MaGYAUR

MaGYAUR

Orbánisták: az „emberi erőforrás” liberális blöff

2021. július 16. - Magyaur

Orbán a tettei alapján úgy képzelhette, hogy a humán szférával nem kell nagyon foglalkozni: oda kell adni Fidesszel szorosan együttműködő egyházaknak és majd ők adnak ápolónővéreket a kórházakba (akik hasonlóan a Horthy korszakhoz, kevéssel is beérik), tanárokat az iskolákba (akiknél nem a szaktudás, nem a gyerekszeretet fontos, hanem csakis a "nemzeti-keresztény morál átadása és annak szigorú számonkérése), valamint szociális munkásokat (akik bár maguk is vegetálnak, de a hit és kegyes jócselekedet fölött érzett jámbor öröm mindenért kárpótolja őket).

Orbánék számára az "emberi erőforrás" liberális blöff, hiszen a reményeik szerint az olyan egészséges, fiatalos és a hanyatló Nyugattal szemben szabadságharcos háborúba induló nemzetállamban, mint amilyen szerintük a magyar, sajnálatos, de elkerülhetetlen az emberveszteség. De tulajdonképpen az orbánisták számára a kivándorlás és sok magyar állampolgár korai halála sem akkora tragédia, hiszen elősegíti a "tisztulási folyamatot"; a múltból itt maradt ateista-hazaáruló salak eltávozását! Ily módon a keresztény-nemzeti megújuláson átesett szuverén orbáni-Magyarország napja eztán ismét felragyoghat Európa és a világ egén!:)

Mindezek alapján kijelenthetjük, hogy Orbán, aki bűnös módon engedte, hogy a hivatali idejében felszaporodjanak a nemzetállamban érdekelt, fanatikusan EU-ellenes bürokraták és a római pápát is túl liberálisnak gondoló keresztény fundamentalisták most ezek csapdájába esett. Immár olyan irracionális kényszerpályán kell mozognia, amelyet korábban, józan ésszel mérlegelve talán nem vállalt volna.

Orbán tehát már nem ura a cselekedeteinek, ennélfogva alkalmatlan a kormányzásra!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr616628974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.07.16. 08:12:38

kellene valami általános érvényű meghatározás arra, hogy mit értünk jó kormányzáson !
mivel orbán a haza és magyarország fogalmak alatt a saját családját érti, a hozzávetőleg 10 milliárd dolláros összeszedett vagyona bizonyítja, hogy igencsak jól "kormányoz"

Magyaur 2021.07.16. 08:37:32

Egy ország erőforrását, erejét adja az egészséges, művelt és szociális háló által védett lakosság. A koncepció onnét származik, hogy léteznek természeti erőforrások (vagyis a nyersanyagok), gazdasági erőforrások (a tőke) és az emberi erőforrások (a társadalmat alkotó emberek, akik tudásukkal, szorgalmukal hozzájárulnak a nemzet, vagy a világ fejlődéséhez) + egyesek szerint a vallás is egyfajta "erőforrás"!

evilwolf 2021.07.16. 09:09:14

"mit értünk jó kormányzáson "
Én azt, ha az emberek elmennek dolgozni, befizetnek mindent amit kell (adót is), és a szabadidejükben jut idő pihenésre, s nem a politikával foglalkoznak.
Nem annyira fussa, hogy a krimóban szidják a politikusokat és egymást.
Közben az ország működik. Na nem úgy, ahogy a fidesz qrmány propagálja.
Ha az autód jól megy, észre sem veszed, csak közlekedsz vele. Na, nekem ez lenne a jó a kormányzásban is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.16. 09:43:17

A liberalizmus eleve tagadja az emberi erőforrás létezését.

sync 2021.07.16. 12:57:11

Igen. Ez a fasizmus csapdája. Mindig nagyobbat kell mondani az előzőnél.

midnight coder 2021.07.17. 05:33:02

Az emberi erőforrások legnagyobb pazarlása nálunk az EU a munkaerő szabad áramlása miatt.

midnight coder 2021.07.17. 18:20:17

@pincébezuhanási tudományok doktora:
Ha a jól képzett munkaerő elhagyja azt az országot, ahová a multik csak az alacsony hozzáadott értéket termelő tevékenységet viszik, saját gazdasága pedig nem nagyon van, akkor az ő nevelésére, oktatására fordított pénzt elbukja az ország. Ugyanezért az illető országnak nem is igazán éri meg az oktatásba tenni a pénzt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.07.17. 22:18:25

A liberalizmus szerint az emberek fing erőforrások.

vénkujon 2021.07.18. 00:20:37

én csak a szokásos halottrugdosásra jöttem. a messzire bűzlő kupac izé miatt... az index miatt, amivé lett. fémeszöld hátú légyként, izzó szemű toportyánféregként vetődtem csak ide. nameg azért, hogy idekakiljak egyet birka orra alá. :D

istenem bazdmeg, hogy az index mekkora egy kupac szar lett.:D
ezek a mimagyarok lebetonoznak, meg összefosnak mindent.

cavalry 2021.07.18. 00:31:58

Egyszerűsítve beszélünk a munkaerő képzéséről. A kreatív. alkotóképes munkaerő jelenti az igazi értéket mondhatjuk ő a csúcs, de ilyen maximum 1% vagy sokkal kevesebb. Ő az aki feltalálja a kereket, és millió komoly dolgot, szoftvert fejleszt, feltalál ezt azt, és fejleszti az ipari termelés új termékeit, vagy az agrár termelési módszreket, automatizálást, mesterséges intelligenciát. Az alkalmazottak betanított munkás rétege, is sok részre bontható, az autógyáraktól a szállodai takarítónőig. Képzettség kell, kérdés milyen értékes a képzettség. Ha a kreatívok elmennek folyamatosan akkor alacsony lesz a itthoni munka értéke átlagosan. Ha a jó tanárok is elmennek, akkor aki marad nem tud kreatívokat képezni mert ő sem az. Egy szakács is lehet csúcs képességű és szuper képzett van aki meg csak betanított munkás. A képzetlen tömegre egyre kevesebb szükség van a szőlőt is gép szüreteli le már, nem tömeges munkavállalók dolga. De a fogorvosra szükség van, a sebészt sem lehet betanítani órák alatt. Ma már egy traktor is olyan mint egy repülőgép, idiótákra nem lehet bízni. Ha nincs szakács, nincs étterem és a turista is a TESCO-ban veszi meg a készételt mert nincs más, de bevétel sincs. Nem lehet minden lányból ...

midnight coder 2021.07.18. 06:27:05

@cavalry: Na ja. De hiába képezed ki a szuper 1%-ot, ha utána elmegy, mert idehaza a felét sem keresi mint kinn. És ez a biorobot felett kb mindenkire igaz.

midnight coder 2021.07.18. 06:52:31

@vénkujon: Na ja, Telexen nincs olyan hogy valami olyasmit olvass ami eltér a ballib mainstream véleménytől.

gmihaly621 2021.07.18. 06:59:10

Magyaur gyaur, jó hülyének lenned?

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.07.18. 07:19:57

Érdekelne, hogy konkrétan honnan veszi a poszter a szalmabábot, ami ellen harcol!
Meg kellene egy jó magyarázat balról, ha a Fidesz mindent ellop, akkor miért van mégis több pénz az embereknél? :D

Andy73 2021.07.18. 08:32:16

A tanári és általában a közalkalmazotti fizetések valóban nagyon alacsonyak, sokat veszítettek az értékükből az utóbbi években, ami most a magas infláció miatt sokakat érzékenyen érint. Ugyanakkor a családtámogatásra is elég sokat fordítanak, még családügyi miniszter is van. Próbálnak a demográfiai helyzeten javítani, ha úgy tetszik, a humán erőforrást pótolni. Ami egyébként már több évtizede fogy, a bevándorlás, vagyis a migrációs többlet ellenére.

Andy73 2021.07.18. 08:38:05

Egyébként ha az emberi erőforrást blöffnek tartanak, akkor aligha lenne ilyen nevű tárca és miniszter. Erről nem hallott a poszter?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 08:40:57

@vénkujon:

Atya Isten, az Indexen nem csak ballib tartalom van??? Botrány!

kodacx 2021.07.18. 08:43:27

@megamovieboy: "...akkor mégis miért van több pénz az embereknél..."
Több pénz van?!?!?
Nebaxx, gyere mesélj!
Ezt ti honnan veszitek, a KSH statisztikákból!?!?!
És piacon, boltba mikor voltál utoljára, jóbarát?!?!?

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.07.18. 08:55:32

@Andy73: A fidesz is a "fiatal" demokraták szövetsége. Mióta hiszel a fidesz lózungoknak? Új pártnév kellene nekik . Mondjuk PTSZ. Pocakos Tolvajok Szövetsége.

