MaGYAUR

MaGYAUR

A Hadiállamot építő Orbán nem tud „nem-háborúpárti” lenni!

2024. május 31. - Magyaur

Miről ismerszik meg a Hadiállam?

  • Magát „békepártinak” mondja.

Hitler is ezt tette: békepártinak mondta magát csak engedjék, hogy bekebelezhesse a Saar-vidéket, Ausztriát, a Szudéta-vidéket, Csehországot stb. Sztálin/Rákosi ugyanezt tette a hidegháború ideje alatt a „szocialista Béketábor” jelszó hangoztatásával.

  • Fontosabb számára a „szuverenitás”, mint a nemzetközi jog. Alapelve: mindenki csak a maga dolgával foglalkozzon! A szolidaritás a „hazátlan libsi-baloldal” trükkje. Minden ország kizárólagos ura a saját életének, nemhogy a belügyekbe való beleavatkozás, de a „beleszólás” is tilos! (Beleértve a klímaváltozás és a világjárvány problémakörét; ott sincs szükség az ENSZ és a WHO „internacionalista” koordinációjára…)
  • Fontosabb számára a „szuverenitás”, mint a lakosság életszínvonala. A „dekadens, férfiatlan” Nyugat rögeszméje a „szolgáltató állam”, holott minden nacionalista tudja, hogy a Nemzetállam a legfőbb tekintély! És pont ellenkezőleg: a nemzetet képviselő pártállamot kell minden alattvalónak szolgálni, akár az élete árán is! Ebben az összefüggésben minden „idegenszívű” állampolgári és főleg a kéretlen újságírói érdeklődés az uralkodó klikk felelőtlen gazdaság-, és szociálpolitikája iránt egyfajta hazaárulásnak számít!
  • A Hadiállam a „jól idomított állampolgárok” tömeges újratermelésére törekszik. A Hadiállam a központilag irányított intézményei révén; az iskolai neveléstől, a sportklubokon, az egyházi nevelésen keresztül az esetleges sorkatonaságig az engedelmes, egyéniség-nélküli, a hősi önfeláldozásra is kész népességet hivatott kinevelni. Ha ez nehézséget okozna a nagyvárosi környezetben élő tömegtársadalomban, akkor ezt a legmodernebb digitális arcfelismerő és lehallgató hálózatok rendszerbe állításával kívánja orvosolni, amihez képest kismiska volt a kádári titkosszolgálati megfigyelés.

A Magyar Hadiállam kiépítése már javában folyik a hadiipari fejlesztések és főleg a háborús hisztéria szításával.

  1. június 9. után, várhatóan Orbán Viktor felgyorsítja a folyamatot (esetleg például az internet korlátozásával, vagy a sorkatonaság bevezetésével) és bekeményít. Ürügyet keres, hogy 2026-ig elhallgattassa az ellenzéket, de főleg Magyar Pétert!

https://hvg.hu/360/20240530_revesz-sandor-orban-viktor-fidesz-sorkotelezettseg-kenyszersorozas

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr9018417821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.05.31. 12:33:30

A Fidesz támogatottsága 46 százalékra nőtt,
a Tisza Párt 27-re erősödött,
a DK–MSZP–Párbeszéd 6,
a Mi Hazánk 6,
a Momentum 5 ,
az MKKP 4,
a Jobbik 2,
a Második Reformkor 1,
a Mindenki Magyarországa Néppárt 1,
míg az egyéb párt 1 százalékon áll.

Magyaur 2024.05.31. 14:27:23

Az igazság nem statisztikai kérdés.

2024 2024.05.31. 15:00:10

"Fontosabb számára a „szuverenitás”, mint a nemzetközi jog."

Ha létezett volna a mai értelemben vett nemzetközi jog a középkorban, akkor az alapján is I. Ferdinánd és vele a Habsburg Birodalom jogosan tette rá a kezét Magyarországra, hiszen a hazai nemesség egy része választotta őt meg. II. Rákóczi Ferencnek, Kossuth Lajosnak pedig fontosabb volt a szuverenitás, mint a nemzetközi jog. És milyen igazuk volt.

