MaGYAUR

MaGYAUR

Új stratégia az orbáni-önkényuralommal szemben?

2022. április 10. - Magyaur

Új világhatalmi konstelláció

Az egypólusú világrend megrendülése után minden főbb civilizációs egység igyekszik visszaszerezni egykori hatalmi befolyását a világban: Kína a 200 évvel ezelőtti hatalmi pozícióját; Oroszország meg a pravoszláv-cári birodalmi kereteket. Ebben az összefüggésben időszerű lenne újragondolni Európa helyét is a 21. században.

Lehet vele kapcsolatban beszélni a „nemzetek Európájának” látszólag fennkölt eszméjéről, ami valójában nem más, mint a belügyekbe való beleszólást nem engedő nemzetállami elitek magánérdeke, valamint az európai civilizációt feldaraboló és azt végzetesen meggyengítő program. Európa évezredes küldetése, hogy nagyhatalmi központként őrizze és tovább fejlessze az ókori Róma és Konstantinápoly racionalitást is magában foglaló szellemiségét.

A világgazdaság a gyarmatosítást megelőzően még inkább, mint ma, nem az „etnikailag homogén szuverén kis államokon”, hanem eleve a „globalizmuson”; az India-Európa, a Perzsia-Európa, az Arábia-Európa, az Egyiptom-Európa és persze a Kína-Európa közti Selyemúton alapult. Ezzel párhuzamosan az európaias görög-római-zsidó-keresztény kultúra kisugárzott a Földközi-tenger medencéjére, a Közel-Keletre és a pravoszláv hitre térített területekre – ez az az örökség, amelyre igényt tarthat a civilizációs alakzatunk! Ebben a nagyhatalmi rivalizálásban minden civilizációs egység összezár, hogy megerősítse hatalmi pozícióját; Európának is ez a legfőbb érdeke.

„Európa-terv” 50 évre előre?

Az Európai Uniónak nincs még a kínaihoz hasonló 50 éves terve, mert széttöredezett nemzetállamokra és nincs közös víziója – ezen kell változtatni! Olyan új alkotmányozási folyamatot kell beindítani, amely idővel megteremti a feltételeit egy magát megvédeni képes európai szuperhatalom létrehozásának. A minta lehetne az 1867-es osztrák-magyar kiegyezés, amely egyensúlyt hozott létre a helyi autonómiák és a központban maradó külügyi, pénzügyi és hadügyi minisztériumok közt. Mindezt természetesen már nem egy monarchia keretei között, hanem egy választott európai parlament és köztársági elnök vezetése alatt.

A magyar ellenzék elemi érdeke aktívan hozzájárulni az Európai Unió megreformálásához!

Orbán hatalomból való kiszorításának egyik feltétele az Európai Köztársaság előkészítése. 2026-ban az Unió-párti magyar ellenzéknek az orbáni szónoklatokban kimerülő, bukásra ítélt nemzetpolitikájával szemben hiteles alternatívát kell állítania: egy biztonságos, fejlődőképes, szociálisan érzékeny, a kulturális-, vallási/ateista hagyományokat tiszteletben tartó és a bioszférát megvédeni képes összeurópai jövőkép formájában!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr4817802241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnightcoder2 2022.04.10. 21:34:05

"Kína a 200 évvel ezelőtti hatalmi pozícióját"

Mármint az ópiumháborúkat megelőző válságok idejére gondolsz, amikor a britek drogfüggőt csináltak a kicsi kínaiakból?

Nancsibacsi 2022.04.11. 08:25:27

EU minek tervezne 50 évre előre? Ahogy most kinéz neki már minden év ajándék.

midnightcoder2 2022.04.11. 09:42:43

"A világgazdaság a gyarmatosítást megelőzően még inkább, mint ma, nem az „etnikailag homogén szuverén kis államokon”, hanem eleve a „globalizmuson”; az India-Európa, a Perzsia-Európa, az Arábia-Európa, az Egyiptom-Európa és persze a Kína-Európa közti Selyemúton alapult."

Ezek az utak sok-sok etnikailag homogén szuverén kis államon keresztül vezettek. Az, hogy kereskedtek egymással, nem jelenti azt, hogy a kínai keveredett az európaival vagy az arabbal. Ami azt illeti, ma sokkal inkább kereskedünk, sőt sokkal inkább keveredünk is mint akkor.

Tapi2021 2022.04.11. 10:23:36

Mekkora idiótaság! Ott folytatjátok az internacionálét (Kominternt), ahol abba sem hagytátok!

A szuper Európában az erősek fognak uralkodni, a kis népek meg lehetnének továbbra is cselédek, és/vagy szépen beolvadhatnának. A IV. Birodalomba, mert ez az lenne!

Halibuli 2022.04.11. 11:53:55

A"magyar jobbágyság" nem akar "európai polgárság" lenni és ezt már 4x megszavazta.
2026- ban is a maffia típusú softfasiszta rezsim fog győzni.
Életképes magyar ellenzék? Most bizonyították be magukról, hogy nincs olyan.
Amit mondanak, ahogy mondják és akik mondják arra nincs fogadókészség. Ez van.

blaubner 2022.04.11. 12:21:39

az eu-nak szvsz nem 50 éves tervre, avagy vízióra van szüksége, hanem közösen elfogadott értékekre és normákra, amelyekkel minden tagország azonosulni tud, és utána lehet csak erre építkezni.

az eredeti gazdasági - kereskedelmi szövetség azért működött (működik), mert az jól kirajzolódnak a közös gazdasági fellépés előnyei, viszont egy ennél szorosabb társadalmi integrációhoz már közös identitás kell, aminek a feltétele, hogy legalább félig hasonlóan gondolkodjanak a tagok a világról.

amíg a nagy társadalmi ideológiákban (pl. kapitalizmus, demokráciafelfogás, erőforráselosztás, szociális rendszer, vallás, erkölcs, nacionalizmus, környezetvédelem, bevándorlás stb., stb.) nincs legalább minimális közös nevező, addig ne is álmodozzunk többről. ezek a közös ideológiai alapok minden mesterséges történelmi unióban megvoltak, pl. monarchia, nagy-britannia, usa stb., de a jelenlegi eu-ban nincsenek.

ezen tudna felépülni először egy közös európai identitás, ami utána jó bázisa lehetne a szorosabb politikai egységnek, de szerintem ez fordított sorrendben nem működik.

