MaGYAUR

MaGYAUR

Pedofília kontra homoszexualitás

2021. július 02. - Magyaur
Az elmúlt századokban "rendes"-nek mondott, tekintélyes templomba járó férfiak (sokszor a feleségük tudtával) éretlen kislány szeretőket tartottak Szentpétervártól Párizsig; hol balett táncosnőket, hol cselédlányokat.
Ezt nem tartották erkölcstelennek, ahogy azt sem, hogy a magyar országgyűlés múlt századi alsóházi és felsőházi politikusainak és főpapjainak külön bordélya volt a mai Falk Miksa utcában.
A szexuális kicsapongásokat és a pedofíliát az akkori keresztény erkölcs megtűrte, de Csajkovszkij-t, a zseniális zeneszerzőt homoszexualitása miatt öngyilkosságba kergette!
Nem tudatosult sem akkor, sem ma a homoszexualitástól betegesen irtózó, viszont a katonás rendért lelkesedő sovinisztákban / férfisovinisztákban, hogy igazából az taszítja őket, hogy az "Isten képére teremtett férfiak" a saját küldetésüket, uralkodásra termett nemüket "gyalázzák meg", amikor kvázi nővé "degradálják" magukat.
Ez rögeszme valójában a hímsoviniszták nemi identitásának bizonytalanságáról és paradox módon az alig rejtett nőgyűlöletéről tanúskodik...

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr216611396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2021.07.04. 19:10:14

@eloi:
“ És ha jogom van nem engedni, hogy fizikailag "megérintsék" szexuálisan”

Rosszul tudod!
Neked ahhoz NINCS jogod, hogy hagyd, hogy a gyerekedet fizikailag “megérintsék” szexuálisan, sem ahhoz, hogy te magad megtedd!

Ugyanis a gyereknek is vannak jogai, és ezen a téren a szülő SEM rendelkezik a gyerek integritáshoz való joga felett!

És itt van az a pont, ahol ez az ótvaros törvény törvényszerűen elhasal: a gyereknek igenis joga van megkapni a megfelelő információt, mégpedig pontosan azért, hogy ne élhessenek vissza a kárára a tudatlanságával!
Lásd az előzőekben amit a pedofíliával kapcsolatban mondtam: a gyereknek tudnia kell, hogy az miről szól, hogy tudjon védekezni ellene!

Ugyanez vonatkozik arra is, hogy legkésőbb a serdülőkora kezdetén tudomása legyen arról is, hogy van olyasmi is, mint homoszexualitás, hogy felismerje akár a saját, akár egy másik gyerek ezzel kapcsolatos problémáit.
Ez még akkor is ajánlatos - lenne, - ha pl vallási okokból “küzdeni akar ellene”, (!) ugyanis ha nem tudod mi az, akkor honnan tudod, hogy “küzdened” kéne?
Hmmm?

arthurthedent 2021.07.04. 19:16:38

@Boar.: "Te meleg vagy, ugye?"

Nem, nem vagyok az. Igazából homofób vagyok, taszít, undorral tölt el a homoszekszualitás... mármint a férfiak közti. A jányok aranyosak. :D

Pusztán elvi síkon érdekel, hogy kinek milyen jogai vannak. Azt gondolom, hogy az állam durván túl sok dologba szól bele és ezt meg kellene akadályozni, mert rohadtul sok szenvedést okoz a végén. Lásd a kádár kort, lásd a horthy kort, lásd a nácikat, kommunistákat, az egész rohadt sötét középkort.

Mindig ostoba, erkölcstelen, hataloméhes és bunkó emberek mondták meg, hogy mit szabad és mit nem. Nem akarom, hogy a valláskárosult írástudatlan vadbarmok visszahozzák ezeket az időket. Nem akarom, hogy a melegeket kicsinálják, mert a következő az lesz, hogy kicsinálják azokat, akik nem hisznek a beszélő kígyó, a repülő emberek és a zombi fiatalember legendájába.

Nem akarom, hogy az orvos gyógyszer helyett a tízparancsolat betartását írja fel a receptre, nem akarom, hogy embereket lökdössenek le a tetőről, nem akarom, hogy sírva kelljen könyörögnöm a "jóistenhez", aki szeret engem, hogy ne égessen el elevenen.

Mert itt tartunk, hallottam a rádióban, öreg nanyák sírva könyörögtek az istenükhöz, hogy ne bántsa őket. Nem akarom, hogy ilyen elborult elmebetegek uralkodjanak felettem.

Világos?

horrorpornó bábszínház 2021.07.04. 19:30:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nincs a faszt, súlyos elmerokkant vagy már vagy 25 éve. Az már csak mellékes, hogy súlyosan valláskárosult bolgár buzi is.

morph on deer 2021.07.04. 19:30:49

@eloi:
“ Önkényes és alaptalan ezt kizárni és lekorlátozni csak a pedókra! ”

Te miről is beszélsz?
Én azt mondtam, hogy ÉN nem hallottam, - ez szerinted mit zár ki?
Megosztottam egy információt, amely meglehetősen plauzibilis magyarázat egy helyzetre, és jeleztem, hogy hasonlóról nem tudok a másik helyzetet illetően,
más nem történt. Ráadásul ez is csak az egyik lehetséges ok.
Mindenesetre azt te sem mondtad, hogy tudnál ilyesmiről, és komolyan kétlem, hogy lenne érdemi információd az ellenkezőjére.

Szerintem nem visszafelé kéne keresgélni, ha érdemi információhoz akarsz jutni, mert számtalan olyan dolog van, amiről még akár néhány éve is más volt a tudományos álláspont, de a modern kutatások eredményeinek köszönhetően azóta elfogadottá váltak újabbak.

Egy biztos, hogy az erre vonatkozó információktól törvényi úton elzárni az érdekelteket, ez konkrétan bűn, a kővetkező nemzedékek kárára fog válni, ha így marad.
Azon túlmenően, hogy eredendően szűklátókörű, elmaradott gondolkodásra vall.

horrorpornó bábszínház 2021.07.04. 19:35:07

@arthurthedent:
Vallásügyben egyetértünk.

@morph on deer:
Ha csak hülyeségeket tudsz írni, akkor inkább tartsd magadban.

@eloi:
Csak valahogy ebben a nagy küzdelemben mindig és napi szinten elbuknak.
Vagy lehet, hogy csak hazudoznak, ahogy te meg a többi nagyonkeresztény valláskárosult barom.

