MaGYAUR

MaGYAUR

Orbán Bakuba tart...

2021. július 08. - Magyaur

Az európai értékeket eláruló, az orosz-török-kínai diktatórikus mintákat követő, lelkileg kipcsák-kurultáj pogány Orbán menjen csak Bakuba, ha ott jobban érzi magát, mint Brüsszelben, Berlinben., Bécsben...vagy Budapesten!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr7916616132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 08:25:08

Te mit választanál: a gyerekbaszó nyugatot vagy a családterentő keletet?

midnight coder 2021.07.08. 08:39:12

Az európai érdekeket az EU balliberrált politikusai árulják el, míg az amcsi érdekeket az amerikai kollégáik. Ezek közös tevékenysége miatt tudtak a csúnya diktatorikus kicsi kínaiak felzárkózni az amcsik mellé mint második világhatalom, és nekik köszönhetõ az is, hogy Európa ebben a versenyben már csak drukker. És persze a hülye balliberráltak azt sem érik fel ésszel, hogy az országoknak nincsenek barátaik csak érdekeik, és hogy nekünk az USA ugyanúgy nem barátunk ahogy Kína sem. Sõt, ha lehet még kevésbé, mert míg a kicsi kínaiak a hatalmi törekvéseiket nem az EU-val fizettetik meg, addig az USA igen.

Magyaur 2021.07.08. 08:44:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kollektivista Keleten az emberek, gyerekek "közjószágok" - szuverenitása csak az államnak és a basáskodó kiskirályoknak van (akik simán lehetnek pedofílok is, büntetlenül, mert nincs kontrollt gyakorló a kormánytól/párttól független civiltársadalom és újságírás). Ezzel szemben a Felvilágosodással megindult Nyugatron, mind a nők, mind a gyerekek emencipációja. Nyugaton (szemben a despota Kelettel) a testi fenyítést és szexuális visszaéléseket ez Emberi és Polgárjogok alkotmányos jogai alapján bűnnek nyilvánították . És a szuverenitás az ember/gyerek teste fölötti önrendelkezéssel kezdődik!

Magyaur 2021.07.08. 08:48:46

@midnight coder: Tehát egyetért azzal, hogy Orbán Baku felé tart és magával akarja cipelni Magyarországot keletre... Állítólag ettől féltek az 1940-es években, hogy Sztálin a "háborús bűnös" magyarokat (akár a krími tatárokat, volgai németeket stb) kitelepíti keletre...
Az orbánisták szélsőségesebbek, mint Sztálin volt...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 08:49:39

@Magyaur:

Miért lenne jó egy individualista társadalom? Az sose jó az emberek 99 %-ának, akik alul maradnak a küzdelemben.

A kontroll nélküli hatalom éppen a nyugatra jellemző. Keleten kötik a hatalmat a hagyományok, a közérdek.

A felvilágodosás de facto gonoszság.

Magyaur 2021.07.08. 09:06:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A Nyugat államszerkezetének mintájára egyfelől a protestáns presbiteri/önkormányzó testület, másfelől a Rousseau-i "Társadalmi szerződés" felfogása nyomta rá a bélyegét. A cél a "vallásra, hagyományos erkölcsre, államérdekre" stb-re hivatkozó önkény visszaszorítása, ami nemcsak az üzleti életet teszi bizonytalanná, hanem az embereket is megnyomorítja.
Orbán jó úton halad afelé, hogy a magyar történelem legkárosabb, a nemzetet önző párt és személyes érdekből szétromboló politikusa legyen!

evilwolf 2021.07.08. 09:19:19

Remélem, ott is marad.

midnight coder 2021.07.08. 10:01:26

@Magyaur: Nem hiszem hogy kitelepíti - igazából módjában sem áll. Mi sajna be vagyunk drótozva az EU-ba, és ezen sem Orbán sem más nem tud segíteni. A mi gazdaságunk 100%-ban az EU-tól függ, nekünk nincs önálló gazdaságunk mint az angoloknak, így aztán nekünk az exit nem alternatíva.
Ugyanakkor, mivel az EU bukása csak idõ kérdése, nem olyan nagy baj ha van B terv is a bukta utáni idõkre.

midnight coder 2021.07.08. 10:05:03

@Magyaur: A gond az, hogy efféle társadalmi szerzõdése max. az amcsiknak van, és azt is folyamatosan rongálják az ottani balliberálisok. Európában soha nem volt ilyesmi, itt a diktátorok helyét a politikusok úgy vették át, hogy lényegében közben semmi sem változott. Az, hogy a bürokraták felett egy parlament van vagy egy király, esetleg egy császár az átlagpolgár szempontjából kb. édesmindegy, õ így is úgy is befizeti a dézsmát amiért kap egy, a kor épp aktuális technológiai színvonalának megfelelõ ellenszolgáltatást.