2024 2024.05.31. 15:02:48

Ne pofázzanak bele a belügyeinkbe. Olyan nehéz nektek, bármi áron nyugatszoponcoknak megérteni? Pedig baromi egyszerű.

2024 2024.05.31. 15:10:17

Vérfagyasztó adat: egyedül a tavalyi évben 111 (!) csoportos nemi erőszakot követtek el Berlinben
Az áldozatok egy része hat éven aluli gyermek, míg az elkövetők 54 százaléka „nem német” állampolgár.

2024. május 31. 12:21

mandiner.hu/kulfold/2024/05/verfagyaszto-adat-egyedul-a-tavalyi-evben-111-csoportos-nemi-eroszakot-kovettek-el-berlinben

Megjegyzem, az elkövetők másik fele már állampolgárságot kapott muzulmán.

Ebből sem kérünk. És hat millió Ft-ot sem vagyunk hajlandóak Brüsszelnek fizetni a migránsokért per fő. Ennyi a bünti minden egyes nem beengedett migránsért.

2024 2024.05.31. 15:30:45

Ukrajna számára a háború megnyerhetetlen. Legjobb esetben tudják tartani a jelenlegi frontvonalakat, az oroszok nem tudnak beljebb menni, bár szerintem ez csak idő kérdése.

Akkor viszont joggal vethető föl a kérdés, miért az értelmetlen véráldozat? Béke kell, aminek részeként most már Ukrajnának le kell mondania az Oroszo. által megszállt és annektált területeiről. És szavatolnia, hogy nem lesz a NATO tagja. Lehet Oroszországra vicsorogni, de azt legföljebb elhazudni lehet, hogy Moszkva nem tett meg mindent a helyzet békés rendezése érdekében az invázió kezdete előtti hónapokban. A nyugati agresszorok nem voltak hajlandóak a másik amúgy teljesen jogos igényeire tekintettel lenni. Washington hajszolta bele Moszkvát a háborúba, mégpedig szándékosan, akarattal. De rábaszott, mert az erősnek bizonyult. Ha nincs ez az amerikai szándék, és előtte, 2014-ben nincs a kijevi puccs sem, Ukrajna ma is akkora lenne, mint az 1991-es függetlenedéskor.

gigabursch 2024.06.01. 09:56:10

Si pacem para bellum.
Illetve:
Nescias quod scis si sapiens.

Különben meg:
Such transit gloria mundi.

gigabursch 2024.06.01. 09:57:13

@Magyaur:
Az az igazság, hogy a statisztika bőven rámutat, hogy hányan nem hisznek a régi üdvöskédnek.

IdomitottFoka 2024.06.01. 22:17:09

"A Magyar Hadiállam kiépítése már javában folyik a hadiipari fejlesztések és főleg a háborús hisztéria szításával."

A háborús hisztéria belpolitikai húzás, a vétózgatás putyinnak tett gesztus. Hadiipari fejlesztések meg nincsenek, boborján patyomkin húzásai szimpla propaganda és közpénzlopás, vmint a német tőkének való megfelelés.

"@2024: 2018 óta történt itthon is bő 1000 szexuális kényszerítés, visszaélés, erőszak, de az nem érdekes annyira a mandinak, az elkövetők túlnyomó része sajnos nem migri.

"de azt legföljebb elhazudni lehet, hogy Moszkva nem tett meg mindent a helyzet békés rendezése érdekében az invázió kezdete előtti hónapokban"
"a másik amúgy teljesen jogos igényeire tekintettel lenni"

mármint az ultimátumra gondolsz, mely szerint Mo-nak is ki kéne lépni a NATO-ból? abszolút jogos volt tényleg. nemcsak vitaképtelen az álláspontod, de hazaáruló is.

"Ukrajna ma is akkora lenne, mint az 1991-es függetlenedéskor."
És ugyanúgy az orosz alvilág és titkosszolgálatok játszótere lenne (bár nincs sok értelme ezt a kettőt külön entitásként kezelni). Jahogy az ukránok ebből akár amerikai segítséggel, de ki akartak lépni? Hát őket meg ki kérdezte, mert te meg a pravda biztos nem.

