MaGYAUR

MaGYAUR

O.V. a keleti despoták útját járja

2023. november 02. - Magyaur

O.V. nem "saját, magyar úton" jár, hanem a keleti despoták sokszor vallással (keresztény/iszlám) szentesített, de mindenképp nacionalista és legfőképpen a polgári szabadságjogokat eltipró uralmi formáját követi... Ezért érzi magát jobban O.V. Bakuban és a Türk Tanácsban, mint Brüsszelben!
A orbáni politika az európai humanista és humánus civilizáció elárulása!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr6518248605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 09:49:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ugyan, te ezt nem tudhatod. Neked nincs betegségtudatod.
Mellesleg szerinted a humanizmus és a civilizáció rossz?
Ja, mert birka vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:13:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: minden egészséges embernek van.
Fogadjunk, megint nem vagy tisztában a szavak jelentésével.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:16:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "humanizmus (lat. humanus, 'emberi' szóból): műveltségi irányzat, mely az embert a szellemi és erkölcsi kiművelés, a →humanitás kibontakoztatása által akarja jobbítani"

A szellemi és erkölcsi műveltség káros? Ezért maradtál műveletlen pedofil?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 11:22:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Egyrészt nincs ellentét a humanizmus és a pedofília között.

Másrészt definíciód szűk és pontatlan.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:24:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: látom, fogalmad nincs, mit jelent a kifejezés.

Egy skizofrénnek nincs betegségtudata. Ez vagy te.
Én tisztában vagyok azzal, hogy IBS-ben szenvedek, tehát nekem van betegségtudatom. Szorongok néha, tisztában is vagyok vele, leküzdöm, tehát van betegségtudatom.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:28:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a Magyar Katolikus Lexikon definíciója, de nyilván szűklátókörűek.
Te jobban tudod...

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:29:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Egyrészt nincs ellentét a humanizmus és a pedofília között"

Nem is mondtam ilyet. A pedofília és az erkölcs között viszont van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 11:34:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ""humanizmus (lat. humanus, 'emberi' szóból): műveltségi irányzat, mely az embert a szellemi és erkölcsi kiművelés, a →humanitás kibontakoztatása által akarja jobbítani"

"
Egyrészt nincs ellentét a humanizmus és a pedofília között"

Szerinted. Mert a pedofìlia a szellemi és erkölcsi műveltség egyik eleme. Állìtod te, hogy mentegesd a pedofìliádat...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 11:58:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Neked van betegségtudatod, hogy rákos vagy? Nincs? Akkor skizofrén vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:00:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A humanizmus és a pedofília között a kapcsolat, mint a judaizmus és a biciklizés között.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:37:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: te tényleg rettenetesen primitív vagy.
Ha nem vagy rákos, akkor minek lenne betegségtudatod?
Igen, jól látod, a skizofrén tagadja, jogy beteg lenne. Tehát, ő beteg, amit nem vesz tudomásul, azaz nincs betegségtudata.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:41:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"gyrészt nincs ellentét a humanizmus és a pedofília között"

Majd ezt írod:
"humanizmus és a pedofília között a kapcsolat, mint a judaizmus és a biciklizés között"

Legyél kicsit konzekvensebb. Már kezdesz szétesni. Hiába, a kezeletlen skizofrénia ilyen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:45:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A judaizmus és a biciklizés között van ellentét? Nincs. Pont ahogy a humunizmus és a pedofília közt sincs.

Mit nem értesz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:46:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha nem vagy rákos, akkor minek lenne betegségtudatod?"

Ha nem vagy pedofil, akkor viszont kell, hogy legyen betegségtudatod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:46:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "humanizmus és a pedofília között a kapcsolat, mint a judaizmus és a biciklizés között"

A humanizmus az erkölcsi műveltséget jelenti. Egy pedofil nem fogadható el a társadalom számára, de a személy számára sem.
A pedofil tehát erkölcsileg műveletlen.
A judaizmus és a kerékpározás viszont nem ellentéte egymásnak. Arról hallottam, hogy a fiúk elvesztik valamijüket, de az nem a kerékpár, amit a sakter lemetsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:48:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha nem vagy pedofil, akkor viszont kell, hogy legyen betegségtudatod?"