Kyria 2022.04.11. 12:27:33

Ezzel a történelmi múlttal? Ezekkel a teljesen más összetételű és máshogy fejlődő társadalmakkal? Az eltérő állami berendezkedésekkel? A gazdasági különbségekkel? A nyelvi Bábellel? 50 év alatt? Ha fogadni kellene, biztosan nem tennék rá. De nem is akarnám, mert egyrészt nem hiszek benne, másrészt nem is szeretném. Az én életemben maradjon csak a nemzetállam.

Kitiltott Vélemény 2022.04.11. 12:35:25

" ... 2026-ban az Unió-párti magyar ellenzéknek az orbáni szónoklatokban kimerülő, bukásra ítélt nemzetpolitikájával szemben hiteles alternatívát kell állítania: egy biztonságos, fejlődőképes, szociálisan érzékeny ... "

Hát, ehhez először is ellenzék szükséges, mert a moslékkoala, ami jelenleg van, nem ellenzék, hanem "orbántagadó szekta" (ezt tegnap hallottam, de nagyon találó. Programjuk, tervük nincs, de van O1G és vesszenOrbán, Orbánlop, Orbáncsal meg hasonlók....

Apropó Orbáncsal, azt hittem leesek a székről a röhögéstől:
" .... Ha a politikai rendszer lényege a hatalmon lévők csalása, márpedig ez a helyzet, akkor a kormány törvénytelen. Mert a választáson a csalás nem a választás napján történik, hanem amíg eljutunk oda. .... "

És ezt nyilatkozta az Őszödi Böszme! Van a pofáján bőr? Van bizony, olyan vastag mint a krokodil hátán!

midnight coder 2022.04.11. 12:38:39

@Kyria: Ez pontosan így van. Az EU-ban még azt sem sikerült elérni, hogy a villásdugó szabvány legyen. Vagy hogy minden EU tagország euróval fizetssen. Azaz még az alapvetõ gazdasági/technológiai egységességet sem sikerült tetõ alá hozni.

midnight coder 2022.04.11. 12:49:20

@blaubner: Igazából a kulturális különbségek az okai annak is, hogy az EU nem látja be, hogy azzal amit mûvel (eu-s pénzek visszatartása) pont Orbánékat segíti. Ha õket is megszállva tartotta volna pár évtizedig egy idegen hatalom, és az általuk hatalmon tartott bábkormány irányította volna a nyugati EU-s tagországokat, akkor egy percig sem gondolnák, hogy egy efféle közvetlen beavatkozás majd azt az erõt fogja segíteni akiket õk szeretnének. Egy ilyen akció az itt lakók nagy részében azonnal Moszkvát és a Szovjetuniót idézi fel.

A másik kulturális különbség a migrikhez való hozzáállás. Nekünk nem az az élményünk hogy az idegen szép mert a néger szolga nagyon aranyosan hozza be az öt órai teánkat, errefelé megfordult török, tatár, muszka, ráadásul velünk van a legnagyobb kisebbség akik közül sokaknak a mai napig nem sikerült 100%-ban a beilleszkedés.

Ami meg a környezetvédelmet illeti, itt az van hogy ugyan nálunk is szar az oktatási rendszerben a reál tárgyak helyzete, de még mindig nem annyira szar, hogy a zöldek akkorát kaszáljanak mint nyugaton.

toborzó tiszt 2022.04.11. 13:18:47

@Tapi2021: Azt sem tudod mi az az internacionálé.

ez a nevem senki 2022.04.11. 13:23:54

@Kitiltott Vélemény: Gyurcsány Ferenc: Magyarországnak törvénytelen kormánya van, lesz

megin túltolta a kannásbort

ulpius66 2022.04.11. 13:29:23

@BircaHanq Média szerkesztősége: "Azt sem tudod mi az az internacionálé."

De tudom!

A Fiorentina örök ellensége!

Legutóbb: Inter - Fiorentina 1 : 1

ulpius66 2022.04.11. 13:41:20

"Új stratégia az orbáni-önkényuralommal szemben?"

magyar Úr!

Homályosítsál már fel!

Így kérdőjellel a cím végén mi értelme van a címnek?

Köszike!

nemecsekerno_007 2022.04.11. 13:42:16

Minden áron 4/5-öt akartok a Patásnak?!

ulpius66 2022.04.11. 13:44:48

Orbán meg kibaszott könnyű helyzetben van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINDENT MEGVÉTÓZ!!!! ......AZ OROSZ EMBERGÓTÓL A KLÍMACÉLOKIG...... HA ÍG YÁLL HOZZÁ AZ EU VEZETÉS!!!!

ISZONYÚ NAGY "ORBÁN ZSAROLÓ-POTENCIÁLJA"!!!!!

ulpius66 2022.04.11. 13:46:30

JA!

Bennünket évi pár milliárd euróval tudnak "zsarolni" ENNEK FEJÉBEN ORBÁN SZÉTBASSZA AZ EGÉSZ EU-T!!!!!!!

SEMMIT SEM SZAVAZ MEG..... AZTÁN JÓ REGGELT EU!!!!!!

ulpius66 2022.04.11. 13:51:02

Na végre!

Hónapok óta most először 100 dollár alatt a kőolaj hordónkénti ára!!!!!
(konkrétan 98,8 dollár)

Tapi2021 2022.04.11. 14:03:23

@blaubner: Igazad van. De ez a közös identitás az USA-ban is éppen megszűnőben van!
Ahogy vége kezd lenni a "fehér-európai" civilizációs dominanciának.

A világon és az EU-ban is, nem az a trend, hogy a kis népek szeretnének beolvadni nagy népekbe (és lassan eltűnni!), hanem éppen fordítva!!!

Ezt nem értik az ex-kommunista internacionalisták, mint a blog szerzője és az egész DK! Ők csak hajtják az egy föld, egy nép, elméletet. És mindegy nekik, hogy a Szovjetunió akarja megcsinálni, vagy az EU, vagy bárki más.

Tapi2021 2022.04.11. 14:07:17

@midnight coder: Az ideológiai zsarolásokkal és egymás mószerolásával viszont nem erősítik az egységet, meg a barátságot, hanem SZÉTVERIK, és mindenki egyre ellenségesebb!!!

