MaGYAUR

MaGYAUR

Orbánék elárulták az "örmény-Székelyföld"-et!

2020. október 01. - Magyaur

Az "örmény-Székelyföldet", a többségében keresztény örmények által lakott Hegyi-Karabah-ot a sztálini "oszd meg és uralkodj"-politika a muzulmán "Románia-Azerbajdzsánhoz" csatolta. A Szovjetunió felbomlásakor Hegyi-Karabah az anyaországához csatlakozott, de ebbe a türk-török nyelvű azeriek nem nyugodtak bele. Most a világ keresztényüldözéséseinek kapcsán amúgy krokodilkönnyeket hullató magyar kormány, szokása szerint elvtelenül a keresztények és az "örmény-székelyek" ellensége mellé állt.
Ki lesz az, aki a magyar nép nevében a pogány népektől immár majd 2000 éve szorogatott őskeresztény örményektől bocsánatot kér Orbánék árulásai miatt?
https://444.hu/2020/10/01/a-magyar-kormany-azerbajdzsan-oldalara-allt-a-karabahi-haboruban

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr8216223854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.10.01. 18:51:07

Ez a hinta politika oly ismerős holmi köbányai faszkalaptól!

Magyaur 2020.10.01. 18:54:43

@csulla: Miért lenne Orbán kőbányai?

Belzebubo 2020.10.01. 23:14:53

@Magyaur: az apuci kőbánya(á)i... :-)

Magyaur 2020.10.02. 04:32:10

@Belzebubo: Jaaaaa, persze! Viktor meg hozza hozza a zord apukájának a zsíros üzleteleket....

sync 2020.10.02. 07:25:42

Kezdődött a baltással. Az érte kapott pénz vajon hol van. Bekönyvelték a költségvetésbe.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 07:44:02

Orbán csak elismételte a kötelező nemzetközi sablonszöveget arról, hogy "elismerjük Azerbajdzsán területi integritását", semmi több.

chrisred 2020.10.02. 09:08:36

@MAXVAL birсaman közíró: Csak ez az örmény keresztényt legyilkoló muszlim terrorista elengedését követően másképp hangzik az ő szájából.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 09:11:37

@chrisred:

Rég volt az. S nem több hétköznapi politikánál.

Eleve az örmény-azeri viszályban a vallás másodlagos, szóval ezt rosszul látod.

S az illető nem volt terrorista, hanem hivatásos azeri katonatiszt.

S nem elengedték, hanem hazaengedték a büntetése nagy részének letöltése után.

Mondom ezt én, aki az örmény oldal híve vagyok hosszú évek óta.

ZX 2020.10.02. 09:12:56

Amikor elkezdődtek a harcok pont ezen gondolkodtam, hogy a geci most a keresztény Örményeket választja és Putyint szopja le, vagy a muszlim Azerbajdzsánt - ahol szintén van olaj meg hát a baltás gyilkos óta puszipajtások vagyunk - és Erdogan farkának másik végén lesz?
Igazából nem csalódtam, de azon sem, ha majd Putyin a szőnyeg szélén térdepelteti ezért.

chrisred 2020.10.02. 09:22:21

@MAXVAL birсaman közíró: Ebből gyakorlatilag semmi nem igaz. Safarov a perében hangsúlyozta, hogy ő muszlim, bosszúból öl örményeket, és azt fogja tenni a kiszabadulása után is. Életfogytiglant kapott, ami 30 év után lett volna felülvizsgálható. Ebből öt évet töltött le, amikor kiadták Azerbajdzsánnak, ahol rögtön kegyelmet kapott, utána ki is tüntették.

chrisred 2020.10.02. 09:23:11

@ZX: Sokba fog a magyar adófizetőknek kerülni, hogy Putyin kiengesztelődjön.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 09:25:01

@chrisred:

Bevett szokás a idegen elítéltek hazaengedése. Ennyi az egész. Nem lett felmentve. HAza lett küldve a büntetése otthoni folytatása céljából.

chrisred 2020.10.02. 09:30:12

@MAXVAL birсaman közíró: Nem bevett szokás, akkor lehetséges, ha a fogadó állam a kiadatást követően a másik állam által hozott ítéletet végrehajtja. De ebben az esetben tudni lehetett, hogy ez nem fog meggtörténni, mert az azeri hatóságok jelezték, hogy a magyar bíróság ítéletet túl súlyosnak tartják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 09:37:32

@chrisred:

A 2 állam közti baráti lépés, ennyi az egész.

