MaGYAUR

MaGYAUR

Röpirat a szégyenről és megváltásról

2018. március 29. - Magyaur
  • Orbán Viktor és szűk vezetői köre szégyent hozott a Fideszre, a jobboldalra és a magyarságra!
  • Olyan értékeket, mint a kereszténység és a nemzet „politikai termékké” silányították, amikkel ugyanúgy visszaéltek, akárcsak a közvagyon kezelésével.
  • Szemben a nyugati civilizációban megtalálható humanizmussal, szemben a jézusi megbocsátó és befogadó magatartással Orbán és bandája a saját piszkos anyagi érdekei miatt a gyűlölködés és a negatívizmus sötét oldalára állt, amivel súlyos kárt okoztak.
  • Kárt okoztak Magyarország nemzetközi megítélésében, hiszen az Európai Unió parazitájaként gazdagodott meg az orbáni elit, de még nagyobb kárt okoztak a magyarok lelkében, akiket robotoló munkát végző alattvalókká akart ak betörni, olyanokká mint maga Orbán, aki lefelé (elesett menekülők, cigányok, betegek, gyerekek, nők, testi fogyatékosok, szegények) rúg, de az erőt mutató hatalmasságoknak (Putyin, azeri elnök, Erdogan) nyal.
  • Bűnt követett el Orbán és bandája, amikor előre megfontolt szándékkal beszűkítette a magyarság látóterét és ránk erőltette a fullasztóan zárt, múltba révedő és a városiasodásban az identitásának elvesztését látó „székely” nézőpontot (természetesen ezt Orbánék szándékosan vetítik beléjük céljaik igazolására; a székelyek ennél okosabbak). Ez a modern kor kihívásaitól elzárkózó, önsajnálatban fetrengő, de olykor hepciáskodó mentalitás teszi Magyarországot teljesen versenyképtelenné a nemzetközi porondon. De Orbán és bandája ezt az elszigetelődést is felhasználja uralma megerősítésére, mondván „nem akarunk a gazdasági globalizmus pályáján játszani”, majd siránkoznak „egyedül vagyunk” – aztán rámutatnak arra, hogy csak a „nemzetmentő Nagyúr” kegyeiben lehet kizárólag bízni…
  • A szűk nemzeti látószög csapdájába belekerült az ellenzék is, de többé-kevésbé minden nemzetállam is, mert maga a nemzetállami határok korlátozzák a világlátásunkat.
  • Új szemléletmódra, új paradigmára van szükség, amely tudomásul veszi, hogy az életveszélyes nemzetállami kakaskodás helyett a sikert egy nemzet, egy régió számára a gazdasági és technológiai érvényesülés jelenti és hogy a cél a földi élet sokféleségének fenntartása: a bioszféra megőrzése.
  • Ezekből a távolinak és általánosnak tűnő célokból kellene levezetni az új és Magyarországra is alkalmazandó új politikai stratégiákat (amik egyébként már fontos elemként felbukkannak többek közt a kínai és a francia kormányprogramban is).
  • Orbán és bandája bukása után, ami bekövetkezhet rövidesen, de évek múlva is; új „Kerekasztal” tárgyalásokra volna szükség, amelyen újra kellene definiálni a nemzetstratégiát, méghozzá a lehető legszélesebb körben, beleértve a Fideszt, a KDNP-t és a Jobbikot is, amennyiben készek a nemzetstratégia új alapokra helyezésére.
  • Ezeken a szakértői és politikai kerekasztal tárgyalásokon – a válságból kikecmeregni próbáló finnekhez hasonlóan – meg kellene egyezni néhány olyan alapelvben, amelyet bármelyik párt is kerül hatalomra magára nézve kötelezőnek tart. Így az oktatás primátusában, a szegénység terjedésének megakadályozásának módjában és a magyar gazdaság kitörési pontjainak meghatározásában – mindezeket beleágyazva az európai és világfolyamatokba.
  • Ha az 1950-es években még nyomorúságos körülmények közt élő finneknek sikerült, méghozzá az orosz medve közvetlen közelében, nekünk miért ne sikerülne?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr3313787966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alfacharlybravo 2018.03.30. 09:06:20

@Jakab.gipsz: Rájöttél az ősi héber furfing lényergére?

VáradiJános 2018.03.30. 09:23:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Dugó egy autópályán. Emberünk ül a kocsiban, szentségel, amikor bekopog valaki az ablakán.
- Segítségre van szükségünk. Heller Ágenst elrabolták a terroristák, százmilliós váltságdíjat kérnek, különben leöntik benzinnel és felgyújtják. Most autóról autóra járunk és gyűjtünk.
- És a többiek mennyit adnak átlagosan?
- Hát... úgy fejenként öt litert.

nu pagagyí 2018.03.30. 09:27:57

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Várom a részletes kifejtést, meggyőző példákkal.

vénkujon 2018.03.30. 09:38:42

remek írás. láthatóan nem is tetszik a pénzért kommentelőknek:)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 09:44:35

@VáradiJános: A tetves kurva anyáddal szórakozzál.Te fideszes geci.

Kegy 2018.03.30. 09:46:33

a 3. pontig olvastam. mit mondjak, speciális olvasata a világnak...

midnightcoder2 2018.03.30. 09:50:21

A post elkövetője esetleg beszélhetne picit azokkal a keresztényekkel, akik a migrik által lakott országokban laknak, hogy a derék muszlimok hogyan is bántak velük. Ugyanezt megkérdezhetné az ottani buddhistáktól, és ateistáktól is. Utána el lehet beszélgetni a kereszténység érdekeiről, sőt akár az értékeiről , valamint a szűkebb és tágabb látókörről is.