De csak csinálják.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.11. 14:24:25

@ulpius66:
"ulpius66
2022.01.24. 13:46:24
Jujjjjjj, de izgi ........

Én már alig várom, hogy feldarabolják ukrajnát!

A legnagyobb részt a Fehéroroszok kapnák, elvégre tőlük vett el legtöbbet Ukrajna, az oroszok megkapnák az egész Donyeck-medencét és a Fekete-tenger melléket, a románok Bukovinát és Moldáviát, a lengyelek Lemberg és környékét (az úgyis évszázadokig lengyel volt.........

Mink magyarok meg Kárpátalját.........

Nagyon várom mán a háborút! "

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.11. 14:25:44

@Tapi2021: Nekem is szemet szúrt. Tudod te egyáltalán mi az az internacionálé?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.11. 14:35:53

@midnight coder: " Az EU-ban még azt sem sikerült elérni, hogy a villásdugó szabvány legyen." - és azt hogy csinálnád? Százmilliónyi háztartás és iroda átépítésével? Vagy bizonyos dugóhoz már nem gyártanál készüléket?

Ja és a "CEE 7/7" nevű E/F hibrid csatlakozó az egész kontinentális Európában használható. Megint kiderül milyen tudatlan vagy.

Rubasov nertárs 2022.04.11. 14:51:15

Az USE-hez 3 dolognak kéne egyszerre, tehát nem egyenként, külön-külön teljesülnie:
1. Azonos nyelv a birodalom teljes területén
2. Közel azonos gazdasági-társadalami fejlettségi szintű tagállamok/tartományok. Ide tartozik természetesen az azonos pénznem is.
3. Egyféle állampolgárság a birodalom teljes területén, tagállamtól/tartománytól függetlenül.
Az EU ezek közül egyet sem(!) teljesít, így az USE max. egy hagymázas álom.

Magyaur 2022.04.11. 15:10:10

@Rubasov et.: A birodalmak általában nem voltak homogének; többféle vallás, etnikum és szociális helyzet is megfért egymás mellett békésen... Ez volt a helyzet az Osztrák-Magyar Monarchiában is, ameddig az orosz titkosszolgálat által szított "pánszláv" mozgalom és a szuverén magyar államot követelők meg nem gyengítették a Monarchia egységét.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2022.04.11. 15:35:06

a seggszopó cigányszopó fizetett cap jobbágy, geciostoba, életiskolájás elmebetegek már tombolnak :D

midnight coder 2022.04.11. 15:36:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Rajtad viszont messzirõl látszik a balliberális magaskultúra.

Rubasov nertárs 2022.04.11. 15:43:37

@Magyaur:

A Monarchia elég gyenge birodalom volt, és pont az iskolapéldája annak, hogy még lokálisan sem lehet egy kis USE-t csinálni tartósan. Pont ugyanúgy nem volt birodalmi tudata a Monarchia nemzetiségeinek, ahogyan a mai EU nemzeteinek sincs. Egy német elsősorban németnek tartja magát, legfeljebb másodsorban európainak. Hozzáteszem a Monarchiában pont ezért tudták az oroszok a szlávokat, a franciák meg a románokat a birodalom ellen hangolni. Az USA-ban eleve hamvába holna ilyen próbálkozás. Amikor ott éltem, elmentem egy esti Függetlenség napi ünnepségre a helyi szabadtéri színházba. Előttem lévő 40-es afroamerikai nő szinte önkívületi állapotban énekelte az amerikai himnuszt, miközben büszkén lengette az amerikai zászlót. Elképzelhetetlennek tartom, hogy bárki rá tudná venni az amerikai feketéket, hogy lépjenek ki az USA-ból, és vagy csináljanak egy saját államot, vagy csatlakozzanak valamelyik afriakai országhoz. Abban igazad van, hogy különböző etnikumú emberekből is lehet nemzetet/birodalmat építeni, de ahhoz, hogy kialakuljon egy amerikaihoz hasonló nemzettudat, ehhez a fentebb említett 3 hármas együttes megléte kell.

midnight coder 2022.04.11. 15:44:14

@Magyaur: Na ja. Csak addig az osztrákok uralták a monarchiát. Ami így utólag nem is volt annyira rossz, én legalábbis nem bántam volna, ha sikerül nekik teljesen elnémetesíteni minket. Bár az angolt akkor is meg kellett volna tanulnom, de mellette lenne még egy európában is használható nyelv amin beszélek. Plusz, az utcán szerteszét szemetelõ, kutyát a járda közepére szarató kissé délies civilizációnkat sem ártott volna picit németesíteni. Ugyanakkor kb. olyasmi ez, mint a Jugoszlávia felbomlása. A szerbek részérõl tök fasza volt ez a dolog, csak az a sok hülye többi nemzetiség lázongott.

midnight coder 2022.04.11. 15:50:57

@Rubasov et.: Azért a BLM aktivista elvitatkozna veled arról, hogy mennyire érzi magáénak az USA-t, illetve a spanyolajkúak is az egy nyelvrõl. De tény, hogy nem totál különbözõ nyelvû, kultúrájú, gazdaságú országokból próbáltak egy birodalmat összetákolni. De ez utóbbira is van példa, legalábbis pillanatnyilag India elég különbözõ népek hazája. Persze ennek az is lehet az oka, hogy ezek a népek jó eséllyel még nem érték el azt a fejlettséget hogy megjelenjen náluk a nacionalizmus. Ami azt jelenti, hogy a bál még csak majd pár évtized múlva áll majd arrafelé. A másik lehetõség, hogy mivel más civilizációk, így meg sem jelenik. Minden civilizációnak megvan a saját útja, csak az európaiak hiszik azt, hogy mindenkinek az övéket kellene járnia.

Rubasov nertárs 2022.04.11. 16:04:23

@midnight coder:

"De ez utóbbira is van példa, legalábbis pillanatnyilag India elég különbözõ népek hazája."
India ebből a szempontból hasonló ország mint az USA: elég erős az indiai tudat. A hindi nyelvet mindenki elfogadja közös, hivatalos nyelvként. A peremvidékeket (pl.: Kasmír) leszámítva a birodalmi (indiai) tudat az elsődleges, az etnikai származást sokan számon sem tartják, illetve a nyelvet sem tanulják meg. Ehhez jön a kasztrendszer, ami már sokkal fontosabb tényező. A párválasztástól kezdve, az egyén társadalmi helyzetéig bezárólag meghatározó.