"Ne pofázzanak bele a belügyeinkbe. "
ja persze, de mi azért foglaljuk el prüsszelt, muhaha. vikivel fel fogják kint törölni a padlót megint, de itthon persze ő így száll le a bringáról. száni ez, nagyon.

2024 2024.06.02. 20:38:22

@IdomitottFoka: Kicsi moslékos: eme relativizálásod, mellébeszéléseid és böffenéseid miatt fogsz hülyén meghalni. Ennyi ésszel azok vagytok akik, kisebbségben, és maradtok is.

IdomitottFoka 2024.06.03. 09:45:24

@2024: Nem sikerült érveket felfedeznem a hozzászólásban, csak a kisebbségezést. Az nekem nem túl meggyőző.

camilló 2024.06.03. 19:22:09

@IdomitottFoka:" A háborús hisztéria belpolitikai húzás...." Ebben egyetértek veled, a vétózgatás meg nyomásgyakorlás az elmaradz pénzek kifizetése miatt. nem kell mindenben Putyint, Sorost, Gyurcsányt látni.. Azért az ebben a formában nem igaz, hogy nem történik hadiipari fejlesztés! Kezdődött a cseh fegyverek licenc vásárlásával, majd a cseh repülőgépgyár megvétele, az osztrák aknavetőgyár megvétele, Rábának adott megrendelések, Lynx gyár felépítése (én is ismerek nem is egy vállalkozást akik beszállítanak) Lőszergyár építése, futnak kézifegyverfejlesztések, amit hamarosan rendszeresíteni akarnak stb.
"mármint az ultimátumra gondolsz..." Az a gond az álláspontoddal, hogy legfeljebb 2021-ig tekintesz vissza. Ez a történet korábbról kezdődik, ráadásul nem is azt követelte, hogy lépjenek ki az addig belépett államok, de a mainstream média előszeretettel hozza le így. Félve kérdezem Tőled, hogy igaz-e, hogy a Majdanon erőteljes amerikai segítséggel (Nuland ugye 4-5 milliárd dollárról beszélt) provokáltak ki egy "színes forradalmat" a náci Jobbszektor és szimpatizánsai? Igaz-e, hogy A náci kollaboráns Bandera és Suhevics a követendő példa? Igaz-e, hogy a Majdan utáni kormányban több amerikai állampolgár is miniszteri funkciót töltött be? Igaz-e, hogy amerika folymataosan nyomul közelebb Oroszországhoz és avatkozik be az érdekszférájában? Szóval én nem kötnék nagyösszegű fogadást arra, hogy minden presszió nélkül akartak az oroszoktól elválni az ukránok... Ajánlom szíves figyelmedbe, hogy ne csak a közelmúlt eseményeit nézd, ha véleményt alkotsz valamiről, hanem nézz kicsit távolabb és az sem árt ha megérted a másik fél álláspontját....

IdomitottFoka 2024.06.07. 10:52:52

@camilló: "igaz-e, hogy a Majdanon erőteljes amerikai segítséggel"
Igaz
"Igaz-e, hogy A náci kollaboráns Bandera és Suhevics a követendő példa?"
Nem igaz. A neonácik a 2014-es megszállás után erősödtek meg Ukrajnában, pont miután az oroszok bebizonyították h igazuk van. Csoda? És még így se ők a top, ez csak a kremli propaganda. Igen egy zászlóaljba szervezték őket, hány is volt? És sikerült belőlük hőst csinálni, leginkább posztumusz, gratula, így kell visszaszorítani az eszmét...
"Igaz-e, hogy a merika folymataosan nyomul közelebb Oroszországhoz és avatkozik be az érdekszférájában?"
Nem igaz. Tudtad h az USA és Oroszország határosak egymással? Ennél közelebb nehezen nyomulhatnak.
"hogy minden presszió nélkül akartak az oroszoktól elválni az ukránok..."
Előfordult már máskor is h a kgb ellen a cia segítségét kérték. És mivel ilyenek már voltak, ismert volt az ár is, úh ez az ukránok felelőssége. De az ilyen játszmákat egy ideje nem követi megszállás.
Amúgy tény és való h egy oroszcsatlós országban az amerikaiak ritkán közömbösek az ellenzék iránt, de az egymás érdekszférájába való beavatkozás tyúktojás probléma. Tudtad h az oroszok egymás után szorították ki az amcsi és eus érdekeltségeket Afrikából?
Ajánlom figyelmedbe h az orosz-ukrán háború jóval túlment ezeken a játszmákon, és a hidegháború után már csak az oroszok játszák azt h a hamiskártyázás után előveszik a Katyusát.