Homo fideszbirkusz 2018.03.30. 09:56:18

@Jakab.gipsz: @koala kóla: @VáradiJános: @alfacharlybravo: @maxval bircaman szeredőci szürke proletár: @Gáborné Bori: @ogli dzsí: @tireless treehugger: @Larry Silverstein:

Hú bazmeg mekkora felhozalat van ma a segghülye fidióta trollokból! Mindegyik ugyazt írja sokszorosítva: Orbán Viktor megállított a sorosista migránsokat.

Mi van Takonyárpi trollok, ez az útmutató a maradék egy hétre hogy migráns meg Soros? Homo fideszbirkuszok, az a stratégia, hogy két fidióta troll 50 másodnickkel megszállj a a blogot, hogy 5 percenként fel legyxen mondva, hogy migráns meg Soros?

De szép látvány vagytok azzal a csökött kis agy kapacitással, sokszor nem is tudom, hogy mi a különbeg egy majom meg egy fideszes troll között. Agyilag láthatóan semmi.

nu pagagyí 2018.03.30. 10:06:06

@midnightcoder2: A keresztények egész jó megvoltak például Szíriában a felfordulás előtt. Az iszlám fanatikusok egyébként mentálisan semmiben nem különböznek az itteni kereszténykurzus fanatikusaitól. Ha itt is lábra kapnak, mondjuk a kegyúr látható pátyolgatásával, ismét elkövetik majd ugyanazt, amit korábban (zsidóüldözés, nyilasok stb..). Az általad migriknek nevezett emberek, pont az olyanok elöl menekültek el, amilyen te vagy, csak ott a hozzád hasonlóak könnyebben jutottak fegyverhez

nu pagagyí 2018.03.30. 10:10:34

@Kegy: Nem is vártam tőled többet. Adok némi segítséget a megértéshez. Vezesd le például a humanizmus elveinek érvényesülését a NER fő apologétájának, a lovagkereszttel kitüntetett Bayer Zsóti munkásságának tükrében.

ogli dzsí 2018.03.30. 10:12:44

@vergyula: ja a kommunizmus is így lett eladva a plebsnek

Nem azt mondták, hogy kuss lesz mindenkinek és lemaradunk 40 évvel...hanem hogy megszünnek az osztályok, minden a legalja melósé lesz, proletár diktatúra, permanens forradalom, világkommunizmus

mindenki a barátunk....hehe

Jelenleg a globalista világkormánnyal oltják ugyanazokat a barom proletárokat. Most azt hazudják hogy a robotok meg az arabok kitermelik majd a prolik alapjövedelmét muhaha, ismerős.

ogli dzsí 2018.03.30. 10:17:40

@Zoltán Rádi: "Meg aztán azt se felejtsük el, hogy a Fidesz évek óta annyit tud mondani a választóknak, hogy migráns meg Soros. Gondolom ez elég is a saját szavazóiknak, de a többségnek kevés."

Jó nagy marha az is aki azért szavaz mert valakire mert a Fidesz/komcsik/nácik ezt mond vagy azt mond.

Nem azt kéne nézni mit tesznek?

2006ban azzal nyertek a bolsevikok hogy azt ígérték, 1 éven belül csődbe visszük az országot? Mert szerintem tökre nem ezt mondták.

Boar. 2018.03.30. 10:19:58

@Homo fideszbirkusz: Na idefigyelj bazdmeg, ne sértegesd a majmokat, azok nem tehetnek semmiről...
Kemény munkával eljutottak odáig az evolúcióban, hogy az egységsugarú fidesz szavazót egy nagyságrenddel meghaladó IQ-juk van. Ezért elismerés jár nekik, nem ilyen sértő összehasonlítás...

ogli dzsí 2018.03.30. 10:34:10

@vergyula: még valamiben hasonlít az aktuális nemzetközi ballib agenda a kommunizmushoz..a kereszténygyülöletben és a nemzet/állam ellenességben

Gondolom ez nem azért van mert ateista sidó filozófusok állnak e mögött a hazudozás mögött is, akárcsak a klasszikus kommunzmus ideológiája mögött. Akkor Marx és a világkommunizmus, most Sörös és a nyílt világ, a határok nélküli proletárdiktatúra.

De van egy rossz hírem!

A kereszténység 2000 éves pár izmust már túlélt, s a nemzetállamnak is vannak hagyományai.

Annak, hogy sidó filozófusok zászlaja alatt egyesülnek a világproletárok, ellenben semmi esélye.

midnightcoder2 2018.03.30. 10:43:58

@nu pagagyí: Ja. Egészen jól megvoltak addig, amíg a helyi iszlamisták fel nem lázadtak a világi Aszad ellen, plusz a másik oldalon jött az IS is. A gond csak az, hogy a migrik nagy része maga is az iszlamisták soraiból érkezett. A másik gond, hogy elég nehéz ránézésre eldönteni, hogy az illető szír üldözött buddhista, vagy olyan iszlamista terrorista aki Európában szeretné erősíteni az iszlámot.

Evel Knievel 2018.03.30. 10:44:11

@vergyula: nekem meg nem, de te is szavazhatsz

midnightcoder2 2018.03.30. 10:54:29

@ogli dzsí: "Jelenleg a globalista világkormánnyal oltják ugyanazokat a barom proletárokat. Most azt hazudják hogy a robotok meg az arabok kitermelik majd a prolik alapjövedelmét"

Az arabok aligha, mivel azok nem annyira a munkához való szenvedélyes vonzalmukról ismertek.
A gépesítés okozta technológiai váltással viszont valóban kellene kezdenie valamit az emberiségnek. Már ma is gond, hogy a társadalom számára a technológiai fejlődést nem több szabadidővel, netán jobb életszínvonal biztosításával járt, hanem rövid életciklusú termékekkel, amiknek a gyártásába sok-sok idő, pénz, nyersanyag van beleölve. Nem sokkal több már sokkal tartósabb terméket is eredményezne, de akkor mit csinálna pár év múlva a gyár, ha telítődött a piac ?