@megamovieboy: Ezt hogy több pénz van az embereknél, próbáld a nyugdíjasoknak, vagy egy zsákfaluban elmondani! De legyen jó balesetbiztosításod!

eßemfaßom meg áll 2021.07.18. 09:12:50

De geci ez az index, rendszeresen ezekkel a posztokkal járatja le az orbánfóbiásokat :)

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 09:20:56

@evilwolf: Csak ebben a te apolitikus álomvilágodban előbb -utóbb azon kapod magadat, hogy a nagylányodat afgánok tapperolják a buszmegállóban, a kisfiamat meg Drag Queenek az oviban.

eßemfaßom meg áll 2021.07.18. 09:22:11

@pincébezuhanási tudományok doktora: a Fidesz 1995 óta nem "Fiatal demokraták szövetsége" hanem "Fidesz - Magyar Polgári Párt "majd "Fidesz – Magyar Polgári Szövetség"

Dan da Man 2021.07.18. 09:46:11

@midnight coder: Ebben van ráció. De kérdés, hogy akkor a "tudod mit medve, baszd meg a fűnyíródat" mentalitás a jogos, vagy el kéne gondolkozni azon, hogy hogyan lehet a képzést értelmessé és hasznossá tenni. orbán akkor lenne államférfi, ha ezt a megoldást próbálná körbejárni. És attól marad csak politikai lábjegyzet, mert az előbbivel is megelégszik, ha az hatalomban tartja őt.
Az ellenzék viszont valóban elgondolkodhatna azon, hogy mivel lehetne Magyarországot egy polccal feljebb pozicionálni.
Nálam ilyen szempontból nagy példakép Korea (a déli rész természetesen). Ők a világ élvonalába tudtak ugrani. (Nem mondom, hogy nekünk is ugyanígy menne, csak arra célzok, hogy bennük megvolt a szándék és az akarat - és ez sikerre is vitte őket.)

Dan da Man 2021.07.18. 09:52:23

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Még szerencse, hogy van orbán, mert így ez nálunk nem van. Azt meg, hogy egyébként lenne-e, lehet hosszasan vitatni, de empirikus módon megtapasztalni sohasem. Szerintem ez a blog meghaladja a szellemi színvonaladat. Ez persze nem baj, csak empirikus módon újabb bizonyítéka annak, hogy te képviseled az emlegetett humán erőforrást, illetve annak hiányát. Egy szavazat vagy, és kábé egy kínai butatelefon több intelligenciával van felruházva, mint te.
(Nem, én se szeretném egyébként azt, amiről beszélsz - de ezeket a dolgokat lehet ám kezelni megfelelő módon, rendszabályozással, felvilágosítással, és egyéb ilyen XXI. századi mocskos kommunikációs trükkökkel. De te jobban élvezed a XI. századi mocskos kommunikációs trükköket. Egészségedre!)

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.07.18. 10:10:36

@kodacx: Látom egy közgazdásszal hozott össze a sors... :D

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.07.18. 10:12:29

@pincébezuhanási tudományok doktora: Haha! Pont ezek fogják bebiztosítani a következő Fidesz győzelmet. :D

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 10:14:49

@Dan da Man: "Még szerencse, hogy van orbán, mert így ez nálunk nem van."

Én is így gondolom.:)

Sir Gombóc 2021.07.18. 10:44:11

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: kezdetben talán utána nézhetnél, mi is az, amiről írsz!
users.atw.hu/micsodapucc/page.php?2
Persze Orbán nem véletlenül épít a tudatlanokra.

nemecsekerno_007 2021.07.18. 10:59:55

@midnight coder: Úgy van. Ezek a mi drága liberálisaink képtelenek kimatekozni, hogy ez mekkora átverés.
A csatlakozás előtt inkább ezt kellett volna csinálni és nem azon mélázni, hogy nyithatok-e cukrászdát Bécsben.

nemecsekerno_007 2021.07.18. 11:05:01

@pincébezuhanási tudományok doktora: Az hát. Mi fizetjük közpénzből, a gazdag nyugati országoknak termel profitot, nekünk meg marad a nyuggerek eltartása bónuszként. Ez aztán az EU-s érték ti meg úgy beszopjátok, ahogy kell.
Tipikus cherry picking módszer, ti meg ennek tapsoltok.

cavalry 2021.07.18. 11:39:23

@midnight coder: Tudom mi a különbség, két fő iker gyermekem tanult kint a briteknél top100-as egyetemen, pénzügyi szakemberek, ismereteket kaptak , most szerzik a gyakorlatot. Az egyik kint maradt egy nagy bankban, kb ötször annyit keres mint amelyik hazajött és itthon dolgozik egy nagy bankban. De a kreativitást még tanulniuk kellene. A jó hír az hogy az átlagnál jobb képességű egyetemet vagy jó középiskolát végzetteknek tanítható a gondolkodás módszertan. Alkottam egy ilyen módszertant persze más rendszerek ismeretében azokat tovább fejlesztve. De még a gyerekeim sem hisznek benne eléggé (fárasztó gondolkodni :) ) Egy történt: a kint élő (London) egyszer felhívott ebédidő kezdetén, és a szokásos szemtelen módján mondja nekem hogy most megy ebédelni, már három napja megy egy kis létszámú konferencia, és neki is illene valamit hozzászólni, egy szoftver biztonsági feladathoz, elmondta mi a téma, mire visszajön az ebédről, mondjak valamit nem baj ha nem megoldás csak szóljon ő is valamit (bonyolult nem írom le). Visszajött kapott egy féloldalnyi szöveget linkekkel, szabványok ez az és az ötletet. Este felhív és elmondta mi történt. A főnök földhöz csapta a papír köteget amin agyalogtak. Azt mondta " káromkodás, + menjünk a kocsmába és rúgjunk be, a kezdő megoldotta a problémát amit három napja rágunk, sík hülyék vagyunk, de legalább be tudunk rúgni. Persze az utód maga is meg tudta volna oldani ha ismeri a módszert, de azt hitte nem nyerő. 10 perc idő kellett hozzá. Amerikai pszichológus - közgazdászok (2 Nobel Díj) megállapították hogy az emberek 94% nem képes a probléma megoldásra. Én azt mondom ez nem igaz, kb 30% aki reménytelen, a többi tanítható.

bekrepált script 2021.07.18. 11:48:04

@nemecsekerno_007: Bocsika, régen leírtam, hogy az EU legnagyobb rablása, hogy elviszik a képzett embereinket. Erre a fizetések közeledése a megoldás, ami viszont meg áremelkedéshez vezet. Aki pedig nem keresett munkaerő, az most nagyot szív.

bekrepált script 2021.07.18. 11:49:02

@megamovieboy: Reménykedj csak! Ha észrevennéd, nagyon pánikolnak.

CoolKoon 2021.07.18. 12:16:56

"a múltból itt maradt ateista-hazaáruló salak eltávozását" - Végül is igaza van. Ha az összes fiatal elmenekül, a "renitensek" pedig idő előtt eltávoznak az élők sorából, akkor az a 20%, ami megmarad (ha jól rémlik, ennyi a Mo-n rendszeresen templomba járók aránya), tényleg akár haláláig is hűséges lesz a nagyvezírhez. Kérdés, hogy mire lesz ez elég.

Az egész elgondolás viszont ott bicsaklik meg, hogy az általa keblére ölelt lecsúszott alkoholisták és undorító, visszataszító keresztény fundamentalisták nem képeznek akkora gazdasági (és társadalmi) hatalmat, hogy képesek legyenek egyáltalán arra, hogy leszállítsák neki az általa úgy óhajtott "megbízható" tanárokat, valamit szarért-húgyért robotoló kórházi személyzetet (ápolókat, nővéreket stb.) és szociális munkásokat. Sőt, még arra se képesek, hogy a sok Fideszes kisnyugdíjast eltartsák valamiből, egyszerűen nem stimmel a matek.

CoolKoon 2021.07.18. 12:18:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A liberalizmus eleve tagadja az emberi erőforrás létezését. " - Már megint egy kolosszális hülyeséget mondtál. Épphogy a liberalizmus az, amelyik az emberi erőforrásokkal is ugyanúgy számol, mint bármely más erőforrással.

CoolKoon 2021.07.18. 12:21:54

@midnight coder: "Az emberi erőforrások legnagyobb pazarlása nálunk az EU a munkaerő szabad áramlása miatt." - Jaaa, hát akkor megvan a megoldás: Huxit, és utána az elkerülhetetlen orosz gyarmatosítás. De hát végül is miért ne, szívesen végignézném, ahogy Orbán és sleppje lámpavason végzi...

CoolKoon 2021.07.18. 12:28:05

@midnight coder: "Ugyanezért az illető országnak nem is igazán éri meg az oktatásba tenni a pénzt. " - Amellett, hogy ez aljas és egyenesen hazaáruló gondolatmenet (de hát a jobboldalnak ezt is szabad ugyebár), ez csak ráerősít az egész elvándorlásra, mert ha Mo-n pártunk és kormányunk leépíti az egyetemeket hogy csak ostoba, alkesz tulkok maradjanak (ami már gőzerővel folyik), akkor az értelmesebbek elmennek majd a környező országok egyetemeire tanulni (Bécsbe, Prágába, esetleg német egyetemekre), és ezzel még kisebb lesz a valószínűsége annak, hogy hazajönnek, ergo az egész még jobban felgyorsítja az agyelszívást. Erre pedig igazából a legjobban megint csak azok fognak ráfaragni, akik "bosszúból" ezekre a mocskokra szavaztak, tehát a lecsúszott, falusi alkesz suttyók, meg természetesen a nyomorgó nyugdíjasok. Ugyanis ha nem lesz miből eltartani őket, akkor bizony vagy éhen döglenek, vagy a saját lakásukban fagynak majd meg egy hideg téli éjszakán.