Nincs logikai összefüggés.
Zavaros az elméd.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:49:12

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A humanizmus nem jelent erkölcsi műveltségnek. Lehetsz humanista és erökölcstelen. Lehetsz humaniusta és műveletlen.

A pedofil lehet erkölcsös, lehet művelt. A pedofília egy betegség, nincs köze se műveltséghez, se erkölcslhöz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:49:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Nem erkölcsi kérdés egy betegség megléte"

Nincs logikai összefüggés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:50:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te mondtad, nem én.

Sorold fel akkor melyek azok a betegségek, melyek esetében akkor is szükséges a betegségtudat megléte, ha az ember nem szenved az adott betegségben!

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:51:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A humanizmus nem jelent erkölcsi műveltségnek. Lehetsz humanista és erökölcstelen. Lehetsz humaniusta és műveletlen"

Logikátlan. Szedd össze magad.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:51:45

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te mondtad, hogy az. Szerinted a pedofília erkölcsi kérdés. Ami abszurd állítás. Hogyan lehetne egy betegség erkölcsi kérdés?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:52:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Sorold fel akkor melyek azok a betegségek, melyek esetében akkor is szükséges a betegségtudat megléte, ha az ember nem szenved az adott betegségben"

Miért sorolnám fel, amikor nem állítottam ilyet?
Te kicsavarod a dolgokat, majd azt hiszed, az rlhangzott.
Logikátlan.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 12:54:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: erkölcsös embert ölni? Kisgyereket megerőszakolni?
Nem.
Akkor sem, ha skizofrén vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 14:26:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és? A skizofréneknek nincs betegségtudata.
Ez nem azt jelenti, hogy akinek nincs betegségtudata, az skizofrén. Rossz következtetést vontál le. Logikád hibás. Szedd össze magad.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 14:28:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "mondtad, hogy az. Szerinted a pedofília erkölcsi kérdés. Ami abszurd állítás. Hogyan lehetne egy betegség erkölcsi kérdés?"

Soós, a rendőrgyilkos. Megállapították a betegségét, tehát szerinted erkölcsösen cselekedett, vagy elítélendő? Ha jól emlékszem, kivégezték.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 14:29:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "humanizmus és a pedofília között a kapcsolat, mint a judaizmus és a biciklizés között"

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 14:31:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: " "humanizmus és a pedofília között a kapcsolat, mint a judaizmus és a biciklizés között"

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 14:32:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a zsidók nem kezelik és nem végzik ki, aki kerékpározik. Te nagyon hülye példát hoztál.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 14:57:55

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tehát nem vagyok skizofrén?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 15:00:13

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ahogy a humanisták és az erkölcsösök között sincs feltétlen átfedés.

Lehetsz humanista és erkölcstelen. S nem-humanista és erkölcsös.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 15:08:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Miért lennék az? Az alőbb te mondtad, hogy nem kell, hogy legyen betegségtudatom, ha nem vagyok beteg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 15:09:44

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott):
Mégegyszer:
"humanizmus (lat. humanus, 'emberi' szóból): műveltségi irányzat, mely az embert a szellemi és erkölcsi kiművelés, a →humanitás kibontakoztatása által akarja jobbítani"

Nem, nincs olyan, hogy humánus gyilkos. De nem tudsz humánusan kínozni , vagy gyereket megerőszakolni.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 15:11:06

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Most hogyan jött ez a "humánus gyilkos"? Meg a gyerekerőszakolás? Folyamatoosan csúsztatsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 15:16:26

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "
Miért lennék az? Az alőbb te mondtad, hogy nem kell, hogy legyen betegségtudatom, ha nem vagyok beteg"

