőnek lejáratásra.
Ezek után pedig Fürjes Balázs és semelyik fideszes se beszéljen elvekről, mert nagyon nekik sincs a jelek szerint.

A módszer az, ami engem bosszant.
Már megint beszélünk mindenről meg hogy ezzel MZP járatja le magát, és nem a Dk, és a Fidesz sem.
Eszembe jutott egy videó, kikerestem neked, ha lesz rá időd majd nézd meg.
Ha nem elfogultan nézed, akkor sok minden megérthető a ma zajló történésekből ( miért tervez Orbán 2030-ig például, vagy hogy miért csak nekik lehet igazuk)
youtu.be/b3OGLQvWqhc

alöksz róz 2021.10.25. 23:38:42

@dare: "Ezt a Dk biztos nem tette, mivel ekkora öngólt nem rúgna saját magának." - ezt a fidesz biztos nem tette, mivel ekkora öngólt biztos nem rúgna magának

"Ezek után pedig Fürjes Balázs és semelyik fideszes se beszéljen elvekről, mert nagyon nekik sincs a jelek szerint." - szemkilövető gyurcsányi, patkányozó bangóné, cipőbe köpő jobbikos, szimuláló hadházy után semelyik ellenzéki se beszéljen elvekről, mert nagyon nincs nekik a jelek szerint

akkora kettősmércétek van, mint ide záhony.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 23:40:54

@alöksz róz: Jumurdzsák szemét is Gyurcsány lőtte ki Eger ostrománál.

alöksz róz 2021.10.25. 23:41:13

@dare: hát ki volt az a pancser aki ilyen dumával ezt a gagyit bejelentette

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 23:41:54

@alöksz róz: O1gécskéd se beszéljen elvekről, aki volt már minden, liberális, konzervatív, illibsi.

alöksz róz 2021.10.25. 23:42:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: akkor már rég ki volt lőve, láttam a tévében

dare 2021.10.25. 23:44:49

@alöksz róz: Lusta vagyok már erről tovább elmélkedni, egyszerűbb ha leírom igazad van.
(Nézd meg a videót amit linkeltem)

alöksz róz 2021.10.25. 23:45:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te meg proli voltál és proli is maradtál
nagy dicsőség

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.25. 23:46:23

@alöksz róz: Jaj, igazad van! Előtte lőtte ki, Mohácsnál. A királyt is orvul ő lökte a Csele patakba.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.25. 23:55:30

@dare:

A Fidesz tele van 3/3-as besúgókkal és a gyerekeikkel.Még miniszter(asszony) is lehetett belöle Orbánnál. Pontosabban komcsi besúgók és AVH-s csemeték már csak a Fideszbe vannak.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.26. 00:01:31

@kvp: "Az Europai Unio most van annak a nagy valtozasnak a kuszoben, amikor letrejohet a valodi foderalis unio, tehat egy orszag, egy nep, egy vezer elve szerint szervezodo Europai Egysult Allamok. "

Köszönjük te fideszes betanított majom, nagyon szépen felmondtam Bayer Zsolt és haverjainak a hányásait. Csak a magadfajta M1-en nevelödött panelproli képes elhinni azt a baromságot, hogy az EU 25 országa egy darab vezért akar magának (biztos a Sorost te degenerált), csak két ország van, amelyik nem nemzetközi,hanem hazai diktátort akar magának (a Fidesz és a lengyel birkatábor). Ti fideszesek a világ legkreténebb hülyéi vagytok.

alöksz róz 2021.10.26. 00:10:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: azt nem, de pl az utcán járókelők kezét eltörette, sörözőben üldögélőket agyba-főbe verette
van még

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.26. 00:18:35

@alöksz róz: Jól van suttyókám, nyugodjál le! Unlak. Visszadoblak, méreten aluli vagy.

konrada 2021.10.26. 08:30:27

@chrisred:
Azért azt nem kéne elfelejteni, hogy itt 1989-ben nem forradalom volt, hanem módszerváltás, amit a régi elit vezényelt le olyanok kirakatba állításával, akik hajlandóak voltak az átmenet érdekében együtt működni velük.