Nem egy egyszerű gyilkos volt, hanem a mésik állam hivatalos képviselője. Innen a gesztus.

Jogilag az ítélet végre lett hajtva, veed észre. A kegyelemadás NEM törli el az ítéletet.

ZX 2020.10.02. 09:38:52

@chrisred: Ettől félek én is. De az tisztán látszik, hogy a döbrögi nagy kereszténykedése meddig tart.

zsaruvér 2020.10.02. 09:39:44

Vajon tiltakozásképpen lemond az örmény gyökerű keresztényüldözési államtitkár?

chrisred 2020.10.02. 09:45:01

@MAXVAL birсaman közíró: "A 2 állam közti baráti lépés, ennyi az egész."

Az első, amivel egyetértek. Ez haverkodás volt a despoták között, akik bármikor átlépik a saját jogrendjüket, ha érdekük fűződik hozzá.

Safarovnak semmiféle diplomáciai jogköre nem volt, ami miatt külön elbánásban kellett vona részesíteni. A kegyelem mentesít az ítélet jogkövetkezményei alól, tehát az nem lett végrehajtva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 10:26:34

@chrisred:

Katonatisztje egy államnak, nmem magánember.

A kegyelemadás azt jelenti: nem kell letölteni a büntetést. de az hatályban marad. Ez nem az ítélet megsemisítése.

chrisred 2020.10.02. 10:43:45

@MAXVAL birсaman közíró: Nem, a kegyelem megfosztja a meghozott ítéletet a végrehajthatóságtól, vagyis hatályon kívül helyezi. Szerintem arra akartál célozni, hogy a kegyelem nem semmisíti meg a korábban hozott ítéletet, vagyis az elkövető nem minősül ártatlannak.

chrisred 2020.10.02. 10:48:16

@MAXVAL birсaman közíró: Ez csak az adott államra igaz. Ha egy katonatiszt más állam területén tartózkodik, akkor magánembernek számít, kivéve, ha szolgálati feladatot lát el. Azonban Safarov az örmény keresztény lemészárlását saját indíttatásból hajtotta végre, és nem szolgálati feladatként.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 11:00:26

@chrisred:

Szolgálati feladatot látott el, NATO-képzésben vett részt Bp-en mint azeri katona. S áldozxata meg ugyanott volt, szintén katona.

Nem harci cselekmény, ez tény.

chrisred 2020.10.02. 11:16:56

@MAXVAL birсaman közíró: Azerbajdzsán nam NATO tag, tehát azeri nem szolgálhat NATO kiképzési gyakorlaton. A NATO békepartnerségi programja által finanszírozott angol nyelvtanfolyamon vett részt.

2020.10.02. 11:56:40

@MAXVAL birсaman közíró: Tehát csak az a jó pitikus aki hol ezt, hol azt mond. A tisztesség, egyenesség kizáró ok.
Ebből csak azt tudom leszűrni, hogy azt mondod ,Orbán nem egyenes ember. Klasszikus mondás a kupectől: ha akarom, vemhes, ha akatom, nem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:03:59

@antal100:

A jó politikus a körülményeket figyelembe véve tevékenykedik. Mióta tisztességtelen így tenni?

Orbán egyenes ember, jó politikus.

ZX 2020.10.02. 12:09:07

@MAXVAL birсaman közíró: "Orbán egyenes ember, jó politikus."

Jól vagy? Nem szakadt rád a plafon?

2020.10.02. 12:20:04

@MAXVAL birсaman közíró: "Rég volt az", mint az öszödi beszéd.
Az azeri baltás gyilkos csak egy gyilkos- nem terrorista. Most nem számít a köztörvényes bűn, most csak a terrorizmus számít.
A tyúktolvajt megbüntetjük, sápítozunk a médiában, a milliárdot lopó meg a mi kutyánk kölyke.
A vallás másodlagos- aha, most másodlagos!
Csak a duma van! Ma én vagyok a legnagyobb kereszténymentő, holnap szarok a keresztényekre, odaállok a muzulmánok mellé.
Mint a szélkakas. Hát valóban ezek "csodálatra méltó" tulajdonságok.
Lehet csodálni egy lókupecet, hogy milyen ügyes.