A további gépesítés, a mesterséges intelligencia terjedése ezt még tovább tolja majd. Valamit az emberiségnek lépnie kell majd erre. És igen, ennek a vége valami alapjövedelem-szerű dolog lesz majd. Kérdés hogy mikor és hogyan. A technológia már 20 év múlva is lehetővé teszi ezt. Kérdés, hogy a társadalom mikorra érik meg hozzá ?

midnightcoder2 2018.03.30. 10:59:08

@Homo fideszbirkusz: Szerintem a tiresome treeclimber inkább az LMP csapatát erősíti.

alfacharlybravo 2018.03.30. 11:02:21

@Homo fideszbirkusz: Nagyon meggyőző voltál, hogy Fideszre szavazzak, és ha még az ilyen majmokat mint te ráncba szedik?

ogli dzsí 2018.03.30. 11:08:35

@midnightcoder2: szkeptikus vagyok

A gőzgépeket is szétverték az angol munkások mert féltek hogy elveszik előlük a munkát, pedig akkor úgy 1 milliárd ember volt a bolygón, ma meg lassan 8.

Úgyhogy lesz munka szerintem, csak más munka.

"Már ma is gond, hogy a társadalom számára a technológiai fejlődést nem több szabadidővel, netán jobb életszínvonal biztosításával járt"

Ezzel nem értek egyet. Németországban 35 órás a teljes munkaidős munkahét. Nálunk 40. Ennyi szabadideje soha nem volt korábban az embereknek s bizony az életszínvonal sem nagyon volt soha magasabb Magyarországon, mint most, úgy Trianon óta. Sőt nyugdíjba sem ment a lakosság döntő többsége a háborúig, hanem dolgozott amíg bírt azt meghótt...mondjuk nemsokára megint az lesz.

Persze ennek az az ára hogy a nálunk olcsóbb országokban többet dolgoznak, mert az idejük olcsósága amivel versenyezni tudnak.

Magyaur 2018.03.30. 11:11:24

@vénkujon: Kösz, nekem is tetszik, hogy így felkaptáűk a vízet! Szóvel nem zörög a haraszt...:)

Ratyi Manó 2018.03.30. 11:14:11

Szeresd Orbán Viktort!

Rajta kívül más istened ne legyen!!!!

Jakab.gipsz 2018.03.30. 11:28:34

@Homo fideszbirkusz: @vénkujon: @butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

@Magyaur: Egy valamit nem tudtok, kultúrát teremteni !

Csak rombolni tudtok !

Keresztény fehér felsőbb rangú emberek kultúráját, meghaladni, nem tudjátok! Sajnos ez van.

tireless treehugger 2018.03.30. 11:38:40

@Jakab.gipsz:

egy valami biztos, nem te csináltad azt a felsőbbrendű kultúrát, és ahogy elnézem csak egy piti freeloader vagy ebben a rendszerben..

Azt hiszem ideje egy nagy háborúnak aztán elküldeni a white trasht az első vonalba, mert ilyen mennyiségű és minőségű kolonccal tényleg nehéz fejlődni..

midnightcoder2 2018.03.30. 11:52:59

@ogli dzsí: "Ezzel nem értek egyet. Németországban 35 órás a teljes munkaidős munkahét. Nálunk 40"
A realitás pedig úgy 24 lenne. Nálunk. Legalábbis, ha nem gyártana az emberiség mindent legalább 3x olyan gyakran mint kellene. És akkor a dolog környezeti vonatkozásairól még nem is beszéltem.

2018.03.30. 11:53:58

Izomból dübörög a gyűlöletkampány.

Az állandó ellenség szerepében: Orbán Viktor ("a patás")
Időleges ellenségkép: a nemzetállamok
Epizódszerepben ellenség: Oroszország, Lengyelország
További ellenségek: minden ember, aki nem az európa liberális ideológiát zabálja

Rendező: többen, nem tudtak megegyezni, hogy kinek a neve kerüljön ide, mint vezető rendező
Színpadra vitte: ellenézki összefosás drámaíró tagozata (vizsgamunka)
Zenét szerezte: nem volt zene, a szerző múlt héten az ötödik alkalommal menekült külföldre a viktatúra elől
Tánc: ellenézki összefosás tánctagozata

VáradiJános 2018.03.30. 11:57:10

@Homo fideszbirkusz: tényleg írtam volna ilyesmit, te patkány?

midnightcoder2 2018.03.30. 11:57:31

@tireless treehugger: "Azt hiszem ideje egy nagy háborúnak aztán elküldeni a white trasht az első vonalba, mert ilyen mennyiségű és minőségű kolonccal tényleg nehéz fejlődni.."

Azért ezt a civilizációt amiben élünk, ez a "white trash" hozta létre. Nélkülünk az emberiség többi része még ma is lándzsával és nyíllal kergetné egymást M16 és Kalasnyikov helyett.

VáradiJános 2018.03.30. 11:58:08

@Boar.: kúrod még mostanában a patkány anyádat, te kis patkány? Lesznek bébitesó patkánykák?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 11:59:19

@Jakab.gipsz: Még te beszélsz rombolásról! A geci főnököd az egész országot tönkretette, kirabolta és az emberek többségét meghülyítette. Remélem, hogy megérem még a bukását, mert az nagyot fog szólni, úgy mint a Ceausescu-é!

midnightcoder2 2018.03.30. 11:59:23

@European citizen: "minden ember, aki nem az európa liberális ideológiát zabálja"

Az európai balliberrált politikát liberálisnak nevezni közkeletű tévedés. A baloldal és a szabadság kölcsönösen kizárják egymást.