Szóval nem úgy kell elképzelni, hogy egy forradalmi bizottság rohammal elfoglalta az ÁVH székházát, a valóság az volt, hogy a titokgazdák a relevánsnak tartott - azaz olyan kompromittáló iratokat, amelyekben várhatóan a jövőben szerepet kapó politikusok, közvéleményt formálni képesek szerepeltek - a rendszerből kiemelték, majd saját bázisukba lementették, és az eredeti példányokat megsemmisítették.

...viszont ezek a titokgazdák ezzel olyan adatbázist építettek ki, amely a módszerváltás utáni történelmünket meghatározta, illetve meghatározza a zsarolási potenciáljával.

...s hogy kik ezek a titokgazdák? Ez nem került ki a köztudatba, de azért van olyan, akiről sejthető az akkori pozíciója, és a később történtek alapján.
Mint például az 56 utáni KGB rezidensnek a titkosszolgálatnál őt követő fia, akiről a közbeszéd már akkor is mint az "iratmegsemmisítésben" vezető szerepet játszóként emlegettek, s akinek a testvére Horn Gyula 94-re felépítésében fontos szerepet vállalt - miközben nála potensebb volt mszmp-sek kerültek "önként" pálya szélére, illetve unokahúga, aki meg Medgyessy kampányát irányította - többek közt a "hálátlan Horn" ellenében (akiről valahogy akkoriban kerültek elő azok az adatok, melyből azért kiderült, hogy nem egészen igaz a története a hirtelen feltámadt kispufajkás indoklással együtt.
...majd hogy- hogy nem az egyébként átvilágított megválasztott miniszterelnökről kiderült, hogy ő is titkosszolga volt, miközben előtte erről nem volt meg a központi nyilvántartásban adat.

...és a legviccesebb az, hogy így a sok esélyes régi bölény között valahogy pont ennek a kampányfőnöknek a férje - Horn kabinetfőnökének veje - lett a miniszterelnök.
...az meg már csak hab a tortán, hogy ez a megbízható asszonyka lett az egyik miniszterelnök jelölt, és a történelem ismerete azt mutatja, míg élnek azok, akik azokon a listákon szerepeltek - a győzelmük esetén az is lesz.

chrisred 2021.10.26. 08:40:50

@konrada: Igen, azt tudom, hogy miért nem volt valódi rendszerváltás - ellentétben mondjuk a balti államokkal, ahol a függetlenség egyben az orosz pártállami elit eltávolítását is jelentette -, de most pont arról van szó, hogy annak a következményeit nyögjük, hogy nem volt rendszerváltás.

konrada 2021.10.26. 09:01:50

@chrisred: Na ja. És úgy biztosan nem is lesz, ha a rendszerváltás fő manipulátorait visszaszavazzuk a hatalomba.

chrisred 2021.10.26. 09:03:27

@konrada: De akkor se, ha a rendszerváltás egyes almanipulátorait hatalomban tartjuk.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.26. 09:25:30

@konrada: "Azért azt nem kéne elfelejteni, hogy itt 1989-ben nem forradalom volt, hanem módszerváltás, amit a régi elit vezényelt le olyanok kirakatba állításával, akik hajlandóak voltak az átmenet érdekében együtt működni velük."

teljesen igaz! Az ember csak röhög azokon, akik elhitték, hogy az MSZMP-s faterokkal rendelkező Orbán meg Kövér, meg a fél Fidesz komlyan gondolják, hogy a komcsikat, tehát a faterjaikat a betonba akarják taposni.

Ehelyett a faterok megkreálták a KISZ-es gyerekeikben azt az álellenzéket, akik persze pofázni tudta, de elszámoltatni sose akartak. A faterok meovták a gyerekeiket a letartóztatásból, ah véletlenül ez megtörtént, aznap már szabadultak is.