Szóval az orosz fél álláspontját is értem, csak nem fogadom el.

camilló 2024.06.07. 20:27:48

@IdomitottFoka: A Majdanon történtekhez a Jobbszektornak nagyon is volt köze, ami ugye nem egyik pillanatról a másikra következett be! No ezt támogatta amerika, pont núgy ahogy szerepe volt a talibán (mudzsahed) mozgalom vagy éppen az IS létrejöttében és nem is sorolom tovább.Önállóan szervezték magukat zászlóajakba és a Donbasszban történtekért óriási felelősség terheli őket! A Majdan után Jaszenyuk a Jobbszektor tagja volt! Odessza 2014 május 2. Ez eszkalálta a Donbasszi elszakadást. Megér egy misét a Mariupoli harcok története is, hogy az Azov ill. akkor még Jobbszektor bandája mit művelt. Sokkal később vették be őket a reguláris seregbe. A "terror ellenes műveletekben lelkesen és szadista módon vettek, vesznek részt! Nevezheted ezt orosz propagandának, de a tények makacs dolgok. Suhevicsról és Banderáról tereket utcákat neveztek el, és úgy állítják be őket mint hazafiakat! Sajnos a követői nem posztomusz hősök! Ezeket támogatja a nyugat! Mikor is tiltották be az ellenzéket Ukrajnában? Ellenzéki újságírókat öltek meg. A kisebségeket megfosztották a jogaiktól és nem csak az oroszt...Pontosan tudom hogy két egymás mellet lévő sziget révén határosak. Azért az nem mindegy, hogy ez a Távol:keleten van, vagy Moszkvától 5 percre telepítik a rakétákat! A romániába telepített rakéták is ugye Irán ellen lettek telepítve. A mindig is forrongó Kaukázusban kik szították a nacionalizmus tüzét?? Az oroszok megtanulták a történelmüket és tudják, hogy nem szabad közel engedni magukhoz a nyugatot, mert mindig becsapták őket. Ne ukránokról beszélj hanem ukrán politikai elitről. Nem hiszem, hogy az átlag ukrán akinek lehet orosz a szomszédja vidáman megy megöletni magát! Igen tudom, hogy az oroszok szorították ki az amcsikat, meg a többi volt gyarmati hatalmat is. Azért jó ha felidézed, hogy a szovjetek támogatták az afrikai felszabadító mozgalmakat. Utána is sokan tanultak Szovjetunióban. Szóval nem volt az olyan gyümölcsöző kapcsolat a volt gyarmatoknak! Nem véletlen, hogy mindenhol utálják az amcsikat. Latin-Amerika Afrika. arabok stb. Ha már Katyusa. Első Öböböl háborÚ
Jugoszlávi, minden felhatalmazás nélküli bombázás - megjegyzendő, hogy az oroszok segítettek egyedül a jugóknak - Afganisztáni beavatkozás, Második Öbölháború. Nos akkor kik is veszik elő a HIMARS-okat??? Ne gyere a Grúz háborúval, először olvasd el a Haditechnikában megjelent tanulmányt. Ez ugye nem bulvár, tehát hiteles forrás....