midnight coder 2021.07.08. 10:09:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kollektivista társadalom elég nagy szopacs az átlagpolgárnak, lásd létezõ szocializmus. Soha akkora nyomorban nem élt a rendszer által elvben preferált dolgozó mint akkor - természetesen az adott társadalom technológiai fejlettségéhez képest. Lásd észak-korea akik egy ugyanolyan fejlettségû civilizáció mint a déliek mégis szarabbul élnek mint a legcsóróbb afrikai.

A kicsi kínaiak is azért tudtak felemelkedni, mert ez a szocializmus nevû marhaság csak a szlogenek szintjén létezik náluk, valójában viszont kõkemény kapitalizmus van. Plusz egy olyan kormány, aki képviseli a kínaiak érdekeit. Na, ilyen kormány nincs Európában és az USA-ban. Ezért tartanak ott, ahol.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 10:31:02

@Magyaur:

Így igaz. A protestáns eretnekség a liberalizmus szellemi előkészítése. Lényege: Isten kidobása, a harácsolás felmagasztalása.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 10:31:45

@midnight coder:

Az ember közösségi lény, ezért a kollektivizmus megfelelőbb számára.

midnight coder 2021.07.08. 12:28:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ja. Úgy kb. 100-200 fõig közösségi lény. Erre lett tervezve. Ami ezen túl van számára már nem közösség hanem egy rakás vadidegen akivel a legjobb esetben is csak kereskedik.

midnight coder 2021.07.08. 12:29:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Melyik Istenre gondolsz? Mert hogy abból elég sokat gyártott az emberiség.

2021.07.08. 14:43:50

nem az a baj, hogy Bakuba tart, hanem hogy idehozza "Bakut"

ulpius66 2021.07.08. 15:55:31

Magyar Úr!

Miket fogol írni, ha teszem azt a Patás Brüsszelbe fog menni?

chrisred 2021.07.08. 15:57:09

@midnight coder: A kínai államkapitalizmus valójában ugyanolyan, mint az államszocializmus, csak az állam szociális intézményei nélkül.

ulpius66 2021.07.08. 15:57:54

@h.kovacs:

Hát százszor inkább Baku, mint egyszer Brüsszel!!!!!!!!!!!!
(bár ha a nagyfarkú niggerek faszát kívánod szopni vagy a buzik seggét nyalni, akkor NEKED BRÜSSZEL KELL......)

chrisred 2021.07.08. 15:59:25

@midnight coder: Az egy dolog, hogy alapjában az ember mire lett tervezve, és az egy másik, hogy az az alkalmazkodási készség milyen közösségi képességeknek milyen evolúcióját képes elérni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 16:10:34

@chrisred:

Nem, ezek egyrlészt megvoltak mindig, másrészt erősödésök a felvilágosodás előtt volt,

chrisred 2021.07.08. 16:13:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem voltak meg mindig,ismert, hogy mikor alakultak ki, másrészt esezk az európai humanizmus alapjai, a reformáció val és a reneszánsszal kiegészülve.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 16:39:57

@chrisred:

A reneszánsz nem keverendő a felvilágosodással, vedd észre.

György Csaba Nagy 2021.07.08. 16:43:30

Sztem mindenki tévúton jár, aki Orbánt elvei oldaláról próbálja megérteni, elvhűséget tőle számonkérni. Neki nincsenek elvei, helyette lózungokat bocsát ki, hasznosságuk szerint váltogatva. Csak 2 bizonyíték: kezdett mint antinacionalista és antiklerikális politikus, amit egy éjszaka nemzeti klerikálisra váltott, ahogy az Antall-Boros kormányok csúfos kudarca miatt elolvadt MDF után a jobboldal pártképviselet nélkül maradt, felismerve a hatalom megszerzésének esélyét, ami számára egyedül fontos; a másik önvallomása: "'ne azt nézzék, mit mondok, hanem hogy mit csinálok". Ez a mondat a hazudozás nyílt beismerése.
Dehogy veszi ő komolyan a keleti kapcsolatokat, hisz látnia kell, a nyitásra csak ráfizetünk. Az ellenpontként kell az EU-val szemben. EU-s politikájának lényege: ide a pénzt, aztán kuss. Szabad kezet akar itthon, beleértve a jogállam leépítését, az önrendelkezés gátlását, a pénzek feletti kizárólagos rendelkezést. Teheti és teszi is: az EU egyrészt nincs feljogosítva a belügyekbe benyúlásra, és "ha nektek így jó...", a magyar társadalom pedig polgárosulatlan állapotában tűri a feudális viselkedést, nem követel meg hatékony kormányzást, sem tisztességet vezetőjétől, egyáltalán semmit, s ezt a semmit kapja meg: a gazdaság nagyrészt külföldi kézben, megtámogatva és kiszolgálva, a magyar rész udvarhű pancserek kezén közpénz-fosztogatásból él, szomszédainkhoz képest is lemaradva, egyéb nagy rendszereink súlyosan alulműködnek..Nincs versenyképességi követelmény, egyáltalán teljesítménjykövetelmény, mitől lenne hát teljesítmény?
Uraim, Orbánnal nem megy. Ki vele és a zsákutcájából!