2020.10.02. 12:30:32

@MAXVAL birсaman közíró: Na ne! Tehát hivatalos minőségében gyilkolta meg az örmény katonát? Hát ilyen magyarázatot még nem hallottam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:35:35

@antal100:

Az azeri-örmény viszály nem vallási alapú, ez szimpla tény. Mit nem értesz ezen?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:36:36

@antal100:

Nem, viszont nem magánszemély az illető, ezért volt az egésznek speciális jelentősége azeri szempontból.

2020.10.02. 12:40:48

@MAXVAL birсaman közíró: ez egy nagyon cinikus mondat : a büntetése otthoni folytatása céljából. Mindenki tudta, hogy otthon hősként fogják ünnepelni.

chrisred 2020.10.02. 12:43:04

@MAXVAL birсaman közíró: Azeri szempontból nyilvánvalóan, de miért kellene átvennünk az ő nézőpontjukat? Az iszlám teokráciák nyilvánvalóan speciális jelentőségűnek tartják a muszlim fanatikusok által Európában elkövetett terrorcselekményeket, a mi szemünkben köztörvényes bűncselekmények.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:46:13

@antal100:

Igen, ez nyilvánvaló, de ez nem a magyar hatóság problémája.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:47:35

@chrisred:

Azerbajdzsán nem muszlim teokrácia, s a budapesti gyilkosság se vallási alapú volt, s nem volt terrorcselekmény se..

2020.10.02. 12:47:44

@MAXVAL birсaman közíró: speciális jelentősége azért volt azeri szempontból, mert szerintük örményt ölni nem bűn, hanem kötelesseg. Ezt az egész világ tudta, tudja. Ilyen mentalítású nép mellé állni nem éppen tisztességes, keresztény magatartás. És nem a magyar nép állt az azeriek oldalára, hanem Orbán Viktor. A talpnyalói csak követik. Meg lehetett volna kerdezni az összes orbáncsicskát előre, hogy mi a véleménye, nem mondtak volna semmit. Várják hogy Orbán merre fordul, aztán az lesz az ő véleményük is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 12:51:06

@antal100:

Nem, a jelentősége onnan jött, hogy a gyilkos nem magánszemély, hanem egy korábban is kitüntetett katona, így elítélése politikai jelentőségre tett szert Azerbajdzsánban.

A magyar kormány évekig börtönben tartotta az illetőt, s csak aztán adta őt ki, szóval nem sértette meg az ilyenkor szokásos procedúrát.

Én is az örmény oldalon állok az azeri-örmény vitában, de nem gondolom, hogy Mo-nak hivatalosan kii kellene állnie ebben a kérdésben bármelyik oldalon.

2020.10.02. 12:55:07

@zsaruvér: dehogy mond le. Ha lemondana, akkor tudnánk hogy egy egyenes, tisztességes ember. Ha nem mond le, akkor pedig egyertemü, hogy egy egyszerü orbáncsicska.

chrisred 2020.10.02. 12:56:08

@MAXVAL birсaman közíró: Arra céloztam, hogy miért kellene olyan más országok nézőpontjait átvennünk, amelyiknek nyilvánvalóan eltér az értékrendje a mi kultúránktól.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 13:11:26

@antal100:

Ezt benézted. Putyin jó viszont ápol mind az azeriekkel, mind az örményekkel. Tulajdonképpen ez az oka annak, hogy ez a háború nem lett totális métrtékű. A 3-szor erősebb azeriek nem mernek totális támadást intézni az örmények , éppen Oroszország miatt.

chrisred 2020.10.02. 13:12:39

@MAXVAL birсaman közíró: Az is diplomáciai gesztus lett volna az örmények felé, ha a magyar állam ragaszkodik a bíróság által kiszabott büntetés letöltéséhez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 13:14:45

@chrisred:

Ha én dönthettem volna, én így tettem volna. De én elfogult vagyok az örmények iránt.

chrisred 2020.10.02. 13:16:08

@MAXVAL birсaman közíró: Putyin nem szeretné, ha az azerieké lenne az egész Kaukázus.

chrisred 2020.10.02. 13:18:06

@MAXVAL birсaman közíró: Ez egy olyan helyzet volt, ahol nem kellett döntést hozni. Azt a bíróság már megtette. Csak nem kellett volna átlépni a jogállamiság korlátait diplomáciai előnyökért cserébe.