Dont forget to bring a towel 2021.07.04. 19:39:27

@arthurthedent: nem az a lényeg, h homár vagy vagy homofób, hanem az, h buta vagy, nagy egóval. a tényeidet meg eddig nem nagyon igazoltad a fröcsögésen kívül semmivel

@morph on deer: hát igen, te sokmindent szoktál hallani a dékás eligazításon, 10-ből 10-szer hülyére is szoktak ott venni, de te nem tanulsz. tudom, h tudod miről beszélek kínos, ahogy menekülsz a felelősség elől

alöksz róz 2021.07.04. 19:46:17

@arthurthedent: "Igazából homofób vagyok, taszít, undorral tölt el a homoszekszualitás... mármint a férfiak közti." - tehát meleg vagy.

morph on deer 2021.07.04. 19:55:11

@Boar.:
“ Ez csúszós pálya, kell egy jó hacker és bárkit ki lehet csinálni...”

Ez így igaz.
Csak manapság már ezek nem esnek a pofádba úgy maguktól, mint pl tíz éve, az meg, hogy “véletlenül” fizettem a dark weben a felvételekért és/vagy a tagságért, ahhoz már elég drága hacker kell, ahogy én tudom.

Az meg a másik, hogy aki a serdületlen gyerekekkel szembeni szexuális visszaélés és/vagy bántalmazás vizuális megörökítését gyűjti, fizet érte, az maga is részt vesz a dologban, hiszen ha nincs kereslet, akkor nincs motiváció, hogy ilyesmit gyártson valaki is, nem?
Az meg már mindenféle határon túlmegy, hogy “a legfiatalabb (áldozat) alig másfél (!!!) éves volt”!!!!
Mert nem kiváncsi 16 éves, (vagy kettő!) amire ugye számos magyarázat lehet, hanem alig néhány éves gyerekek, akikben ez teljesen biztosan nyomot hagy, és nem tudni, hová vezet.
Igen nagy gyakorisággal lesz a kiskorú abúzus áldozataiból ugyancsak bántalmazó, és elvétve is alig kiegyensúlyozott, mentálisan is egészséges felnőtt…

És ha belegondolsz, hogy némelyik akár még a miniszterelnökségig is viheti..!
De a helyettes se kizárt!

horrorpornó bábszínház 2021.07.04. 19:57:05

@morph on deer:
Talán mondtam már, hogy ha csak baromságokat tudsz írni, akkor inkább tartsd magadban.
Pedig most is csak azt sikerült.

Mi a faszt árt azzal valaki egy gyereknek, ha képeket nézeget?
Pedig azt is büntetik.
A hozzád hasonló nagyon felvilágosult, magukat liberálisnak hazudó véleményfasiszta seggfejek.

"Magyarul: ez lehet személyiségzavar eredménye is, míg ilyesmiről a homoszexuálisok esetében nem hallottam.."
És még mindig csak baromságokra futja. Mondtam már, hogy ezeket inkább tartsd magadban, akkor kevésbé tűnsz majd hülyének?

@eloi:
Seggfejkém, akkor menj el egyszer egy focimeccsre, és hallgasd meg, miket gajdol a hozzád hasonló csekély agymennyiséggel megáldott szurkolótábor.
A szocializmusban nem volt ilyen, és nem volt erőszak meg verekedés a focimeccseken. A Fradi-Dózsán sem. A lilamajmozás volt a legdurvább, meg persze a bírónak az anyázás, ha rosszat fújt. Ma ezek a legenyhébbek.
Elhiszem én, hogy segghülye vagy, de minek reklámozod?

@alöksz róz:
Ő 12-14 év közöttiekkel dug, szóval nem. Ő már csak tudja.

@Max Cuda:
De neked legalább van, és meg is teszed mindennap többször.
Legalább ízlik a meleg cigányfos, agyatlan fidesztroll? Mert mást nemigen eszel.

@arthurthedent:
De a pedofilokat ki lehet csinálni?
De miért?
Hiszen szegény beteg emberek, gyógyíthatatlan, veleszületetett betegséggel, mint mondjuk a végtaghiányosan születettek. Vagy mint a buzik, akiket meg már kötelező szeretni. Biológiailag pont ugyanaz a kategória.
(Más kérdés, hogy azt a pedofilt, aki árt egy gyereknek, le kell csukni, de mondjuk 20 évet adni azért, mert valakinek gyerekek képei voltak a számítógépén, az gyalázat. Lehet, hogy a tieden is vannak, ha szétnézel a cache-ben, mert oda simán letölt olyanokat is a netről, amiről te nem tudsz és nem is láttad soha életedben, valószníűleg nem is fogod. Elég, ha valaki ügyesen írja meg a weblapot, amire felmész, vagy amire átdob egy weblap, amin böngészgetsz. Nincs az a víruskergető, amelyik kiszúrja. Legalábbis 2021. július 4-én még nincs.

Amúgy egyetértek azzal, amiket írtál.

horrorpornó bábszínház 2021.07.04. 19:58:59

@Dont forget to bring a towel:
Mondjuk hozzád képest egy Einstein, de hozzád képest a szomszéd gekkója is az, mert te csak egy agyatlan fidesztroll vagy, akinek talán annyi esze ha van, hogy az udvart ne szarja össze. Bár ebben sem vagyok biztos.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:00:39

@arthurthedent:

Szerinted mi a jobb, myíltan és büszkén rosszat cselekedni, egyenesen tagadva a cselekedet rossz jellegét, vagy szégyelve tenni időnként rosszat, egy olyan ösztön miatt, amit nem tudunk kordában tartani?