CoolKoon 2021.07.18. 12:32:58

@megamovieboy: "Meg kellene egy jó magyarázat balról, ha a Fidesz mindent ellop, akkor miért van mégis több pénz az embereknél? :D " - Pont ez az, hogy nincs több pénz az embereknél, sőt egyre kevesebb van. A magyar középosztály az "eemútttízévben" folyamatos leszállóágban van, mint bérek, mint életszínvonal tekintetében, és lassan már a szegénység küszöbéhez ér. Az ellopás pedig a szétrohadó infrastruktúrán meg a leépülő köszolgáltatásokon (mentősök, tűzoltók, rendőrök, egészségügyi dolgozók, oktatásügy) érhető a leginkább tetten, onnan lehet a legtöbbet lopni.

CoolKoon 2021.07.18. 12:36:17

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Mondjuk a Danubius legalább még általában nyomon beszél, még ha az amerikai mélyrepublikánus sajtó idézése egészen szembeötlő is. A Reaktor viszont ostoba propagandablog, gyakorlatilag olyan, mintha a Magyar Nemzetet, az Origót és a Prosti Srácokat gyúrták volna össze egy közepesen gusztustalan katyvaszba.

CoolKoon 2021.07.18. 12:38:51

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "előbb -utóbb azon kapod magadat, hogy a nagylányodat afgánok tapperolják a buszmegállóban, a kisfiamat meg Drag Queenek az oviban. " - Tudod, nem mindenki vágyik egy olyan társadalomba, ahol bármikor pofánbasszák az utcán, csak azért, mert valakinek nem tetszik a pofája. És értelmes szülő arra se vágyik, hogy hajléktalanokat rugdosó büdös, mocskos neonáci legyen a gyerekéből, esetleg a hasonló csőcselékhez csapódva a lányából drogos prosti. Ugyanis a fasisztoid kormányzás előbb-utóbb ehhez vezet....

CoolKoon 2021.07.18. 12:42:40

@Dan da Man: "Nálam ilyen szempontból nagy példakép Korea (a déli rész természetesen). Ők a világ élvonalába tudtak ugrani." - Nem akarok nagyon negatív lenni, de itt sose lesz semmi olyan, mint Koreában, mivel itt nincs meg az emberekben az a fajta megszállott szorgalom, ami a távol-keleti népekre jellemző. A sokmillió züllött alkoholista országában az Észak-Balkánon egyszerűen sose lesz meg az a kritikus tömeg, amely azt fogja mondani, hogy "na akkor gyerünk, csináljunk valami értelmeset", mert vagy szüntelenül piál, vagy pedig annyira aljas, hogy leginkább mások elpusztításában érdekelt.

CoolKoon 2021.07.18. 12:47:25

@nemecsekerno_007: Nos, akkor ott van a Huxit, kiléptetitek Mo-ot az EU-ból, én meg majd tapsolni fogok annak, amikor kandeláberekre lógat majd titeket ezért "jutalmul" a csőcselék. Remélem, azt is adni fogja az m1...

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.07.18. 12:49:06

@CoolKoon: Látom szakértő vagy. Éppen a középosztály kiépítése zajlik, emiatt nyüszögnek balról, hogy adjanak minden pénzt a szegényeknek inkább. A leépülő közszolgáltatásokról meg a baloldal inkább ne mondjon semmit, mert náluk sem volt jobb a helyzet! Amúgy is, ha most a válság idején sem vezet az ellenzék legalább 10%-ponttal, akkor a választások veszett fejsze nyele számukra.

CoolKoon 2021.07.18. 13:01:13

@megamovieboy: "Látom szakértő vagy." - Nekem annyi elég, hogy képes vagyok értelmezni a környező országokat összehasonlító grafikonokat, ahol bizony nem helyi pénznemen megy az összehasonlítás, hanem "kemény valutában", leginkább dollárban, esetleg euróban. Azok pedig sokkal, de SOKKAL lehangolóbbak bármilyen hazugságnál, ami az m1-en elhangzik.

"Éppen a középosztály kiépítése zajlik" - Ha ez tényleg így lenne, akkor szélesedne a középosztály, és így nem lenne szükség arra, hogy a pénzt a "szegényeknek adják".

"A leépülő közszolgáltatásokról meg a baloldal inkább ne mondjon semmit, mert náluk sem volt jobb a helyzet!" - Hát pedig egyetlenegy olyan baloldali kormányról se tudok, amelyik bezúzta volna az egyetemeket, ellehetetlenítette volna az egészségügyet, és radikálisan leépítette volna a tűzoltóságot meg a rendőrséget. Ez csak mostanában "divat".

pragmatika 2021.07.18. 13:02:29

@h.kovacs:

"kellene valami általános érvényű meghatározás arra, hogy mit értünk jó kormányzáson !"

Van általános érvényű meghatározás.
Konkrétan jó kormányzás alatt azt értjük, hogy egy ország általános gazdasági, és társadalmi állapotát fenntartani, vagy éppen javítani.

Ebben a ballibsik nagyon szarok voltak, (adóterhek, megszorítások, pangó gazdaság) de 2010 után javult a helyzet. (Nincs szükség az IMF mankóra, kedvező adózási konstrukciók vállalkozóknak, családtámogatási programok stb.)
Én vállalkozóként sokkal jobban érzem magam, mint a ballibsik alatt. Pedig elhiheted nekem, nem vagyok benn a pikszisben.

Az amit te társítasz a rossz kormányzás fogalmával, az a korrupció. Ami mindig is volt. Kezdődött mindjárt a rendszerváltás tájékán egy komplett nemzetgazdaság lenyúlásával. (Cégek felvásárlása messze érték alatt, kárpótlási jegyek átb.szás, stb. dolgozók átb.szása a részvények alulértékeltté tételével stb.) Az amit most Orbánék csinálnak, az kismiska ahhoz képest, ami akkor történt, és aminek a haszonélvezője túlnyomórészt a ballibsi poliutikai érdekkör volt.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 13:20:36

@CoolKoon: Tudod egy kipát viselő zsidót ma nem Budapesten, hanem Berlinben vagy Párizsban basznak pofán. Ezzel az egy mondattal összedöntöttem a hülyeségedet.:)Az a világ, amit ti akartok felépíteni, nem más , mint a káosz és anarchia.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.07.18. 13:21:40

röviden: a fidesz mint állampárt magyarellenes, nemzetpusztító hazaáruló banda, ahogy azt '98 óta minden értelmes ember tudja.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.07.18. 13:23:24

@pragmatika: nem tudsz olyan intézkedést mondani 2010 előttről amit a fidesz ne csinált volna meg. Csak azért mert nem hívták megszorításnak, még 3 évente megszorítás volt., és ez csak 1 példa.

Sir Gombóc 2021.07.18. 13:33:59

@pragmatika: "Konkrétan jó kormányzás alatt azt értjük, hogy egy ország általános gazdasági, és társadalmi állapotát fenntartani, vagy éppen javítani."

Akkor ma Magyarországon nincs jó kormányzás. Ezen az sem változtat, hogy korábban sem volt.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 13:38:58

@Sir Gombóc:

zsido.com/gettoba-vonulnak-francia-zsidok/

"Az iszlám antiszemitizmus miatt a Párizs környéki településekről menekülni kényszerülnek a zsidó lakosok."

"A közeli Reancy rabbija, Moshe Lewin osztja Benhamou pesszimizmusát. A rabbi attól tart, hogy hamarosan ő lesz Saine-Saint-Denis utolsó zsidó vezetője. “Nagyon aggasztó, hogy Franciaország bizonyos területein már nem biztonságos zsidónak lenni. Öt percre az otthonomtól már ajánlatos levenni a kipát, és elrejteni a Dávid-csillagos nyakláncot.” – mondta Lewin rabbi."

Üdv a valóságban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.07.18. 13:55:43

@CoolKoon: A modern posztliberalizmusban a fing is csak egy gazdasági erőforrás.

Nancsibacsi 2021.07.18. 13:57:47

Azt hittem szól valamiről ez a poszt - de nem.

nemecsekerno_007 2021.07.18. 14:22:26

@CoolKoon: Miért kéne Huxit. Elég ha a külföldön dolgozó családtagjának nem fizetjük tovább a nyugdíját. Mindjárt lesz pénz fizetésemelésre.

kvadrillio 2021.07.18. 14:47:10

NA EZT A HORTHY-RENDSZERT HOZTA VISSZA VIKTORKA, A CSELÉDSZOBÁKKAL, MOSÓNŐKKEL, 3 M2.ES MUNKÁSSZÁLLÓKKAL, AMI AKKOR IS UNDORÍTÓ VOLT ÉS MOST IS AZ !

MENJ EL INNEN ORBÁN A FENÉBE I ÉS VÉGRE FELLÉLEGZIK EZ A NYOMORÉK MAGYAR NÉP IS !

Szándékosan gyújtogattak a józsefvárosi munkásszállón, elindult a büntetőeljárás
D MI20210718006
wolfy
wolfy
követés
2021.07.18. 13:16

Az Index Józsefváros polgármesterétől megtudta, hogy feltehetőleg illegálisan, de mindenképpen szabálytalanul működött az a munkásszálló, amelyben vasárnapra virradóra ütött ki tűz.
Kapcsolódó
Tűz ütött ki egy józsefvárosi munkásszállón, négyen a tetőre menekültek
Tűz ütött ki egy józsefvárosi munkásszállón, négyen a tetőre menekültek

A vasárnap reggeli incidensben senki nem sérült meg.

