MaGYAUR

MaGYAUR

Rossz ötlet az orbáni tűzszüneti javaslat!

2023. január 30. - Magyaur

A szakértő Rácz András szerint: "... a kilencvenes évek elején Oroszország három befagyott konfliktust is létrehozott már (Transznyisztria, Abházia, Dél-Oszétia), miután kikényszerített egy-egy fegyverszünetet, aztán pedig elszaboltálta a politikai rendezést, „befagyasztva” ezzel ezeket a konfliktusokat. És mivel pontosan ez történt a 2014-2015-ös minszki megállapodásokkal is, Orbán javaslata jó eséllyel hasonló sorsot hozna Ukrajna számára is, azaz Ukrajna területének körülbelül 20%-a orosz megszállás alatt maradna, több millió polgári lakossal és a nemzeti vagyon nem elhanyagolható részével együtt. Ráadásul a polgári lakosságra Bucsa, Irpiny és a többi tömeggyilkosság óta tudjuk, milyen sors várna állandósuló orosz megszállás esetén. Ez nem béke. Pontosabban ez a tömegsír békéje. Teljesen érthetetlen, hogy a magyar miniszterelnök vajon miért tartja ezt olyan jó ötletnek." 

https://24.hu/kulfold/2023/01/29/racz-andras-a-beke-amirol-orban-viktor-beszel-az-a-tomegsir-bekeje/?fbclid=IwAR3IlkgDBvmum2BoPqbHuaEy-QEnisKxNP5CgpQkMc7bxp7U1nJfFMqHMJA

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr8418037158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 06:50:27

Miért kellene ezeknek a területeknek Zelenszkij rezsiméhez kerülniük?

HaD 2023.01.30. 07:50:55

a rayan közlegény megmentésének van egy jelenete miben egy német katona egy szerncsétlen amcsi katona bordái közé tolja lassan a bajonetjét miközben suttogva nyugtatgatja hogy az anyja a fiúnak mennyire várja már haza...nos ez az amit a teljes magyar(magyar???) hatalmi elit képvisel(és persze olyan kelések is rajtuk mintpl ez a vonag...ci)ez valami hasonlóan undorító. Ezek azt akarják bemesélni hogy a világ legnagyobb rendje ha egy banda letámad egy másikat (hadüzenet nélkül) majd gyolkolja a népet elrabolja a gyerekeiket és a földjüket...az a duma hogy az ukránok meg basztatták a ruszki kissebséget elötte az meg azért álságos mert aez az un népnemzeti kurmány mi a fszt csinált közben pl a hön szeretett magyar kisebbség ügyében(azon túl hogy szavazatokat vásárolt fél kifliért...bár egy kicsit azért annál több ment megy el magyar adófizetök zsebéböl e jogcímen valahova...)holvolt akkor a csuda nagy béke pártiság hogy ugyan már ezeket a nemezetiségi problémákat ne máááá majd úgy kezelje a ruszki hogy felfegyverzi a más országában élö ruszkijait majd oda küldi a zsoldosait is akiket a szerencsétlen orosz emberek lenyúlásával fizet ki a ruszkibibsi rablóelit. Viszont ha már akkoriban nem voltak annyira béke pártiak és ezek szerint a ruszki eljárást teljesen frankónak gondolták akkor miért is nem cselekedtek hasonlóan???? Azt a zs-t amit annak jogcímén lopnak el hogy támogatják az ukrajnába szakadt magyarokat akkor nyugodtan(ha már szerintük akkor ez a ruszki technika helyén való volt) eljátszahtták volna ök is a népnemzetinek hazudott kis gci agyukkal....szemét banda....és a magyarokra is rásütik ezt a történelmi tetvességüket...gratula:(:(

Sir Galahad 2023.01.30. 08:27:20

Igen, lehet azt mondani, hogy rossz ötlet a tűzszünet, mert nem vezet teljes megoldáshoz, csak befagyasztja a konfliktust. Ez így van. De ha nincs tűzszünet, akkor háború van, ami ezerszer rosszabb, sokkal nagyobb pusztítással és sokkal több halottal. Tehát itt csak két rossz közül lehet választani, és annyiban azért Orbánnak igaza van, hogy a tűzszünet a kisebbik rossz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 11:24:26

@sync:

1999-ben Koszovó esetében még mást mondott a nyugat, nem furcsa?

sync 2023.01.30. 12:33:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az albánok ott többségbe kerültek, a Jugoszlávia felbomlott, ezzel a status quo is megváltozott.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 12:44:08

@sync:

Azaz mivel a SZU felmbomlott, semmi gond ott se a határok változtatásával.