Tegyük fel kleptomán vagy. Jobb, ha azt mondad, ezzel semmi gond, s büszkén lopásaidra éled életedet? Vagy tudomásul véve, hogy beteg vagy, küzdesz ellen, de néha mégi el-ellopsz egy fényesebb tárgyat másoktól, mert nem bírod magadat tűrtöztetni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:02:22

@arthurthedent:

"aztán átszellemült felsőbbrendűséggel jártok keltek, hogy ti milyen jó keresztények vagytok, hogy ti mennyivel jobbak vagytok"

Nem, a jó keresztény tudja magáról, hogy bűnös, s nem felsőbbrendű. Csak annyiban jobb a többi embernél, hogy megértette, mi a jó és mi nem az.

kárárámaispj 2021.07.04. 20:05:05

@arthurthedent: Alapvetően összemosol dolgokat.
A kérdés nem az volt, hogy léteztek-e pedofilok, hanem az, hogy ez a szerző állítása szerint ez tömeges méreteket öltött és elfogadott volt. Szerintem pedig ez nem igaz.
Az pedig nem mítosz, hogy ha alapvetően van 10-20 éved, hogy gyerekeket csinálj akkor nekiállsz, ahogy lehet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:05:13

@morph on deer:

"azt mondod, hogy az pl rendben van"

Nem, sosincs rendben a bűnös magatartás. Amit mondtam, az azt jelenti, a bűn tudatában elkövetett bűn sokkal kisebb rossz, mint a büszkén elkövetett bűn.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:06:46

@morph on deer:

"A homoszexuális orgiákon való részvétel is összefér a hittel, amíg a személy hazudik az identitásáról?"

A homoszex nem más, mint a lopás, a hamis tanúskodás, stb. erkölcsi szemszögből.

morph on deer 2021.07.04. 20:08:13

@Dont forget to bring a towel:
“ te sokmindent szoktál hallani a dékás eligazításon”
:D
Már megbocsáss a népies kifejezésért, de te még mindig ugyanolyan hülye vagy, mint régen!
Bár - végül is - ez egy jó hír, mert legalább nem okozol csalódást, ami ritkaság nowadays. Feldobtad a napomat!

Olvasd el inkább, hogy miről volt szó, szerintem nagyon sok igazság van benne.
Ugyanis a személyiségzavarok jó része legalább is kezelhető, ha nem is gyógyítható, tehát aki ezen az úton csúszott bele a pedofíliába, annak talán lehet segíteni. Ez volt a dolog lényege.
Na mindegy, hiszen úgy sem ezért írtál, csak gondoltam megmondom. :)

arthurthedent 2021.07.04. 20:08:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Szerinted mi a jobb, myíltan és büszkén rosszat cselekedni, egyenesen tagadva a cselekedet rossz jellegét, vagy szégyelve tenni időnként rosszat, egy olyan ösztön miatt, amit nem tudunk kordában tartani?"

Melyik bűnt menti fel, ha titokban csinálják? :D Mármint ha elfogadnánk, hogy amit csinál az tényleg rossz vagy bűnös.

Hol, milyen erkölcs az, hogy "bűnt követett el, de legalább hazudott róla és titokban csinálta"? Ember, a te erkölcsi normáid teljesen kifordultak, tudod?

"Nem, a jó keresztény tudja magáról, hogy bűnös, s nem felsőbbrendű."

Ja, csak meg van győződve arról, hogy a világegyetem teremtője az ő haverja és a menyországba fog kerülni miközben mindenki a pokolban ég. A világegyetem teremtője a személyes jóbarátom, ennél mi a franc lehetne felsőbbrendű? Mindenki a pokolba for égni, aki nem ért velem egyet, ez mennyire felsőbbrendű? Tudom, hogy mit mondott a világegyetem teremtője amikor a világegyetemet teremtette, ennél mi a fene lenne felsőbbrendűb?

Ugyan már!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:10:39

@arthurthedent:

A természetesen nemi erkölcs szerint gyerekkel szex = bűn. S amikor egy lánynak már megvolt az első havi vérzése, az nem lány, hanem nő. Azaz a vele való szex nem erkölcstelen.

A mai Mo-on átlag 12 éves korban jön meg a lányoknak, azaz a 12 évessel való szex nem bűn, a természetes erkölcs szerint.

arthurthedent 2021.07.04. 20:10:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A homoszex nem más, mint a lopás, a hamis tanúskodás, stb. erkölcsi szemszögből."

Akkor miért nincs benne a tízparancsolatban? Ha pont ugyanaz a súlya, akkor miért hagyta ki az isten a listából?

kárárámaispj 2021.07.04. 20:11:35

@morph on deer: "Magyarul: ez lehet személyiségzavar eredménye is, míg ilyesmiről a homoszexuálisok esetében nem hallottam."
Nem? Tehát az nem személyiségzavar, hogy egy szakállas csávó nőnek hiszi magát?

morph on deer 2021.07.04. 20:12:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
“ A homoszex nem más, mint a lopás, a hamis tanúskodás, stb. erkölcsi szemszögből.”

Azaz teljesen megfér a vallásos/hivő életvitellel.
Hacsak úgy nem…

És ha őszintén felvállalja, akkor azzal mi a gond, - mármint a fentek alapján?
Az őszinteség már megbocsáthatatlan, vagy mi?
Szerinted te legalább érted ezt?

arthurthedent 2021.07.04. 20:12:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A természetesen nemi erkölcs szerint gyerekkel szex = bűn. S amikor egy lánynak már megvolt az első havi vérzése, az nem lány, hanem nő. Azaz a vele való szex nem erkölcstelen."

Ez is egy vélemény. Fogalmazd meg, állj ki vele, képviseld. A te véleményed, jogod van hozzá. Engem nem érdekel a téma, nekem soha nem jutott eszembe 12 éves gyerekekkel nemi életet élni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:14:10

@arthurthedent:

Jézus egyik alpavető parancsolata a megbocsátás.

Így állt az Egyház mindig minden bűnhöz, pl. a pedofil bűnhöz is. Azaz ha egy keresztényről kiderül, hogy pedó és ezt meg si éli, akkor a cél nem az illető elátkozása, hanem rádöbbentése, hogy súlyos bűnt követ el, amivel fel kell hagynia. Ezt persze el lehet úgy is mesélni, hogy "rejtegették a bűnt", de ez egy kereszténységtől idegen narratíva.

kárárámaispj 2021.07.04. 20:14:54

@arthurthedent:
"Akkor miért nincs benne a tízparancsolatban? Ha pont ugyanaz a súlya, akkor miért hagyta ki az isten a listából?"
A "ne paráználkodj " nem volt benne, te szerencsétlen?

arthurthedent 2021.07.04. 20:15:44

@kárárámaispj: "Nem? Tehát az nem személyiségzavar, hogy egy szakállas csávó nőnek hiszi magát?"