Sir Gombóc 2022.04.11. 16:06:37

@Sir Gombóc: De tény, hogy nem totál különbözõ nyelvû, kultúrájú, gazdaságú országokból próbáltak egy birodalmat összetákolni.

Pedig igen. pl. a nyugati-part spanyol, katolikus, keleti-part protestáns angol, délen francia, spanyol befolyás volt. A különböző nyelveken beszélő bevándorlókat nem is említve. És a mai napig nincs hivatalos nyelv az USA-ban (ezen én is meglepődtem, de így van).

Sir Gombóc 2022.04.11. 16:07:59

@midnight coder: De tény, hogy nem totál különbözõ nyelvû, kultúrájú, gazdaságú országokból próbáltak egy birodalmat összetákolni.

Pedig igen. pl. a nyugati-part spanyol, katolikus, keleti-part protestáns angol, délen francia, spanyol befolyás volt. A különböző nyelveken beszélő bevándorlókat nem is említve. És a mai napig nincs hivatalos nyelv az USA-ban (ezen én is meglepődtem, de így van).

Sir Gombóc 2022.04.11. 16:13:06

@Rubasov et.: szvsz egy szövetségi rendszerű államhoz ezekre nincs feltétlenül szükség, viszont a közös pénz már megvan, bár nem kötelező jelleggel. És a megalakulásakor ezek a feltételek USA tagállamokra sem voltak igazak.

birkamenet 2022.04.11. 16:13:37

@ez a nevem senki: @ulpius66: @midnight coder: @nemecsekerno_007: @Tapi2021:

Az EU tovább folytatja az agyelszivást. Még szerencséje az országnak, hogy nálatok fidernyákéknál teljes csődöt mond.
Így 2026-ban meglesz még az 5/4 is!

élveteg 2022.04.11. 16:28:23

Természetesen nem lesz belőle semmi Az az alap hogy európa népeinek 90-95 százaléka ezt szeretné sőt követelné A maradékot pedig mivel elenyésző be lehetne állítani szélsőségesnek , le lehetne fasisztázni stb stb ....Csak nem így van

Ménár Atya 2022.04.11. 16:38:57

@birkamenet:
Ó te isten barma már megint itt lopod a napot?
Hát téged végképp nem érint az agyelszívás az biztos, hiszen még ezzel sem tudtál megbírkózni :
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=637 :D:D
Amúgy mi van azl, hogy a nép elzavarja a fideszt, mert ti vagyzok a többség, és orbi meg lölö már negyedikén böriben lesz vasra verve?
Mert nagyon úgy néz ki, hogy innentől a náci gazdáidnak fletónak, meg jákobnak lesz félnivalója :D
Azt tudtad, hogy a fideszre szavazott az abszolut többség, az ellenzéki összefosásodra meg alig valaki, még a mi hazánk is jobb eredményt ért el fél év alatt,mint a zakkant feri 12 év alatt :D

apro_marosan_petergabor 2022.04.11. 16:45:57

"Új stratégia az orbáni-önkényuralommal szemben?"
Már a cím beteg. Milyen önkény? Az, amely 2/3-os többséggel simán megnyerte a demokratikus, baloldal szerint is tiszta választást?
Ellenzéki program: "...egy biztonságos, fejlődőképes, szociálisan érzékeny, a kulturális-, vallási/ateista hagyományokat tiszteletben tartó és a bioszférát megvédeni képes összeurópai jövőkép formájában!"
Több gond van:
- Gyurcsánnyal, Dobrevvel + az ávós-kommunista unokákkal ( a fél momentum ilyen).
Jakabbal... maszoppal, a tök sötét Kanásszal...
- Fidesz-KDNP is építi mindezt, csak sokkal hatékonyabban s régebben, s bebizonyította, hogy meg is tudja csinálni...
- szociálisan érzékeny: - munka a cigányoknak és másoknak
- családi adózás a gyerekeseknek
- gyereknevelés ösztönzése
- eléggé támogatja az egyházak oktató-karitatív tevékenységét
- >2 GW-nyi napelemet, erőművet telepített kedvezményesen (bioszféra...)
- nemzetállamokra épülő összeurópai hadsereg Macronnal közös cél
(nemzeti alapokon)
A nép kiköpte a globazációra apelláló politikát. Más kell.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2022.04.11. 17:00:26

@midnight coder: kit érdekelsz kitartott seggszagú cap jobbágy? 12 éve böfögöd, amit a szádba szartak, nem baj, ha kétnaponta ellentétes egymással, gennylény :DDDD

Vén motoros 2022.04.11. 17:02:04

"Az Európai Uniónak nincs még a kínaihoz hasonló 50 éves terve, mert széttöredezett nemzetállamokra és nincs közös víziója – ezen kell változtatni"
Ezt a marhaságot hogy lehet papírra vetni? Hogy az EU _széttöredezett_ nemzetállamokra? Az EU-t talán nem _NEMZETÁLLAMOK_ hozták létre, pontosan behatárolt alapszerződéssel?! Aztán jelentkeztek küldetéstudatos hitlerfasiszta-sztálinkommunista elmebeteg söpredékek, akik a nemzetállamokat erőszakkal és zsarolással, fenyegetőzéssel valami
Európai Egyesül Államokba akarják KÉNYSZERÍTENI. Nos, a Montálunió még elment, az EGK is elment, at EU már necces, de nemzeti szuverenitás feladásával betagozódni egy Európai Egyesült Államokba, hát akkor kérek uzit, sok C4-et, távcsöves puskát, vállról indítható rakétavetőt, kiegyenesítem a kaszát is, és élethalálharc az utolsó elmebeteg felkoncolásáig!

Vén motoros 2022.04.11. 17:31:26

@Sir Gombóc: "A Fidesznek 2010 óta nincs ilyen.. "

Nem is szükséges, először is, a FIDESZ egy vallás, nem politikia párt. Szerinted a Katolikus Anyaszentegyháznak mi a programja?