Hókirályfi 2018.03.30. 12:00:19

Nagyon tetszik a poszt, egytértek minden pontjával. Minél többen el kell mennünk 8-án szavazni és a szavazókerületekben a legesélyesebb nem fideszes jelöltre leadni az egyéni szavazatunkat, a listán pedig a legszimpatikusabb pártra. Ennyire egyszerű. Ha elég sokan megtesszük ezt, akkor szép nap virradhat ránk április 9-én.... :)
www.taktikaiszavazas.hu

VáradiJános 2018.03.30. 12:01:19

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: ha meg akarod élni, akkor ne kúrogasd tovább a lányodat, mert megtudja a nejed és levágja a metélt faszodat, patkány! Elvérzel, te!

midnightcoder2 2018.03.30. 12:01:28

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: "A geci főnököd az egész országot tönkretette"

Ez így ebben a formájában nem igaz. A helyzet ugyan tényleg nem fényes, de Orbánék nagyságrendekkel kevesebbet rontottak rajta mint a szocik, még ha a válságot beleszámolod, akkor is.

VáradiJános 2018.03.30. 12:02:49

@Hókirályfi: így van, szép barna jobbikos nap

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:03:52

@VáradiJános: Pontosan olyan értelmi szinten vagy, mint a tetves főnököd.Remélem te is úgy végzed, mint a nagyvezír cigány.

midnightcoder2 2018.03.30. 12:04:40

@Hókirályfi: Hány éves vagy te királyfi ?

Orbánt leváltani akkor lenne esély, ha mindenki aki le akarja váltani Orbánt, a Jobbikra szavazna. A FIDESZ ellen csak a teljes ellenzéknek együtt van esélye, de egy Jobbik-MSZP-DK koalíció fél évig sem húzná, és utána a népek sikítva követelnék vissza Orbánt.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:05:32

@midnightcoder2: Igen, a szocik is loptak. de a Fidesz fényévekkel tesz túl rajtuk. Csak az Orbán és a környéke vagyonát nézd! azt mind a magyaroktól lopták!

midnightcoder2 2018.03.30. 12:07:09

@VáradiJános: Alapjában véve a FIDESZ-szel sem az a baj, hogy náci. Ha a zsidókkal szembeni konfliktust lezárnák végre, alapvetően ez lehet az az ideológia ami megmenti Európát.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:09:21

@midnightcoder2: Azt, hogy a választáson mi lesz, nem tudom. Azt viszont igen, hogy túl sok ideje már nincs hátra. 1988-ban senki sem mondta volna meg Romániában, hogy 1989-ben mi lesz Ceausescuékkal.

midnightcoder2 2018.03.30. 12:11:28

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: 1986-ban még az egész ország vagyona állami kézben volt. 1998-ra az állami vagyon aránya a régi nyugati országok szintje alá került. Azaz bő két ciklus alatt egy ország vagyona találta meg kis gazdáját, úgy, hogy közben az államadósság is nőtt, az életszínvonal is csökkent, és a hazai gazdaság sem épült ki. Plusz orosz államadósság, olajügyek...

midnightcoder2 2018.03.30. 12:12:54

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Semmi nem lesz vele. 89 óta itt ezermilliárdok tűntek el mindkét oldalon, ehhez képest pár piti gazemberen kívül a kutya sem ül lopásért, korrupcióért. Most sem fog.

Homo fideszbirkusz 2018.03.30. 12:19:07

@Jakab.gipsz: "Keresztény fehér felsőbb rangú emberek kultúráját, meghaladni, nem tudjátok"

Na mi van te 4 osztályt se végzet proli, hol van az a Bibliában írva, hogy a fehér vagy a keresztény ember felsőbb rangú?

Ilyet legutóbb csak Hitler mondott. Te meg jobb lenne ha nem próbálnál azzal a pár általanos iskolai osztályoddal értelmiségit játszani, mert csak a totáliosan elhülyült orbáni birka jön ki belöle.

Homo fideszbirkusz 2018.03.30. 12:22:56

@midnightcoder2: "Azaz bő két ciklus alatt egy ország vagyona találta meg kis gazdáját, úgy, hogy közben az államadósság is nőtt, az életszínvonal is csökkent, és a hazai gazdaság sem épült ki. "

Mekkora ész vagy te, hogy rájössz, hogy az átállás a tőke és versenyképes termelés nélküli gazdaságról egy versenyképes piacgazdaságra az privatizálást, eladósodást, munkahely felszámolást és életszínvonal csökkenést hoz magával egy ideig.

tireless treehugger 2018.03.30. 12:23:35

@midnightcoder2:

ha valamit nem értesz legalább guglizz rá. ie. white trash

ha még akkor sem érted, felejtsd el, nem neked szólt.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:24:17

@VáradiJános: Tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy mire gondoltam! Ha mégsem, gondolj Ceausescu-ra.

Homo fideszbirkusz 2018.03.30. 12:27:41

@midnightcoder2: "és utána a népek sikítva követelnék vissza Orbánt."

Orbánt és a teljes fideszes bünszövetkezetét az emberek a börtönben akarják látni. Te tényleg olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, hogy majd az emberek sírva követelik vissza a fidesz maffia lopásáit és megfélemlítéseit, a stadion építéseket, a tömeghalált a kórházakban és így tovább.