ZX 2020.10.02. 13:19:05

@MAXVAL birсaman közíró: Nem, a véleményedet írtad le. Az nem ugyanaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 13:23:14

@chrisred:

Nem is lehetne az övéké, ezt az azeriek se akarnák.

Az azeriek egy furcsa nép. Egyrészt nincs különösebb jó viszonyuk a muszlm világgal, mert a kisebbségi siíta irányhoz tartoznak. ENnek ellenére a siíta perzsák helyett a szunni törökök a legjobb barátaik, a valóságban az azeri nyelv egy török nyelvjárás, kisebb az eltérés a 2 nyelv között mint az amerikai és a brit angol között.

Plusz, a vallás szerepe nem jelentős náluk, alapvetően világi az azeri társadalom.

S talán az egyetlen muszlim nép, ahol szinte ismeretlen az antiszemitizmus. A fő és egyetlen ellenség az örmények,nem marad időt mást utálni.

Szóval nagyon atipikus alakok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 13:25:51

@chrisred:

Bevett gyakorlat hazaküldeni az elítéltet. Itt a magyar kormányzat eleve évekig várt ezzel.

chrisred 2020.10.02. 13:35:04

@MAXVAL birсaman közíró: Ez nem gyakorlat, a nemzetközi jog lehetőséget ad rá,

A kormány nem várt semmit vele. 2012 nyarán lett meghirdetve a keleti nyitás programja (ami egyértelműen gazdasági jellegű projekt volt), júniusban járt Orbán Bakuban, nyár végére Safarov már otthon volt. És még abban az évben érlkezett 9 millió dollár Azerbajdzsánból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 13:42:43

@chrisred:

Mint mondtam, szokásos diplomáciai gesztus, semmi különös.

ZX 2020.10.02. 13:44:46

@MAXVAL birсaman közíró: Én is, bár a geci már bebizonyította, hogy igazam van.

György Csaba Nagy 2020.10.02. 13:48:58

Nagyon elment a vita egy ember, a baltás irányába, pedig ő egy fő, míg Karabahban legalább százak halnak meg. A baltás-ügyről rövid véleményem: lakmuszpapír Orbán keresztényi viselkedéséről; persze hogy terrorcselekmény volt a gyilkosság, hisz oka nem személyi sérelem, hanem nemzeti hovatartozás; Orbán tudta, hogy az itt elítéltet otthon rehabilitálják, mégis kiengedte.
A nagyobb ügy a háború. Sztem annak kirobbantója Erdogan nagytörök álmába vetett azeri bizalom: a Nagy Testvér segíteni fog, és tényleg segít is, ezért mert támadni az azeri vezetés egy több évtizede lappangó, lényegében eltemetett ügyben. Erdogan regionális veszélyforrás, begőzölt nagyhatalmi álmaival. Európa ráfizet, ha továbbra is kesztyűs kézzel bánik vele.

ZX 2020.10.02. 14:08:57

@MAXVAL birсaman közíró: Mindennap bebizonyítja, hogy takonygerincű. Legutóbb tegnap.

ulpius66 2020.10.02. 14:19:55

Magyar úr!

Magadnál vagy?????????????????????

Eddig minden bejegyzésed arról szólt, hogy a Patás mért védi, támogatja a keresztényeket.

Most, hogy nem támogatja, agyon kéne dicsérned a Patást!!!!!!!!!!!

DE TÉNYLEG, MÉRT NEM DICSÉRED MEG A PATÁST, HOGY AZ AZERIEK MELLÉ ÁLLT, AKI MELLÉ BEÁLLT AZ EGÉSZ BALLIBSI SISEREHAD IS?
(ESETLEG TÉVEDNÉK........ ÉS AZ ATEISTA BALLIBSIK A KERESZTÉNYEKET VÉDENÉK????????)

ZX 2020.10.02. 14:22:20

@MAXVAL birсaman közíró: Konkrétan amikor kijelenti, hogy az iszlám milyen fasza, aztán libernyákot fordít és arról beszél, hogy üldözik a keresztényeket, majd újra libernyákot fordít és a pénzért megint a muszlimokat védi. De még ezer pálfordulása volt ezen kívül, azóta Orbán "Ventilátor" Viktornak hívják. Esetleg Orbán "Szélkakas" Viktornak.

ulpius66 2020.10.02. 14:23:35

Magyar Úr!