Másrészt a FIDESZ programja egyszer, amit a Fidesz hívei kimondatlanul is jól értenek, és lelkileg teljesen rá vannak hangolódva: van ugye, a Nemzeti oldal, ide tartoznak a magyarok, akiknek Magyarország nem egy ország, hanem a haza, Csaba királyfival, a csodaszarvassal, Emesével, turullal, Himnusszal, és különben is, Hajrá magyarok! Ezt senkinek sem kell magyarázni, a Fidesznek EZ A PROGRAMJA. Ez az identitása.
Ugyanakkor a Nemzeti oldal jól tudja, hogy a Fidesz ellenesek mind egy szálig nemzetvesztő hazaárulók, nem is magyarok, csak magyar állampolgárok, ez az ország nem hazájuk, hanem csak földrajzi és közigazgatási tartózkodási helyük.
Ez maga a Fidesz programja, amit Orbán - a COVID előtti időkben - minden évben meghirdetett és továbbfejlesztett emlékezetes erdélyi beszédében.
A magyarok szerint ún. "program" csak a baloldali-libernyák-genderszörnyeknek szükséges valami.

Rubasov nertárs 2022.04.11. 17:39:16

@Sir Gombóc:

"szvsz egy szövetségi rendszerű államhoz ezekre nincs feltétlenül szükség, viszont a közös pénz már megvan, bár nem kötelező jelleggel. És a megalakulásakor ezek a feltételek USA tagállamokra sem voltak igazak."

De bizony szükség van ezekre. Az a valuta, ami csak a tagállamok egy részében fizetőeszköz, az nem közös valuta. Sem Kínában, sem az USA-ban (ez a két nagy rivális birodalom) nincs olyan tartomány/tagállam, ami más valutát használna a dollár, jüan helyett. És igenis kell az egységes nyelv is, ami Kínában a han kínai, az USA-ban a US-English. Ez a három alap, és jelenleg ebből egyet sem pipál ki az EU.

Libsikéim, bekaphatjátok! 2022.04.11. 17:57:09

@blaubner: "hanem közösen elfogadott értékekre és normákra, amelyekkel minden tagország azonosulni tud, és utána lehet csak erre építkezni."

Az uniós bürokraták sajnos még ott tartanak, hogy "a pénz beszél". Annak van igaza, aki a leggazdagabb. Milyen közös normákról lehetne itt szó? Ha minden tagállam gyarmatosító kapitalista hatalom lenne, meglehetne köztük az egyetértés. De így?

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ne matyiskodj.

@midnight coder: "De tény, hogy nem totál különbözõ nyelvû, kultúrájú, gazdaságú országokból próbáltak egy birodalmat összetákolni."

De az amerikaiak még csak azt sem tudták hiba nélkül végigcsinálni, hiszen amint elég sok állam értette meg egymást, rögtön háborúba kezdtek az új haza másik felével. Az EU-ban egyelőre még nem volt "polgárháború". Ha nagyon erőltetik, még összejöhet.

nemecsekerno_007 2022.04.11. 18:13:33

@birkamenet: Matyi, ezt még betudjuk az újabb 2/3 okozta sokknak.

birkamenet 2022.04.11. 18:30:15

@nemecsekerno_007:

Én meg a máig rottyant agyadat betudom a Kádár bukásakor kapott sokkodba.

birkamenet 2022.04.11. 18:33:06

@Libsikéim, bekaphatjátok!: "Az uniós bürokraták sajnos még ott tartanak, hogy "a pénz beszél". Annak van igaza, aki a leggazdagabb. Milyen közös normákról lehetne itt szó? "

fihgyelj Fidernyak Gyözike, a VALÓSÁG ez:

orbán sajnos még ott tart, hogy "a pénz beszél". Annak van igaza, aki a leggazdagabb NER $tróman. Milyen közös Magyarországról lehetne itt szó?

Kivlov 2022.04.11. 19:09:16

Ellenzék :D :D :D
Óvodások hisztis gyülekezete, semmi több.

Sir Gombóc 2022.04.11. 19:25:28

@Rubasov et.: nem ezek nem feltétlenül szükséges feltételek. A közös pénz, mic már van, bevezethető.
Közös nyelv. Az USA-ban nincs jogilag meghatározott hivatalos nyelv, ellenben használnak többet is, az igaz, hogy a kormányzat az angolt használja döntően. De ha picit északabbra nézünk, Kanadára, ami szintén szövetségi állam, ott az angol és a francia is hivatalos nyelv.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2022.04.11. 19:53:30

Kun Béla a SZU-hoz akart csatlakozni, libernyákék meg az EU-hoz. Világos, mint a nap. A magyar baloldal képtelen kollaboráció nélkül létezni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.11. 19:55:50

A nyugat agyaglábakon álló elmebeteg óriás. Hozzá dörgölőzni még akkor se lenne okos dolog, ha teljesen elvtelenek lennék és csak a hasznot lesnénk.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2022.04.11. 20:00:47

@Sir Gombóc: Milyen nyelven zajlik az állami közoktatás, a hivatali ügyintézés?

Rubasov nertárs 2022.04.11. 20:30:08

@Sir Gombóc:

"nem ezek nem feltétlenül szükséges feltételek. A közös pénz, mic már van, bevezethető."

A közös pénz az az, amit a birodalom minden szegletében használnak. Az euró nem közös pénz, a dollár és a jüan igen.
Az USA-ban az angol erősen ajánlott nyelv. Ha ott bármit akarsz csinálni a fűnyíráson és rágógumivakargatáson kívül, akkor nincs mese angolul kell tudnod. Enélkül még pénztáros sem lehetsz a Walmartban. Kanada döntően angol, még a francia lakosság is tud angolul.
Szép, sőt hasznos az EU-s ügyészség, a Csalás Elleni Hivatal stb., de ezektől még nem lesz birodalmi tudat.

Vén motoros 2022.04.11. 20:35:11

@belekotty: Ezzal kezdődött: az ötvenes évek elején "Európai Szén- és Acélközösség", másnéven Montálunió. Azután lett Európai Gazdasági Közösség (EGK), ezek eddig 98%-ban csak gazdasági szövetségek, nyema politikai Aztán jött az EU, ami már POLITKA!