Szerintem nem hiszik magukat nőnek. A fideszes csóka sem járt szoknyában hanem szép nagy szakállat növesztett. A homoszekszuálisok szerintem nem nőnek hiszik magukat, hanem homoszekszuálisoknak, és persze nagyon úgy néz ki, hogy neked is jól jött volna valami kis oktatás kisiskolás korodban.

Akkor talán nem beszélnél butaságokat. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:16:46

@arthurthedent:

A helyes értelmezés egy: Isten tanítása.

Nyilván abszudr egyes újprotestánsok szövege, akik a "nem" szót is igennek "értelmezik", mert éppen ez az érdekük, de ez szabad szemmel nézve is marhaság. Pl. amikor azt bizonygatják, hogy a Biblia nem tiltja ahomokosságot, pedig benne van feketén-fehéren az ellenkezője.

arthurthedent 2021.07.04. 20:17:09

@kárárámaispj: A "ne paráználkodj " nem volt benne, te szerencsétlen?

Az meg mióta jelent homoszekszualitást te szerencsétlen?! :D Ezért te elég rendesen kevered ezeket a dolgokat, nem? Tényleg nem ártott volna egy kis képzés... :D

arthurthedent 2021.07.04. 20:18:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A helyes értelmezés egy: Isten tanítása."

A helyes értelmezés a te értelmezésed. Világos. Ahogy mondtad is, ilyen egy keresztény, amikor éppen nem felsőbbrendűen viselkedik. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:21:04

@Boar.:

Semjén monogám és heteroszex. Nincs problémája a szexuáis bűnökkel, mert alapból helyesek az ösztönei.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:23:40

@arthurthedent:

"Melyik bűnt menti fel, ha titokban csinálják?"

Egyiket se. De nem is ez volt a kérdés, vedd észre.

kárárámaispj 2021.07.04. 20:24:21

@arthurthedent: "Szerintem nem hiszik magukat nőnek. A fideszes csóka sem járt szoknyában hanem szép nagy szakállat növesztett. A homoszekszuálisok szerintem nem nőnek hiszik magukat, hanem homoszekszuálisoknak, és persze nagyon úgy néz ki, hogy neked is jól jött volna valami kis oktatás kisiskolás korodban.

Akkor talán nem beszélnél butaságokat. :D"
Hát, kezdjük ott, hogy igen sok homár mondta azt magáról, hogy ő asszony. Egészen konkrétan mind a FÉRFIért vannak oda. Az, hogy szerinted mi van, meg szerinted minek hiszik magukat az a kutyát nem érdekli. Talán kevesebb oktatás kellett volna neked, és mondjuk több tapasztalat?

Ha már marhaságoknál tartunk, ha valaki nem jár szoknyában az nem nő? Mikor voltál az utcán utoljára?

morph on deer 2021.07.04. 20:25:04

@kárárámaispj:
“Tehát az nem személyiségzavar, hogy egy szakállas csávó nőnek hiszi magát?”

Az NEM a homoszexualitás, hanem a nemi identitászavar, avagy transzgender, - ha eltekintünk attól a lehetőségtől, hogy drag, szereplési vágy, ilyesmi.

Amúgy de, én például találkoztam olyannal, aki szerinte egyszerűen “csak” rossz neműnek született, de pechjére még nem is érdeklődik szexuálisan egyik irányba sem! Nem akar az lenni, aki, de nem a szex miatt!
Na erre varrj gombot.

arthurthedent 2021.07.04. 20:25:23

Amúgy nem az zavar, hogy a homoszekszualitást bűnnek kiáltják ki, hanem az, hogy tanulatlan, műveletlen, buta emberek akarnak késő bronzkori sivatagi hordák erkölcsi normái alapján átrendezni egy 21. századi országot. Mert egy szoknyás férfi mondta nekik, hogy ő ezt olvasta egy könyvben, amiben varázslók, démonok, sárkányok, boszorkányok vannak.

Mindeközben meg vannak győződve róla, hogy ők a jók, ők az igazak és ők az erkölcsösek és nem is elmebetegek egy cseppet sem. :(

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:25:35

@arthurthedent:

"Hol, milyen erkölcs az, hogy "bűnt követett el, de legalább hazudott róla és titokban csinálta"? Ember, a te erkölcsi normáid teljesen kifordultak, tudod?"

Ez a keresztény erkölcs. Aki büszkén nyíltan bűnöz, a menthetetlen, hiszen még azt se ismeri fel, hogy bűnöset cselekszik. Ehhez képest kisebb rossz a bűntudattal bűnöző ember.

kárárámaispj 2021.07.04. 20:27:10

@arthurthedent:
"Az meg mióta jelent homoszekszualitást te szerencsétlen?"
A paráználkodás? Hát, tudtommal az a parázna cselekedet, aminek kizárólag a testi örömszerzés a célja. A homoszeXualitás pedig ritkán jár gyermekáldással, nem gondolod? Azt azért mégsem lehetett elvárni Mózestől, hogy a táblába bevésse az összes létező devianciát, amire még a pornhub sem képes.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:27:47

@arthurthedent:

A mélyen hívő ember tudja, van jó és van rossz, s ezek nem relatív dolgok. S azt is tudja, az igazi hit az, amikor mindezt interiorizálja, azaz immár nem azért tesz jót és nem tesz rosszat, mert ez a parancs, hanem azért mert felismeri, önérdeke mindez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:31:13

@arthurthedent:

Mert sokkal kisebb a jelentősége, így nem lett külön említva, viszont benne van így is a 10-parnscolatban: 7. parancsolat "ne paráználkodj".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:32:00

@morph on deer:

"Azaz teljesen megfér a vallásos/hivő életvitellel."

Azaz nem fér meg.

morph on deer 2021.07.04. 20:32:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
“ Ezt persze el lehet úgy is mesélni, hogy "rejtegették a bűnt", de ez egy kereszténységtől idegen narratíva.”

Meg gondolom az is, hogy ne csak az elkövető lelki békéjével törődjenek, - akinek meg kell bocsátani, - hanem azzal a szerencsétlennel is, akit ez a botor keresztény egy életre tönkretett, ugye?

Mert az egy eltévedt bárány, meg all that crap. Gratulálok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:33:13

@morph on deer:

"ha őszintén felvállalja, akkor azzal mi a gond"

Ha őszintén vállalja azt mondva, hogy az nem is bűn, az még súlyosabb bűn. Hiszen ez esetben nem csak elköveti a bűnt, hanem még tagadja is annak jellegét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:34:24

@arthurthedent:

Nekem se, nekem mindig a saját korombeliek tetszettek, de ez a természetes nemi erkölcs, mely mindig létezett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:35:42

@arthurthedent:

Nem az enyém, Istené.