Majd ha Orbán bukása után a fejedet kihúzzák a seggéből, akkor majd meglátjuk, hogy úgy maradtál-e egy egész életre vagy esetleg a friss levegőtől visszajön 1-2 IQ egység. Túl sokban azért ne reménykedj.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:28:40

@midnightcoder2: Nézd, én éltem 56 előtt is. Tudom, hogy mi volt itt és mennyire nem volt előre megjósolható az 56 eseménye. Most is az lesz, csak egy szikra kell!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 12:32:03

@midnightcoder2: " "és utána a népek sikítva követelnék vissza Orbánt."
Nem értelek. A románok sem tudták visszakövetelni Ceausescut.

Homo fideszbirkusz 2018.03.30. 12:34:26

@European citizen:

elárulom neked te Homo fideszbirkusz, hogy orbán félelme attól, hogy az egész világ összesküszik ellene a paranoia nevezetü elmebetegség diagnózisa. Így volt ez Sztálinnal is, az is egész életében fosott az összeesküvésektől. Ettől kompletten megőrült, a végén már azt is összeesküvőnek gtartotta, aki Jó reggelt köszönt neki.

Orbán diktátorodnak is régen megbomlott már az elméje, kész kár lenne áprilisban leváltani, sokkal jobb élvezet lenne még pár évig nézni, ahogy az elszámoltatástól való félemében napról napra elhatalmasodik rajta a paranoia és a reszketés.

torró 2018.03.30. 12:42:09

Ez olyan írás, amit a Gyurcsány mondott, hogy olyannak szeretné látni Budapestet, mint Párizs, London, vagy Bécs! Van egy olyan nóta, hogy" Amerika, London, Párizs! Ugye maga kérem, nem normális"! Én legszívesebben összeszedném azokat akik azt állítják, hogy ezekben a városokban minden jó, Busszal kivinni ezekbe a kerületekbe, és szét engedni. Aki atrocitás nélkül ki tud jönni, díjat érdemel. Tényleg az a jó, hogy egy banda végig vonul az utcán, és minden autó tetején végig ugrál, és berugdalják a szélvédőt? A nemi erőszakokat már nem is említem. Én elhiszem, hogy vannak akik nem néznek a hálón idegen nyelvű videókat ezekről az eseményekről, de annyit látni, hogy mi történik. A Franciák ki akarják törölni a férfi és nő kifejezést a szótárból. Ez tényleg normális? Ilyenformán, meg is érdemlik az iszlámot! A Jézust meg belekeverni egy háborúba, ami a keresztények letaposására irányul, enyhén szólva hülyeség! De most tényleg van olyan hülye aki azt mondja, hogy jól van itt az asszony meg a lányom, nyugodtan erőszakoljátok meg őket ahányan vagytok? Tudom most jön valaki, és azt mondja, hogy egyik sem akar itt maradni. Csak ha azt mondják nekik, hogy minden olyan juttatást megkapnak mint bárhol, akkor már van rá esélyünk. De ha ez bekövetkezik, és atrocitás éri a családomat, akkor nem állok jót magamé, és kap aki megteszi, és az is aki beengedte őket!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 13:17:24

@VáradiJános: Tudod egy állatot semennyiért nem bántanék, de téged örömmel, mivel nálad az általad emlegetett patkány is sokkal külömb. Te fidesz geci.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 13:21:53

@VáradiJános: Egyébként nem lincselnék. Van annak hivatalos módja is. Lásd Romániát!

Boar. 2018.03.30. 13:54:16

@VáradiJános: "progrom" igaz nyuszifül...ironikus, amikor te tanítasz valakit helyesírásra...
Na eriggy a disznókhoz ganézni mert már nagyon visítanak utánad...

Zoltán Rádi 2018.03.30. 13:59:34

@ogli dzsí: Én amúgy nem kedvelem egyik politikust sem, azért szavazok ellenük, mert nem tetszik, hogy folyamatosan csak a migránsozás, félelemkeltés, gyűlöletbeszéd megy. Azért, mert nem olyan országban akarok élni, mint Kina vagy Oroszország, hanem olyanban mint Németország. Ennyire egyszerű ez.
Nem akarok olyan világban élni, ahol lejáratásképpen azt terjesztik a politikusok egymásról, hogy buzik. Mintha az bűn lenne...Amúgy nem, nem vagyok meleg :)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 14:18:05

@VáradiJános: Nem tudom, tisztában vagy-e azzal a ténnyel, hogy a z m és n betű billentyűje egymás mellett van, így nem nehéz mellé nyúlni. Mellékesen hiába erőlködsz, soha nem voltam proli., de tudod mit? Inkább legyek proli, mint olyan Fidesz geci, mint te vagy. Melletted még prolinak lenni is megtiszteltetés.

midnightcoder2 2018.03.30. 14:36:01

@Homo fideszbirkusz: Ne vetítsd ki a saját érzelmeidet az egész társadalomra. Orbánnal sokunknak tele a töke a stadionépítések miatt, a boltbezárás miatt, a lopások miatt, de közel sem vágta úgy haza az országot mint pár éve a szocik. És őket sem csukta le senki, pedig ők sem aprópénzt tettek zsebre. Ergo, közel sincs meg az az általános gyűlölet Orbánnal szemben amit pár lelkes pártharcos érez. Elég egy hasonló elkúrás és teszetoszaság mint amit Fletóék produkáltak, és máris rájön az istenadta nép, hogy jobb ha Piszkos Fred áll a kapitányi hídon és nem Fülig Jimmy, még akkor is, ha néha szivarok is szerepelnek az üzemanyag elszámolásban.

