- „Korábban Európából Kínába vitték a környezetkárosító kiszolgálóipart. Most fordul a kocka?
- Nem alacsony, hanem zéró a termékben a helyi hozzáadott érték. A kintivel csavaralátétig azonos komplett moduláris gyárakat hoznak ide. Csak az infrastruktúrát használják, villany, víz-csatorna, szállítási útvonalak.
- Nem jön össze semmiféle keleti nyitás, nemhogy alacsony hozzáadott értéket produkálnak, de komoly veszteséget okoznak az országnak a kínai beruházások, a debreceni CATL pld várhatóan 4-500 Mrd forintot, nem beszélve az egyéb járulékos természeti károkról.
- Ázsiai és magyar állami pénzből felépítik a gyárat, elsősorban ázsiai migránsmunkások dolgoznak benne, magyar energiát, vizet használnak olcsón, a magyar vizet, talajt, levegőt szennyezik, ja és még adókedvezményeket is kapnak. Őszintén ebből mi a lóf.sz hasznunk van, az óriási környezetszennyezési károk mellett?
- Ha legalább a fizetéseket itt költenék el, de még az se. Az egyetlen haszon: nő a GDP. De az csak egy szám egy számoszlop alján.
- A Család saját lábra állt... A közmű a szomszéd üzleti köre... a hulladék meg a vejkóé...
- Az Orbán rendszer teljesen kinyírja az innovációt, mindent szakmai képzettség nélküli jogászok uralnak, aki élből utasítanak el a hivatalokban mindenféle fejlesztést. Ha véletlen ennek ellenére átcsúszik egy, akkor valami helyi földesúr megpróbálja a mancsát rátenni. Nem véletlen, hogy pánikszerűen viszi külföldre mindenki a tényleges értéket előállító cégét, vagy szabadul meg tőle, mielőtt észreveszik, hogy létezik.
- Az (Orbánra szavazó) magyar a szalag mellett akar gürizni (pakisztániakkal), hogy aztán délután az indiai buszsofőr végre hazavihesse, és az M1-et nézve, Borsodit szopogatva álomba merülhessen...
- Miután elinfláltunk a román bérszínvonal mellett, mostanra elértük a kínai gyári melósok bérszínvonalát... micsoda nemzeti siker! Köszönjük miniszterelnök úr, ez derék munka volt! Biztos sokat tetszett ezen előre gondolkodni...”