IdomitottFoka 2024.06.10. 11:52:48

@camilló: "Odessza 2014 május 2. Ez eszkalálta a Donbasszi elszakadást."
Hát 2014-ben február végén kezdődtek a "szakadár" machinációk, úh, most éppen nemigen cáfoltál meg semmit. A neonácik alapvetése h a szomszédok, vagy a pirézek majd jól megtámadják az országukat. Az oroszok meg előzékenyen igazolták őket, ezek után nincs mit csodálkozni, h a neonácik teret nyernek...

"Az oroszok megtanulták a történelmüket és tudják, hogy nem szabad közel engedni magukhoz a nyugatot, mert mindig becsapták őket."

Ők lehet, de te nem tanultad meg úgy látszik. Én leszarom a Nyugatot, mert elhiheted h meg tudja magát védeni, nem szorul rá a pártfogásunkra. De IDE az orosz állam részéről nagyságrendekkel több szar érkezett, mint haszon. És ez akkor is így volt, amikor épp öribarik voltunk, sőt.

"Nem hiszem, hogy az átlag ukrán akinek lehet orosz a szomszédja vidáman megy megöletni magát!"

Annak még kevésbé örül, h az oroszok megtámadták.

"minden felhatalmazás nélküli bombázás"

Szemét usákok, sose felejtjük el nekik. Bezzeg az oroszok kikérték az engedélyét mindenkinek, legalábbis vikié biztos megvan nekik. Amúgy emlékszem én a jugoszláv konfliktra, sokan be voltak szarva h átcsapnak ide is, kb konszenzus volt arról h simán szétkapnák Paksot, ha akarnák. Mondjuk a taszári bázis kialakítását sem a ballibbant lmbtqvókok engedélyezték.

"Nem véletlen, hogy mindenhol utálják az amcsikat."

Az oroszokat meg Európában utálták meg, és az se véletlen. Vmennyivel többet számít nekem, mint a banánköztársaságok, törzsihadurak, olajmonarchiák és talibánajatollák véleménye, pláne h mert Európában élek, legalábbis Mo-n. És most éppen nem a g.i.joe-k öldökölnek.

"Szóval nem volt az olyan gyümölcsöző kapcsolat a volt gyarmatoknak!"

Az USA-nak nemigen voltak gyarmatai (sőt, ők is azok voltak), úh nem értem h jön ez ide. Mire felnőttek a gyarmatosításhoz, kiment a divatból. Az USA-nak az újkori rabszolgatartás a nagy szégyenfoltja, de az most nehezen illeszthető ide.