Aztán amikor a faterok rendszere megbukott, akkor lenyúlták maguknak az állami vagyont, a fiaik bevették maguk közé a 3/3-as besúgókat és 2010-re megérkeztek oda, hogy a faterjaik MSZMP-s rendszerét visszaállították. ùjra kinyalják Moszkva seggét.

Mivel az idők változnak, így a fideszbolsik eközben fasiszták, migráns gyülölők és mindenféle mocskok lettek, mert a primitív birka szavazókat mindig a gyülölettel lehet a legjobban megfogni.

kvp 2021.10.26. 10:23:48

@Az a baj....hogy be se jöttek: A DK hivatalos celjai kozott van az Europai Egysult Allamok letrehozasa, ezt mind Gyurcsany, mind felesege megersoitette. Ezen kivul az Europai Parlament is errol fogadott el hatarozatot, a stakeholder demokracia modell bevezetesevel egyutt. Ez kb. az 1 euro = 1 szavazat rendszere lenne, mikozben a toke 99%-a az 1% 1%-anak kezeben van. Persze a valosagban most is kb. hasonlo modon mukodne az EU, ha a nemzeti kormanyok (ideertve a most lekoszono nemetet is) nem szolnanak bele.

A magyarok es lengyelek (marmint a kormanyuk) egyszeruen nem latja a globalis jovot, ami eloszor a regios foderalis allamokon at (europai egyesult allamok, afrikai unio, usa, stb.) vezet el az egyesult vilagkormanyig, ami biztositana a globalis tokes rendszer stabil mukodeset. Ennel valamivel hangosabb es fajsulyosabb ellenfel Oroszorszag, mig Kina hajlando lenne teljes mellszelesseggel tamogatni a vilagkormanyt, mar amennyiben ok adhatjak bele a vezetoket. Ez utobbi nezetkulonbseg okozza most az USA-Kina konfliktust, ami igazabol inkabb a nyugati globalista nagytokesek vitaja a kinai partvezetes globalista nagytokeseivel.

A fentiekbol latszik, hogy a magyaroknak es lengyeleknek nem igazan osztottak lapot, max. ideig-oraig kimaradni tudunk a konfliktusokbol. USE parti kormanyok egyszeri hatalomra kerulese eseten pedig veglegesen meg is szunik a problema, a ket orszaggal egyutt. Ez csak ido kerdese, ugyanis nem nyerhet evtizedeken keresztul mindig mindket orszagban nemzeti onallosag parti kormany.

6.Lenin 2021.10.26. 10:43:39

@Az a baj....hogy be se jöttek:

90 előtt 850 tagja volt az MSZMP-nek. Ők, és leszármazottaik ma hol vannak? Ha csak a Fideszben lennének, akkor itt soha többé nem lesz kormányváltás.

Érdekes, hogy ilyenkor lehet emlegeti ki volt Orbgán apja.

Dobrev őseit nem, és még te pofázol itt mindenféle hülyeséget.

Gyurcsány apja egy piti biciklitolvaj volt, tőle örökölte a fia is.

Írd le ezeket is Kik gyilkoltak itt magyar embereket, a Fideszesek nagyszülei, szülei? Melyik besúgóból lett KE? Melyik 56-os elítélt őlt be az elítélői közé a Parlamentbe? Melyik Jobbikosok csókolgatják most azokat, akik összeverték őket 2006-ban?

Csak azért ordibálsz, hátha elfelejtődik, hogy te is közéjük tartoztál, tartozol?

6.Lenin 2021.10.26. 10:44:24

Bocs 850 ezer + családtagok.

6.Lenin 2021.10.26. 10:46:32

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Remélem ismered, hogy mindig az ordibál a leghangosabban, akinek a háza ég.

konrada 2021.10.26. 11:00:54

@chrisred: Lehet.
...de almanipulátorokat nem cserélünk a főmanipulátorokra, mert annak nincs értelme.
...legalábbis a többség számára, mert akik manipulálnak, azoknak az a fontos, hogy ők tegyék ezt hatalomban, legyen fő, avagy al.

konrada 2021.10.26. 11:03:31

@Az a baj....hogy be se jöttek:
Lehet akár ilyen olvasat is.