Te tényleg nem fogod fel?
A betegségtudat, mint nevéből adódik, pszichológiai kategória.
Egyik véglete az, ha betegnek hiszi magát, noha egészséges, a közepén az áll, hogy normálisan viszonyul az egészségéhez, ha beteg, tudomásul veszi, felfogja, ha egészséges, nem képzel be magának betegségeket, a másik véglet, ha beteg ugyan, de képtelen belátni, mert nem éli meg betegségét. Például a skizofrének. Mint te. Hiába mondja az orvosod, nem fogadod el, mert a dolgokat, amit megélsz, valóságnak hiszed. Megjelenik neked az Isten, Moszkva közepén égig érő obeliszket látsz, stb.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 15:20:13

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott):
"Lehetsz humanista és erkölcstelen. S nem-humanista és erkölcsös"

"ost hogyan jött ez a "humánus gyilkos"? Meg a gyerekerőszakolás? Folyamatoosan csúsztatsz"

Tehát, hogy lehet humanista és egyszerre erkölcstelen?
Avagy humánus dolog gyerekeket megerőszakolni?
Szerintem nem vagy képes felfogni a humánus szó jelentését.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 15:21:40

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): a dolog annál is érdekesebb, mert a fogalmat nem én találtam ki, tehát te a keresztény egyházzal vitázol.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 15:30:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Melyik fogalmat? A humanizmust? Azt a kereszténységgel szemben találták ki.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 17:17:17

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): nem igazán. Mint mondtam, pont a keresztény egyház definícióját idéztem be. Te tényleg nem figyelsz?
Ja, hogy tagadod a valóságot!

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 17:18:04

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): nem, te agyilag cenzúrázott, aki gyerekeket erőszakol, az erkölcstelen.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 19:40:35

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Amiből nem következik sehogy, hogy aki erkölcstelen az gyereket erőszakol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:20:33

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): ha azt mondom, a fekete nem fehér, abból nem következik, hogy a fehér fekete.
Nagyon beteg az agyad.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.02. 21:30:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te írtad: "Avagy humánus dolog gyerekeket megerőszakolni?". Nem én.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:32:39

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "te a valóságot tagadod.
A betegséged nem, hisz ahhoz tudatosulnia kellene benned. A pszichopata egyszerűen nem fogadja el, hogy beteg, hisz nem tudatosul benne. Nincs betegségtudata.
A családtagjai tudják, de hiába mondják neki, menjen orvoshoz, ő úgy érzi, mindenki megbolondult körülötte, hisz neki semmi baja.
Példa: Birka találkozik Istennel a Hősök terén. Jól elbeszélgetnek.
A felesége mondja, hogy nem találkozhattál Istennel, hisz itt voltál velem, a lakásban.
BIRKA azonban olyan valóságosnak élte meg a találkozást, hogy ignorálja feleségét, és a rohama alatt átélt vízióját valóságosnak képzeli.
Isten létezik, mert beszélt hozzám.

Tehát Birka skizofrén, de ezt nem hajlandó elfogadni, mert valóságnak éli meg képzelgéseit.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:34:23

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): ez kérdés volt, te idióta, tőled kérdeztem, humánus-e gyerekeket megerőszakolni, mert szerinted az is erőszakolhat, aki humánus.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:35:26

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): tehát nem mondtam, kérdeztem. Erre utal, hogy ezt az írásjelet használtam: ?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:39:58

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "Arcanum
Kézikönyvtár
A magyar nyelv értelmező szótára
H
humanitás
humanitás

humanitás főnév -t, -a (csak egyes számban)
1. A nemesebb emberi érzések nevelésével v. tudatos önműveléssel kialakított, emberhez méltó erkölcsi magatartás; emberség, emberiesség"

És szerinted ez az, amit a katolikus hit ellenében hoztak létre...szegény Jézus, nem tudta, hogy saját hite ellensége.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.02. 21:41:01

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "Akkor miért mondtad, hogy következik?
válasz erre:

Birka, ezt te mondtad...

Magyaur 2023.11.03. 04:07:13

Tekintélyesnek látszó politikusok sokszor vagy nemzetmegmentőnek, vagy a köznép barátjának állítják be magukat (ha "bal-libsi") - de ezeket nem kell készpénznek venni... ezek csak dumák. Őket csak a korlátlan hatalom mámorító szabadsága érdekli, semmi más!