S konkrétan a homoszex kérdésében nagyon értelmezni se kell, mert le van írva feketén-fehéren.

morph on deer 2021.07.04. 20:35:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
“ Ez a keresztény erkölcs. Aki büszkén nyíltan bűnöz, a menthetetlen, hiszen még azt se ismeri fel, hogy bűnöset cselekszik. Ehhez képest kisebb rossz a bűntudattal bűnöző ember.”

Magyarul: aki tájékozatlan - mivel azt sem tudja, hogy bűnös, - az rosszabb, mint aki tudja, hogy bűn az, ami tesz, de akkor is megteszi?

Ezt komolyan mondod?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:37:59

@morph on deer:

A cél a lélek megmentése. A hibás ember ismerje fel hibáját. A cél nem a vad bosszú. Lásd Jézus és a parázna nő sztoriját.

kárárámaispj 2021.07.04. 20:39:05

@morph on deer: "Ugyanis a személyiségzavarok jó része legalább is kezelhető, ha nem is gyógyítható, tehát aki ezen az úton csúszott bele a pedofíliába, annak talán lehet segíteni. "
Végre egy jó hír. Akkor lehet, hogy lehet segíteni azokon a szerencsétlen idiótákon, akik egyik nap arra ébrednek, hogy szakálluk és szőrös tökük ellenére ők tulajdonképpen nők?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 20:40:32

@morph on deer:

Aki tájékozatlanságból bűnöz, az is enyhítő körülmény.

Lásd, amikor az afrikai dzsungelbe eljutottak a misszionáriusok, s elmondták a helyieknek, hogy pl. nem kell az időseket beásni a földbe meg nem szabad 10 feleséget tartani, akkortól ez számonkérhető lett, addig nem.

morph on deer 2021.07.04. 21:19:23

@kárárámaispj:
“ ők tulajdonképpen nők?”

Ez nem ilyen egyszerű, sajnos.
Az előbb említett példa szereplője pl egyértelműen nőnek néz ki, és még nem is a satnya, négyszögletes változat, csak éppen nem képes ezt tudomásul venni, mert nem nőnek érzi magát.

Aztán kiderült, hogy az összes pszichológiai teszt alapján is neki van igaza, szóval neki egy markáns férfinek kéne lennie, de nem ahhoz van gyártva.
Ezzel nem tudnak mit kezdeni, csak segíteni próbálnak, hogy tudomásul tudja ezt venni, mert qrva nehéz így élni.
És itt se szereplési vágy, se szex nincs a képben, csak küszködés meg depresszió.

Az a szomorú helyzet, hogy ez az egész kérdéskör jóval összetettebb annál, minthogy egy ilyen bunkósbot alakú törvénnyel kezelni lehessen.
Most megint az van, hogy a fürdővízzel együtt a gyereket is sikerült kiönteni, és ez - a pillanatnyi politikai haszonszerzés reményén kívül - csak gondot és problémát fog jelenteni egy csomó szülőnek és gyereknek egyaránt a lövészárok mindkét oldalán, és emberek még tájékozatlanabbul fognak a dolgokhoz állni, mint eddig, pedig az eddig sem volt valami nagy kaland.
Mintha ez használna bárkinek is…

kunzoo 2021.07.04. 21:26:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Mi alapján mondja a misszionárius hogy nem lehet 10 felesége? Amíg meg nem keresztelkedik, a helyi törvények alapján lehetett 10 felesége. Tudod, erről már beszéltünk, az erkölcs relatív. Az adott közösségben nyilván nem követett el erkölcstelenséget a 10 feleséggel.

kunzoo 2021.07.04. 21:27:58

@morph on deer:
Nyilván nem segít a dolgon az a hír hogy néhol már harmadik vécét is csinálnak a "semlegeseknek". Odáig szerintem senki nem akar eljutni.

Dont forget to bring a towel 2021.07.04. 21:42:20

@horrorpornó bábszínház: igen igen, kettőnk közül mégis te buktál le hazugsággal, mielőtt elkotródtál volna a blogból :D :D :D

@morph on deer: mindegy miről votl szó vakcinaszakértő

Dont forget to bring a towel 2021.07.04. 21:43:46

@arthurthedent: benne van te ostoba, ne paráználkodjál. miért hírdeted magadról, h mekkora böszme vagy??

Boar. 2021.07.04. 21:49:36

Az ismerettségi körünkben volt transszexuális. Már nem él szegény.
Nem volt "idióta", akárhogy is sulykolja itt néhány kőkorszaki baromállat. Egy kreatív, jóeszű ember volt, pechjére már a serdülőkor előtt ráébredt, hogy ő tulajdonképpen lány, csak fiútestbe született.
Innentől lett nagyon nehéz az élete. A szülei elfogadták, mit tehettek volna mást, de a világ már nem annyira. Ugye a csúti álszent bandája törvényt is hozott rá, hogy papíron fiúnak kell maradnia, nem változtathatja meg a nemét-nevét.
Senkinek nem ártott mégis csak a rosszat kapta a társadalomtól.
Aki ennek az embertelenségnek örül, aki szerint Ők selejtes férgek, az nem érdemli meg, hogy embernek nevezzék.
A társadalmat nem a gyűlölködés és a kirekesztés viszi előre.
(Aki most azzal jön, hogy az "orbánfóbiások" is gyűlölködők és kirekesztők, az egyrészt bő nyállal leszophat, másrészt ne tévesszük össze azokat, akik nem bántanak senkit csak élni szeretnének azokkal, akik szándékosan kárt tesznek embertársaiknak, a társadalomnak, a hazájuknak. A fidesz és az ide írogató bérkommentelői ebbe az utóbbi kategóriába tartoznak. A lófasznak és a toleranciának is van vége...)

Boar. 2021.07.04. 22:08:20

@kárárámaispj: Te istenbarma, a szexuális aktusok hány százaléka történik gyermeknemzési célból?
Különös tekintettel a "szinglikre" ? És akkor azokról a technikákról még nem is beszéltünk amelyek eleve kizárják a gyermeknemzést...
Anyád is jobban tette volna, ha inkább lenyeli...