A Koszorú utcai épület a pincétől a padlásig nagyon sok apró részre lett osztva, sok kicsi szobával, hogy minél több embernek lehessen kiadni. A leválasztott fülkék falai pozdorja- és furnérlemezből, illetve OSB-lapokból készültek.

Egy-egy szoba inkább nevezhető lyuknak, van olyan, amelyik állítólag 3 négyzetméteres, azaz éppen arra alkalmas, hogy valaki lefeküdjön benne aludni

– áll a Pikó András által szerkesztőségünkhöz eljuttatott levélben. Az interneten is fellelhető hirdetés szerint egy ilyen szobát havi 29 ezer forintért és 15 ezres rezsi-hozzájárulásért adnak bérbe. Egyedül a padlástérben nagyjából 30 ilyen kis leválasztott minilak található a helyszínen dolgozó egyik tűzvizsgáló szerint.

A leválasztott fülkéknek külön bejáratuk volt, a menekülési út nem volt biztosítva, ezek mind megnehezítették a mentést

– mondta el Kelemen Zsolt.

Bajusz Ferenc, a kerületi közterület-felügyelet vezetője szerint már korábban is volt arról információjuk, hogy a magántulajdonban lévő épületben szálláshely működik. A ház egyik ablakára kirakott táblán megadott telefonszámon próbálták elérni a tulajdonost, de nem sikerült. Ami érthető is, hiszen ha valóban illegálisan működteti a szállást, akkor amíg a hatóságok a helyszínen vannak, valószínűleg nem szívesen kommunikálna senkivel. Józsefváros vezetése mindenesetre hétfőn kezdeményezni fogja egy átfogó kerületi ellenőrzés lefolytatását az ilyen munkásszállásokon, bevonva az építéshatóságot, a rendőrséget és a katasztrófavédelmet is.

A kerületi lap úgy tudja, a munkásszálló egyik lakója magánéleti problémák miatt alkoholos állapotban azzal fenyegetőzött, hogy felgyújtja az épületet. Nem sokkal később törtek fel a lángok, így valószínűsíthető, hogy ez lehet a tűz oka.

A rendőrség büntetőeljárást indított az ügyben. Csécsi Soma, a Budapesti Rendőr-főkapitányság szóvivője szerint egy embert előállítottak, és gyanúsítottként kihallgatják.

(Borítókép: Tűzoltók a főváros VIII. kerületében a Koszorú utcában, ahol tűz keletkezett egy munkásszállóként működő épület második emeletén 2021. július 18-án hajnalban. Fotó: Mihádák Zoltán / MTI)

ESZMÉLETLEN HOVA ZÜLLESZTETTE ORBÁN EZT A, GYÖNYÖRŰ ORSZÁGOT !

nemtom, ezek ahol laknak most, sas-gyen, rúzsadombon egyéb mészarosokban, oda nem megy 1-2 hurrikán. hogy szétbassza végre őket ???!++++++

kvadrillio 2021.07.18. 14:48:56

Miért nem eszik meg az állatok az embert?

Pedig a Homo sapiens lassú, védtelen és bőségesen elérhető zsákmány.

MERT MOST ITT..., AZ EMBER FALJA FÖL AZ EMBERT !!!!!

...AMÍG KI NEM HAL VÉGRE.....-

kvadrillio 2021.07.18. 14:51:24

NA, ILYEN RÖHÖGŐ HÁTTÉRÁLLATOK DÖNTENEK ORSZÁGOK SORSÁRÓL A GITTEGYLET UNIÓBAN N!!!!!

Kitört a botrány, részvét helyett a háttérben röhögcsélt Angela Merkel örököse

kvadrillio 2021.07.18. 15:06:59

A HOLD LIBRILLÁL, AZ ÉN SZÍVEM FIBRILLÁL....-, HAMAROSAN VIKTORKA IS KILENG MAJD ANNYIRA,. HOGY NEM LEHET MEGÁLLÍTANI ÉS ŐT IS BELEPI A 250 CM-REL EMELKEDŐ TENGEREK SZINTJEHHH.....

Árvizeket okozhat a Hold kilengése
-rc-
-rc-
követés
2021.07.18. 14:13
A közeljövő egyik előre látható időjárási szélsősége lesz a klímaváltozás hatását erősítő árapály.

A következő évtized során nemcsak a globális klímaváltozás miatt emelkedő tengerszint fog problémát okozni a tengerparti településeknek, hanem a fokozódó árapályjelenség is.

A NASA által kiadott figyelmeztetés szerint a 2030-as évek során a korábbiaknál is gyakoribbak lesznek a tengerparti utcákat érintő villámáradások. Ezeket a Hold mozgása okozza, amelynek hatására a megszokottnál

akár 60 centivel magasabban állhat a víz.

Az ok a Hold fizikai librációja, amelynek során az égitest egyfajta himbálózó mozgást végez a tengelye körül. Ez a mozgás egy 18,6 éves ciklust követ, amelynek egyik felében gyengül, a másik felében erősödik az árapály.
Extrém hőség után extrém áradások

Az amerikai oceanográfiai hivatal, a NOAA adatai szerint 1880 óta 24 centiméterrel nőtt a globális tengerszint, ennek harmada az utóbbi negyedszázadban következett be. Becsléseik szerint 2000 és 2100 között 30 és 250 centiméter között várható a vízszint emelkedése.

A tenger okozta árvizek nemcsak a közlekedést és az üzletek életét zavaró kellemetlenségek, de a csatornarendszer működésének felborításával komoly közegészségügyi problémákat is okoznak.

A NASA tanulmánya szerint a villámáradások is hamarosan beállnak az egyre gyakrabban előforduló extrém időjárási jelenségek sorába, de legalább több esély lesz ezekre felkészülni, különösen ha előre látható több, áradást okozó tényező találkozása.

(LiveScience, Slashgear)

SZAR JÖVŐKÉP KEZD KIBONTAKOZNI....

de még kell egy-két űrhadsereg, 1-2 vaskupola, NAMEG EGY PÁR KURVAGAZDAG FÓSZER, AKI AZ ÖSSZEHARÁCSOLT PÉNZÉN BEREPÜLI A KOSSSZMOSZT !

nemecsekerno_007 2021.07.18. 15:10:32

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
- álprobléma
- a nagyvárosi élet velejárója
- elszigetelt eset
- az orbáni rasszizmus miatt van

(irónia) az nem egy ország

:))))))))

kvadrillio 2021.07.18. 15:10:39

nem,tom viktor mit tud csinálni egy kilengő Holddal ????? RÁÜL ????? :o)

CoolKoon 2021.07.18. 15:13:04

@nemecsekerno_007: "Elég ha a külföldön dolgozó családtagjának nem fizetjük tovább a nyugdíját. Mindjárt lesz pénz fizetésemelésre." - Te tényleg megbuggyantál. Ilyet legfeljebb Észak-Koreában lehet megcsinálni, Mo-n nem. Na EZÉRT mondtam, hogy ott a Huxit. Miután Mo. kilép az EU-ból, olyan balkáni-keleti diktatúrát vezet be, amilyet csak akar, és akár fekete afrikai pöcegödrök szintjére züllesztheti az országot. Addig viszont a jogállami normák kötik a kezét, és a magadfajta fasiszták lázálmai is csak vágyálmok maradnak.

CoolKoon 2021.07.18. 15:14:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : "A modern posztliberalizmusban a fing is csak egy gazdasági erőforrás. " - Menj már a büdös francba, ostoba troll!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 15:15:20

@CoolKoon:

Azt, hogy a liberalzimus számára az egyén által létrehozott érték számít, nem az egyén.

CoolKoon 2021.07.18. 15:21:43

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Tudod egy kipát viselő zsidót ma nem Budapesten, hanem Berlinben vagy Párizsban basznak pofán." - Miért, a zsidó az egyetlen védendő kisebbség? Mellesleg szerintem valószínűbb, hogy Budapesten félrenézne a rendőr, ha echte magyar neonáci baszna pofán egy zsidót, mint Berlinben vagy Párizsban. De nem ez a lényeg, hanem hogy ahol egy ártalmatlan csoportra kiadják a kilövési engedélyt, ott előbb-utóbb mások is sorra kerülnek. És ebből épeszű ember nem kér, úgyhogy megy majd szépen Nyugatra, a gazdáidnak pedig maradnak a semmire se jó, züllött alkesz falusi suttyók, meg a kisnyugdíjasok. Gondolom, azok majd megtermelik a NER-lovagok stafírungjára valót is...

"Az a világ, amit ti akartok felépíteni, nem más , mint a káosz és anarchia. " - Miért, szerinted milyen világ az? Amúgy meg az a világ, amit ti akartok felépíteni, már nagyon sok helyen létezik: fekete-Afrikában, Latin-Amerikában (pl. Venezuela), Közép-Ázsiában (pl. Türkmenisztán) meg a Távol-Keleten is (újabban pl. Burma). Érdekes közös nevezőjük, hogy a világ pöcegödrei, az értelmiség már rég elmenekült onnan, az emberek korán és nyomorúságos körülmények között döglenek meg bennük, és hogy nem "elviszi" őket a rendőr, hanem alkalmanként ott helyben agyonlövi.