Fikalnyik Eugén 2021.07.08. 16:48:45

Nyilván azért megy Bakuba a ̶f̶ő̶k̶o̶m̶c̶s̶i̶ keresztes lovag, hogy visszakérje a baltás gyilkost, mert meggondolta magát. A keresztény vallása és nemzeti hovatartozása miatt egy muzulmán által álmában meggyilkolt örmény emléke nem hagyja nyugodni a polgári konzervatív államférfit.
Ja.
Nem.

istvankah 2021.07.08. 17:24:44

@chrisred: A fideSSes támogatókat nem zavarja,ha felismerik!Lásd a bajer lovagot!

chrisred 2021.07.08. 17:36:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Vedd észre, hogy nem összekeverésről van szó, hanem az európai humanizmus egyes elemeiről, megjelenési formáiról.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 17:49:03

@chrisred:

Már a szó sincs rendben. Van keresztény humanizmus és szekuláris humanizmus, s nem ugyanazt jelentik.

chrisred 2021.07.08. 18:06:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Önmagában már ez a különbségtétel is idézőjeles szerkezetbe teszi a humanizmus kifejezést.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.08. 19:12:38

@chrisred:

Pedig ez két teljesen külön dolog.

A szekuláris humanizmus azt mondja, az ember a középpont. A keresztény meg azt: Isten van a középpontban.

chrisred 2021.07.09. 05:28:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak az utóbbi nem humanizmus, pont a leírtak miatt. Valóban ez a két filozófiai irányzat határozza meg az európai civilizációt, de ezek gyökeresen szembenállnak egymással. A zsidó-keresztény alapú irányzat azt vallja, az ember célja az, hogy valami nála nagyobbat szolgáljon. A görög-római alapokon nyugvó irányzat lényege az, hogy a világ arra van, hogy az embert szolgálja. Ez utóbbi ideológiák összefoglaló neve a humanizmus.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.07.09. 06:24:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
nepszava.hu/3091602_csak-a-bevandorlok-segithetnek-oroszorszagon

"Idén ötször nagyobb arányban csökkenhet az orosz lakosság, mint tavaly. Az előzetes becslések szerint az egész éves veszteség 158 ezer ember lesz. Ez derül ki abból a kormányzati dokumentumból, amelyik az ország nemzeti céljait igyekszik meghatározni az elkövetkező évekre. Ennél nagyobb népesség-csökkenésre utoljára 2006-ban került sor, amikor több mint 373 ezerrel apadt a lakosság. Az év elején - még a koronavírus-járvány előtt - Oroszország lakossága 146 millió 748 ezer fő volt."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.07.09. 06:25:37

@midnight coder: Jaja, haggyámá a hülyeségeiddel! Ha nem a nyugat viszi be a technológiát Kínába, akkor a japcsik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.07.09. 06:27:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A kontroll nélküli hatalom éppen a nyugatra jellemző. Keleten kötik a hatalmat a hagyományok, a közérdek."

Már megint hazudozol. Trump nem csinált azt amit akart, mert az USA hatalom megosztás korlátozta. Putyin meg megváltoztatta a törvényeke hogy hatalmon maradhasson.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.07.09. 06:28:27

@Magyaur: Ez már múltidő. Évek múlva Orbán a legsötétebb alakok közé fogják sorolni.

kunzoo 2021.07.09. 07:22:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
A humanizmus mint szó, értelmezhetetlen ha Isten van a középpontban. Az akkor teizmus, vagy mittudomén.