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 07:53:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tehát te skizofrén vagy, hisz azt hallucinálod, hogy beteg vagyok.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 07:54:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ebbe nagyon belezavarodtál. Te hoztad fel a gyerekerőszakolást, nem én.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 07:55:12

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem mondtam.

Azt mondtam, hogy aki erkölcstelen, az nem feltétlenül erőszakol gyereket vagy gyilkol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:29:51

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): nemcsak megnéztem, még be is másoltam neked, ide. Mondd, te teljesen hülye vagy?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 09:40:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Művészeti irányzatként.

Nézd az eredeti filozófiai jeletést.

Segítek: „észelvű szemlélet vagy gondolatrendszer, amely az emberi, nem pedig az isteni vagy természetfeletti dolgoknak tulajdonít elsődleges jelentőséget”. Ez a humanizmus.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:43:17

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): nem hinném, hogy én zavarodtam bele. Hisz neked nincs fogalmad se a szavak jelentéséről, de még csak nem is figyelsz. Két külön forrásból idéztem be a humanizmus jelentését, de csökött agyaddal képtelen vagy felfogni.
Képtelen vagy belátni, hogy a pedofília önmagában erőszak.
Ahogy nem tudod értelmezni a betegségtudat és a skizofrénia szavakat sem.
Mintha egy makas, dackorszakában lévő három éves gyerekkel beszélgetnék.
Buta kérdéseket teszel fel, csakazértis megfordítod a logikát, ignorálod, ami ellentmond a te állításaidnak.
Debil vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:46:02

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): ez a racionalizmus.
Ès nem teljes, csak részleges definíció.
Művészeti irányzat? Ja, tényleg...
Tényleg hülye vagy.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 09:51:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A pedofília nem erőszak, hanem egy beteges nemi orientáció.

Egyetlen nemi vágy se erőszak.

A betegségtudatot tisztáztuk: nem tudtad igazolni állításodat. Ahogy abszurd humanizmus-értelmezésed is csődöt mondott.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:52:10

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): az eredeti filozófiai jelentés a reneszánsz korára tehető. Gondolom, belátod, nem abban a korban élünk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:55:22

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): jó, befejeztem, nem vagy vitapartner. Ha egy gyereket megkötözni és megerőszakolni nem erőszak, hanem nemi vágy szerinted, akkor nincs értelme beszélni erről. Neked orvosi segítségre van szükséged, mielőtt olyat teszel, amiért lecsuknak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 09:56:58

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "Segítek: „észelvű szemlélet vagy gondolatrendszer, amely az emberi, nem pedig az isteni vagy természetfeletti dolgoknak tulajdonít elsődleges jelentőséget”. Ez a humanizmus"

"
Nme a racionalizmus nem feltétlenül emberközpontú"

Aha.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 10:29:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Neked orvosi segítségre van szükséged"

Már megint valami betegséget látsz nálam? Ebbe tegnap is belebuktál.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 10:49:14

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): nem buktam bele, csak te nem fogadod el. Te skizofrén vagy.
Mint írtam:
-találkoztál Istennel
-Moszkva közepén obeliszket láttál, ami a föld felé mutatott, és azt jelképezte, Isten Moszkvát választotta
-nincs betegségtudatod, holott gyógyszeresen kezelnek

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 10:52:20

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "Gyereket megerőszakolni erőszak. Pedofilnek lenni nem erőszak"

Moszkvában lehet, itt azonban az.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 10:59:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Itt se az. Egy jogszabály se tiltja a pedofíliát.

Ez egy betegség. Hogyan is lehetne tiltani betegséget?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 11:01:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"találkoztál Istennel"

Mint a hívők nagy része.

"nincs betegségtudatod, holott gyógyszeresen kezelnek"

Amivel kezelnek, arról van betegségtudatom. Más miatt minek lenne? Már tisztáztuk, hogy csak létező betegség esetében idnokolt a betegségtudat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 11:06:00

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): te direkt beszélsz félre? Nem, gondolatrendőrség nincs. De a pedofìlia büntetett cselekmény.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 11:08:23

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "A pedofíliával kapcsolatos szexuális interakció legenyhébb formája a Btk. 198. § (1) bekezdésében foglalt szexuális visszaélés."