CoolKoon 2021.07.18. 15:23:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ez úgy hülyeség, ahogy van. A liberalizmus a felvilágosodásból, az pedig a humanizmusból lett levezetve. A humanizmusnak pedig pont az a lényege, hogy az egyén, az ember van a központban, nem pedig valami homályos istenség vagy már kitalált, képzeletbeli alakok.

bekrepált script 2021.07.18. 15:25:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: " liberalzimus számára az egyén által létrehozott érték számít, nem az egyén" - ezt hol olvastad?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 15:25:50

@CoolKoon:

"A liberalizmus a felvilágosodásból, az pedig a humanizmusból lett levezetve."

Igen, pont ezért rossz eszme, emberellenes.

kvadrillio 2021.07.18. 15:27:40

MINDENKI TUDJA, HOGY EZEK AZOK A JÓLKIKÉPZETT GYILKOLÓESZKÖZÖK, AKIK SOHA NEM TESZIK KI A SZÁMUKAT.....:o)

Az orosz elitalakulat – mit tudunk a Wagner-csoportról?

CoolKoon 2021.07.18. 15:32:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Igen, pont ezért rossz eszme, emberellenes." - Ebbe most nagyon belegabalyodtál. A felvilágosodásnak köszönheted azt, hogy nem vittek el és tettek rád spanyolcsizmát pusztán azért, mert a pápát sározod és megállás nélkül az ortodoxiát dícséred. Azon kívül az, hogy a liberalizmusban szerinted nem számít az egyén, pont azért egy hatalmas hülyeség, mert az egyén épphogy az eszme egyik kiindulópontja. Szerintem fussál neki ennek még egyszer.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.07.18. 15:34:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nagyon igazad van, ma Magyarszágon a zsidó az életével játszik ha kipában megy ki az utcára. Egy muszlim meg néger az életével játszik ha nem egy liberális jön vele szemben az utcán, egy szivárvány színeket használó magyar család az életével játszik még akkor is ha a 3. emeletre rakja ki a szaivárvány zászlót. Egy buzi az eletevel játszik, ha meglátszik rajta hogy buzi.

Orbán Viktornak hála végre rend és fegyelem van az országban, a liberális deviánsok el vannak zavarva vagy ha még mindig itt bújkálnának akkor az éberségre tanított magyar nép rögtön leszámol velük. Nem is csoda ha az összes értelmes ember nyugatról ide akar jönni lakni Orbán Viktorhoz.

nemecsekerno_007 2021.07.18. 15:53:41

@CoolKoon: Az lenne a jogállam, hogy én fizetem anyád nyugdíját a magyar szintű béremből míg te EU-s fizetésért dolgozol külföldön miközben a képzésedet is közpénzből fizettük?!?! Érdekes mentalitás.
Észak-Korea?!?! Pénzügyekben nincs demokrácia nyugaton se csillagbogár. Épp ezért állt elő ez a szitu mert ők, jó protestáns módjára kimatekozták, hogy nekik megérje.
Egyébként a gravitáció az törvény, minden mást meg lehet változtatni.
Vagy úgy gondolod, véletlen lehet az, hogy a szülő kötelezheti eltartásra a gyerekét ha mondjuk kevés a nyugdíja?!? Mert ennek a törvényi hátterét már rég megváltoztatta a Fidesz. A TB-vel kapcsolatban is csináltak hasonló módosításokat.
Orbitális pofátlanság, ahogy magyarázkodni próbálsz, MamaHotelnek nézed az országot miközben szidod Orbánt két pofára.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 15:55:11

@CoolKoon:

zsido.com/gettoba-vonulnak-francia-zsidok/

"Az iszlám antiszemitizmus miatt a Párizs környéki településekről menekülni kényszerülnek a zsidó lakosok."

"A közeli Reancy rabbija, Moshe Lewin osztja Benhamou pesszimizmusát. A rabbi attól tart, hogy hamarosan ő lesz Saine-Saint-Denis utolsó zsidó vezetője. “Nagyon aggasztó, hogy Franciaország bizonyos területein már nem biztonságos zsidónak lenni. Öt percre az otthonomtól már ajánlatos levenni a kipát, és elrejteni a Dávid-csillagos nyakláncot.” – mondta Lewin rabbi."

Üdv a valóságban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 15:55:11

@CoolKoon:

A felvilágosodás lényege: nincs objketív érték, mindent az emberek döntenek el ad hoc alapon.

A liberalzimus kiindulópontja az egyének jogi egyenlősége és szabadsága. Szerint ennek mi a következménye?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 15:56:50

@Az a baj....hogy be se jöttek:

A liberalizmus sorsa a lassú elhalás. Egyre több ember döbben rá: a rendszer nem működik.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 16:11:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ettől rettegnek. Ezért kell ismételten új konfliktusokat generálniuk. A jakobinus elmebaj korról korra új arcot ölt.

CoolKoon 2021.07.18. 16:19:17

@nemecsekerno_007: Istenem, te tényleg echte náci vagy. Te fizeted anyám nyugdíját? És a te nyugdíjadat ki fogja fizetni, senki? Ja persze, akkor már mindegy is lesz, mert nem a Fidesz lesz hatalmon és kis szerencsével Vityacsászár is döglött lesz. Te meg majd nyomorogni fogsz a kis albérletedben, vagy az utcán.

A jelenlegi nyugdíjrendszernek az a lényege, hogy az embernek alapesetben azért jár nyugdíj, mert egész életében fizette a járulékokat. Na most anyám esetében ez nem volt opcionális, mivel a munkáltató automatikusan befizette helyette. Na most az ezért cserébe fennálló nyugdíjfizetési kötelezettségen mit sem változtat az, hogy én külföldön dolgozok-e vagy sem. Ja és ha a magyar állampárt egy szép napon (a huxit után) úgy dönt, hogy akinek a szüleit még nem lőtte agyon, azokon az általad vázolt módon áll boszút, akkor nemes egyszerűséggel külföldre költöztetném az anyámat (egy biztonságos országba), és besegítenék az eltartásába. A semmire se képes, nyomorult alkeszekből, és az idővel belőlük keletkező kisnyugdíjasokból viszont mindig több lesz, úgyhogy a keresőképes egyének elüldözésével megintcsak a bosszúéhes és aljas Fidesz-szavazók járnának rosszul, mivel nem lesz aki eltartsa őket (ugyebár a szinglik elüldözése már most folyamatban van). Ez egyébként már most elkerülhetetlennek látszik, viszont a fiatalok elüldözésével ez a folyamat csak felgyorsul.

"Észak-Korea?!?! Pénzügyekben nincs demokrácia nyugaton se csillagbogár." - Ó dehogynem! Nyugaton elképzelhetetlen, hogy oláh módon úgy meglopják az embereket, mint ahogy azt az Orbán-kormány tette a MANYUP-ok lenyúlásával. Ilyesmiért Amerikában például életfogytos börtönbüntetés jár. Kizárólag itt, az észak-balkáni Magyarisztánban folyamatos az emberek meglopása, és a jogbizonytalanság garanciája.

"Egyébként a gravitáció az törvény, minden mást meg lehet változtatni." - Ó, persze! Akár már holnap kikiálthatja pártunk és kormányunk a buzik helyett az új közellenséget, például a szemüvegeseket!

"a szülő kötelezheti eltartásra a gyerekét ha mondjuk kevés a nyugdíja?!?" - És? Az előbb még nem erről beszéltél, hanem arról, hogy a kormány nyugdíjkifizetési kötelezettségét szüntesse meg egy tolvonással "bosszúból" azok szüleivel szemben, akik külföldön élnek. Még egyszer: amiről te írsz, az aljas fasiszta tempó.

"Orbitális pofátlanság, ahogy magyarázkodni próbálsz, MamaHotelnek nézed az országot miközben szidod Orbánt két pofára. " - Orbitális pofátlanság, hogy alattvalóknak, sőt, jobbágyoknak nézed az országot, miközben jómagad és gazdáid élősködsz rajtuk, és legszívesebben ostorral hajtanád őket, hogy pénzt keressenek a bűnöző főnökeid számára.

CoolKoon 2021.07.18. 16:24:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A liberalzimus kiindulópontja az egyének jogi egyenlősége és szabadsága. Szerint ennek mi a következménye? " - Igen. Az, amit ki is mond nyíltan, (a gazdáiddal ellentétben) nem kertel: mindent szabad, ami nem jár mások alapvető jogainak korlátozásával. És nincs is ezzel baj, mivel egy felnőtt ember életébe igenis ne szóljon bele valamiféle csúti vajda, aki azt képzeli magáról, hogy jobban tudja, hogy mit kell az egyénnek csinálnia.

"A liberalizmus sorsa a lassú elhalás." - Vicces, hogy '89 előtt az elvtársak ugyanezt a baromságot ismételgették napestig, épp csak a kapitalizmusról. Várták is tátott szájjal, hogy meghaljon a nyugati kapitalizmus, de az a mocskos szemét csak nem akarta feldobni a patáit. Nos a liberalizmussal is ugyanígy fogsz járni, mivel épeszű ember nem akar egy fasiszta diktatúrában élni, ahol bármelyik nap agyonlőhetik, pofára.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:34:44

@CoolKoon:

"mindent szabad, ami nem jár mások alapvető jogainak korlátozásával"

Ez eleve egy használhatatlan meghatározás, kezdjük ezzel.