Jozef Pockna 2022.04.11. 20:41:33

Mondom az osszes ven ganaj politikusnak es fattyainak az eletfunkcioit megszuntetni a nep altal minden orszagban. Az uj genereacio mar tudni fogja ki az ur... Az a Hadsereg amelyik megtamad egy masik orszagot mert a vezer aszondta az nem hadsereg. Hadsereg dolga a haza vedelme. A politikus dolga hogy a hadseregnek sose legyen munkaja. Amugy viktor egy igen jo kutya. Harapja a kezet amelyik enni ad es azt a segget nyalja amelyik nagy ivben szarik ra... mellesleg minden vallasos barom elmehet a pi***ba

Cariotis 2022.04.11. 20:50:51

@Jozef Pockna: Csak a kereszteny vagy a sintoista, buddhista, zsido, muzulman stb is? Bar a tobbi gyermeteg gondolatod is rem buta volt.

Sir Gombóc 2022.04.11. 20:51:54

@Rubasov et.: "Az euró nem közös pénz,"
De, az. MÉG nem használja minden tagállam, ez viszont változhat. Magyarországon is fizethetsz vele több helyen is.
Kanada: Nem nyert. Kanada legnagyobb területű államában, ami a 2. legnépesebb, a francia az egyedüli hivatalos nyelv. Szerintem kitalálod, melyik ez az állam.

ulpius66 2022.04.11. 20:52:34

@Jozef Pockna: "mellesleg minden vallásos barom elmehet a pi***ba"

Gondolom ezt elsősorban MZP-nek címezted.....

Boldeone2 2022.04.11. 20:59:16

Bár 50 èvre előre nincs terve az EU- nak , de az Európai helyreállítási alap jó cèlokat szolgál , ez az Európában valaha finanszírozott legnagyobb ösztönző, hogy elősegítse a kutatást, innovációt, digitalizációt, zöldátállást
Ezen is túl kellene menni, ahogy a szomszèdunkban zajló háború megmutatta: közös hadsereg kellene ès szorosabb külpolitika
Egyedül Magyarországgal van baj csak politikailag, Orbánnal. Itt viszont súlyosak a problèmák , sokkal súlyosabbak mint Lengyelországban...

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2022.04.11. 21:03:44

@Sir Gombóc: Milyen nyelven zajlik az ülés a kongresszus alsó és felső házában?

Sir Gombóc 2022.04.11. 21:21:52

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: a hivatalos nyelv egy jogi meghatározás. A szövetségi kormányzat az angolt használja, de az USA-nak jelenleg nincs hivatalos nyelve.

Jozef Pockna 2022.04.11. 21:27:31

@Cariotis: nezd meg a tortenelmet. Vallas miatt hany millio ember halt meg hal meg fog meghalni... mindegy milyen vallas. Azt is lathatod a mig azok az emberek vannak hatalmon akik felnottek egy szar vilagban nem latnak mast csak ellenseget a masikban. Keptelenek kompromisszumot kotni egyutt mukodni. Legjobb pelda erre a pias orosz es az egoista usa. A ket orszag szinte mindenben egyutmukodhetne de nem teszik mert egy haboru jobban profital. Regi gondolat menet amitol rohad a vilag pont mint minden vallastol. Nem hitet kene meg az isteneket magasztalni hanem az embereletet megbecsulni. De mig ilyen megrokonyodott multban megragadt barmok iranyitanak addig nem lesz sehol valtozas. Ezt nem erti senki mert mindenki az eget kemleli es istenhez fohaszkodik ha elveszit vkit. Holott ha nem haboruzgatnanak meg utalkoznanak a hatalmak,orszagok akkor lehet az az elet is reg megmentheto lett volna...

ulpius66 2022.04.11. 21:28:39

@Jozef Pockna:

Azért gondolom a mélyen vallásos MZP által vezetett listára savaztál.....

ulpius66 2022.04.11. 21:29:40

@Jozef Pockna:

Így van az aki vizet iszik, de bort prédikál...... vagy valami ilyesmi....

Cariotis 2022.04.11. 21:46:49

@Jozef Pockna: Epp ezert mondtam gyermeteg gondolatok. Ez a naivitas szepsegkiralynok szajabol szokott elhangzani, persze lenyegesen rovidebb formaban.

Jozef Pockna 2022.04.11. 21:48:05

@ulpius66: nem predikalok semmit az az alszent pedo papok dolga. Mellesleg a "szent part" rendesen vedi a pedokat... lasd pl a perui nagykovet ur. De ez mellekes ugyebar mar... a lenyeg minden maradt ugyanugy ahogy vezered fogalmaz a holdrol is lehetet latni hat meg brusszelbol... lam sok ember boldog. Meeeeg...

Cariotis 2022.04.11. 22:01:09

@Jozef Pockna: Gondoltam, hogy nem veletlenul nem valaszoltal kerdesemre, a pedopapozas jol leirta a szokasost. Egyebkent a tajekozottsag ereny, a bizonyos perui nagykovet ur meg egy MSZP kormany altal kerult kinevezesre Kaliforniaba konzulnak, bar ez kozismert csak nem illik a szlogenbe. Ja es nem allitom (veled ellentetben), hogy nem szimplan szakmai okbol kerult kinevezesre mar akkor.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2022.04.12. 00:41:53

Elfogtak egy amerikai tábornokot az oroszok..

Ekrü 2022.04.12. 07:43:55

" Kína a 200 évvel ezelőtti hatalmi pozícióját;"- 200 évvel ezelőtt Kína félgyarmati státuszban került az angolok és a japánok által. Gondolod ,hogy visszasírják?
Ha valaki blogot ír miért nem néz már utána a tényeknek ?

midnightcoder2 2022.04.12. 07:59:09

@Jozef Pockna: Az emberek mindig is azért háborúztak, mert több ember volt mint erőforrás. És ez már akkor is így volt, amikor az isteneket még fel sem találták, és a háború nagyrészt fogakkal és karmokkal zajlott.

midnightcoder2 2022.04.12. 08:08:22

@Vén motoros: " van ugye, a Nemzeti oldal, ide tartoznak a magyarok, akiknek Magyarország nem egy ország, hanem a haza, Csaba királyfival"

Nyilván van ez a réteg is, csak ez elenyésző. A többség azért szavazott Orbánra, mert még mindig ez a kisebbik rossz. Nézd meg ezt a szánalmas összefosást, Gyurcsánnyal, MZP-vel és a többi szerencsétlen barommal az élen. Tényleg komolyan gondolja bárki, hogy ezek kormányképesek? Szerinted mi lenne itt most, ha ezek nyertek volna? Azóta már rég egymás torkának esett volna az élcsapat.

belekotty 2022.04.12. 08:11:22

@midnightcoder2: Keresztes hadjáratok? Vallásháborúk?

midnightcoder2 2022.04.12. 08:20:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Ja és a "CEE 7/7" nevű E/F hibrid csatlakozó az egész kontinentális Európában használható. Megint kiderül milyen tudatlan vagy. "

Ja. És hány olyan cuccot láttál már, amit ilyen csatlakozóval szállítanak okoska? És igen, amúgy rávilágítottál az egyik lehetséges megoldásra...