kunzoo 2021.07.09. 07:30:58

@Magyaur:
Minél fejlettebb egy társadalom, a gyerekek annál inkánn közjószág a gyerek. Ez könnyen belátható pl az ingyenes és általános közoktatás...kötelező védőoltás....kötelező státusvizsgálat...
Lehet hazudozni de "közjószágabb" egy német kisgyerek mint egy pakisztáni kecskepásztor gyereke. A migránskérdést is így indokolták, Hasszán majd kitermeli a Vén Fehér Öregasszony nyugdíját.
Ideológiát kár belevinni, ha ideológiai alapon nézzük nem létezhetne az Északi Áramlat gázvezeték.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.09. 07:34:50

@chrisred:

A modern európai civlizáció alapjai: reformáció, felvilágosodás, liberalizmus. Pont ezért szart se ér.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.09. 07:40:04

@kunzoo:

Oké, akkor neked a humanizmus a szekuláris humanizmus. Ez csak definíciós kérdés.

kunzoo 2021.07.09. 07:44:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Értelmezd a szavak jelentését. Humanizmus az lehet ahol az ember van a középpontban. Pacifizmus sem lehet az, ahol nem a béke van a középpontban. Nacionalizmus sem lehet, ahol nem a nemzet van a középpontban. Ahol nem az adott szó jelentése van a középpontban, az nyilván nem az a fogalom hanem valami más.

midnight coder 2021.07.09. 07:55:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A japcsik aligha. A kicsi kínaiakkal annyira nagyon nem szeretik egymást. Másrészt, itt a volumen az ami számított. A harmadik szempont - itt Európában legalábbis - hogy ha csak kicsit is tovább látnak az orruknál, akkor a talán picit drágább, de számukra sokkal perspektivikusabb kelet-közép európába lett volna érdemes ipart telepíteni. A bérek itt is a béka segge alatt voltak - nem beszélve az oroszokról, ukránokról, stb.

midnight coder 2021.07.09. 07:57:04

@chrisred: Számold össze, hány szám van a telefonodban. Több mint 200?

midnight coder 2021.07.09. 08:01:30

@chrisred: Nem, a kínai államkapitailizmus pont olyan, mint amilyen egy ideális kapitalizmus. A cégek dolgoznak, de van egy állam bácsi aki megvédi az ország érdekeit. Ilyen volt régen Európa is. A II világháború elõttig a politikusokat az érdekelte, hogy mi az adott ország érdeke, és a fenét sem érdekelt, hogy mi történik a szegény afrikaiakkal a világ túlsó felén.

midnight coder 2021.07.09. 08:03:04

@György Csaba Nagy: "Sztem mindenki tévúton jár, aki Orbánt elvei oldaláról próbálja megérteni, elvhűséget tőle számonkérni. Neki nincsenek elvei, helyette lózungokat bocsát ki, hasznosságuk szerint váltogatva."

Ez nagyjából minden politikusra elmondható. És attól kell igazán félni, aki nem ilyen. Mert a másik fajta az a küldetéstudatos pszichopata mint Hitler, Lenin, Mao.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.09. 08:45:22

@kunzoo:

A keresztények szerint Isten központba helyezése emberi érdek, így egy Isten nélküli emberközpontúság valójában álhumanizmus.

chrisred 2021.07.09. 08:50:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Meg még ezeregy más dolog, csak neked a felsoroltak nem szimpatikusak.

chrisred 2021.07.09. 08:54:19

@midnight coder: A kínai kommunista pártot a párt érdeke mozgatja, ahogy a politikusokat is a II. világháború előtt és most is a saját politikai táboruk érdeke mozgatta. És Kínában a cégek akkor és úgy dolgoznak, ahogy a párt megszabja nekik - se többet, se kevesebbet. Ha egy kínai építőipari cég utasításba kapja, hogy húzzon fel a semmiből egy várost, ahol aztán később egy lélek sem fog lakni, megcsinálja. Ez neked az ideális kapitalizmus?

kunzoo 2021.07.09. 09:05:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
A szavak jelentése még az marad, ami.
Humanizmus szempontjából elfogadható az eutanázia, az öngyilkosság, keresztény szemszögből nem. Nyilván lehetnek helyzetek amikor a két felfogás ugyanazt tartja jónak, de itt pl eltér a kettő, mégpedig alapjaiban.

György Csaba Nagy 2021.07.09. 10:12:50

@midnight coder: Van némi igazságod: a politikusok sehol sem szentek. De nekem valahogy a mi sebünk fáj, míg Hitler, Lenin és Mao csak olvasmány mára. Azon kívül: a jelen diktátorokkal szemben egyik társadalom sem olyan védtelen/eszköztelen, mint a mi feudalizmusba merevedett kollektív tudat(talan)unk.

BiG74 Bodri 2021.07.09. 11:21:39

Orbán mehetne, de sajnos az ország felét is oda akarja kényszeríteni.
süti beállítások módosítása