Dont forget to bring a towel 2021.07.04. 22:20:10

@Boar.: nekem is van az ismeretségi körömben egy fiú aki átműtette magát lánnyá. úgy néz ki, mint Jar Jar Binks

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 22:26:52

@kunzoo:

Az isteni tv. magasabb az államinál. Az isteni jpggal szembemenő állami tv. semmis.

kárárámaispj 2021.07.04. 22:27:13

@Boar.: És azt mindet paráznaságnak hívja a Biblia, kedves hülyegyerek. És mindet tiltja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.04. 22:28:54

@Boar.:

Nekem egy ismerösöm ráábredt 17 évesen, hogy ő kuvasz. Sajnos a fasiszták azonbna a halálba kergették, nem elismerve jogát a boldog kuvaszéletre.

kárárámaispj 2021.07.04. 22:29:52

@morph on deer: Mondjuk kezdjük ezzel. Ezt nagyon nem értem.
"mert nem nőnek érzi magát."
Milyen az, hogy nőnek vagy férfinak érzi magát valaki? Én nem érzem magam férfinak, én férfi vagyok. Mit kéne nekem éreznem a nap 24 órájában? Mit kell egy nőnek éreznie a nap 24 órájában?
Ez szerintem egy faszság. Vagyok, nem érzem magam valaminek. Szomorúnak, vidámnak, dühösnek, gyengének, kicsinek, fáradtnak tudom érezni magam - férfinak nem. Az milyen? Ja, szerintem ugyanez vonatkozik egy nőre is, ő sem tudja megmondani, hogy éppen nőnek érzi-e magát.

"Aztán kiderült, hogy az összes pszichológiai teszt alapján is neki van igaza, szóval neki egy markáns férfinek kéne lennie, de nem ahhoz van gyártva."
És a pszichológiai teszten aki meg van győződve, hogy ő Napóleon, vagy egy királyfi az mégis mit hoz ki? Hogy ő nem is ezt hiszi magáról?

"Ezzel nem tudnak mit kezdeni, csak segíteni próbálnak, hogy tudomásul tudja ezt venni, mert qrva nehéz így élni."
Kb. pont annyira, mint annak aki Napóleonnak hiszi magát. Gondolj bele, ott a sok császári teendő, Waterloo, Szent Ilona.

"És itt se szereplési vágy, se szex nincs a képben, csak küszködés meg depresszió."
Napoleon esetében sem.
Csak az egyik egy komplett elmebaj, a másik meg szivárványos zászló alatt vonul.

A törvényről meg annyit, hogy szerintem eddig sem volt téma az összes szexuális deviancia az iskolákban. Ember szaporodása volt.
Nem rémlik, hogy belementünk volna a swingerklubtól az análszexig bármibe. Nem tudom, hogy a buzulást miért is kéne mostantól tanítani, vagy kibeszélni.

kárárámaispj 2021.07.04. 22:33:09

@Boar.: Mondd már el, hogy a jóeszű ismerősödnek tényleg az hiányzott a boldogságához, hogy Julinak szólítsák, és az legyen a személyijében?
EZ A ROSSZ AMIT KAPOTT A TÁRSADALOMTÓL?
Húha. Komoly.

alöksz róz 2021.07.04. 23:30:34

@Boar.: "Ugye a csúti álszent bandája törvényt is hozott rá, hogy papíron fiúnak kell maradnia, nem változtathatja meg a nemét-nevét." - a születési nem papírokban szerepeltetése alapjában véve nem is rossz ötlet, ha belegondolunk. aki átoperáltatta magát az úgyis tudja.
aki pedig össze akar vele jönni, annak meg joga van előre tudni.
ezt a jogot azért illene valahogy biztosítani.
papíron szerepeltetés helyett égessünk a homlokába egy nagy fasz alakú billogot, hogy messziről látszódjon? így sokkal gyorsabban kiderül, és a kinézett partner előre eldöntheti, hogy így is érdeklődik-e.

alöksz róz 2021.07.04. 23:59:46

@morph on deer: "neki egy markáns férfinek kéne lennie, de nem ahhoz van gyártva" - fordítva.
nem a teste lett rossz, hanem az agya nem működik megfelelően.

kárárámaispj 2021.07.05. 01:38:04

@alöksz róz: "nem a teste lett rossz, hanem az agya nem működik megfelelően."+1
Ott a pont

arthurthedent 2021.07.05. 05:55:30

@kárárámaispj: "A paráználkodás? Hát, tudtommal az a parázna cselekedet, aminek kizárólag a testi örömszerzés a célja. A homoszeXualitás pedig ritkán jár gyermekáldással"

Nosza, kampányolj azzal, hogy be kellene tiltani a fogamzásgátlást, mert az paráználkodás és bűn. Lássuk mire mégy vele, vajon hány jó keresztény osztozik a véleményeddel. :D

kunzoo 2021.07.05. 06:17:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
A törzsi sámán szerint meg ő tudja az isteni törvényt.

kunzoo 2021.07.05. 06:33:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Azt még hozzátenném hogy a tízparancsolatban az áll hogy felebarátod házastársát ne kívánd. Egy szó sem esik a saját feleségek számáról. A muszlimok is betartják a tízparancsolatot?

MAXVAL bircaman közfingó 2021.07.05. 08:32:11

A múltkor fingtam egy ilyen hogy kisbaba mellett. És akkor az annya azt hitte, hogy beszart.

kárárámaispj 2021.07.05. 09:00:34

@arthurthedent: "kampányolj azzal, hogy be kellene tiltani a fogamzásgátlást, mert az paráználkodás és bűn. Lássuk mire mégy vele, vajon hány jó keresztény osztozik a véleményeddel. :D"

Na, figyelj, te agyatlan barom. Először is felteszed a kérdést, hogy ha a kereszténység (meg zsidó vallás) szerint bűn a buzulás, akkor miért nem írták bele a Tízparancsolatba. Erre megmondtam, meg többen is megírták, hogy ott van, hogy ne paráználkodj. Erre te jössz, hogy az nem a buzulást jelenti. Ekkor elmagyaráztam, hogy mit jelent, többek között pontosan a buzulást is. Na, erre jössz, hogy én kampányoljak azzal, hogy mit tiltsanak be...
Normális vagy, köcsög? Ha nem ismered se a Tízparancsolatot, se a Bibliát, se a szavak jelentését, akkor ne okoskodj bazmeg.

arthurthedent 2021.07.05. 09:00:49

@kárárámaispj: "EZ A ROSSZ AMIT KAPOTT A TÁRSADALOMTÓL?"