De amire céloztam, az az, hogy ha ilyen alapvető dolgot nem lehet megoldani, akkor hogy a bánatba akarna valaki európai egyesült államokat? Pl. közös költségvetés kis hazánk, a spanyolok, a görögök, és mondjuk a németek, és a skandinávok és teszem azt a románok között "picit" nagyobb falat mint lecserélni minden épületben a konnektorokat és az eszközökön a villásdugót. Nem beszélve a kulturális, nyelvi, vallási, értékrendbeli különbségekről.

midnightcoder2 2022.04.12. 08:21:57

@belekotty: Általában ezek mögött is megvolt a gazdasági szükségszerűség, a keresztesek esetén mindenképp.

Vén motoros 2022.04.12. 08:29:10

@midnightcoder2: Ebben tökéletesen igazad van, de az emberek többsége érzelmi alapon szavaz. Még a vezető értelmiség egy része is, nemcsak az edukálatlan réteg! Gondolj Csókay doktorra, vagy arra a szívsebészre, aki Táltos fövegben, karókkal táltoskört képezve adott elő performanszt. Tehát az értelmiségi elit elitje sem mindig logikus érvek alapján voksol. Ebből az következik, hogy bár mindenben igazad van, de a szavazók nagy része, beleértve sok elit, humán értelmiségit is, nem foglalkozik ilyen kormányképességgel. A választóvíz a "nemzeti oldal", és és a "nemzeti oldal" számára magától értetődő, hogy a "nemzetietlen oldal" ab ovo kormányképtelen. Hogy pontosan éreztessem, mire gondolok: gondolj a "Micisapkás Szent koronára". Na, én nem vagyok royalista, nem vagyok vallásos sem (aktív ateista vagyok), de erre én is azt mondtam, hogy a magyargyűlölő büdös k...va anyátokat! Na, ilyen liberális (most zsidóztam...) megközelítés miatt (ld. Csáki Judit írása) miatt lesz 4/5-e a Fidesznek 2026-ban-

belekotty 2022.04.12. 08:50:30

@midnightcoder2: Tudod, ezért lép le téged a troll mindig a vitákban. Írtál egy butaságot, amire ő persze rácsapott mint szokta (ezért feketeöves troll) és akkor sem néztél utána.
Skubizd meg szépen a számítógépeid összes tápkábelét! Mindegyik ilyen.

www.villanylap.hu/images/kepek/15-03/csat05.jpg

Csak le kell "gugolni" a témához. :-D
Keress erre! - "CEE 7/7" nevű E/F hibrid csatlakozó
Tudod milyen a vezértroll, betegesen mindent kiguglizik, akkor miért adod fel azt a labdát neki, hogy nem nézel utána, ha már beléd kötött?

Ja és a keresztes háborúknek nem látom gazdasági okát.

Jozef Pockna 2022.04.12. 09:36:27

@Cariotis: valaszoltam... mindegy milyen vallas ( jo igazad lehet nem szemlyesen neked valaszoltam)
Amugy mindegy is mert te a nyugodt ember vagy aki azt eszi amit ele loknek meg sozni se sozod ha sotlan. Masik oldala az eremnek mivel nem azt irtam amo neked tetszik maris eldontotted kire szavaztam kivel szimpatizalok. Na ilyenek miatt vagyunk ott ahol es emiatt tartunk oda ahova.

tatárfejű kutya 2022.04.12. 09:44:38

@Nancsibacsi: pontosan...50 éves terveket számonkérni, amikor a jövő hét is bizonytalan...

Tapi2021 2022.04.12. 09:45:34

@midnight coder: Pontos meglátások!
Nem tudom Magyaúr és társai értik-e?

Tapi2021 2022.04.12. 09:52:01

Egy napig nem tudtam kommentelni, valami chapta miatt! :-(

Szóval: Az internacionálé nem csak egy dal, hanem egy világméretű balos-szocialista-kommunista együttműködés és mozgalom. Különböző neveken (első-, második internacionálé, szocialista internacionálé, stb.) utána lehet nézni.

A lényegük a világproletárság, "polgárság", a világállam létrehozása, persze balos alapokon.
A DK-sok által elképzelt és vágyott EEÁ éppen ilyen lenne!
Egy balos (balliberális) egyesült Európa. "Világ proletárjai egyesüljetek!" Ez ugyanaz a régi nóta, modernizálva, hozzáigazítva a kapitalista rendszerhez.
Nekik mindegy.

Pl.:
"A Második Internacionálé legidőtállóbb akciói a május 1-jei munkaünnep és a március 8-ai nemzetközi nőnap bevezetése (1889-ben, illetve 1910-ben). Az első világháború kitörésekor a Második Internacionálé szétszakadt, de 1923-ban Munka és Szocialista Internacionálé néven újraalapították. A kommunista pártok a nemzetiszocialistákkal együtt éles politikai harcot folytattak sok szociáldemokrata, illetve szocialista párttal szemben az 1920-as, 30-as években egészen a Kommunista Internacionálé 1935-ös VII. kongresszusáig, amely meghirdette a szociáldemokratákat is magában foglaló antifasiszta népfrontpolitikát.

A szervezet második újraalapítására, amellyel jelenlegi formáját öltötte, a második világháború után 1951. június 30-án a frankfurti kongresszuson került sor. A második világháború utáni évtizedekben a Szocialista Internacionálé segédkezett a diktatúrából szabadult országok szociáldemokrata pártjainak újraszervezésében (1974-ben Portugáliában és 1975-ben Spanyolországban). Az 1976-os genfi kongresszusig Európán kívül kevés tagja volt (Latin-Amerikában egy sem). Az 1980-as években támogatta a nicaraguai sandinistákat. Azóta kommunista jogelődű pártokat is sorai közé fogadott, mint az Olasz Baloldali Demokraták (Democratici di Sinistra, rövidítve DS), a Mozambiki Felszabadítási Front (FRELIMO), vagy éppen a magyarországi MSZP.