midnightcoder2 2018.03.30. 14:46:28

@Zoltán Rádi: Mi soha nem leszünk olyan mint Németország ma. Ehhez úgy 40 év fejlődés kellett volna abban az időszakban, amikor mi a cuculizmust építettük. Azt pedig szerintem te sem szeretnéd, ha az ország olyan lenne, mint a németek úgy 20-30 év múlva lesz. Ne a gyűlöletbeszédnek higgy, hanem a demográfusok előrejelzéseinek Pl. Afrikával kapcsolatban. Két perc alatt elő lehet keresni gugli barátunk segítségével hogy mi várható ott 2050-re, és úgy pár óra alatt kb. azokat az infókat is elő tudod ásni, hogy mi lesz akkor, ha ezek a népek ide jönnek. A lényeg, hogy soha ne egy politikusnak, újságírónak, ideológiának dőlj be, hanem használd az internetet (és ne csak a hírportálokat) és az agyad.

Zoltán Rádi 2018.03.30. 14:52:09

@midnightcoder2: Ha ez igy is van és valóban megindul pár milliárd ember ide, akkor egy nyamvadt kerités meg pár "határvadász" (LOL) nem fogja megállitani őket.
Engem ez a téma nem érdekel, mert nem tudok hatással lenni rá. Szeretném azt hinni, hogy azért viszont tehetek egy picit, hogy a hazámban ne az elnyomás és a félelem uralkodjon, hanem a liberális (nem, ez nem szitokszó) eszmék érvényesüljenek.

VáradiJános 2018.03.30. 14:56:55

@Boar.: mennék én, de a kilincsfejű apàd még nem végzett a meghágásukkal

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.30. 15:19:50

@VáradiJános: Látom komoly szellemi erőfeszítésen vagy túl. A gyerekmolesztálási ügyeddel mi van? Szabadlábon védekezhetsz?

pragmatika2 2018.03.30. 15:25:50

"nemzetállami kakaskodás helyett a sikert egy nemzet, egy régió számára a gazdasági és technológiai érvényesülés jelenti és hogy a cél a földi élet sokféleségének fenntartása: a bioszféra megőrzése."

nemzetállami kakaskodás helyett a bioszféra megőrzése. :)))) ez szép volt.

Figyu, mi rég elfelejtettük volna már ezt a nemzeti kakaskodást, ha nem lennénk szopóágon már úgy 100 éve, és ezzel együtt a szomszédaink is a bioszféra megőrzésén gondolkodnának, és nem azon, hogy az asszimilációs nyomás növelésével a múltat végképp eltöröljék.
Ez nem nacionalizmus, egyszerűen csak egy kultúra, egy nyelv egy közösség önvédelmi mechanizmusa.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.03.30. 15:56:52

@VáradiJános: Hát igen! A fidesznyikek igen magas kulturális szintzen vannak, látszik rajtad.

VáradiJános 2018.03.30. 16:01:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ellentámadás, pedofil patkány? Ezt tudta kitalálni a parazita agytröszt? Leszoptad az ötletért tagapatkányt?

midnightcoder2 2018.03.30. 16:28:06

@Zoltán Rádi: "akkor egy nyamvadt kerités meg pár "határvadász" (LOL) nem fogja megállitani őket"

Nem is ez a cél. A cél az, hogy _nagyon_ ne akarjanak ide jönni. A tét igazából az, hogy 20 év múlva kis hazánk a Nyugat-Európai Mad Max, vagy a keleti régiókba visszahúzódott maradék Európa része lesz-e.

"hanem a liberális (nem, ez nem szitokszó) eszmék érvényesüljenek"
A liberális valóban nem az, de annak a ballibnek ami Európában ma uralkodik, semmi köze ehhez.
A baloldal és a szabadság eleve kizárja egymást. Ami ma van, az liberális köntösbe bújt kommunizmus, ami hosszú távon pont olyan káros a polgárokra mint errefelé a sztálinizmus volt.

Zoltán Rádi 2018.03.30. 16:40:21

@midnightcoder2: Nekem nem úgy tűnik, mintha a Fidesz nem engedne ide bevándorlókat. A munkaerőválság mérséklésére is csak azt tudták kitalálni, hogy beengedünk ukránokat az országba. Magyarul sem tudnak, de már most ott tartunk, hogy a magyar dolgozókat kirúgják meg elküldik kényszer szabadságra, mig az ukránok vigan dolgoznak.
Amellett engem felidegeltek az olyan ötleteikkel is, mint a 3 éves munkaidőkeret. Nyomják ezt a multiellenes dumát, közben meg "stratégiai megállapodásokat" kötnek a multikkal. Engem speciel nem zavarna a dolog, multinál dolgozok több mint egy évtizede, de ez a köpönyegforgatás nagyon unszimpatikus.
Nem tudok azonosulni a nagy kereszténykedéssel sem, azzal a gőggel sem, amivel az ellenzéknek szoktak válaszolni. Azok a válaszok érdekelnék az embereket is, tehát amikor az Orbán meg a sleppje jópofáskodik, akkor nem csak a kérdezőt, de az embereket is pofán köpi, akik kiváncsiak lennének a válaszaira.
Részemről azt a hatalmas gazdasági fellendülést sem érzem, amit kommunikálnak. Ezek alapján belátható, hogy nem sok okom van szeretni őket, egyszerűen nem az én pártom. Nincs ebben semmi rossz, nem vagyunk egyformák és az érdekeink sem mindig találkoznak.