...de ettől nem vagyok meggyőzve arról, hogy olyanokra kéne lecserélni, ahol többségében még mindig az utódpárt és annak reinkarnációja van, azaz nem a gyerekek, hanem önmaguk az irányítók...

6.Lenin 2021.10.26. 11:09:52

@konrada:

Szerintem azért ordibálnak, hogy visszakerüljenek a hatalomba, majd utána már nem lesz érdekes ez a duma,
A komcsik mindig másokra kenik azt, amit ők csináltak, csinálnak. Hülyének nézik még a saját választóikat is. A hatalomért bármekkora aljasságra is képesek. Történelmi példák sokasága a bizonyíték erre. Mivel fenyegetőznek most is? Törvénytelenségek sokaságával, ilyenkor nem számít nekik a demokrácia.

chrisred 2021.10.26. 11:19:42

@konrada: Igen, jelenleg a választóknak csak annyi mozgástere van, hogy időnként a szavazataikon keresztül elnáspángolják az egyik manipulátor csapatot a másikkal. Legalábbis ennyi volt két évtizedig, most már ezt a kis elégtételt is elvették tőlük.

alöksz róz 2021.10.26. 11:20:21

@dare: nem rossz előadás.

de ilyeneket nem tudom miből állapítottál meg: "miért tervez Orbán 2030-ig például, vagy hogy miért csak nekik lehet igazuk"

alöksz róz 2021.10.26. 11:25:47

@chrisred: nagyon nem mindegy, hogy vannak a szervezetben olyanok, vagy maga az egész szervezet olyan.

az meg jó nagy pofátlanság, hogy egy mai napig vérgőzös komcsi egyenlőségjelet szeretne tenni önmaga és mondjuk kövér laca közé

chrisred 2021.10.26. 11:29:24

@alöksz róz: Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke. Szerintem az pofátlanság, ha Kövér megkülönbözteti magát a vérgőzös komcsiktól.

6.Lenin 2021.10.26. 11:30:13

@alöksz róz:

Kinek az érdeke, hogy MZP-t megpróbálják tisztára mosni. A Fidesznek? Szerintem sokkal inkább Fletónak, és magának az érintettnek.
Jó mondta Tompika, MZP elolvasta az életrajzát, és nem tetszett neki, próbál egy újat írni. Ő nyilván tisztában van azzal, hogy majd lesz támadás ellene, de egy ilyen bárgyúan előkészített nem a Fideszre vall. Nagyon meg lennék lepve, ha közülük valaki.
Szerintem a Fidesz még kivár, hiszen MZP saját magát fogja minden külső segítség nélkül tavaszig lejáratni. Ezért még neki se kell nagyon pedálozni, hiszen önerőből is elég balfasz.

Kivlov 2021.10.26. 11:30:43

@chrisred:
Igdn, elvették.
És akkor még ezek koptatják a demokrácia szót. :D

chrisred 2021.10.26. 11:34:06

@Kivlov: Korábban a népi demokrácia kifejezéssel koptatták ezt a szót, most meg az illiberális demokráciával.

6.Lenin 2021.10.26. 11:38:59

@chrisred:

Látom neked fingod sincs arról a rendszerről. Rengeteg ember volt aki még elképzelni se tudta, hogy az a rendszer valaha bukni fog, hiszen még a nyugatnak se volt érdeke. 56-ban simán eladták Mo-ot a ruszkiknak. Ha nem jön az a seggfej Gorbacsov, még ma is talán létezne az a rendszer ott is, és itt is.
De pl sok iskola igazgatónak MSZMP tagnak kellett lennie, és sok másik embernek is. Utálták a rendszert , de élni akartak.
Május 1-n csak az első sorban ülők figyeltek a szónokra, a másodiktól hátrább már mindenki leszarta őket. Kötelező volt ott lenni. Ma oda állsz ahová akarsz. Egyedül a génjeiden múlik.
Persze mindig voltak önként jelentkezők is, de őket valahogy soha nem említitek, pedig köztük vannak a gazemberek.