törppicur 2023.01.30. 12:57:09

Ha kicsit belegondolsz, a minszki egyezményt Kijev szabotálta el Merkel és Macron támogatásával.

sync 2023.01.30. 12:59:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ukrajna leszerelte az atomfegyvereit és ezért elismerték a határait.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 13:40:20

@sync:

Akkor egy semleges Ukrajnáról volt, nem euroatlantista Ukrajnáról.

vrana 2023.01.30. 13:42:57

Érdemes Rácz ügynök irományait visszaböfögni? Nem látszik, hogy felismerte miről van szó.

sync 2023.01.30. 13:51:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ez már szuverenitás probléma. Kérdezz erről Orbán Viktort.

sync 2023.01.30. 13:56:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Miért? Talán nem szuverén Ukrajna? Én úgy gondolom, hogy Oroszországot távol kell tartani Európától, mert olyan politikusok, mint Orbán vérszemet kapnának. Most eljutottunk oda, hogy miben nem értünk egyet.

György Csaba Nagy 2023.01.30. 15:21:43

A tűzszünet a jelen állapot befagyasztása lenne, ami mindkét félnek elfogadhatatlan: Ukrajna lemondana területe egy számottevő részéről, Oroszország pedig nem biztosítaná legfőbb háborús célját, nem engedni a NATO-t a küszöbre. Mindkét oldalon belpolitikailag eladhatatlan állapot. Persze jó lenne a vérontás abbamaradása, de ennek esélye egyelőre nulla. Orbán, kibicként, tehet elfogadhatatlan ajánlásokat, de ez palánkon túli bekiabálás. Vajdánk túl súlyos békegalambnak, s ezt vsz. maga is tudja, csak szerepelni akar.
Még hosszú háborúra számítok. Oroszországot nem lehet legyőzni, legfeljebb még inkább hadi üzemmódra vált. Ukrajna feltüzelve, a zenebohóctól nem várható reálpolitika, a NATO-aspiráció feladása, ami egyben személyes bukása lenne. Egyetlen esély, hogy Washington belátja, a további támogatás nem visz el a megoldáshoz. Ez nem holnap történhet meg.

camilló 2023.01.30. 15:48:26

@György Csaba Nagy: Hm. Teljesen egyetértek Veled!

cortes 2023.01.30. 18:58:16

Mármint, mi történne a Kelet- Ukrajnában élő zömében orosz ajkú lakossággal, ha az orosz hadsereg kezén maradna. Az elemzés mindig hasznos, de nem így félbehagyva, mert kísérletet sem tesz arra, hogy elemezze, mi történne az autonómiát követelő polgári lakossággal, ha az oroszok önként vagy kényszer hatására kivonulnának és az ukrán hadsereg bevonulna oda. Az, mindenesetre tudható, hogy mi történt velük az elmúlt nagyjából egy évtizedben az orosz lerohanás előtt. Az ukrán hadsereg nehéztüzérsége évek óta lőtt lakóházakat, iskolákat, a polgári infrastruktúrát, ezres nagyságrendű civil lakosság köztük gyerekek halálát okozva. Mindezt a nyugati politika és a nyugati média teljes hallgatása mellett. Az, hogy Orbán milyen pecsenyét sütöget a javaslataival az más kérdés.

ulpius66 2023.01.30. 19:16:25

Válaszoljon mán valaki arra az eccerű kérdésre, hogy kinek jó a háború folytatása???
(magyarul, kinek nem jó a béke???)

AZ IS TELJESEN NYILVÁNVALÓ, HOGY A NYUGAT, AZ USA SEGÍTSÉGE NÉLKÜL UKRAJNA KB. KÉT HÉT ALATT KAPITULÁLNA......

NA, KIK TARTJÁK FENN A HÁBORÚS ÁLLAPOTOT???????

Kangörcsös TSZ elnök 2023.01.30. 19:50:49

@cortes: Otthon, anyádnak hazudozz hülyegyerek...