Nyilván nem, nyilván megalázták, kigúnyolták, kiközösítették, háttérbe szorították, gyűlölködtek. Ha kaptál volna valamiféle felvilágosítást, legalább általános iskolai szinten, akkor nem mondanál ilyen marhaságokat, hogy csak ez hiányzott neki...

kárárámaispj 2021.07.05. 09:01:57

@kunzoo: " A muszlimok is betartják a tízparancsolatot?"
Igen. De csak amikor a disznóvágáson jól bepálinkáztak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 09:06:38

@kunzoo:

Ez már az adott egyén dolga, választani lelkiismerete szerint.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 09:07:39

@kárárámaispj:

Ezért könnyű ateistákkal vitázni: általában alapszinten se ismerik a kereszténységet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 09:10:28

@kunzoo:

A muszlim többnejűség is azt jelenti, minden feleség külön van. Nem a csoportszex kategóriája az se,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 09:19:49

@arthurthedent:

"be kellene tiltani a fogamzásgátlást, mert az paráználkodás és bűn"

Mitől lenne a fogamzásgátlás paráználkodás?

kárárámaispj 2021.07.05. 09:22:01

@arthurthedent: Hát, te házhoz jársz a lófaszért

"Nyilván nem, nyilván megalázták, kigúnyolták, kiközösítették, háttérbe szorították, gyűlölködtek. "
1. Tehát a társadalom mégis honnan is tud arról, hogy Jóska Julinak érzi magát? Már ha nem kezdi el játszani a Koncsitavusztot.
2. Millió ok miatt gúnyolnak és közösítenek ki embereket.
3. Ha a csúnya patás megengedi, hogy a személyijébe Juli legyen akkor rögtön befogadó lesz a társadalom és megnyílik a női vécé előtte?
4. Ezzel az erőszakos térítéssel még soha senkit nem sikerült meggyőzni, de csináljátok csak.

kárárámaispj 2021.07.05. 09:26:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Mitől lenne a fogamzásgátlás paráználkodás?"
Amennyire én tudom annak kéne, hogy számítson. Mintha az egyházon belül is lenne némi vita ezzel...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 09:49:15

@kárárámaispj:

Az egyházi alapállás az, hogy a szex rendben van házasságon belül, azon kívül meg nincs rendben.

A házastársak közti szex eleve nem lehet paráznaság.

A fogamzásgátlásról vannak viták, de ez nem a paráznaság kérdésének része.

arthurthedent 2021.07.05. 10:37:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mitől lenne a fogamzásgátlás paráználkodás?"

Azt mondta valaki, hogy ha a közösülés célja nem gyermeknemzés, akkor az paráznaság. A közösülés célja nyilván nem gyermeknemzés, ha fogamzásgátlót használnak.

Birka, én megértem, hogy nem akarsz semmit megérteni, ami a hiteddel ellenkezik, de azért ennyire már nem kéne erőltetni, nem gondolod? Ez azért már messze a elmebetgség kategória, nem?

arthurthedent 2021.07.05. 10:40:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az egyházi alapállás az, hogy a szex rendben van házasságon belül, azon kívül meg nincs rendben."

Ja, most. Mert most éppen ez tűnik elfogadott értelmezésnek. Ha végre elolvasnád a bibliát, akkor látnád, hogy a nagy szentek meg ősapák vadul használták a szolgálólányokat meg a prostituáltakat és akkor az volt az elfogadott. Meg a nemi erőszak is elfogadott volt. Most éppen nem az, most a háézasságot hirdetitek mint isteni és megváltoztathatatlan erkölcs.

"A fogamzásgátlásról vannak viták, de ez nem a paráznaság kérdésének része."
Nem te mondod meg, hogy annak a része -e. Volt egy állítás, cáfoltam, az ilyen minden józan észt nélkülöző "az nem annak a része" aranyköpések feleslegesek.

arthurthedent 2021.07.05. 10:46:07

@kárárámaispj: "Hát, te házhoz jársz a lófaszért"

Te komolyan gondolod, hogy amikor ilyen kinyilatkoztatásokat teszel, akkor az nekem valamiféle müdon árt? Hiszen csak a magad elborultságát bizonygatod.

"1. Tehát a társadalom mégis honnan is tud arról, hogy Jóska Julinak érzi magát? Már ha nem kezdi el játszani a Koncsitavusztot."

Teljesen mindegy, hogy honnan tud róla. A gyűlölködést nem menti az, hogy "de ha nem tudtam volna, akkor nem gyűlölködtem volna".

"2. Millió ok miatt gúnyolnak és közösítenek ki embereket."

Az egyik bűn nem menti a másikat. Nem mondhatod, hogy gyűlölik az indiánokat, de hisz az afrikaiakat is, tehát rendben van.

"3. Ha a csúnya patás megengedi, hogy a személyijébe Juli legyen akkor rögtön befogadó lesz a társadalom és megnyílik a női vécé előtte?"

Nem. Honnan a fenéből vetted ezt? A mondás az volt, hogy "de csak ez a baja?" erre mondtam, hogy nem, van más baja is.

"4. Ezzel az erőszakos térítéssel még soha senkit nem sikerült meggyőzni, de csináljátok csak."

Nincs "ti". Elmondtam, hogy ki vagyok, nem vagyoik része egyetlen érintett csoportnak sem.

Viszont: erőszakról itt csak a te oldaladat lehet vádolni, ezt ugye tudod?

arthurthedent 2021.07.05. 10:54:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ezért könnyű ateistákkal vitázni: általában alapszinten se ismerik a kereszténységet."

Nem akarlak elkeseríteni, de kettőnk közül például te messze kevésbé ismered a kereszténységet. Számtalanszor égeted be magad olyan kijelentésekkel, amik abszolút tájékozatlanságról tesznek tanubizonyságot. Katolikus szempontból egyértelműen eretnekségeket terjesztesz. ;)

kunzoo 2021.07.05. 11:09:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Vicces, hogy a paráznaság szó betakarja a vérfertőzést, homoszexuális kapcsolatot, házasságon kívüli heteroszexuális kapcsolatot. A házasság előttit is, nem csak a házasságtörést. Jézus szerint már akkor is, ha gondol rá! Nem kell hogy meg is csinálja, elég ha csinálná.