Sir Gombóc 2018.03.30. 16:41:03

@midnightcoder2: talán nem ártana tanulmányoznod pl. a tudomány történelmet, kapásból pofára esnél az érveléseddel.

ogli dzsí 2018.03.30. 16:56:47

@Zoltán Rádi: igen minden debil így spekulál

de okos ember nem azt nézi hogy mit mond egy politikus, hanem hogy mit csinál/csinált

Sir Gombóc 2018.03.30. 17:00:51

@ogli dzsí: és épp ezért okos ember nem szavaz orbánra. Csak az agymosott birka.

mikka 2018.03.30. 17:01:31

@vénkujon: Te, aki olyan vagy mint egy fasz, csak kisebb..el sem tudod képzelni hogy vannak olyan emberek akiknek az EU nem a világ értelme és közepe, akik nem akarnak se niggerekkel se arabokkal együtt élni, hogy nem mindenki szocialista liberális buzi.

ogli dzsí 2018.03.30. 17:07:26

@Zoltán Rádi: "Nem akarok olyan világban élni, ahol lejáratásképpen azt terjesztik a politikusok egymásról, hogy buzik. Mintha az bűn lenne...Amúgy nem, nem vagyok meleg :)"

Amerikában azt állította a sajtó a kampányban hogy Trump orosz kém, az Index kb. még mindig itt tart. Hillaryról meg azt hogy az elmeállapota labilis.

Ott sem akarsz élni?

Orbánról mit tudhattunk meg a sajtóból? Hogy kiléptet minket az EUból, hogy cigány, hogy kommunista, hogy náci, hogy elmegyógyban kezelték a 2002es választás után, hogy 5000 milliárdos vagyona van a zöld dossziéban, meg a többi marhaságot, persze ők is ezt csinálják Vonával, meg a ballipsikkel

EZ TÖKMIND1

A lényeg hogy ki mit csinált kormányon

Zoltán Rádi 2018.03.30. 17:14:29

@ogli dzsí: Az előző postomban leirtam, hogy nekem miért nem pálya a Fidesz. Mi az a lipsi? Te tényleg elhiszed, hogy az Orbánnak az a 700 000 Ft-ja van? :)

ogli dzsí 2018.03.30. 17:18:56

@Zoltán Rádi: Orbán volt a hazai politikusok közül a rendszerváltás után messze a legsikeresebb, nem véletlenül

A választási ígéreteinek mindig igyekezett megfelelni, volt víziója, stratégiája. Ezért választották újra már 2x és most is esélyes.

3 nagy dolgot ígért - 1. munkahelyeket, államadósságcsökkentést, a gazdaság felpörgetését, most meg csak annyit hogy ha marad folytatja.

S mi történt a keresetekkel? 2010ben 130ezer Ft volt az átlag nettó jövedelem, 2017decemberében 220ezer, ez azért érint néhány embert nem úgy mint a kormányzati korrupció, buziházasság, demokrácia, szabadságjogok, fékek és ellensúlyok, amivel a ballipsik a nyomorult kormányzásaikról próbálják elterelni a figyelmet.

S én benne vagyok hogy a következő 8 év ne legyen rosszabb mint az elmúlt8, ami a Jobbikkal/LMPvel szemben nem becsületes mert ők még nem kormányoztak, meg is értem akik rájuk szavaznak, de a ballipsik vergődése bár gonosz dolog, nekem mennyei öröm. Remélem évtizedekig sorvadoznak még s fájdalmas lassú halált halnak.

SZEMKILÖVETŐ BALODAL ne iszlamizálja az országot 2018.03.30. 17:26:06

"Kárt okoztak Magyarország nemzetközi megítélésében, hiszen az Európai Unió parazitájaként gazdagodott meg az orbáni eli"

Az biztos, hogy amikor a liberalisok embereket vakitottak meg az utcakon, es eszelos brutalitassal gyilkoltak az embereket, ezek a kulfoldi megitelok egy rossz szot sem szoltak az orszagra, nyilvan mert akkor minden rendben volt a demokraciaval.

Szoval az mindenkepp a javukra irhato, hogy a liberalisok kepesek ugy szemeket kilovetni, a bortonokben embereket kinozni, hogy hazank kulfoldi megitelese meg javul is , pedig az ember az ellenkezojere szamit.

dunántúli gyerek 2018.03.30. 17:34:55

A baloldal 3 dologhoz hagyomanyosan ert

BANKado csokkenteshez, REZSIemeleshez, HITELfelvetelhez ... csak egy uj skilljük van 2010 óta az pedig a MIGRINCSsimogatás

A Jobbik ugyan nem annyira gázos mint a baloldaliak, de mégiscsak Simicska pártja aki csak mostanában nem korrupt 2014ben még ő volt a kormányellenes sajtó Mészárosa, azaz ha a Jobbik kal jön a Simicska nem a Fidesszel akkor vége lesz a lopásnak? Ugyan.

Ha viszont marad a lopás akkor mi a jóistennek kéne Orbánt Simicskára cserélni?

Az LMP fővárosi furapárt, akár be is juthat van ott elég fura ember. A DK az ferkó 1személyes bohóctársulata, ők is bejutnak, remélhetőleg ezen az 5 párton kívül más nem jut be.

Tessék lehet választani.

tireless treehugger 2018.03.30. 17:38:26

@SZEMKILÖVETŐ BALODAL ne iszlamizálja az országot:

Az a baj hogy te egyszeri eseményt általánosítasz. Szemkilövés egy volt és egyszer. Ezt nem lehet az egész rendszerre és az egész időszakra általánosítani.
Ugyanúgy az iszlamizálással, senki sem iszlamizál és te mégis állítod és általánosítod.

Hiteltelen vagy elejétől a végéig.