camilló 2024.06.10. 21:22:35

@IdomitottFoka: Látom nincsenek ismereteid az ukrán háború előzményeivel kapcsolatban. (Sem!) Valóban Kijevben februárban volt a majdan téren a balhé. Ennek hatására próbálták az orosz kisebbségek a jogaikat megvédeni, mivel Jaszenyuk által vezetett kormány (benne 6 amerikai állampolgárral) erőteljesen megnyirbálta. Nos ez ellen tüntettek 2014 május 2.-án Odesszában és a tüntetőket megtámadták a Jobbszektor tagjai. Vannak fent felvételek a youtube-on, nyugodtan megnézheted, hogy a Banderista zászlók alatt támadtak a tüntető orosz kisebbségre! Ennek a hírnek a hatására robbant ki a Donbasszban a lázadás. Ezt a Jaszenyuk kormány úgy kezelte, hogy terrorellenes műveletnek nyilvánította a katonai beavatkozást, ahová az akkor még szabadcsapatként működő Azov és a többi söpredék rögtön megjelent.
Én is ismrem a történelmet. sőt azt is megtanultam Szun ce-től, Clausewitztől, Muszasitól, hogy nem szabad egy oldalról nézni a történéseket, mert könnyen helytelen következtetésekhez vezethet! Annyira ismered a történelmet, hogy összekevered a Szovjetuniót, Oroszországgal! :) Azt meg hogy mennyire volt hasznos, vagy nem hasznos tényekkel lehet alátáasztani! Ahogy azt is, hogy ebben a fenenagy demokráciába erős nyugati támogatással számolták fel a magyar nehéz és könnyűipart, verték szét a mezőgazdaságot. A nyugat itt nem gyárakat vásárolt, hanem piacot. A magyart és azt ahová mi eladtuk az áruinkat. Mást nem mondjak több üveggyárunkból egy működik. Több cukorgyárunkból ugyancsak egy működik. A gépgyártásunk a töredéke a réginek és nem is sorolom...
Addig amíg nem kezdték el a nacionalizmus parazsát élesztgetni addig Ukrajnában pont nem számított, hogy orosz vagy ukrán az anyanyelved a nemzetiséged. Az a szerencsétlen Zelenszkíj is sokáig csak oroszul tudott tisztességesen. Látom képben vagy a Jugoszláv háborúval kapcsolatban is:) Azért azt jó ha tudod, hogy a honvédséget a határ közelébe vezényelték és harcállásban voltak, teljes lőszerjavadalmazással. Magyar MiG 21-es fogott el betévedt jugó Mig-et. A 99-es bombázások során voltak Taszáron az USA repülők és onnan indultak nem közvetlenül Jugoszlávia bombázására. Jó lenne ha két konfliktust nem kevernéd össze! Azt azért erősen kétlem, hogy kis Balti államok és a lengyelek kivételével nagyon utálnák az oroszokat. Előbbiek utálatát ismerve a történelmet, valahol meg is lehet érteni, de ez már nem utálat, hanem attól sokkal több, ami bizony nem stimmel a nagy liberalizmus eszméivel! Az USA-nak nem is olyan értelemben voltak vannak gyarmatai mint ahogy az angoloknak, portugáloknak stb. Bár pl. a Fülöp Szigetek státusza Kuba és még pár ország szinte gyrmati státuszban volt. Az USA a gazdasági erejét használta ki a klasszikus banánköztársaságokban a United Friut-on keresztül. Ahol valami nem tetszett ott közvetve - Chile pl. - vagy közvetlenül Granada beavatkozott hivatkozva az amerikai állampolgárok biztonságára! Azt gondolom van mit pótolnod történelemből....

IdomitottFoka 2024.06.11. 11:53:58

@camilló: "Valóban Kijevben februárban volt a majdan téren a balhé. Ennek hatására próbálták az orosz kisebbségek a jogaikat megvédeni, mivel Jaszenyuk által vezetett kormány (benne 6 amerikai állampolgárral) erőteljesen megnyirbálta. Nos ez ellen tüntettek 2014 május 2.-án Odesszában és a tüntetőket megtámadták a Jobbszektor tagjai."

Elegánsan kihagytad h február és május között az oroszok megszállták Krímet, mindenben igazolva a jobbszektort. Hogy ettől az ukránok nem (sem) váltak eurokonform szerepelővé, az igaz, de attól még kihagytad, és ezek a dolgok állandóan kimaradnak a te és a hozzád hasonló nernyikek interpretációiból.

"nem szabad egy oldalról nézni a történéseket, mert könnyen helytelen következtetésekhez vezethet"
Fogadd meg a saját tanácsodat.

"hogy összekevered a Szovjetuniót, Oroszországgal"

A polgárháború után csak a nyugattal való viszony változott meg és a név. Igen, a nagyhatalmak állandóan kavarják a szart, az oroszok is erősítik ezt a szabályt.

"Addig amíg nem kezdték el a nacionalizmus parazsát élesztgetni addig Ukrajnában pont nem számított, hogy orosz vagy ukrán az anyanyelved a nemzetiséged."

Ez már csak így van a nacionalistáskodással. Implicit benne van a kisebbség rugdosása. A fura h mindenki más nacionalistáskodása ok a nerben, kivéve az ukránokét...

"Ahogy azt is, hogy ebben a fenenagy demokráciába erős nyugati támogatással számolták fel a magyar nehéz és könnyűipart, verték szét a mezőgazdaságot."
"ami bizony nem stimmel a nagy liberalizmus eszméivel"

A szokásos hiteltelen nernyik sirámok, de h jön ez most ide? Ez mire is érv, és mit akartál vele mondani az ukránokkal kapcsolatban?