Szóval mindenki bűnös ebből a szempontból. Nem beszélhet senki magas lóról a másikkal.

arthurthedent 2021.07.05. 11:29:00

@kunzoo: "Jézus szerint már akkor is, ha gondol rá!"

Pontosan. Egy másik dolog, amit a keresztények nagyvonalúan figyelmen kívül szoktak hagyni. :D Nyomják a "megvalósult homoszekszualitás" dumát, közben meg eretnekséget beszélnek. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 11:36:21

@arthurthedent:

A közösülés miért van? Hogy legyenek utódok.

S miért kellemes a közösülés? Gondold végig, ha nem lenne benne élvezet, de bedugnád egy szervedet egy másik emberbe? Nem, sőt ezt kifejezetten gusztustalannak hinnéd. Na, ezért.

Szóval a közösülés célja az utód, de nem minden közösülés ad utódot,

lobaszopiatej 2021.07.05. 11:52:57

A nekrofilokkal meg senki se foglalkozik?!
LMBTQPN.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:18:37

@arthurthedent:

"nem akarsz semmit megérteni, ami a hiteddel ellenkezik"

Tökéletes megértem az ateista narratívát. Csak nem értek vele egyet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:21:25

@arthurthedent:

" Ez azért már messze a elmebetgség kategória"

Nem, egyszerűen más világnézet, mint a tiéd.

Tudom, az ateisták nagyon intoleránsak, s képtelenek megérteni, lehetséges más nézőpont is, mint az övék.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:23:08

@arthurthedent:

"a nagy szentek meg ősapák vadul használták a szolgálólányokat meg a prostituáltakat és akkor az volt az elfogadott"

Elfogadott bűn volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:23:54

@arthurthedent:

" Volt egy állítás, cáfoltam"

Próbátad cáfolni. Sikertelenül.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:24:43

@arthurthedent:

"égeted be magad olyan kijelentésekkel, amik abszolút tájékozatlanságról tesznek"

Egy ilyen eset se volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.05. 12:25:12

@arthurthedent:

"Katolikus szempontból egyértelműen eretnekségeket terjesztesz."

Nem vagyok katolikus.

MAXVAL bircaman közfingó 2021.07.05. 14:17:46

Egyszer voltam görögben és rámjött a szarália

alöksz róz 2021.07.05. 19:19:39

@arthurthedent: "Meg a nemi erőszak is elfogadott volt" - ez már a második hazugság

kárárámaispj 2021.07.05. 19:24:49

@arthurthedent:
1. "Teljesen mindegy, hogy honnan tud róla. A gyűlölködést nem menti az, hogy "de ha nem tudtam volna, akkor nem gyűlölködtem volna".
Azt még értem, hogy a Bibliát nem fogod fel, de tőlem egy egyszerű mondatot sem?
Te, Arthur holnaptól Amálnak gondolod magad. Most van két lehetőség. Ezt így szépen magadban tartod, és a társadalom le se fogja szarni, hogy te lánynak, macskának vagy fikusznak gondolod magad.
Vagy nekiállsz aztán elkezded csinálni a feltűnősködést. Amit a társadalom egy pontig tolerál - senkit nem bántanak mert hosszú a haja- aztán nyilván kiröhög. "De ne magyarázd meg, hogy valakinek attól megy tönkre az élete, mert nem mászkálhat rózsaszín tütüben egész nap, mert kiröhögik.

"2. Az egyik bűn nem menti a másikat. Nem mondhatod, hogy gyűlölik az indiánokat, de hisz az afrikaiakat is, tehát rendben van.
Én nem erről beszélek. Hanem arról, hogy honnan tudja valaki, hogy azért kerülik, mert ő buzi, és nem azért mert mondjuk simán csak szar arc

"3. Nem. Honnan a fenéből vetted ezt? A mondás az volt, hogy "de csak ez a baja?" erre mondtam, hogy nem, van más baja is.
Mivel alapvetően másnak a hozzászólására kérdeztem rá, szerintem ne magyarázd meg, hogy a kamu történetében szereplő kitalált alaknak mi volt a baja.

"4. Elmondtam, hogy ki vagyok, nem vagyoik része egyetlen érintett csoportnak sem.
Nos, esetleg akkor fogd be, és ne okoskodj. Kiderült, hogy nem vagy része a csoportnak, az ismereteid felszínesek és pontatlanok, akkor mégis miért állsz neki vitatkozni?
Marha érdekes dolog, hogy mostanában mindig olyan emberek állnak akármilyen ügyek mellé, akiknek fingjuk fogalmuk nincs semmiről. Belső Erzsébetvárosi bölcsészek okoskodnak a zsákfalvakban élőkről, 16 éves csitrik a klímáról, rózsadombiak a migránsokról stb.

"Viszont: erőszakról itt csak a te oldaladat lehet vádolni, ezt ugye tudod?"
Hát marhára nem. Rohadt erőszakosan megy a "fogadj már el olyannak, mert ha nem akkor homofób náci vagy." propaganda.
Mondom megint- senkit nem érdekel, hogy otthon mit csinálsz és kivel. De ez nem elég a ratyiknak, folyamatosan többet és többet akarnak. Állandóan az elfogadásról megy a téma, de soha egyszer nem mondta még senki azt, hogy engem elfogad olyannak, hogy hányok a buziktól.
Ezt ugye nem lehet elfogadni és tiszteletben tartani? Ez ellen tenni kell, érzékenyíteni kell, kampányokat kell csinálni. Én nem állok neki megtéríteni senkit, hogy rókázzon le egy transzvesztitát, akkor fordítva miért nyomatják?

horrorpornó bábszínház 2021.07.06. 17:05:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Dehogy tévedek, te agyrokkant, súlyos valláskárosult bolgár buzi.
Kiutazási engedély meg csak az agyrokkant, súlyos valláskárosult bolgár buziknak kell, szóval nekem nem. Neked igen, és mivel már 40 éve is az voltál, neked akkor is kellett. Így védték ellened a világ épelméjűit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.06. 17:06:42

@horrorpornó bábszínház:

Mindenkinek kellett kiutazási engedély 1987 végéig. Nézd meg a jogszabályokat, troll.
süti beállítások módosítása