Kangörcsös TSZ elnök 2023.01.30. 19:51:57

@ulpius66: Milyen békéről beszélsz te húgyagyú istenbarma?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.01.30. 20:28:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: látod, pontatlan gondolatokhoz ragaszkodsz.
Itt egy példa, hogy állítasz valamit, ami nem igaz, de ragazkodsz hozzá, és inkább utána sem nèzel:
"Ilyen érdekes dokumentumra bukkantunk 1649–51-ből, amelyikben – pár kivételtől eltekintve – kizárólag ruméliai és anatóliai fiatalkorú timár-birtokosokat soroltak fel.32 A két holdévből származó számok meglehetősen különböznek egymástól; mi a magasabb értékeket mutató 1651. évi ruméliai adatokat gyűjtöttük ki és közöljük itt szandzsákonként (ld. az 5. táblázatban). Szinte hihetetlen, hogy az egyik közigazgatási egységben, a kis Dukagini szandzsákban a gyerek-timárosok aránya meghaladta a 30%-ot. Négy alkormányzóság 14–19% közötti értéke is szokatlanul sok ifjú javadalom-birtokosra utal. A 15 mozgósított ruméliai szandzsákra pedig átlagosan 9% adódik. Az anatóliai régióban valamivel alacsonyabb volt ez a mutató: 7% körül mozgott 1649-ben. Az itt vázolt jelenség talán nem fenyegette a rendszer működését, némi bizonytalanságot mégis eredményezhetett a mozgósítás terén, egyben csökkentette a katonák harcértékét. Hozzáfűzhetjük még, hogy fentebb nem néztük, hány fiú szerepel egy fejléc alatt, pedig elő-előfordult, hogy két vagy három legényt is megemlítettek, mint például Kösztendilben, ahol egy két- és egy négyéves gyerek mondhatott magáénak egy timárt"

Tehát örökölték...birka, bekapod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.01.30. 20:33:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Miért ne lenne szuverén? Ezt bárki kétségbe vonta?"

Igen, te húgyagyú, a kedvenc Putyinod, egy éve. Amikor kijelentette, egy nép az orosszal és bevonult, hogy elfoglalja Kijevet.
Birka , bekapod?

a nagy hohohorgász 2023.01.30. 20:44:48

Az oroszok azzal basztak el hogy nem a cnnt vették meg!!!!!!

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.01.30. 20:49:21

@a nagy hohohorgász: igaz. Mióta nem pénzelik a Fox -ot, az is teljesen megváltozott.

ⲘⲁⲭѴⲁI ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · https://bircahang.org 2023.01.31. 20:09:40

@ulpius66: Te idióta! Szóval a megtámadott adja meg magát, hogy ne kegyen harc? Mi lenne ha megdöglenél és akkor nem rontanád itt a levegőt?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2023.01.31. 20:13:58

@cortes: Te hülyegyerek! Azért mert az az elmebeteg putyin fellázította őket és ellátta fegyverekkel.

Rоdney_2 2023.01.31. 20:15:34

Ha tűzszünet lesz, hogy iszok én ukrán gyerekvért?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2023.01.31. 21:23:56

@ⲘⲁⲭѴⲁI ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tehát, ha látod, hogy megtámadnak hárman egy Fideszes odamész,belerúgsz kettőt, és javaslod neki, hogy tárgyaljon a megtámadóival.
Szerintük így kell csinálni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.06. 15:33:51

@vrana: miért Rácz lenne az ügynök? miért nem orbán, Rácz írásából egyértelműen kiderül, bár nagyon udvarias, csak költői kérdéseket tesz fel.

kkbk.blog.hu/2022/07/05/az_orbani_orosz_babkormany

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.06. 15:37:02

@cortes: etz honnan tudod? putyintól?

" Az ukrán hadsereg nehéztüzérsége évek óta lőtt lakóházakat, iskolákat, a polgári infrastruktúrát, ezres nagyságrendű civil lakosság köztük gyerekek halálát okozva."

mert az oroszok nem löttek vissza mi? nagyon hihető, mikor a maláj gépet is ők lőtték le.
kicsit vadabbaknak néznek ki az oroszok.

camilló 2023.02.06. 16:17:51

@tesz-vesz: Óóóóó, végre megint egy neoliberális megmondó! Maláj gép! Csak a hollandok állítják, hogy az oroszok voltak. Egyébként kinek állta érdekében lelőni a gépet? Miért nem rendeltek el az ukrán légiirányítók légtérzárat egy köztudottan háborús övezet felett és még száz más kérdés, amit a hollandok nagyon nemtettek fel. Az USA nem adta ki a valós idejű műholdfelvételeket. Nyilván véletlenül. Az nem zavar ugye, hogy a jobbszektor nyiltan náci szervezet és volt pár atrocitás az orosz nemzetiségek ellen ami felett az EU simán szemet hunyt. 2014 május 2 Odessza! Tudásod a nullához konvertál ! Belenéztem a blogodba! nem voltam rajongója Gazsinak, de volt szerencsém ismerni személyesen! csak egy szösszenet Tőel, hogy hogy oltana le téged:hvg.hu/itthon/20170719_TGM_Momentum_Pottyondy_Edina_ellenzek_baloldal_egyuttmukodes
Itt egy másik, hogy felmérd a helyed! 888.hu/ketharmad/tgm-viszontvalasz-g-fodor-gabornak-es-furesz-gabornak-4062344/
Remélem elég ennyi!:))
süti beállítások módosítása