Az USA naon szemét volt/van/lesz délamerikában meg Kubában, ja. És? Most azt méricskéljük ki volt a legszenyább? Mitől igazolt ettől bármi, amit az oroszok tesznek Ukrajnában? És ha mindenáron a szenyamérőn rugózunk, akkor ki ártott többet Mo-nak? Az USA v az oroszok? Tisztában vagyok vele h az USA-nak nem altruista szándékai vannak, de azért a posztszovjet restaurálásnál jobbak. A vacak békeésbiztonság nermantra nem kell, azzal ne is gyere, azért van háború mert az oroszok békét akarnak, nyilván.

"Jó lenne ha két konfliktust nem kevernéd össze!"
Bakker, te hoztad fel.

camilló 2024.06.11. 16:47:37

@IdomitottFoka: Hangsúlyozom, hogy az orosz-ukrán konfliktus nem 2022-ben, de nem is 2014 februárban kezdődött! A Krímet több okból foglalta el Oroszország! A flottatámaszpontot nem engedhette át egy olyan államnak ami ellenséges vele szemben és előreláthatólag USA támaszponttá vált volna! Hruscsov által került Ukrajnához amikor még ennek nem volt jelentősége. Ha az USA hivatkozhat az amerikai állampolgárok védelmére, akkor az oroszok is! Nem is sorolom tovább! A Jobbszektort védeni kicsit ciki! Bocsánat nagyon az! Nem vagyok nernyik! Azon kevesek közé tartozom aki régen bírálják úgy viktort, mint a tehetetlen magát baloldalinak valló látszat ellenzéket is! Magyar Péter felbukkanása előtt is! Ha tetszik akár anarchistának is lehet a politikai nézeteimet nevezni, bár velük azért vannak olyan pontok amiben nem értek egyet! A Jobbszektort sehogy sem lehet igazolni! Megfogadtam a saját tanácsom és pontosan értem az ellenoldal politikusainak a nézeteit akik tudatosan cselekednek - kivéve pár nyugati vezetőt, aki világát sem tudja - azt viszont nem értem, hogy miért lehet mindenkit elkábítani a demokrácia, meg jogállam és hasonló jelszavak ismételgetésével...Mivel Te az USA által képviselt érdekeket véded, próbáltam rávilágítani arra, hogy mit is adott nekünk a nyugat a rendszerváltozás után, azt viszont nem soroltam fel, hogy a Szovjetuniónak mit is köszönhetünk...
A kettősmércédre próbáltam rávilágítani amikor elítéled az oroszokat a nyugat tettei felett meg szemethunysz mert azt bizony a demokrácia égisze alatt követték el. A Jugoszláv háború az a 90-es évek elején zajlott amikor szétszakadt Jugoszlávia és akkor volt az, hogy a Honvédség a déli határra felvonult. A Taszári repülőtér használata meg a 99-es NATO bombázás alatt volt. Szóval kettő között volt némi különbség Az utóbbit nem Jugoszláv háborúkét emlegetjük, mert az Koszovóval volt kapcsolatban és akkor nem is lett volna ereje átütni a határokon a nevezzük jugóknak! Ezért írtam, hogy ne keverd a kettőt össze...Az elsőnél nem volt külföldi fegyveres beavatkozás, míg a másodiknál igen és ugye ENSz felhatalmazás nélkül csak a Nato által természetesen a népirtás megakadályozására való tekintettel....

camilló 2024.06.11. 16:53:05

@IdomitottFoka: Az azovról talán még annyit, hogy a mai napig a Das Reich SS hadosztály jelképét használja, cseppet sem tagadva az összefüggést. Mai hír, hogy az USA külügyminisztériuma levette az Azov ezredet arról a szankciós listáról, ami eddig megtiltotta, hogy Amerika által biztosított fegyverekkel lássák el őket. Kivizsgálták és már hipp-hopp nem nácik. Belegondolva a 2. Világháború után hány nácinak nyújtottak menedéket nem csodálkozom ezen...
süti beállítások módosítása