MaGYAUR

MaGYAUR

Egy katartikus Himnusz

2021. január 01. - Magyaur

Az RTL szilveszteri videója pont azt tartalmazza, ami hiányzik a Fidesz propagandából: az emberséget, a toleranciát és a szeretetet!

(1) RTL Klub - Szilveszter 2020, BÚÉK 2021 - YouTube

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr5616367326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.01.01. 15:15:31

Ez fasizmus. Nem látok nemváltókat, ciszpedofileket, s még 72 egyéb gendert a klipben.

Belzebubo 2021.01.01. 17:15:56

@MAXVAL birсaman közíró: mert nem a Fidesztől készült a klip...

Sir Galahad 2021.01.01. 20:05:06

Aranyos volt, bár én csak így utólag láttam. Nem nézek RTL-t, mióta az a nyamvadt homoszexuális reklámfilm megy állandóan.

ulpius66 2021.01.01. 20:37:34

@Sir Galahad:

Én az RTL Klubon csak a VV10-et nézem!

Sir Galahad 2021.01.01. 22:21:10

@ulpius66: Én nem szeretem a VV-t, amúgy azt is biztos megszakítják a homoszexuális propagandafilmmel.

ulpius66 2021.01.02. 10:46:41

@Sir Galahad:

Az RTL Klub a liberális kultúra terjesztésének zászlóshajója.

Én is csak azért nézem az RTL Klubon a VV10-et, mert magamba kívánom szívni a liberális kultúrát!

A VV10 is bizonyítja a liberálisok kultúrfölényét, a liberális kultúra felsőbbrendűségét!!!!!!!!!!!

György Baranyai 2021.01.02. 14:12:24

@Belzebubo: Megbocsátottam Fischer Ivánnak, ez a Himnusz tényleg katartikus volt. Miért bocsátottam meg? 1985- ben jelent meg (koncertfelvételen, digitálisan), Schubert Vii. később IX- nek besorolt Nagy C- dúr szimfóniája amit én rongyosra hallgattam (minden hangját ismerem, klasszikus- zenei eladó voltam), és nem tetszett. Bejött Iván vásárolni és közöltem Vele: "Zeneigazgató Úr! A többi Schubert nagyon tetszett, de ez a IX. nekem nem meggyőző". A feje céklába váltott, üvöltött velem, hogy kirúgat etc. A tesóját (Ádám) ma is jobban szeretem, de ez a Himnusz- felvétel ráébresztett arra, hogy nem szabad sokáig haragudni egymásra.

ulpius66 2021.01.02. 18:19:10

@Sir Galahad:

Persze mán ott hibázik az egész, hogy egy ballibsi szájából együtt a "katartikus" és a "Himnusz" valami eszméletlen nagy hazugság!!!!!

A ballibsik útálnak mindent ami "Isten" ami "magyar" ... és itt meg mán mindkettő elő fjordul az első sorban......

Ráadásul a magyar válogatott és a szurkolók minden válogatott meccs előtt együtt éneklik!!

FÚJJJJJJJJJJ!!!!!

A BALLIBSIK AZ ISTENNÉL, A MAGYARNÁL CSAK A SPORTOLÓKAT ÚTÁLJÁK JOBBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ulpius66 2021.01.02. 18:21:00

Bocsika!

A határon túl élő magyarokat kihagytam!

ŐKET KIEMELTEN ÚTÁLJÁK A BALLIBSIK!
süti beállítások módosítása