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 11:11:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:

" a pedofìlia büntetett cselekmény"

Népszerű tévhit, de nem igaz. Egyetlen jogszabály se foglalkozik vele.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 11:14:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Na látod, utána néztél!

Láthatpd te is, a pedofília nem bűncselekmény. Hanem a szex 14 éven alulival az, s teljesen függetlenül attól, hogy mi az elkövető indíttatása és hogy a 14 éven aluli beleegyezett-e.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 11:52:13

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): csak a pedofília pont beleesik ebbe a kategóriába.
Az, hogy nem nevezik meg, mert szélesebb kört fed le a törvény, nem jelenyi azt, hogy nem büntetett.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 11:57:26

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "A pedofíliával kapcsolatos szexuális interakció legenyhébb formája a Btk. 198. § (1) bekezdésében foglalt szexuális visszaélés."

A nemi erőszak , mint kifejezés nincs benne, szexuális kényszerítés szerepel, tehát szerinted a nemi erőszsk nem büntetendő?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 12:00:52

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "
Láthatpd te is, a pedofília nem bűncselekmény. Hanem a szex 14 éven alulival az"

A személyautó is jármű és a busz is az.
Tehát, ha egy szabály a járművekre vonatkozik, ott nem kell megnevezni, hogy de busszal sem ám!

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 12:04:13

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott):" Ez úgy kapcsolódik a pedofíliához, hogy két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki a szexuális kényszerítést tizennyolcadik életévét be nem töltött személy sérelmére követik el. De a büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a szexuális kényszerítést tizennegyedik életévét be nem töltött személy sérelmére követik el"

Szerintem elég durván büntetik, mint a gyilkosságot, szóval de, a pedofília, amennyiben megvalósul, büntetett cselekmény.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:04:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem esik bele.

A pedofília egy betegs nemi orientáció, nem bünteti tv.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:06:48

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A nemi erőszakot külön leírja a BTK egy másik szakasza. De ez nem vonatkozik 14 éven aluliakra.

A magyar tv. akkor is bünteti a szexet 14 éven alulival, ha nincs erőszak. Ezért nem tér ki a tv. az erőszakra, így akart a törvényhozó fokokozott védelmet adni a 14 éven aluliaknak.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:09:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A magyar tv. minden szexet büntetni rendel 14 éven alulival. AKKOR Is, ha az elkövető nem pedofil. Érted?

A tv. szempontjából mindegy, hogy az elkövető pedó vagy nem pedó. Ha valaki nem pedó és nem is ez az indíttatása, akkor se szexelhet 14 éven alulival.

Ahogy fordtíva is: azaz hiába vagy pedó, ez nem bűncselekmény, ha nem szexelsz 14 éven alulival.

Remélem, így már világos.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:12:13

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"a pedofília, amennyiben megvalósul, büntetett cselekmény"

Eddig nem mondtad, hogy "amennyiben megvalósul". Eleve a pontos megfogalmazás nem ez, hanem "amennyiben valaki megéli ezt a nemi orientációt". De a tv. ennél szigorúbb: azaz az is bűncselekmény, ha szexlesz 14 alulival és NEM vagy pedofil.

Valójában a tv. tehát a pedofíliát nem bünteti. A 14 éven aluilival való szexet bünteti.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 12:15:13

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): téves. Ha pedó vagy, és szexelsz, büntethető vagy. Ha ráutaló magatartást teszel, szintén.
Ha csak gondolsz rá, de nem valósítod meg, akkor nyilván nem, ez pont így igaz a gyilkosságra is.

Tehát, a pedofil büntethető cselekménye miatt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 12:16:17

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): ahogy olyan sincs, hogy szadista gyilkos, olyan van csak, hogy különös kegyetlenséggel elkövetett szándékos emberölés.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:19:31

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azaz a pedofília nem büntetendő, ahogy a gyilkos ösztön vagy a szomszéd néni megerőszakolásáról való gondolat se.