alöksz róz 2021.10.26. 12:06:15

@chrisred: ezzel szemben a tények:
kövér soha nem volt mszmp-tag.
az ifjúságkutató intézet segédmunkatársa volt fél évig, nulla politikai feladattal.
a 88 végén (!) megalakult miszot-ban a fidesz (!!!) képviselőjeként alelnök.

irtózatos pofátlanság összemosni a vérgőzös komcsikkal. aki meg a pofátlanságot elhiszi, agymosott idióta.

alöksz róz 2021.10.26. 12:10:56

@6.Lenin: "Ezért még neki se kell nagyon pedálozni, hiszen önerőből is elég balfasz." - lehet.
de ha van egy kis esze, messzire zavarja maga mellől a ballib politikai és kommunikációs "szakértőket"

Kivlov 2021.10.26. 12:59:00

@chrisred:
A kommancsok koptatják magukat nagy demokratának beállítva.
Közben meg az emberek helyett ők döntik el, hogy kire lehet egyáltalán szavazni. vicc.

6.Lenin 2021.10.26. 13:09:15

@alöksz róz:

Nélkülük el se jutott volna idáig. Jelenleg még próbálkozik ide is, oda is (eljátszani a függetlent), de Fletóék akkor lökik ki amikor csak akarják. Bár gondolom vannak mögötte nyugati támogatók is, akik valamiért eddig igen csendben meghúzódnak a háttérben. Messze még április. Most még billeg a pacák ide-oda. Talán még a Fletónak is érdeke, hogy itt eljátssza a szerepét, most még hasznos hülye neki is.
Szerintem arra játszanak, hogy a kényes ízlésű "értelmiségiek" benne látnak valamit, mert a ballib oldal még nekik is büdös, a Fidesz meg túl proli , a hatalmas tudású Senkiházyéknak akik amikor Fletó seggét nyalják, eltartják a kisujjukat.

chrisred 2021.10.26. 13:39:53

@alöksz róz: Akkor már csak ott lehet köztünk eltérés, hogy ki kit tart vérgőzös komcsinak. Akkor jelek szerint neked mondjuk Újhelyi István sem az, hiszen ő is túl fiatal volt ahhoz, hogy beépüljön a pártállamba.

chrisred 2021.10.26. 13:45:14

@Kivlov: Ugyanarról beszélünk.

6.Lenin 2021.10.26. 13:46:38

@chrisred:

Ujhelyi is a Fidesznél próbálkozott elsőnek, és még sokan mások is, de ott valahogy megérzik a szagukról kik is valójában. ( talán nem véletlen a büdös komcsi jelző)

chrisred 2021.10.26. 13:51:09

@6.Lenin: Ahogy Bayer is a Fidesznél kezdte, aztán kilépett, majd a Népszabadság munkatársa lett.

6.Lenin 2021.10.26. 14:00:41

@chrisred:

És? mindenhol lehetnek karrieristák, erre gondolsz? Mert én arra gondoltam. Bayer soxor csinált már kárt a Fidesznek.. Én speciel nem kedvelem. Minden oldalon lehetnek beépültek. ebben nincs semmi új.

alöksz róz 2021.10.26. 14:51:43

@chrisred: ezek régi pártállami kiszolgálók akik a mai napig hűek maradtak a régi bandájukhoz. és "elveikhez", ami a gyakorlatban annyi, hogy elborult aggyal köpködnek lemarnak mindenkit aki nem azt fújja, amit ők.

a fiatalabbak közt nem nagyon vannak, de a színészek, egyéb művészek közt sokan.

újhelyi a rákosi-gerő-kádár-aczél féle párt jogutódjába lépett be, így jobban tenné ha bekussolna szépen.
süti beállítások módosítása