CoolKoon 2021.07.18. 16:35:09

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Hányszor fogod ezt még bemásolgatni ide? Ami a cikket illeti, inkább most eltekintek attól az aprócska ténytől, hogy pártunk és kormányunk udvari zsidó szektájának weboldalán jelent meg. Ha olvastad volna a fenti blogposztot, akkor tudnád, hogy a szerző pont azt fájlalja, hogy Vityacsászár is lefeküdt a hazai fundamentalista irányzatok követőinek (pl. Hitgyüli, a katolikusok puritán ága stb.). Ennek viszont megvan az a veszélye, hogy előbb-utóbb a zsidók is megjelennek pártunk és kormányunk ellenségképében, ugyanis a hazai fundamentalista keresztény irányzatok (a Hitgyüli kivételével) rendkívül antiszemiták is. A migráncsos szál pedig abszolút nem kapcsolódik a tárgyhoz, úgyhogy teljesen fölöslegesen is erőlködsz vele.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:36:16

@CoolKoon:

"És nincs is ezzel baj, mivel egy felnőtt ember életébe igenis ne szóljon bele valamiféle csúti vajda, aki azt képzeli magáról, hogy jobban tudja, hogy mit kell az egyénnek csinálnia."

De, baj van vele.

Ha mindenki szabad, akkor az erősek legyűrik agyengéket és oligarchikus állam jön létre. Ezt a libbantak azzal is segítik, hpgy kis államot építenek, leépítve az államot. Így a kisember sorsa a totális elnyomás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:37:06

@CoolKoon:

""A liberalizmus sorsa a lassú elhalás." - Vicces, hogy '89 előtt az elvtársak ugyanezt a baromságot ismételgették napestig, épp csak a kapitalizmusról"

Azt is sokáig ismételgetik, hogy a Föld a Nap körül forog, s lám igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:37:49

@CoolKoon:

" a liberalizmussal is ugyanígy fogsz járni, mivel épeszű ember nem akar egy fasiszta diktatúrában élni"

Tehát ez a 2 alternatíva van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:39:24

@CoolKoon:

" az Orbán-kormány tette a MANYUP-ok lenyúlásával"

Ez volt Orbán talán legjobb gazdasági lépése. A manyup kimentése és visszaadása a népnek.

CoolKoon 2021.07.18. 16:40:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lehet, hogy szerinted haszontalan, de ettől még nagyon is működik, és ez a nyugati világ jólétének és háborúmentességének az alapja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:40:29

@CoolKoon:

" a katolikusok puritán ága"

Nem létezik katolikus puratanizmus, ez egy protestáns irányzat.

CoolKoon 2021.07.18. 16:51:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha mindenki szabad, akkor az erősek legyűrik agyengéket" - Még egyszer: mindent szabad, AMÍG AZ NEM KORLÁTOZZA MÁSOK ALAPVETŐ (EMBERI) JOGAIT. Ebbe az "erősek legyűrik a gyengéket" sehogy sem fér bele.

"Ezt a libbantak azzal is segítik, hpgy kis államot építenek, leépítve az államot." - Ez csak a te hibbant agyszüleményed, a valóságban ilyen nincs.

"Azt is sokáig ismételgetik, hogy a Föld a Nap körül forog, s lám igaz. " - Épp csak ezt tudományosan is igazolni tudták. Na persze elismerem, hogy az elvtársak szintén nagyon szerették volna "tudományosan" bebizonyítani, hogy a kapitalizmusnak kampó, csak hát sosem sikerült nekik. Ugyanígy a te gazdijaidnak se fog sikerülni ugyanez a valódi liberalizmussal.

"Tehát ez a 2 alternatíva van? " - Nem, vannak a kettő között különböző fokozatú átmenetek, amiket szokás mostanában a "hibrid rezsimek" gyűjtőfogalommal nevezni. Szép példái ezeknek a fokozatoknak Mo-n kívül Oroszország, Törökország, Pakisztán és India is például.

"A manyup kimentése és visszaadása a népnek." - Nem, ez LOPÁS volt a javából. Csak a büdös komcsik hazudják azt a mai napig, hogy ez bármi más volt.

"Nem létezik katolikus puratanizmus" - Mindegy, hogy minek nevezzük, puritanizmusnak, fundamentalizmusnak, vagy ultrakonzervatív szárnynak, akkor is létezik egy ilyen a katolikus egyházon belül, és ezzel szerintem te is tökéletesen tisztában vagy. Úgyhogy tök fölösleges a szócséplésed ebben a témában.

"A nyugat jólétének alapja nem a liberalizmus." - A társadalmi berendezkedés szempontjából de, és ebből következik minden más is: a béke, a tolerancia, a gazdasági fellendülés, meg úgy általában minden, ami miatt az egész világ a Nyugatra akar költözni.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 16:54:59

@CoolKoon: Persze és ők találták ki az egészet ugye? Miért kell folyton letagadnotok, meghamisítanotok a valóságot? A fanatikus iszlám Európába történő behurcolásával súlyosan veszélyeztetitek a földrész megmaradt vallásos zsidó közösségeit. Ezt kellene felfogni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 16:59:05

@CoolKoon:

""Ezt a libbantak azzal is segítik, hpgy kis államot építenek, leépítve az államot." - Ez csak a te hibbant agyszüleményed, a valóságban ilyen nincs."

Adam Smith - éjjeliőr állam. Nem én találtam ki.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 17:00:48

@CoolKoon:

444.hu/2021/05/17/eroszakoljatok-meg-a-lanyaikat-elszabadult-a-zsidoellenes-palesztinparti-tuntetes-londonban

" Ezen az látszik, hogy a palesztin zászlóval díszített autókból hangosbeszélőn zsidókat gyalázó szövegeket ordítanak észak-London Finchley nevű, zsidók lakta negyedében.

„Basszák meg a zsidók. Basszák meg az anyjukat. Erőszakoljátok meg a lányaikat, és mutassátok ki a támogatásotokat Palesztinának. Ilyen üzenetet kell küldenünk. Kérlek tegyétek meg Gáza szerencsétlen gyerekeiért” - hangzott az utcákon. "

Üdv a valóságban..

CoolKoon 2021.07.18. 17:01:24

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Persze és ők találták ki az egészet ugye?" - Ilyet egy szóval sem állítottam. Miért hazudsz?

"A fanatikus iszlám Európába történő behurcolásával" - Mi köze van ennek a poszthoz? Mert szerintem abszolúte semmi. Pártunk és kormányunk (tehát a kenyéradó, rabszolgahajcsár gazdijaid) a fanatikus iszlám nélkül akar ugyanolyan feltételeket teremteni Magyarországon, mint amilyet a fanatikus iszlám teremt mindenhol, ahova berakja a mocskos patáit.

"veszélyeztetitek a földrész megmaradt vallásos zsidó közösségeit" - A gazdijaid a fasiszta intézkedéseikkel mindenféle csoportokat veszélyeztetnek (meddő párok, szingli nők, fiatalok, értelmiségiek, cigányok, homoszexuálisok stb.). Őket ki fogja megvédeni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 17:01:42

@CoolKoon:

"szerették volna "tudományosan" bebizonyítani, hogy a kapitalizmusnak kampó, csak hát sosem sikerült nekik"

Pedig ez nyilvánvaló. A kapitalizmus csakis úgy tud működni, hogy külső erőforrásokat von be.

Ma pedig a rendszer egyre inkább egy piramisjáték, te a világ fedezetlen pénzzel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 17:04:05

@CoolKoon:

""Tehát ez a 2 alternatíva van? " - Nem, vannak a kettő között különböző fokozatú átmenetek"

A fasizmus annyiban pozitív volt, hogy küzdeni igyekezett a liberalizmussal, de ezt a liberális logkán belül tette, s ez abszurdum. Ugyanaz a kommunista eszmével, ez is pozitív próbáélkozás volt, de ismét bukott ezen ellentmondás miatt.

A mi megoldásunk: kilépni a rendszerlogikából, tagadva eleve a liberalizmus alapjait, nem azokon belül alternatívát építeni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 17:05:19

@CoolKoon:

""A manyup kimentése és visszaadása a népnek." - Nem, ez LOPÁS volt a javából."

A lopás a manyup LÉTREHOZÁSA volt. Mi alapon adja át az állam ajándékba az állampolgárok nyugdíjadóját magáncégeknek. Ez teljesen abszurd.

CoolKoon 2021.07.18. 17:05:21

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Üdv a valóságban.." - Még egyszer: a gazdijaid ugyanilyen valóságot akarnak teremteni, épp csak az iszlamista sallangok nélkül. Még néhány hónap, és Mo-n is ugyanilyen jelenetek fognak megismétlődni, csak palesztin zászló nélkül, skinhead söfőrökkel, magyarul vartyogva, és a téma valamilyen kisebbség gyalázása lesz (vagy a buziké, vagy cigányoké, vagy a zsidóké, náluk ez egyre megy).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 17:06:33

@CoolKoon:

"Mindegy, hogy minek nevezzük, puritanizmusnak, fundamentalizmusnak, vagy ultrakonzervatív szárnynak, akkor is létezik egy ilyen a katolikus egyházon belül, és ezzel szerintem te is tökéletesen tisztában vagy."