Zoltán Rádi 2018.03.30. 17:39:41

@ogli dzsí: Persze, hogy nőtt az átlagbér 2010 óta. Egyrészt eltelt 8 év, másrészt meg vége lett a válságnak is. De sajnos még mindig nagyon keveset keresünk. Addig persze soknak tűnik 2-300 000 Ft, amig az ember csak próbálja kinyögni az adósságait, de amikor már elkezdene az ember gyűjteni mondjuk a nyugdijára, akkor jön rá, hogy az a pénz, amit félre lehet tenni ebből a bérből, az nagyon kevés ilyen célra. Persze lehet mondani, hogy a megoldás egyszerű, többet kell keresni, de nem lehet mindenki olyan okos min a Lőrinc :).
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem fogjuk tudni meggyőzni egymást, de talán nem is kell, mert úgy is az lesz, amit megszavazunk jövő héten.

dunántúli gyerek 2018.03.30. 17:43:40

@Zoltán Rádi: Ja meg hát az átlagbér adója csökkent, a családosoké még jobban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.30. 17:45:53

@VáradiJános: Ez nem kitaláció. Kínodban már mindenkire rávetnéd magad, de senkinek sem kellesz.

"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

dunántúli gyerek 2018.03.30. 17:48:28

@tireless treehugger: Na na. Az európai baloldal és sajtója főleg a migrincspolitika miatt szapulja Orbánt, tehát a baloldali kormányváltás után azonnal iszlamizálnák az országot.

Teljesen mind1 mit hazudnak, 1,5 éve pl. azt hazudták hogy nincs is kötelező migrikvóta. Úgyhogy igen nemcsak támogatnák a migrikvóta brüsszeli bevezetését hanem be is szopkodnának minden alja cigányt ide aki már a nyugatiaknak is túl gázos.

De ez nem probléma mert a baloldal még az ellenzékben is kisebbségben van. A probléma -bizonytalanság- forrása inkább az, hova áll a kérdésben Simicska.

SZEMKILÖVETŐ BALODAL ne iszlamizálja az országot 2018.03.30. 17:58:11

@tireless treehugger: Az nem egy egyszeri eset volt, hanem megtervezett TERRORTAMADAS, harci cselekmeny az orszag ellen. Bekeritettek a fegyvertelen civileket, es minden iranybol tuzet nyitotttak rajuk a liberalisok. Utottek, vagtak vertek mindenkit akit ertek. 35 ezer darab konnygazgranatot lottek ki az emberekre, barmifele ok nelkul. Es persze veletlenul egyetlen katonan, rendoron sem volt azonosito, pedig meg abban a diktaturaban is viselniuk kellett volna a torveny szerint.

Zoltán Rádi 2018.03.30. 18:00:07

@dunántúli gyerek: A minimálbér adója meg nőtt :)

Boar. 2018.03.30. 18:04:21

@SZEMKILÖVETŐ BALODAL ne iszlamizálja az országot: Kihagytad az agyszívóbombát amit a tömegbe dobtak. A hatása azóta is látszik rajtatok.

Boar. 2018.03.30. 18:07:19

@Zoltán Rádi: Meg az áfa is nőtt...meg lett pár új adó...i tak dajse...
Amúgy meg hiába mondod ennek az agymosottnak, nincs beprogramozva gondolkodásra csak néhány sablonválaszt ismételget, többnyire véletlenszerűen...

dunántúli gyerek 2018.03.30. 18:14:30

@Boar.: az ÁFA a legigazságosabb adó

Egyébként az is alacsonyabb mint 2010ben, minden alapélelmiszerre, meg a kocsmázásra, meg a házépítésre, meg az internetszolgáltatásra satöbbi

Zoltán Rádi 2018.03.30. 18:16:43

@Boar.: De legalább megpróbáltuk :)

Boar. 2018.03.30. 19:27:11

@dunántúli gyerek: Csaxólok, az általános áfa 27%, a legmagasabb európában. Pár árucsoportnál levitték nagy kegyesen aztán vagy meglátszott a fogyasztói árakon, vagy nem. Pl. a hal áfája lement január elsejével aztán ugyanannyiba kerül mint decemberben. Az élelmiszer szektor nagyrésze már a fidesznyikek kezében van, sertés, baromfi, malomipar már einstandolva lett. A saját érdekük volt ezen termékek áfáját lejjebb vinni, nem a fogyasztók két szép szeméért tették.
Amúgy meg annyira "igazságos", hogy a magas hazai áfa miatt tarolnak a külföldi webshopok. Szégyen, hogy a szlovák meg román gazdaságot erősíti a hazai fogyasztó. Addig érthető, hogy a kínai árakkal nem lehet versenyezni ezért robog az aliexpress, de az már gáz, hogy az emag is tarol a hazai piacon(az meg mégnagyobb gáz, hogy az emag reklamációkezelése fényévekkel jobb, mint hazai vetélytársaié...

dunántúli gyerek 2018.03.30. 20:37:43

@Boar.: A jelentős rész a lakásépítés. Persze az ÁFA csökkentés nem mindig látszik, mert a kereskedők benyelhetik. De a kereskedők is itteni vállalkozások, szóval a pénz azután itthon forog majd, elfogyasztják vagy befektetik.

"Az élelmiszer szektor nagyrésze már a fidesznyikek kezében van, sertés, baromfi, malomipar már einstandolva lett. "

Hallhatnék egy példát az einstandolásra?

"Amúgy meg annyira "igazságos", hogy a magas hazai áfa miatt tarolnak a külföldi webshopok. Szégyen, hogy a szlovák meg román gazdaságot erősíti a hazai fogyasztó. "

A külkereskedelmi mérlegnek óriási többlete van, azaz amit mondasz szimpla hangulatkeltés minden alap nélkül, akárcsak a magyarok "kivándorlása".
süti beállítások módosítása