Ha a Patás az örmények mellé állt volna, akkor ez a bejegyzés most arról szólna, hogy "bezzeg a Patás mán megint a keresztényeknek kedvez"........

Gondolom megírtad a fikázó szövegedet erre az esetre is, most hogy az azerieket támogatja, most ezt rittyentetted ide.........

KOMOLYAN KÉRDEM!

A PATÁS TUD VALAMIT JÓL IS CSINÁLNI?

ulpius66 2020.10.02. 14:24:42

@ZX:

NA MESÉLJÉL MÁN, NEKED MI VOLNA A JÓ????????????????

MIT KÉNE TENNIE AZ A PATÁSNAK, HOGY NEKED IS TESSEN?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 14:27:42

@ZX:

Kevered Vonával, ő éljenezte az iszlámot, majd mondta az ellenkezőjét.

ulpius66 2020.10.02. 14:28:51

Az teljesen tiszta, hogy a Magyar úr azért kap nem kicsi pénzeket a "tuggyukkik"-től, hogy fikázza a Patást.

Ez elfogadható, erről szól a piac.... azt írom, amit a gazdim (a pénzelőm) elvár tőlem!

DE TIK KEDVES BALLIBSI ELVTÁRSAK, MÉRT VAGYTOK ENNYIRE BARMOK?
(arra gondolni sem merek, hogy benneteket is megfizetnek....saját jogon vagytok ennyire barmok????)

ulpius66 2020.10.02. 14:33:20

Ugyan ez a baj az Európai Unióval is!

GAZDASÁGI KÖZÖSSÉGNEK ALAKULT!

2004-BEN ÍGY LÉPTÜNK BELE!

MANAPSÁG MEG MÁR AZ EGÉSZ EU 99%-BAN POLITIKÁRÓL SZÓL, ÉS 1%-BAN A GAZDASÁGRÓL!

ZX 2020.10.02. 14:46:32

@ulpius66: Pl. szíjjártó kiálhatott volna azzal is, hogy "khmm.... oldjátok meg!" De nem, nekünk feltétlen oldalt kell választani. Orbán igazából kurvára mindegy melyik oldalt választotta volna, mindenképp az lenne hogy valakinek a farkát szopkodja, tehát bölcsebb lett volna ha elhatárolódik a dologtól. Nem tette, úgyhogy egye meg amit főzött.

Egyébként meg süket vagy hogy kiabálsz?

ZX 2020.10.02. 15:06:15

@MAXVAL birсaman közíró: Ha én annyira rühellek valakit, meg veszélyesnek látom, akkor nem kötök vele üzletet. Pláne nem nyalom a seggüket. De a gecinek csak a pénz számít, titeket meg mindenféle ideológiával kábít.De hát ki amit érdemel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.02. 15:42:54

@ZX:

S mikor mondta Orbán, hogy rühelli az arabokat? Soha.

Hol az üzletelésben a seggnyalás?

Friedrichbulgakov 2020.10.02. 16:00:20

@MAXVAL birсaman közíró: Ön egy nagyon kellemetlen ember. Az biztos, hogy hatalmas tehetség a szerecsenmosdatásban.

dobrevdolfi 2020.10.02. 20:56:16

Magyaur ,ha Román lennél mit írnál az árulásról.

babbaba 2020.10.03. 04:58:45

Orbánék csak a saját anyagi érdekük foglalkoztatja, Ahol húsz forinttal többet kapnak oda húznak. Az elveiket jól mutatja, hogy voltak már bolsik, liberáltak, polgáriak, most meg illiberális álkeresztényt játszanak. Ha holnap ismét a bolsi elvek érik meg jobban személy szerint nekik, gondolkodás nélkül azok lesznek. Jobbágyokat akik pár forintért kiszolgálják őket, mindig találnak. A magyar nemzetre a lehető legkártékonyabb bagázs.

István Szabó11 2020.10.03. 12:07:59

@sync: Erdogán szultán kán kedvéért akár erdéjt is megtagadná!
süti beállítások módosítása