A 2012. augusztusi fokvárosi kongresszuson Mesterházy Attila MSZP elnököt ismét a szervezet egyik alelnökévé választották.[1] Az Európai Parlamentben működő Európai Szocialisták Pártja a Szocialista Internacionálé társult tagja. "

hu.wikipedia.org/wiki/Szocialista_Internacion%C3%A1l%C3%A9

Tapi2021 2022.04.12. 10:11:32

@Libsikéim, bekaphatjátok!: "De az amerikaiak még csak azt sem tudták hiba nélkül végigcsinálni, hiszen amint elég sok állam értette meg egymást, rögtön háborúba kezdtek az új haza másik felével. Az EU-ban egyelőre még nem volt "polgárháború". Ha nagyon erőltetik, még összejöhet. "

Az amerikai "polgárháború" szintén a birodalmi logikából következett! És tökéletesen megmutatta, hogy demokráciát addig lehet játszani, amíg az nem veszélyezteti a birodalmat!
A déli államok ugyanis demokratikusan MEGSZAVAZTÁK az elválást.
Amit az északon lévő központi hatalom semmibe vett, mert 1. nem akart kisebb országgá válni, 2. szüksége volt a déli nyersanyagokra, kajára, munkaerőre.
Tehát birodalom akart maradni.

Mindenhol ez a birodalmi logika működik, ahol nagy és erős államról vagy hatalmi centrumokról van szó.
Ez alól az EU-sem (lenne) kivétel. Az EEÁ pláne. Sőt! Már ma sem tűrik az ellenvéleményeket! Mert az árt a formálódó birodalomnak!
És a hatalmi centrumok által kijelölt ideológiai, gazdasági, politikai és kulturális irányoknak.
Csak arra lehet menni, amerre meghatározták!!!
Lásd az USA polgárháborúját!

Ha Európa kisebb népeinek szuverenitása oda lesz, oda lesz minden más is!!! Csak idő kérdése.
A birodalom bedarál.

Tapi2021 2022.04.12. 10:17:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ráadásul kurvára fog dideregni a következő télen Európa, SAJÁT MAGA MIATT!

Nancsibacsi 2022.04.12. 10:23:05

@Halibuli: Az "ellenzék" sehol se életképes. A melóhelyen ha valaki mindent ellenez, azt előbb-utóbb lapátra rakják. Konstruktívnak kellene lenni, a közösbe rakni, a közös problémákat megoldani - akkor lehetne arról beszélni, hogy közösen csinálnak valamit a pártok. Amíg mindegyik az uralomra tör, és 1/2 nélkül nem tudják elképzelni a létezésüket, és a két oldal között van egy működő, meg egy álmodozó csődtömeg, addig sose fog a többség az álmodozó csődtömegre szavazni, aki csak ellenezni tud.

belekotty 2022.04.12. 11:01:00

@Tapi2021: ". szüksége volt a déli nyersanyagokra, kajára, munkaerőre."

Butaságot beszélsz. Észak megemelte a vámokat 15-ról 37 százalékra. Ha szükségem van valakinek az árujára, akkor nem vetek ki nagyobb vámot rá.

belekotty 2022.04.12. 11:04:06

@Nancsibacsi: "meg egy álmodozó csődtömeg, addig sose fog a többség az álmodozó csődtömegre szavazni,"

Tehát a vidéki álmodozó csődtömeg, nem szavazott az ellenzéket vezető budapesti "csődtömegre" politikusokra. Viszont akkor szerinted Budapest lakossága nem csődtömeg.

Bandibacsi34 2022.04.12. 17:36:38

Ja europai köztársasági aztan majd johetnek a migrik nem-Europabol, az europai meg mehet harcolni az oroszokkal. Europa lényege a közös fellepes mint VEDELMI nem mint gyarmatosito politika kell, hogy legyen!!! Lehetne közös idegenlegió(max 40 000 fő) a külföldi kuldetesekre. Ennyi pont elég!

Bandibacsi34 2022.04.12. 17:41:55

@belekotty: A területre volt szüksége. A déliek a gyapotot Angliaba adtak el, de New-Yorkbol hajoztak be(azert is tamogattak sokan meg New-York-ban is a Délt). Természetesen a könyvek Észak pártiak, holott a deli rabszolgak helyzete jobb volt, mint az északi bérmunkásoké. Nem lelancolt emberek voltak, hanem jobbágy típusú rabszolgasag(mint az oroszoknal a korban: nincs szabad költözködés es munkavallalas).

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.12. 20:17:50

@Tapi2021: Na! Fejlődőképes vagy. Ha rád szólok hogy nézd meg mit jelent, legalább utána keresel.

Tapi2021 2022.04.13. 10:27:51

@Jozef Pockna: Vagyis elítéled ugyanígy az USA összes háborúját is! Nyilván.
Mert mindre igaz, amit írtál!
@belekotty: Akkor miért nem engedték őket kilépni egy elvileg szabad államok, szabad együttműködésén és önkéntes szövetségén alapuló unióból?

A chapta megint leblokkolt! :-(

Jozef Pockna 2022.04.13. 22:05:05

@Tapi2021: minden haborut elutasitok mert mar nem a kokorszakban elunk csak ezt a biden-putyin meg a tobbi ven marha nem erti... erre irtam hogy minden oregpolitikust el kell tavolitani messze a politikatol a fattyaikkal egyutt. Minden vallast elitelek amit tobbre tartanak mint holmi hulye gyerek mese. Kereszteny zsido muszlim hindi mindegy melyik mind ugyanaz a szar csak mas kontosbe burkolva... a sok hulye meg el is hiszi. Mar nem az okorban vagyunk es nem a papom karttyolasa fog vilagbeket teremteni. Az embereknek kene felebredniuk nem kene igy elnunk... marsot akarjuk kolonizalni mikozben a szaharaban nem tudunk egy nyamvadt fat ultetni...
süti beállítások módosítása