Arra utalsz, hogy a katolikusok nagy része küzd Vatikáni Szivárványos Ferkó eretneksége ellen? Igen, ez tény.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 17:07:59

@CoolKoon:

""A nyugat jólétének alapja nem a liberalizmus." - A társadalmi berendezkedés szempontjából de, és ebből következik minden más is: a béke, a tolerancia, a gazdasági fellendülés, meg úgy általában minden, ami miatt az egész világ a Nyugatra akar költözni."

A több pénzhez mennek az emberek, nem a liberalizmushoz, vedd észre. Miért nem akar senki a liberális Botswanába vagy a liberális Mongóliába menni?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 17:12:34

@CoolKoon:

Gazdijaid neked vannak, meg a kutyának.
Hiába vergődsz, ma egy vallásos zsidónak nem Budapesten kell féltenie a testi épséget, hanem Párizsban és Londonban. Egyszerűen azért, mert a liberálnácik ezekre a helyekre hurcolták be a fanatikus iszlámot.

bekrepált script 2021.07.18. 17:26:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Talán mert nem akarnak nomád vadászokként, vagy jurtában élni.

CoolKoon 2021.07.18. 17:27:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mik az alapvető jogok és mi számít korlátozásnak? " - Nem fogom neked ide bemásolni az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatát, keresd ki, ha nagyon akarod (mellesleg az Alaptörvény is tartalmazza, ahogy minden más nyugati állam alkotmánya is). Az, hogy bizonyos csoport öncélúan elnyom más csoportokat, ezeknek a jogoknak a korlátozása és/vagy megsértése.

"Adam Smith - éjjeliőr állam." - Már megint hazudsz. Nemhogy nem Adam Smith, még csak nem is egy liberális, hanem egy cocalista filozófus (Ferdinand Lasalle) találta ki az egészet. Maga a minimális állam elve pedig nem is a liberalizmus, hanem a libertalianizmus egyik alaptétele.

"Pedig ez nyilvánvaló. A kapitalizmus csakis úgy tud működni, hogy külső erőforrásokat von be." - Ponthogy a számodra oly kedves, szocializmusnak csúfolt, rémálommá váló utőpia működésének volt ez az alapja: félelmetesen gyorsan rájöttek erre az amerikaiak is amúgy, és úgy gondolták, hogy hogyha korlátozzák ezeket a külső erőforrásokat, akkor a rendszer előbb-utóbb magától összedől. Erről szólt a COCOM-lista például. A kapitalizmusnak nincs ilyen gondja, mivel épphogy saját polgárai szellemi és anyagi tőkéjére támaszkodik, nem pedig arra, hogy ellopja a másét.

"ezt a liberális logkán belül tette, s ez abszurdum" - Ez így egy hatalmas marhaság. Nem is értem, honnan szedtél ekkora ökörséget.

"kilépni a rendszerlogikából, tagadva eleve a liberalizmus alapjait" - Csakhogy akárhogy is hímezed-hámozod ezt, ennek akkor is, minden körülmények között véres, gátlástalan önkényuralom a vége. Ha ugyanis megjelenik a precedense annak, hogy BÁRMILYEN csoport ellen bármit szabad, akkor az óhatatlanul, törvényszerűen mindig vérontással végződik.

"Mi alapon adja át az állam ajándékba az állampolgárok nyugdíjadóját magáncégeknek." - Azon az alapon, hogy pl. @nemecsekerno_007 elvbarátod simán elvenné a nyugdíjat bárkitől, pofára, az illető gyerekeinek "bűnei" miatt. Na meg azon az alapon, hogy a jelenlegi rendszer egyszerűen nem fenntartható. Hogy kicsi az aktív korú lakosság aránya a teljes lakossághoz képest, és a nyugdíjasokra egyre kevesebb pénz jut.

"Arra utalsz, hogy a katolikusok nagy része küzd Vatikáni Szivárványos Ferkó eretneksége ellen?" - Arra utalok, hogy a katolikus egyházon belül is elég komoly ideológiai ellentétek vannak. Na nem mintha neked ehhez bármi közöd is lenne, tekintve, hogy a vodkaszagú orosz ortodoxiához húz a szíved...

"A több pénzhez mennek az emberek, nem a liberalizmushoz, vedd észre" - Az egyik (a több pénz) egyenesen következik a másikból (abból, hogy nem verik be az ember pofáját azért, mert kinyitja a száját, vagy mert nem tetszik a pofája), vedd észre. A kettő nem elválasztható egymástól. És hagyd már a szovjet gyarmat Mongóliát!

bekrepált script 2021.07.18. 17:29:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A mi megoldásunk: kilépni a rendszerlogikából, tagadva eleve a liberalizmus alapjait" - a liberalizmus melyik alapját tagadnád meg?

"A liberalizmus különböző formái nagyon különböző politikai megoldásokat kínálhatnak, de néhány dologban általában egyetértenek, mint például a gondolkodás és szólás kiterjedt szabadságában, a jogállamban, a gondolatok szabad áramlásában, a magántulajdonban, a szabadpiacban, a kormányzat átláthatóságában, és - más ideológiákkal együtt - a szabad választásokban."

CoolKoon 2021.07.18. 17:31:30

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "ma egy vallásos zsidónak nem Budapesten kell féltenie a testi épséget, hanem Párizsban és Londonban." - Ó dehogynem, egy vallásos zsidó Budapesten is inkább leveszi a kipáját meg eldugja a Dávid-csillagos nyakláncát, ha egy skinhead banda mellett megy el, és titkon vsz. JHVH-hoz imádkozik, hogy még véletlenül se kössenek bele. És ilyenből csak még több lesz, miután most már pártunk és kormányunk kijelölte az "irányt".

"a liberálnácik ezekre a helyekre hurcolták be a fanatikus iszlámot." - Jaj de jó, ehhez képest az echte nácik Mo-n önerőből építenek ki éppen a fanatikus iszlámhoz megszólalásig hasonló rezsimet....

bekrepált script 2021.07.18. 17:44:05

@CoolKoon: De egy vallásban sincs pocakos Isten ha jól tudom. :-))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:21:42

@bekrepált script:

Ugyanaz. Eleve ne kezelje az adókat egy magáncég, ne spekuláljon velük.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:23:30

@CoolKoon:

"fogom neked ide bemásolni az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatát"

Ami teljesen irreleváns, mert az 95 %-ban közjgokat tartalmas, nem az egyének közti jogviszonyokat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:25:07

@CoolKoon:

" Nemhogy nem Adam Smith, még csak nem is egy liberális, hanem egy cocalista filozófus (Ferdinand Lasalle) találta ki az egészet. Maga a minimális állam elve pedig nem is a liberalizmus, hanem a libertalianizmus egyik alaptétele."

A kifejezést, de nem a fogalmat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:25:51

@CoolKoon:

"nem is a liberalizmus, hanem a libertalianizmus egyik alaptétele"

Az utóbbi az előbbi verziója.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:29:58

@CoolKoon:

". A kapitalizmusnak nincs ilyen gondja, mivel épphogy saját polgárai szellemi és anyagi tőkéjére támaszkodik, nem pedig arra, hogy ellopja a másét."

Hát nem éppen. A nyugati jólét alapja a méshonnan való erőforrás kivionási képessége. Éppen az az oka a mostani válságnak, hogy ez egyre kevésbé lehetséges. Fogy a kifosztható pénz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:33:12

@CoolKoon:

""ezt a liberális logkán belül tette, s ez abszurdum" - Ez így egy hatalmas marhaság. Nem is értem, honnan szedtél ekkora ökörséget."

Fasizmus: a liberalizmus nacionalista elemét hangsúlyozza.
Kommunizmus: a liberalizmus egyenlőség elemét hangsúlyozza.

De egyik se lépett túl az alaprendszeren.

Ezért nyilván el kellismernünk a fasiszta és kommunista kísérletek jó szándékát, de ezek hibás próbálkozások voltak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:35:15

@CoolKoon:

" Csakhogy akárhogy is hímezed-hámozod ezt, ennek akkor is, minden körülmények között véres, gátlástalan önkényuralom a vége. Ha ugyanis megjelenik a precedense annak, hogy BÁRMILYEN csoport ellen bármit szabad, akkor az óhatatlanul, törvényszerűen mindig vérontással végződik."

Nem. Egyszerűen a liberalizmus alaplogikáját kivesszük a képletből. Ez pedig szabad, harmonikus társadalmat képes eredményezni.

Vérontás csak önvédelemből.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:36:27

@CoolKoon:

" a jelenlegi rendszer egyszerűen nem fenntartható"

Ez nem igaz.

De tegyük fel, hogy az. Akkor viszont a manyup még kevésbé fenntartható, hiszen drágább.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:40:01

@CoolKoon:

""A több pénzhez mennek az emberek, nem a liberalizmushoz, vedd észre" - Az egyik (a több pénz) egyenesen következik a másikból"

Nem következik. A liberalizmus önmagában sose vezetett még jóléthez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:43:08

@bekrepált script:

"a liberalizmus melyik alapját tagadnád meg?"