De továbbra se a pedofil cselekedet büntetendő, ezzel a tv. nem foglalkozik. Hanem a szex 14 éven alulival, AKKOR IS, ha az elkövető nem pedofil.

Eleve senki se nézi ki pedofil, ez lényegtelen hatósági szemszögből.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:21:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De ez eleve benne van a tv-ben.

S a szadizmust nem bünteti önmagában egy tv. se, ennek meg kell valósulni tényleges cselekedetben is. S pl. ha nem emberrel szemben van, akkor az sok esetben nem is bűncselekmény.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:22:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"ráutaló magatartást teszel"

Hogyan lehet ráutalóan szexelni?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:24:02

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha pedó vagy, és szexelsz, büntethető vagy. "

S ez se igaz.
Ha pedó vagy és szexelsz 14 éven felülivel, NEM vagy büntethető.
Ha NEM vagy pedó és szexelsz 14 éven alulival, büntethető vagy.

Azaz nem számít pedó vagy-e.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:27:55

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azt persze elárulhatnád, miért izgat téged ez az egész ennyire. Mert te kezdted a pedózást. Vagy ez olyan, mint a komcsizás és nácizás?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 12:34:57

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): téves. Ha pedó vagy, és szexelsz, büntethető vagy. Ha ráutaló magatartást teszel, szintén.
Ha csak gondolsz rá, de nem valósítod meg, akkor nyilván nem, ez pont így igaz a gyilkosságra is.

Tehát, a pedofil büntethető cselekménye miatt.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:38:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha pedó vagy, és szexelsz, büntethető vagy."

Nem igaz. De az előbb már elmagyaráztam, mit nem értesz?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:40:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"a pedofil büntethető cselekménye miatt"

Ahogy a nem-pedofil is büntethető cselekménye miatt. Azaz mindegy pedó vagy-e sem, a lényeg, hogy elkövetsz.e bűncselekményt,

Önmagában pedónak lenni nem bűncselekmény.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:43:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem, ez a pontos helyzet. A pedóság egy betegség, s senki se bünteti.

Nekem van 1 darab pedó ismerősöm, s mindez pl. nagyon fontos számára. Azaz átlátom egy ember sorsán keresztül is.

A liberális médiák hisztije ezeket a dolgokat direkt keverni. S sajnos egyes nem-liberális médiák is részt vesznek ebben.

Nem jobb, ha tisztázzuk mi a helyzet? Vgay inkább hisztizzünk?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 12:46:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"ráutaló magatartást teszel"

S ez továbbra is marhaság. Hogyan lehet ráutaló módpn szexelni 14 éven alulival? Sehogy.

Önkielégítést végzel 14 éven aluli képével? Ez nem bűncselekmény.

Hogyan lehet ezt ráutalóan csinálni? Sehogy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 13:34:36

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): tapogat, verbálisan zaklat, magamutogatóan széttárja kabátját,...

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 14:23:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az megint pedófüggetlen. Ha felnőtt csinálja ezt felnőttnek, akkor is bűncselekmény.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 15:57:06

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): ha gyermekkorúval tesz3d, akkor pedofil.
Például meztelen gyermek képét megosztani a neten.
Meztelen felnőtt képét megosztani is lehet bűncselekmény, de a gyerekképet megosztani az pedo .

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 16:00:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez attól függ. Vannak teljesen legitím meztelen képek is, lásd strandok. Meg eleve nem feltétlenül kell meztelen kép.

Van egy rakás nem-meztelen erotikus kép felnőttről is. S ezeknek van gyerekverziója is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:01:37

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): amíg a társadalom többi tagja nem tudja meg, addig nem ítélnek el. Tehát akkortól leszel pedofil bűnöző, amikor rádbizonyítják. Addig csak erkölcsileg vagy bůnös. De nyugodtan bizonygasd, hogy nem vagy pedo, mert csak gyerekképekre önkielégítesz....