Az összeset:
- racionalitás egyeduralma,
- felvilágosodás,
- magánérdek elsőbbsége,
- szekularizmus,
- liberális demokrácia.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.07.18. 18:45:51

@bekrepált script:

" például a gondolkodás és szólás kiterjedt szabadságában, a jogállamban, a gondolatok szabad áramlásában, a magántulajdonban, a szabadpiacban, a kormányzat átláthatóságában, és - más ideológiákkal együtt - a szabad választásokban."

A szólásszabadság nem igaz, a liberalizmus sose támogatta.

A jogállammal semmi gond, de ez nem liberális elv.

A szabadpiacot elutasítjuk.

A kormányzat éppen a liberális demokráciában átláthatatlan.

A liberalizmusban csak liberálisok között van szabad választás, s eleve látszatválasztás ez, a hatalom em függ tőle.

nemecsekerno_007 2021.07.18. 18:50:21

@CoolKoon: Annyira szánalmas ez a magyarázkodás. Tudom, hogy működik a nyugdíjrendszer épp ezért írtam azt amit írtam. Ez nekünk versenyhátrány, amit a ballib kormányzatok azzal próbáltak ellensúlyozni, hogy mint menekülési út létrehozták az EU-s szabad munkavállalást.
Ezzel persze tovább rontották a finanszírozhatóságot és a versenyképességet, ezért hitelt kellett felvenni.

Amúgy szerinted mennyi idő meggyőzni az itthon dolgozókat, hogy ne fizessék mások nyugdíjasait?!?! Két perc?!?

Politikailag se annyira kockázatos, mivel ez max. 1 millió ember.

Kár volt ilyen hosszú lére ereszteni amúgy.

Dont forget to bring a towel 2021.07.18. 20:00:09

@CoolKoon: helyette elvitték a zsidókat, a kulákokat, a holokausztról kérdezőket, a szemüvegeseket, stb stb. valóban, köszi felvilágosodás!!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.18. 20:01:59

@CoolKoon: Komolyan, nem félsz, hogy rád szakad a mennyezet amiatt a sok kamu miatt, amit összehordasz? Mikor ért zsidót utoljára támadás Budapesten? Jó pár éve egyszer talán Schweitzer főrabbinak beszólt egy suhanc valamit. A skinhead mozgalom meg már gyakorlatilag megszűnt jó régen.
Ezzel szemben Párizs korábbi zsidó negyedeiben napi szinten van veszélyben az ott élő zsidók testi épsége, amiről az ott élő zsidók számolnak be. Pár éve pedig egy muszlim bevándorló egy idős holokauszttúlélő asszonyt ölt meg , gyújtott fel és dobott ki az ablakon, Allahot éltetve.

mazsihisz.hu/hirek-a-zsido-vilagbol/mazsihisz-hirek/tizezren-tuntettek-a-holokauszttulelo-megolese-miatt-parizsban

www.szoljon.hu/orszag-vilag/agyonszurt-es-felgyujtott-egy-85-eves-holokauszttulelo-asszonyt-ket-migrans-parizsban-1033671/

www.szombat.org/politika/macron-torvenymodositast-surget-miutan-sarah-halimi-gyilkosa-meguszta-a-targyalast.

Üdv a valóságban!

bóvli ország jobban telejesít 2021.07.18. 20:18:13

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:

Magyarországon a zsidóknak csak tőletek fideSSes náciktól kell félniük. A fideSS központi propaganda minden nap megírja a gyülölet beszédeit a zsidók ellen. Üdvözlünk a valóságban!

Nyílt antiszemitizmussal jelentkezik Bayer Zsolt blogja

Új poszt jelent meg Bayer Zsolt Bádog nevű blogján, ahol a magas állami kitüntetésben részesített fideszes aktivista két publicisztika között osztja meg különböző gondolatait, illetve az interneten talált képeket és szövegeket olvasóival. Ezúttal a Hát nem érdekes? című írásban egy fotó látható egy postaládáról, amin sok külföldi neve olvasható. A vélhetően zsidó származású emberek nevei alatt a képen a felirat: „Sok JÓ szavazópolgár kis helyen is elfér..” A kép felett az idézett szöveg szerint „Egy lakásba 18 név? A postaláda elég kicsi. Nem lehet nagy levelezési forgalom. Szabályos lehet ennyi ember egy címen? Hány ilyen lakás lehet? Ha emeletes ágyakon alszanak, akkor is hány szobás lehet? Ha tényleg igaz, mindenki ott lakik, társasház fizeti a víz számlát vagy van külön vízórája ennek a lakásnak?" A kép, a rajta és mellett lévő szöveg arra a fideszes körökben népszerű elméletre utalhat, hogy a Budapesten bejelentett lakcímmel és így szavazati...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.07.18. 22:01:18

A liberalizmus árkokat ás az emberek közé és közéjük is fingik szemkilövetőket.

bóvli ország jobban telejesít 2021.07.18. 22:09:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró :

És a liberalizmus még azt is hagyja, hogy a magadfajta elmegyógászati betegek a kórház zártosztályai helyett egész nap az index blogjaira jöjjenek bemutatni a kórképüket.

belekotty 2021.07.19. 10:33:08

@bóvli ország jobban telejesít:

ADATOK
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2021.07.11. óta tag.

CoolKoon 2021.07.19. 17:47:36

@nemecsekerno_007: "Amúgy szerinted mennyi idő meggyőzni az itthon dolgozókat, hogy ne fizessék mások nyugdíjasait?!?! Két perc?!?" - És szerinted mennyi ideig tartana, amíg rájönnének a kisnyugdíjasok, hogy a következő lépésben mindannyian éhen fognak dögleni? Fél választási ciklus SE?!? Nincs az a kormány, ami egy ilyet bevállalna. Na persze nem a dolog fasiszta, diszkriminatív mivolta miatt, hanem azért, mert a nyugdíjasoknak így, nyíltan nekimenni politikai öngyilkosság.

CoolKoon 2021.07.19. 17:50:09

@Dont forget to bring a towel: "helyette elvitték a zsidókat, a kulákokat, a holokausztról kérdezőket, a szemüvegeseket, stb stb." - Nem, azt a gazdáidhoz hasonló rohadékok csinálták, méghozzá egyenesen rasszista/fajelméleti ideológiák nevében.

nemecsekerno_007 2021.07.19. 19:01:50

@CoolKoon: Nekimenni a nyugdíjasoknak?
1 milliónak a 3 millióból?
Úgy, hogy közben a 2 milliónak emelkedik a nyugdíja és/vagy az ő gyerekeik kevesebb járulékot fizetnek, esetleg az állami helyett elkezdenek önkéntes nyugdíjpénztárba fizetni?!

A ballib média biztos telesírná az internetet, de ez nem igazán érdekelne senkit.

:)))))))

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.20. 17:09:02

@bóvli ország jobban telejesít: Hát azt talán még te is felfogod, hogy egy ilyen írás egész más nagyságrend, mint amikor fizikailag vannak fenyegetve napi szinten a párizsi zsidók, inzultálják őket muszlim fiatalok a zsinagógából hazamenet és hát ugye számos zsidó halottja is van a fanatikus iszlámnak már Franciaországban. (Egyszer például gépfegyverrel lőttek fanatikus iszlamisták egy jesiva tanáraira és tanulóira, akik a buszmegállóban várakoztak.)
Még egyszer a valóság ma Párizs egykori zsidó negyedében:

zsido.com/gettoba-vonulnak-francia-zsidok/

"A közeli Reancy rabbija, Moshe Lewin osztja Benhamou pesszimizmusát. A rabbi attól tart, hogy hamarosan ő lesz Saine-Saint-Denis utolsó zsidó vezetője. “Nagyon aggasztó, hogy Franciaország bizonyos területein már nem biztonságos zsidónak lenni. Öt percre az otthonomtól már ajánlatos levenni a kipát, és elrejteni a Dávid-csillagos nyakláncot.” – mondta Lewin rabbi.

A legnagyobb zsidó közösségek is egyre nehezebb helyzetben vannak. Ez a helyzet Sarcelles-ben is. Francois Pupponi, a város szocialista párti polgármestere elmondta, hogy számos zsidó lakos kereste fel és számolt be bántalmazásról, vagy a házakon talált uszító falfirkákról. Bizonyos esetekben annyira veszélyes helyzetbe kerültek egyes családok, hogy azonnal új lakásba kellett őket költöztetni. A polgármester tudatában van az öt-hat éve kezdődött, kényszerű belföldi vándorlásnak, és a dolog aggodalommal tölti el. “A helyzet egyre csak rosszabb.” – ismerte el."

Bár nincs kétségem afelől, hogy továbbra is megpróbálod elhazudni a valóságot. Ti liberálidióták csak így tudtok létezni.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.20. 17:13:38

@bóvli ország jobban telejesít: Persze olyan sunyi kis patkány vagy, hogy magát az írást már nem merted belinkelni, amelyben nyilván nincs zsidózás, csak megpróbáljátok kiforgatni minden mondatát.
Arról, hogy egy jelenleg is aktív jobbikos politikus a zsidó származású parlamenti képviselők összeírását javasolta, gondolom nincsen véleményed.
süti beállítások módosítása