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:03:34

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): de nem erről írtam. Nem strandról. Mellesleg a nudista strandon készített fotòidat se oszd meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:05:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: egyébként én nem írtam, hogy pedo vagy. Azt sültkrumpli írta. Én azt mondtam, hogy nem tudhatod.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 16:17:41

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A kérdés nem ez volt.

Aki nemileg érdeklődik serdületlenek iránt, az pedofil. Aki pedofil, az beteg,

A kérdés azonban nem ez volt, hanem a büntetőjogi megítélés.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 16:20:20

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Vannak teljesen legális gyerekképek, meztelenek is.

S persze nem kell meztelenség a nemi gerjedéshez.

A normál heteroszex orientációjú férfinek csak meztelen női képek jók? Nem, lehet gerjedni teljesen felöltözött képre is.

Ugyanígy egy pedó is gerjed akár teljesen normális gyerekképre is.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 16:28:33

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De, tudhatom.

Tudom mik a szexuális preferenciáim.

Ezt a világ legkönnyebb dolga tesztelni. Kiválasztasz híres emberek közül kik tetszenek.

Pl. nekem nem tetszik Marilyn Monroe​, de Sandra Bullock viszont igen.

A koromosztályombeli nők tetszenek alegjobban. Csak fehérek. Lehetőleg sötét szem és hajszín, lehet vörös is, de ne szőke. Legyan alacsony vagy közepes méretű. Ne legyen se deszkamelle, se túl nagy melle. Szeretem, ha visel szemüveget. A smink fontos. Hosszú vagy közepes haj. S szeretem a szűk nadrágot vagy cicanadrágot rajtuk, felsőruha pedig ne legyen kardigán, azt nem szeretem. S még sorolhatnám.

Kislányra - gyerekre - meg úgy reagálok, mint ey macskára: nem kelt bennem semmilyen szexuális érzést.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:51:27

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "
Tudom mik a szexuális preferenciáim.

Ezt a világ legkönnyebb dolga tesztelni. Kiválasztasz híres emberek közül kik tetszenek.

Pl. nekem nem tetszik Marilyn Monroe​, de Sandra Bullock viszont igen"

Hát, már megint sajátosan értelmezel egy kifejezést...párhuzamos valóságot építettél magadnak.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 16:55:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A pedofília egy nemi orientáció. Tetszenek szexuálisan a serdületlen gyerekek? Igen: pedó vagy. Nem: nem vagy pedó.

Ilyen egsyzerű ez. Hol a párhuzamos valóság?

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:56:30

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): erkölcsi megítélés volt, ahonnan kiindultunk. Aki a jog szerint gyermekkorúakkal kezd kapcsolatot, vagy zaklatja őket, büntetendő cselekményt hajt végre. Megkülönböztet gyermek-és fiatalkorú elleni cselekményt. Te hát a jog szerint akkor vagy pedo, ha egy bizonyos kor alatti személlyel szemben követed el.
Azaz, ha gyermekről készült meztelen képeket osztasz meg, az pedofil, ha felnőttről, az személyiségi jog megsértése.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:58:11

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): a nemi orientáció nem azt jelenti, hogy Monroe, a szőke nagykeblű nem tetszik, de Bullock, a lapos barna igen.

Igazamvanvagyigazamvan? 2023.11.03. 16:59:29

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott): "edofília egy nemi orientáció. Tetszenek szexuálisan a serdületlen gyerekek? Igen: pedó vagy. Nem: nem vagy pedó"

Hát, pont nem. A nemi orientáció nem pszichés betegség.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 17:02:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Dehogynem.

Vannak alaporientációk, s ezek belül alelemek. S még fétisek is. Pl., egyes férfiak imádják magassarkú cipős nők, mások nem, s megint másoknak meg mindegy.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2023.11.03. 17:04:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A nemi orientáció nem pszichés betegség."

Nagyon nem. Mindenkinek van ilyenje, a szexualitás általános. A normális formája: felnőtt ellenkező nemű felnőtt iránt. Beteges formája meg van sok: pedoflia, homoszex, biszex, aszex.
süti beállítások módosítása